Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jau nuspręsta, kad 100 km/h liks ties Vieviu? Beje, niekas nešneka, kuriose ruožuose bus automagistralė vietoj greitkelio.
Uždrausti sunkvežimiais naudotis 2 juosta nėra prasmės. Nes jie ir taip važiuoja 1 juosta, tik kartais lenkia kitą lėtą sunkvežimį. Tarp Vilniaus ir Kauno eismas per daug intensyvus, kad būtų galima saugiai didinti greitį. Kai kuriuose ruožuose gal ir galima būtų didinti greitį iki 130 km/h. Bet kaip tą padaryti? Greičio ženklu? Ar automagistralės ženklu? Ar verta, nes ruožai per daug trumpi. Galiausiai kokia iš to nauda bus? 0,5 min. sutrumpės kelionė iš Vilniaus į Kauną?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Spręsti galima kiek nori, bet Vievyje nėra kur tiesti tų privažiuojamųjų kelių - nebent tik išpirkti sklypus ir nugriauti namus. Net tada ir tie keliai taps nebereikalingi.
Uždrausti sunkvežimiais naudotis 2 juosta nėra prasmės. Nes jie ir taip važiuoja 1 juosta, tik kartais lenkia kitą lėtą sunkvežimį. Tarp Vilniaus ir Kauno eismas per daug intensyvus, kad būtų galima saugiai didinti greitį. Kai kuriuose ruožuose gal ir galima būtų didinti greitį iki 130 km/h. Bet kaip tą padaryti? Greičio ženklu? Ar automagistralės ženklu? Ar verta, nes ruožai per daug trumpi. Galiausiai kokia iš to nauda bus? 0,5 min. sutrumpės kelionė iš Vilniaus į Kauną?Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.11, 20:46.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, kad pagal dabartines taisykles kažin ar galima ženklu nustatyti didesnį greitį nei leidžia tose pat KET nustatyti maksimalūs greičiai pagal kelio tipą.
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąva 1963-aisiais tai tas kelias buvo tikrai kosminis, turbūt net projektuotojai nesitikėjo, kad po >50 metų bus naudojamas tik su iš esmės kosmetiniais pakeitimais...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
O kokia čia tiksliai vieta, gal kas atpažįstat? Negi nuo "Emsi" viaduko link Gariūnų?
Comment
-
Karšto sekmadienio vakaro kamštis Vilniaus prieigose, tarp Grigiškių ir Gariūnų
Foto 2018.07.22
Smulki avarija. Ji netrikdė eismo
Chamus lindikus vulgaris Nr. HEV 700
Žvilgsnis atgal per veidrodėlį
Chamus lindikus vulgaris Nr. JGJ 945
Toliau kelias buvo laisvas abiem kryptimis - ir į centrą, ir į Lazdynus.
Kamštis judėjo pakankamai greitai - 4 km atkarpa įveikta per 15 minučių. Vidutinis greitis 16 km/h būtų normalus važiuojant mieste per spūstis.
Lindikų pirmąja juosta buvo tik 3 ar 4. Vadinasi, vairuotojų kultūra yra visai normaliame lygyje.
Sprendžiant iš spaudos, pranešimas apie avariją gautas 19:42, o mes važiavome apie 20:30
Keli vakar dienos straipsniai
Delfi.lt 2018.07.22
Susidūrus dviem automobiliams susidarė milžiniškos spūstys Kaunas–Vilnius kelyje
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=78636925
Lrytas.lt 2018.07.22
Įspėja apie dideles spūstis grįžtant į Vilnių: rinkitės kitą kelią
https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...kelia-7043231/
Kas iš to pranešimo per internetą, jei vairuojant interneto skaitymas nėra skatintina veikla.
Šiaip apgailėtina, kad Lietuvos kelių direkcija, išleidžianti krūvas pinigų metaliniams atitvarams lygioje tiesioje vietoje ar įvažiavimui į ūkininko sklypą, rengianti konkursus kintamos informacijos ženklams, beatodairiškai švaistanti pinigus vidutinio greičio radarams nekonfliktiškose vietose, tačiau nerado būdų informuoti per tablo prie Žiežmarių ir Vievio apie kamščius ir rekomendacijas rinktis kitą maršrutą. Apie pranešimus dėl didelių spūsčių per radiją net netenka svajoti...
- 5 patinka
Comment
-
Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92
1970
A1 pradžia Vilniuje, Savanorių pr., 1966
- 13 patinka
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimą1970
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kam? A1 ar A2 avarijų ir taip minimaliai. Jei žiūrėt į rimčiau nukentėjusius ar žuvusius ir perskaičiuoti pagal kelio ilgį bei pravažiuojantį srautą - praktiškai nėra kur tobulėti. Nebent statyt žaliuosius tiltus, bet čia jau kita tema. Ir briedis ar 130km/h ar 170km/h - mažas skirtumas.
Comment
-
Parašė dinux Rodyti pranešimąŠiaip įdomiai tie matuojami ruožai padaryti. Aš asmeniškai būčiau pradėjęs nuo Vilnius - Klaipėda ir matuoklius sustatyti visam ruože tarkime kas 30km ir taip matuoti visiškai visą ruožą. O su laiku matuoklius plėsti ir kituose magistraliniuose keliuose.
Comment
Comment