Labai pritariu. Keli km pavažiuoti neturi būti problema. Ypač kai tikslas - automagistralės statusas Vilnius -Kaunas. Ir tikėtina 140kmh.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Kalbant apie viaduko būtinumą Žiežmariuose reikia atsižvelgti ir į gyventojus ir į Kaišiadorių rajono lokaciją - perkirstą respublikinės magistralės. Galima organizuoti eismą ir esamais keliais ir gatvėmis, bet čia situacija kaip su Jakų žiedu - Palanga-Vilnius viadukas nėra būtinas, bet kaip čia forume aiškino ekspertai tai reikalinga atskirti skirtingų reikšmių kelių srautus ar pan.
Dėl kelių Vokietijoje - autobanus kerta daug vietinės reikšmės keliukų po apačia, tik ten nebūna į/išsukimų į autobaną.
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimąKalbant apie viaduko būtinumą Žiežmariuose reikia atsižvelgti ir į gyventojus ir į Kaišiadorių rajono lokaciją - perkirstą respublikinės magistralės. Galima organizuoti eismą ir esamais keliais ir gatvėmis, bet čia situacija kaip su Jakų žiedu - Palanga-Vilnius viadukas nėra būtinas, bet kaip čia forume aiškino ekspertai tai reikalinga atskirti skirtingų reikšmių kelių srautus ar pan.
Dėl kelių Vokietijoje - autobanus kerta daug vietinės reikšmės keliukų po apačia, tik ten nebūna į/išsukimų į autobaną.
O su Jaku ziedu lyginti srautu net neverta - skirsis turbut vos ne simta kartu sio viaduko.
Comment
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąKiek simtu zmoniu kelia i darba ar pan (trimis kilometrais max.) pakeis viadukas kainuosiantis desimtis mln.?
O su Jaku ziedu lyginti srautu net neverta - skirsis turbut vos ne simta kartu sio viaduko.
Comment
-
Parašė mag Rodyti pranešimąGal kas žinot, kas per darbai prie Didžiulio ežero už Grigiškių?
Comment
-
Vilnius - Kaunas ties rekonstrukcijomis pristatyta "nelegalių" greičio matuoklių. T.y. tokių, apie kuriuos visuomenei neskelbiama čia http://www.eismoinfo.lt/eismo-zemela...o%20matuokliai
Tiesa, panašu, kad kolkas jie neveikia.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVilnius - Kaunas ties rekonstrukcijomis pristatyta "nelegalių" greičio matuoklių. T.y. tokių, apie kuriuos visuomenei neskelbiama čia http://www.eismoinfo.lt/eismo-zemela...o%20matuokliai
Tiesa, panašu, kad kolkas jie neveikia.
Comment
-
Pažanga, kad padarė 4 juostas su geltona linija. Kažkada darydavo po 1.
Nepažanga, kad "tabletes" išstumdo ir niekas negrąžina į vietą per visą savaitgalį.
Sudėtų betono atitvarus ir leistų 90 km/h.
Dabar pamatę matuoklį žmonės stabdo, mėtosi.
PS. Matuoklis reikalingas, nes atsiranda kas važiuoja 100 km/h bet apsižergęs juostą. Bet jis turi būti įrengtas pagal reikalavimus, apie jį paskelbta kelio šeimininko puslapyje, ir, be abejo, su protingu greičio apribojimu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, tai aktualu galbūt nebent esant dideliam eismui, pvz. važiuojant iš kokio festivalio (Karklės). Kitu atveju automobilių nėra tiek daug, kad neužtektų vienos juostos. Viena juosta leidžia atstumą įveikti greičiau, nes nereikia lėtinti bijant užkabinti kokį kuoliuką ar kitą automobilį.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPažanga, kad padarė 4 juostas su geltona linija. Kažkada darydavo po 1.
Nepažanga, kad "tabletes" išstumdo ir niekas negrąžina į vietą per visą savaitgalį.
Sudėtų betono atitvarus ir leistų 90 km/h.
Dabar pamatę matuoklį žmonės stabdo, mėtosi.
PS. Matuoklis reikalingas, nes atsiranda kas važiuoja 100 km/h bet apsižergęs juostą. Bet jis turi būti įrengtas pagal reikalavimus, apie jį paskelbta kelio šeimininko puslapyje, ir, be abejo, su protingu greičio apribojimu.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąTokia logika remiantis visa magistralė gali būti dviejų juostų, bet va be festivalių ir kitokios veiklos šalyje esama
1. 4 juostų magistralė su juostomis, siauresnėmis negu 2m, kuriomis galima važiuoti max. 60 km/h greičiu.
2. 2 juostų magistralė, kurių plotis - 2.5 ar daugiau metrų ir kuriomis galima važiuoti 130 km/h greičiu.
... tai aš rinkčiausi 2 variantą.
Comment
Comment