Negirdėjau, kad būtų ribojamas viadukų kiekis. Žinau, kad nuovažas rekomenduojama rengti I/AM kategorijų keliuose bent kas 5 km.
Spėju tas planuojamas tunel. viadukas yra skirtas netoliese esančios Martinavos gyvenvietės pėsčiųjų ir automobilių susisiekimui, o LEZ susisiekimui skirti projektuojami dobilo lapai
Taip, suklydau, ne viadukai, o nuovažos Straipsnyje rašo, kad "Krovininio transporto srautai būtų nukreipti į automagistralę Vilnius-Kaunas, kurioje, ties „Lytagros“ įmone, Automobilių kelių direkcija planuoja įrengti dviejų lygių sankryžą." todėl man pasirodė, kad bus ir nuovažos.
Taip, suklydau, ne viadukai, o nuovažos Straipsnyje rašo, kad "Krovininio transporto srautai būtų nukreipti į automagistralę Vilnius-Kaunas, kurioje, ties „Lytagros“ įmone, Automobilių kelių direkcija planuoja įrengti dviejų lygių sankryžą." todėl man pasirodė, kad bus ir nuovažos.
Manau, kad nuovažų apskritai bus gerokai mažiau po šios rekonstrukcijos, t.y. turėtų atsirast jungiamieji keliai.
"Du didžiausius Lietuvos miestus jungiantį maždaug 100 kilometrų ilgio greitkelį numatoma paversti automagistrale. Kelyje Vilnius-Kaunas taip pat planuojama įrengti elektroninius eismo valdymo ženklus, kurie užtikrintų didesnį saugumą": http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69286146
Šaunu, kad padarys automagistrale ir leistinas greitis bus 130km/h, bet nebūtų bet, dabartiniu metu važiuojant 130km/h labai daug stabdymo gaunasi antroje juostoje, tai sunkvežimiai, tai lėtesni lengvieji automobiliai, reikėtų netolimoje ateityje jau trijų eismo juostų į vieną pusę, kad būtų galima pilnai išnaudoti tą 130km/h greitį.
Šaunu, kad padarys automagistrale ir leistinas greitis bus 130km/h, bet nebūtų bet, dabartiniu metu važiuojant 130km/h labai daug stabdymo gaunasi antroje juostoje, tai sunkvežimiai, tai lėtesni lengvieji automobiliai, reikėtų netolimoje ateityje jau trijų eismo juostų į vieną pusę, kad būtų galima pilnai išnaudoti tą 130km/h greitį.
Per mažas eismo intensyvumas 3 juostoms, nebent tik dalyje atkarpų, pvz. nuo Gariūnų iki Grigiškių arba nuo Rumšiškių iki Sitkūnų.
Ir dabar ten galima tiek saugiai važiuoti. Ženklų klausimas. Tiesa, dažnai neišeina, ypač savaitgaliais, nes 1 juosta sunkvežimiai, 2 juosta juos vos vos greičiau lenkia autobusai, kiti sunkvežimiai. Reiškia, jei nedaro šešių juostų - pinigai išleisti neefektyviai.
40 mln. E. Geriau padarytų 4 juostas (trūkstamas atkarpas) Kaunas-Ukmergė, Vilnius-Molėtai, Vilnius-Valkininkai, Vilnius-Trakai, Šiauliai-Panevėžys, Klaipėda-Šilutė. Visi keliai avaringi, užkrauti ir išleisti eurai duotų žymiai didesnę grąžą.
Kelių direkcijos investicijų skyriaus vedėjas Remigijus Lipkevičius BNS teigė, kad preliminari projekto vertė gali siekti 35-40 mln. eurų,
Ir dabar ten galima tiek saugiai važiuoti. Ženklų klausimas. Tiesa, dažnai neišeina, ypač savaitgaliais, nes 1 juosta sunkvežimiai, 2 juosta juos vos vos greičiau lenkia autobusai, kiti sunkvežimiai. Reiškia, jei nedaro šešių juostų - pinigai išleisti neefektyviai.
40 mln. E. Geriau padarytų 4 juostas (trūkstamas atkarpas) Kaunas-Ukmergė, Vilnius-Molėtai, Vilnius-Valkininkai, Vilnius-Trakai, Šiauliai-Panevėžys, Klaipėda-Šilutė. Visi keliai avaringi, užkrauti ir išleisti eurai duotų žymiai didesnę grąžą.
Pritariu, tai ruožai kurie jau laukia tokių pakeitimų
Ir dabar ten galima tiek saugiai važiuoti. Ženklų klausimas. Tiesa, dažnai neišeina, ypač savaitgaliais, nes 1 juosta sunkvežimiai, 2 juosta juos vos vos greičiau lenkia autobusai, kiti sunkvežimiai. Reiškia, jei nedaro šešių juostų - pinigai išleisti neefektyviai.
