Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Skraidančius reikia kapoti radarais. Veikiančiais. Ties Kruna greitis mažinamas iki 80, bet prieš ją nuo Vilniaus ir už jos nuo Kauno yra ribojama iki 100 (dar ir prieš Kruną nuo Kauno yra ribojimas iki 100). Nes yra Karčiupio sankryža, o be to yra autobusų stotelė (ne Karčiupio, o prieš ją esanti, jei atvažiuojama nuo Vilniaus). Ten pėsčiųjų tilto statyti neapsimoka, nes keleivių nedaug.
    Tarp Karčiupio ir tos stotelės ir dabar yra mėlynas ženklas su 120km/h. Greitis mažinamas tik dėl tilto. O tą stotelę turbūt išvis galima naikint - žiūrint pagal ortofoto ten kokiems 5iems namams. Kurie turbūt ir taip viešuoju nesinaudoja.. Grybautojai su žvejais gali ir nuo Karčiupio pasivaikščioti.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Tai tegul visi nuo Vilniaus iki Kauno važiuoja ne daugiau kaip 100km/h ir viskas bus OK.
      Bet abu suprantam, kad taip nebus. Nebent susiaurint visą kelią, pridėt posūkių ir t.t.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nėra ten vietos tiems keliams. Tai viena. Antra, kišti po žeme nėra jokios prasmės dėl pižonų, kuriems kelionė sutrumpės net ne minute, o tik 20 sekundžių (paskaičiuok, kiek laiko reikia įveikti 3 km ruožą ties Vieviu važiuojant 100 ar 120 km/h - skirtumas tik 20 sekundžių) - per didelis malonumas.
        Visų pirma esmė ne greityje, o tame, kad ta atkarpa neatitinka magistralės saugumo reikalavimų, nors per parą pravažiuoja 28 tūkst. automobilių srautas. Nėr kito miesto Lietuvoje su tokiu tranzitiniu srautu, einančiu praktiškai per centrą. Ypač smagu vietiniams gyventojams. Vilniuje pora namų kažkaip sugebėjo išsireikalauti "tunelio" Lazdynuose. Visų antra, mano komentaras ir buvo apie tai, kad buvo nepagalvota tiesiant magistralę ir nenumatant jungiamųjų kelių, kuriems dabar jau nebėra vietos. Bet pastatyti greičio ribojimo ženklą aišku paprasčiau.

        Comment


          O būtina turi atitikti magistralę? Neatitinka ir nėra ten magistralės anei greitkelio. Yra paprastas kelias su 100 km/h. Grigiškes perdarė ir vis tiek ten nėra greitkelio. Ir gerai, nes per intensyvus eismas. Lygiai taip pat ir Vievyje. O dėl kažkokių tai pižonų noro važiuoti greičiau ir suraupyti 20 sekundžių dešimčių milijonų kišimas būtų nusikaltimas.
          Tiesiant magistralė daugumos tų namų net nebuvo. Šimtui metų į priekį nieko neprigalvosi. Vievis yra mažiausia problema iš esamų A1.

          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Tarp Karčiupio ir tos stotelės ir dabar yra mėlynas ženklas su 120km/h. Greitis mažinamas tik dėl tilto. O tą stotelę turbūt išvis galima naikint - žiūrint pagal ortofoto ten kokiems 5iems namams. Kurie turbūt ir taip viešuoju nesinaudoja.. Grybautojai su žvejais gali ir nuo Karčiupio pasivaikščioti.
          Ir kas, kad jis yra? Greitis ten 100 km/h dėl stotelės, o dėl tilto 80 km/h. Stotelė naudojama, kartais matau, kaip stoja mikrobas ir išlipa žmonės. Ne žvejai, bet pensininkai.
          Paskutinis taisė Al1; 2018.09.16, 19:11.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Ir kas, kad jis yra? Greitis ten 100 km/h dėl stotelės, o dėl tilto 80 km/h. Stotelė naudojama, kartais matau, kaip stoja mikrobas ir išlipa žmonės. Ne žvejai, bet pensininkai.
            Karčiupyje yra požeminė. Ten 100 ir po to 80, kad nebūtų staigaus greičio pokyčio. Kita stotelė be saugios perėjos yra atskirai. Rekonstravus Krunos tiltą, būtų galima naikint Karčiupio prilėtinimą. Ir būtų ištisinis mėlynas ženklas nuo Muravos iki tos stotelės vidury niekur.

