Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai tegul visi nuo Vilniaus iki Kauno važiuoja ne daugiau kaip 100km/h ir viskas bus OK.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra ten vietos tiems keliams. Tai viena. Antra, kišti po žeme nėra jokios prasmės dėl pižonų, kuriems kelionė sutrumpės net ne minute, o tik 20 sekundžių (paskaičiuok, kiek laiko reikia įveikti 3 km ruožą ties Vieviu važiuojant 100 ar 120 km/h - skirtumas tik 20 sekundžių) - per didelis malonumas.
Comment
-
O būtina turi atitikti magistralę? Neatitinka ir nėra ten magistralės anei greitkelio. Yra paprastas kelias su 100 km/h. Grigiškes perdarė ir vis tiek ten nėra greitkelio. Ir gerai, nes per intensyvus eismas. Lygiai taip pat ir Vievyje. O dėl kažkokių tai pižonų noro važiuoti greičiau ir suraupyti 20 sekundžių dešimčių milijonų kišimas būtų nusikaltimas.
Tiesiant magistralė daugumos tų namų net nebuvo. Šimtui metų į priekį nieko neprigalvosi. Vievis yra mažiausia problema iš esamų A1.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tarp Karčiupio ir tos stotelės ir dabar yra mėlynas ženklas su 120km/h. Greitis mažinamas tik dėl tilto. O tą stotelę turbūt išvis galima naikint - žiūrint pagal ortofoto ten kokiems 5iems namams. Kurie turbūt ir taip viešuoju nesinaudoja.. Grybautojai su žvejais gali ir nuo Karčiupio pasivaikščioti.Paskutinis taisė Al1; 2018.09.16, 19:11.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ir kas, kad jis yra? Greitis ten 100 km/h dėl stotelės, o dėl tilto 80 km/h. Stotelė naudojama, kartais matau, kaip stoja mikrobas ir išlipa žmonės. Ne žvejai, bet pensininkai.
Comment
-
Tai ir eina kalba apie tą kitą stotelę už Karčiupio (jei važiuojama iš Kauno). Ten keleivių mažai, o statyti pėsčiųjų tiltą dėl kelių žmonių per dieną neapsimoka. Todėl geriausia išeitis yra greičio sumažinimas. Krunos tiltams dar negreit bus reikalinga rekonstrukcija dėl kurios juos reikėtų griauti. Todėl nieko niekas ir nedarys, nes pinigus yra kur ir be to sukišti.Paskutinis taisė Al1; 2018.09.16, 19:46.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir eina kalba apie tą kitą stotelę už Karčiupio (jei važiuojama iš Kauno). Ten keleivių mažai, o statyti pėsčiųjų tiltą dėl kelių žmonių per dieną neapsimoka. Todėl geriausia išeitis yra greičio sumažinimas.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Didžiausias rekonstrukcijos privalumas, kad šiame intensyvaus eismo ruože pagaliau bus apšvietimas.
Prieš krizę ir jai jau prasidėjus 2008-2009 metais buvo įrengtas apšvietimas nuo Kauno iki Rumšiškių, ties Žiežmariais, Strošiūnais, Vieviu, Lazdėnais.
Įrengus apšvietimą jis labai trumpai būdavo įjungiamas. Dabar krizė kaip ir pasibaigė ir visas apšvietimas vakarais veikia.
Tačiau dabar važiuojant visą kelią su apšvietimu būtent ties Vilniumi paneriama į tamsą visame ruože nuo Grigiškių iki Aukštųjų Panerių.
Vasaros pradžioje lygtais pradėjo kažką kapstyti, sustatė kuoliukus, tačiau vėliau viskas dingo
Comment
-
Bus rekonstruojama antroji Vievio sankryža A1 su keliu 221 Vievis-Semeliškės-Aukštadvaris ir su keliu 4717 Vievis-Kazokiškės-Paparčiai bei lygiagrečiai autostradai einančiu keliu 4728 Vievis-Ausieniškės-Elektrrėnai
Pirkimas 400195
Kelio A1 39,110 km sankryžos, kelio Nr. 221 nuo 0,000 iki 0,295 km, kelio Nr. 4728 nuo 0,000 iki 0,344 km ir skirt. lygių sankryžos jung. kelių rekon. Techn. d. projekto parengimas, proj. vykd. p
Techninė užduoti projektavimui
10. Statinio/statinių grupės paskirties pagrindiniai rodikliai:10.1 Rekonstruojamam kelio ruožui numatoma III kelio kategorija
10.9 Numatoma darbų vykdymo riba: Nr. A1 ruožas nuo 38,852 iki 39,142 km, Nr. 221 ruožas nuo 0,000 iki 0,295, Nr. 4728 ruožas nuo 0,000 iki 0,344 km (gali būti tikslinama projektavimo metu)
10.13 eismo saugos priemonės: numatyti įrengti tris žiedines sankryžas:
- kelio Nr. 221 0,183 km (sankryža su skirtingų lygių sankryžos jungiamuoju keliu bei Pramonės g.);
- kelio Nr. 4728 0,261 km (sankryža su skirtingų lygių sankryžos jungiamuoju keliu);
- skirtingų lygių sankryžos jungiamojo kelio sankryža su Vilniaus g. bei kitas eismo saugos priemones.
10.16 visi rekonstrukcijos darbai turi būti atliekami esamoje kelio juostoje (žemės paėmimo procedūra visuomenės poreikiams nebus atliekama).
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-661654
Comment
-
LAKD 2018.11.18
Magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda skirtingų lygių Petrašiūnų sankryžos (91,1 km) rekonstravimo specialusis planas
http://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srity...o-kelio-planas
- 2 patinka
Comment
-
Puikios naujienos, pagaliau A1 bus rekonstruota į magistralę.
Magistralė Vilnius-Kaunas per dvejus metus bus rekonstruota į automagistralę, o leistinas greitis joje vasarą bus padidintas nuo 110 iki 130 kilometrų per valandą. Maksimali projekto vertė siekia apie 65,6 mln. eurų.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPuikios naujienos, pagaliau A1 bus rekonstruota į magistralę.https://www.facebook.com/21694866504...0552748679789/
Pats asmeniškai ViaBaltica gal 2 kart per gyvenimą esu važiavęs, tai asmeniško suinteresuotumo neturiu. Ir netgi Kaunui tai aktualiau nuvažiuoti į Bedrionką.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Laukiu Vilnius-Kaunas darbų, kad pamatyčiau, kaip bus susitvarkoma su informaciniu nuovažų ženklinimu: išankstinės krypčių rodyklės, vietinės krypčių rodyklės, paslaugų ženklai, nuorodiniai kryptis žymintis ženklai. Bent šiuo metu, nelabai man patinka kelias dėl savo chaotiško nuovažų įrengimo - įvairaus ilgio greitėjimo lėtėjimo juostos, įvairiausiais būdais dėstomi ženklai, etc. Lietuva tai ne vien gražūs skaičiai BVP per capita PPP.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąĮdomu, ar spręs tokiu atveju visuomeninio transporto judėjimą dubliuojančiomis gatvėmis (Gariūnai-Grigiškės, Grikiškės-Maxima Bazė etc.)?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Nemanau, kad automagistralė prasidės anksčiau nei nuo Tvirtovės.
Comment
Comment