40 mln. E. Geriau padarytų 4 juostas (trūkstamas atkarpas) Kaunas-Ukmergė, Vilnius-Molėtai, Vilnius-Valkininkai, Vilnius-Trakai, Šiauliai-Panevėžys, Klaipėda-Šilutė. Visi keliai avaringi, užkrauti ir išleisti eurai duotų žymiai didesnę grąžą.
Na tiems kuriems tereikia įveikti kelio ruožą Kaunas-Vilnius ar Vilnius-Kaunas, tai nemanyčiau, kad tai labai pavojingas kelias.
Problema yra ta, kad daug lėtėjimo/greitėjimo juostų neatitinka standartų, yra per trumpos, yra vietų, kur pėstieji turi kirsti kelią, daug tiesioginių nuovažų į visokias sodybas. Nemanau, kad to nereikia spręsti. Iš jūsų minimų ruožų tik Vilnius-Trakai ir Šeduva-Radviliškis reikalautų 4 juostų, nes tuose keliuose eismo intensyvumas didžiausias. Kitiems ruožams užtektų 1+2 išdėstymo, su tvorele, kuri atskirtų priešingus srautus. Panašiai kaip nemažai Švedijos magistralinių kelių.
Neužtektų. Nuo Jakų žiedo iki taip vadinamos Lėbartų sankryžos tik po vieną eismo juostą. Ten jau seniai laikas minimum dvejoms kiekvienai pusei, kaip ir naujam pietiniam išvažiavimui iš Klaipėdos.
Apskritai net lygint 40 mln. € su kitų kelių perdarymą į 4 juostų yra kvaila. Vilnius - Utena kelio rekonstrukcija dabar neplatinant kelio turėtų kainuoti 400-600mln. Lt. Tai už tą sumą nieko labai ženklaus nešeitų padaryti, kaip bandoma pasakyti.
Ir dabar ten galima tiek saugiai važiuoti. Ženklų klausimas. Tiesa, dažnai neišeina, ypač savaitgaliais, nes 1 juosta sunkvežimiai, 2 juosta juos vos vos greičiau lenkia autobusai, kiti sunkvežimiai. Reiškia, jei nedaro šešių juostų - pinigai išleisti neefektyviai.
Dažniausiai maksimaliu leistinu greičiu važiuoti trukdo ne sunkvežimiai ar autobusai, o kiti lengvųjų automobilių vairuotojai, kurie nežino, kad nuo šių metų greitkeliais galima važiuoti 120 km/h greičiu. Ne retas važiuoja ne daugiau 110 km/h ir apvažinėdamas kitus nesuteikia galimybių važiuoti maksimaliai greitai.
Apskritai net lygint 40 mln. € su kitų kelių perdarymą į 4 juostų yra kvaila. Vilnius - Utena kelio rekonstrukcija dabar neplatinant kelio turėtų kainuoti 400-600mln. Lt. Tai už tą sumą nieko labai ženklaus nešeitų padaryti, kaip bandoma pasakyti.
Sakai nedaug 40 mln E? Vilnius-Utena perdarymo (80 km?) kaina viso labo yra 67 mln E. Visa kita yra barstymas, linijų perpaišymas, plovimas ir pan.
Galbūt iškart iki Molėtų nepavyktų, bet atkarpa HBH-sankryža Nemenčinė-Maišiagala-Europos centras yra kritinė. Ketvirtadieniais-Sekmadieniais ten ištisinės kolonos.
Nemenčinė-Pailgė (jei laikyti, kad Vilnius-Nemenčinė, kaip kitas projektas, jau vyksta ir eurai užtikrinti) - kiek žmonių žūsta.
Nenoriu jau kartotis ir vardinti kitų atkarpų. Dabar turėsime briliantinį kelią Vilnius-Kaunas 4 juostų, neblogą Kaunas-Klaipėda, Avižieniai-Panevežys (Vilnius-Panevežys dėl Ukmergės gatvės šviesaforų gausos neprisiverčia pirštai rašyti). O kitur - "laukiniai vakarai" nelaikantys nei srautų, nei saugumo reikalavimų arba susipykę su logika. Vakarų idėjos "nulis žūčių" pas mus yra iš utopijos.
Vyriausybė siūlo, kad Automobilių kelių direkcija su konkurso būdu parinkti privačiu investuotoju pasirašytų 13 metų trukmės sutartį. Privatus koncesijos dalyvis projektuotų, trejus metus rekonstruotų ir paskui dar dešimtmetį prižiūrėtų šį kelią.Privati įmonė į kelio rekonstrukciją turėtų investuoti apie 67 mln. Eur (be pridėtinės vertės mokesčio).