            Comment


              Tai ir eina kalba apie tą kitą stotelę už Karčiupio (jei važiuojama iš Kauno). Ten keleivių mažai, o statyti pėsčiųjų tiltą dėl kelių žmonių per dieną neapsimoka. Todėl geriausia išeitis yra greičio sumažinimas. Krunos tiltams dar negreit bus reikalinga rekonstrukcija dėl kurios juos reikėtų griauti. Todėl nieko niekas ir nedarys, nes pinigus yra kur ir be to sukišti.
              Paskutinis taisė Al1; 2018.09.16, 19:46.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai ir eina kalba apie tą kitą stotelę už Karčiupio (jei važiuojama iš Kauno). Ten keleivių mažai, o statyti pėsčiųjų tiltą dėl kelių žmonių per dieną neapsimoka. Todėl geriausia išeitis yra greičio sumažinimas.
                Kuo gerai yra greičio sumažinimas (kuris de facto nieko nesumažina, nes niekas nelėtina) ties stotelėmis -20 km/h? Čia, kad kepurės sėdinčiam stotelėje vėjo gūsis nenupūstų? Užvažiavus ant pėsčiojo tas simbolinis greičio ribojimas nepadėtų, nes tokiu greičiu partrenktas pėsčiasis vis tiek neišgyventų.

                Comment


                  Na bet kuo lėčiau važiuoji, tuo lengviau pamatyti kliūtį ir sureaguoti, ar ne?

                  Comment




                    Vievis.







                    Comment


                      Teko šiemet važinėt po Maljorką. Labai saugus jausmas, kai daug greitėjimo juostų atskirtos nuo pagrindinio srauto betoniniais blokeliais. Kažką griežtesio kai kur ir pas mus galima būtų pritaikyti, jei neina visiškai pertiesti jungiamųjų kelių

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Didžiausias rekonstrukcijos privalumas, kad šiame intensyvaus eismo ruože pagaliau bus apšvietimas.

                        Prieš krizę ir jai jau prasidėjus 2008-2009 metais buvo įrengtas apšvietimas nuo Kauno iki Rumšiškių, ties Žiežmariais, Strošiūnais, Vieviu, Lazdėnais.
                        Įrengus apšvietimą jis labai trumpai būdavo įjungiamas. Dabar krizė kaip ir pasibaigė ir visas apšvietimas vakarais veikia.
                        Tačiau dabar važiuojant visą kelią su apšvietimu būtent ties Vilniumi paneriama į tamsą visame ruože nuo Grigiškių iki Aukštųjų Panerių.
                        Gal yra žinių, kada bus įgyvendinamas šis projektas?
                        Vasaros pradžioje lygtais pradėjo kažką kapstyti, sustatė kuoliukus, tačiau vėliau viskas dingo

                        Comment


                          Bus rekonstruojama antroji Vievio sankryža A1 su keliu 221 Vievis-Semeliškės-Aukštadvaris ir su keliu 4717 Vievis-Kazokiškės-Paparčiai bei lygiagrečiai autostradai einančiu keliu 4728 Vievis-Ausieniškės-Elektrrėnai

                          Pirkimas 400195
                          Kelio A1 39,110 km sankryžos, kelio Nr. 221 nuo 0,000 iki 0,295 km, kelio Nr. 4728 nuo 0,000 iki 0,344 km ir skirt. lygių sankryžos jung. kelių rekon. Techn. d. projekto parengimas, proj. vykd. p
                          Techninė užduoti projektavimui
                          10. Statinio/statinių grupės paskirties pagrindiniai rodikliai:
                          10.1 Rekonstruojamam kelio ruožui numatoma III kelio kategorija
                          10.9 Numatoma darbų vykdymo riba: Nr. A1 ruožas nuo 38,852 iki 39,142 km, Nr. 221 ruožas nuo 0,000 iki 0,295, Nr. 4728 ruožas nuo 0,000 iki 0,344 km (gali būti tikslinama projektavimo metu)
                          10.13 eismo saugos priemonės: numatyti įrengti tris žiedines sankryžas:
                          - kelio Nr. 221 0,183 km (sankryža su skirtingų lygių sankryžos jungiamuoju keliu bei Pramonės g.);
                          - kelio Nr. 4728 0,261 km (sankryža su skirtingų lygių sankryžos jungiamuoju keliu);
                          - skirtingų lygių sankryžos jungiamojo kelio sankryža su Vilniaus g. bei kitas eismo saugos priemones.

                          10.16 visi rekonstrukcijos darbai turi būti atliekami esamoje kelio juostoje (žemės paėmimo procedūra visuomenės poreikiams nebus atliekama).

                          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-661654

                          Comment


                            LAKD 2018.11.18
                            Magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda skirtingų lygių Petrašiūnų sankryžos (91,1 km) rekonstravimo specialusis planas




                            http://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srity...o-kelio-planas

                            Comment


                              Puikios naujienos, pagaliau A1 bus rekonstruota į magistralę.

                              Magistralė Vilnius-Kaunas per dvejus metus bus rekonstruota į automagistralę, o leistinas greitis joje vasarą bus padidintas nuo 110 iki 130 kilometrų per valandą. Maksimali projekto vertė siekia apie 65,6 mln. eurų.
                              https://www.facebook.com/21694866504...0552748679789/
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Puikios naujienos, pagaliau A1 bus rekonstruota į magistralę.https://www.facebook.com/21694866504...0552748679789/
                                Geriau tuos pinigus skirtų mirties kelio ViaBaltica greitesniam įrengimui nuo Lenkijos sienos. Valdžiažmogiams nuvažiuoti prie jūros jo nereikia tai ir dzin.
                                Pats asmeniškai ViaBaltica gal 2 kart per gyvenimą esu važiavęs, tai asmeniško suinteresuotumo neturiu. Ir netgi Kaunui tai aktualiau nuvažiuoti į Bedrionką.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Geriau, kai projektai daromi lygiagrečiai, o ne nuosekliai. Viskas čia gerai.

                                  Comment


                                    Laukiu Vilnius-Kaunas darbų, kad pamatyčiau, kaip bus susitvarkoma su informaciniu nuovažų ženklinimu: išankstinės krypčių rodyklės, vietinės krypčių rodyklės, paslaugų ženklai, nuorodiniai kryptis žymintis ženklai. Bent šiuo metu, nelabai man patinka kelias dėl savo chaotiško nuovažų įrengimo - įvairaus ilgio greitėjimo lėtėjimo juostos, įvairiausiais būdais dėstomi ženklai, etc. Lietuva tai ne vien gražūs skaičiai BVP per capita PPP.

                                    Comment


                                      Įdomu, ar spręs tokiu atveju visuomeninio transporto judėjimą dubliuojančiomis gatvėmis (Gariūnai-Grigiškės, Grikiškės-Maxima Bazė etc.)?

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, ar spręs tokiu atveju visuomeninio transporto judėjimą dubliuojančiomis gatvėmis (Gariūnai-Grigiškės, Grikiškės-Maxima Bazė etc.)?
                                        Nemanau, kad automagistralė prasidės anksčiau nei nuo Tvirtovės.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                          Nemanau, kad automagistralė prasidės anksčiau nei nuo Tvirtovės.
                                          Rašo, kad nuo 10 iki 95 km - tai nuo Trakų pl. viaduko iki Biruliškių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X