Dažniausiai maksimaliu leistinu greičiu važiuoti trukdo ne sunkvežimiai ar autobusai, o kiti lengvųjų automobilių vairuotojai, kurie nežino, kad nuo šių metų greitkeliais galima važiuoti 120 km/h greičiu. Ne retas važiuoja ne daugiau 110 km/h ir apvažinėdamas kitus nesuteikia galimybių važiuoti maksimaliai greitai.
Taip trukdo. Reikia:
1. 6 juostų (būtent dėl lėtų lengvųjų jaučiasi teigiamas poveikis Vokietijoje, Lenkijoje trečiosios juostos).
2. Automatinių baudų stovėtojams šalia kelio (greitkelyje draudžiama, bet niekas nepaiso). Aš visuomet pristabdau, nes nesi tikras ar staiga neatsidarys kairiosios užpakalinės durys ir kas nors neapdairiai neišlips.
Sakai nedaug 40 mln E? Vilnius-Utena perdarymo (80 km?) kaina viso labo yra 67 mln E. Visa kita yra barstymas, linijų perpaišymas, plovimas ir pan.
Galbūt iškart iki Molėtų nepavyktų, bet atkarpa HBH-sankryža Nemenčinė-Maišiagala-Europos centras yra kritinė. Ketvirtadieniais-Sekmadieniais ten ištisinės kolonos.
Nemenčinė-Pailgė (jei laikyti, kad Vilnius-Nemenčinė, kaip kitas projektas, jau vyksta ir eurai užtikrinti) - kiek žmonių žūsta.
Nenoriu jau kartotis ir vardinti kitų atkarpų. Dabar turėsime briliantinį kelią Vilnius-Kaunas 4 juostų, neblogą Kaunas-Klaipėda, Avižieniai-Panevežys (Vilnius-Panevežys dėl Ukmergės gatvės šviesaforų gausos neprisiverčia pirštai rašyti). O kitur - "laukiniai vakarai" nelaikantys nei srautų, nei saugumo reikalavimų arba susipykę su logika. Vakarų idėjos "nulis žūčių" pas mus yra iš utopijos.
Kiek peržvelgiau technines specifikacijas, tai daugiausia darbų bus su greitėjimo/lėtėjimo juostų ilginimu, atitvarų keitimu, autobusų stotelių iškėlimu. Taip pat pėsčiųjų tunelis prie Gariūnų, bei pora tunelių kaimiškose vietovėse su tuneliniais praėjimais po keliu.
Na, o daugiausia darbų lyg ir nusimato Kaišiadorių viadukui. Mėlynai pažymėti keliai bus panaikinti. Kas gerai, kad po viaduku nebeliks besikertančių srautų tarp nuvažiuojančių ir užvažiuojančių nuo/ant viaduko. Kitas momentas - už viaduko esančios degalinės vistiek privers po vienos greitėjimo juostos daryti lėtėjimo. Mano nuomone ten turėtų būti projektuojamas jungiamasis kelias, kuris šią problemą spręstų.
Įdomiai išeina, atrodytų mažiausiai problematiškiausia vieta (Kaišiadorių sankryža) sulauks daugiausiai darbų... O įdomu koks likimas laukia tilto ties Bajorkiemio degėsiais (siauras ir 80), atkarpos ties Kauno miestu (Lytagra - Mega), kurią buvo planuota platinti iki 3 juostų (Elektrėnai, Vievis jau beveik autostradiniai, Žiežmariai jau statosi, Grigiškės lyg ir statysis greit?)
Prie to pačio skaičiau, kad apšvietimą vėl keis -- gi jį tik ką pastatė, ir jis veikia kas antra lempa, tuo kelią naktį suzebruodamas šviesiais - tamsiais dryžiais (akis tikrai vargina). Įdomu naujus stulpus sustačius jie vėl veiks kas antras? Įdomu kokia prasmė statyti žibintus ir jų nejungti, ar čia kitur šuo pakąstas?
As much power as necessary, as much freedom as possible
Na, o daugiausia darbų lyg ir nusimato Kaišiadorių viadukui. Mėlynai pažymėti keliai bus panaikinti. Kas gerai, kad po viaduku nebeliks besikertančių srautų tarp nuvažiuojančių ir užvažiuojančių nuo/ant viaduko.
Visgi, pinigų leidimas "dobilams" naikinti abejotinas. Naujų nestatyti - ok. Bet leisti milijonus seniems panaikinti, kai yra tiek projektų, kuriems "verkiant reikia" pinigų. Nepatinka man.
Comment