/\ sakyčiau, labai jau brangoka būtų...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Padidinti greitį iki 130 km/h kelyje Vilnius-Kaunas planuojama iki 2013-ųjų
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=10907383Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė JohnTa greitkeli buvo galima sutvarkyti ir izblizginti per pora metu, bet kazkodel "rekonstrukcija" jau vyksta nezinia kiek laiko ir turbut vyks amzinai, nes anksciausiai rekonstruotos dalys po metu kitu reikalaus remonto ir kelio darbai tame kelyje niekada nesibaigs.
Comment
-
1) John'ui - tada reikėtų suvaryti visus Lietuvos kelininkus ant autostrados ir du metus vaziuoti susiaurinta juosta - nenorėčiau
2) normaliam - ne tik kultūros klausimas - reikai atitverti kelia kad žvėrys neįbėgtų, reikia panaikinti vieno lugio sankryžas, reikia padaryti krūvą naujų gatvių Grigiškėse, kad nereikėtų kirsti autostrados...
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąJau šiandien visi į Vilnių/Kauną važiuoja vidutiniškai 140 km/h, belieka įteisinti.
bet man juokingi argumentai, kad tipo Grigiskese nera viaduku, tai del to tarp Elektrenu ir Rumsiskiu negalima leisti 130 vaziuoti
Comment
-
Parašė Arunas Rodyti pranešimąna 140 kol kas vidutiniskai nevaziuoja
Comment
-
Parašė Arunas Rodyti pranešimąna 140 kol kas vidutiniskai nevaziuoja
bet man juokingi argumentai, kad tipo Grigiskese nera viaduku, tai del to tarp Elektrenu ir Rumsiskiu negalima leisti 130 vaziuoti
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO ten kasnors važiuoja lėčiau 120-130 km/h.? NE. Na, nebent visiški fuksai
jei rimitai tai vazineju situo keliuu po kelis kartus per savaite, tai galiu pasakyt kad vidutiniskai visi vaziuoja 110-120. tokiu, kurie vaziuoja 140-150 yra vienetai, o tokiu kurie visam kelyje 180 spaustu isvis pasitaiko viena karta is penkiu vaziavimu kaunas-vilnius.
Siaip jau kas yra bandes, tas tikrai zino, kad vaziuoti visa kelia 180 km/h reikia labai daug demesio itempimo ir pavaziaves valanda tokiu tempu ir tokiu keliu (kur kiti uzkisineja) tikrai ziauriai pavargsti.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąNa, grabai "mina ant" 120 km/m, geros auto 160-180 km/h. Aišku, per miestus sulėtina, bet likusioje dalyje tikrai galėtų padaryti 140 km/h, nes grabai ir taip nedatrauks iki tiek, o tie, kurie "ėjo" ant 160 taip ir "eis".
Vilnius-Panevežys tai gali ant kokių 150 lėkti be didelių problemų bet pvz sekmadienio vakarą kai visi grįžinėja, nuo Ukmergės mašinų pasidaro jau daugokokai.
Comment
-
Parašė Arunas Rodyti pranešimąjei rimitai tai vazineju situo keliuu po kelis kartus per savaite, tai galiu pasakyt kad vidutiniskai visi vaziuoja 110-120. tokiu, kurie vaziuoja 140-150 yra vienetai, o tokiu kurie visam kelyje 180 spaustu isvis pasitaiko viena karta is penkiu vaziavimu kaunas-vilnius.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąNu nežinau... Paprastai kai važiuoju Vilnius-Kaunas ten būna pakankamai daug mašinų. 120-130 dar galima važiuoti, bet daugiau sunkiai, bo taip ir žiūrėk, kad koks šmikis į tavo juostą įlėks fūrą belenkdamas.
Vilnius-Panevežys tai gali ant kokių 150 lėkti be didelių problemų bet pvz sekmadienio vakarą kai visi grįžinėja, nuo Ukmergės mašinų pasidaro jau daugokokai.
Comment
-
Metropolis
na, visi nori lekti, o vaziuoti siam kelyje KOL KAS galima tik tokiais greiciais:
Važiavimo greitis kelyje Vilnius–Kaunas, kaip ir kituose Lietuvos keliuose, yra nustatytas Kelių eismo taisyklių 175 punkte:
„175. Ne gyvenvietėse leidžiama važiuoti:
175.1. lengvaisiais automobiliais automagistralėmis nuo balandžio 1 d. iki lapkričio 1 d. ne didesniu kaip 130 km/h greičiu, nuo lapkričio 1 d. iki balandžio 1 d. – ne didesniu kaip 110 km/h greičiu; keliuose su skiriamąja juosta – ne didesniu kaip 100 km/h, kituose keliuose – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu;
175.2. motociklais, krovininiais automobiliais, kurių leidžiama maksimali masė ne didesnė kaip 3,5 t, automagistralėmis – ne didesniu kaip 110 km/h greičiu, keliuose su skiriamąja juosta – ne didesniu kaip 100 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu;
175.3. autobusais automagistralėmis – ne didesniu kaip 100 km/h, keliuose su skiriamąja juosta – ne didesniu kaip 90 km/h, kituose keliuose – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu;
175.4. krovininiais automobiliais (iš jų ir transporto priemonių junginiais), kurių leidžiama maksimali masė didesnė kaip 3,5 t, autobusais su priekabomis automagistralėmis – ne didesniu kaip 90 km/h, keliuose su skiriamąja juosta – ne didesniu kaip 80 km/h, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;
175.5. lengvaisiais automobiliais ir krovininiais automobiliais, kurių leidžiama maksimali masė ne didesnė kaip 3,5 t su priekabomis, – ištisus metus ne didesniu kaip 90 km/h greičiu;
175.6. mokykliniais autobusais, krovininiais automobiliais vežant žmones, velkant motorines transporto priemones – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu (velkant lanksčia vilktimi – ne didesniu kaip 50 km/h greičiu).“
Comment
-
Nors čia ir ne vien tik apie magistralę "Vilnius – Kaunas" eina kalba
Kelyje Vilnius - Kaunas 130 kilometrų per valandą greičio teks palaukti
lrytas.lt / 2006-10-10 13:57
http://www.lrytas.lt/?id=11604780111158208177&view=4
Antradienį įvykusioje spaudos konferencijoje Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius tvirtino, kad 2007-2013 metais šalies transporto infrastruktūros modernizavimui numatoma skirti 5,28 mlrd. Lt ES struktūrinės paramos.
Šalies kelių modernizavimui planuojama skirti apie pustrečio mlrd. Lt, už šias lėšas bus rekonstruota 1200 kilometrų šalies kelių. Sanglaudos fondo projektams finansuoti 2007-2013 metais numatoma skirti 1,26 mlrd. Lt ES paramos lėšų. Už šias lėšas bus rekonstruojami tarptautinės reikšmės greitkeliai (Vilnius – Klaipėda), automagistralė „Via Baltica“, valstybinės reikšmės keliai (Vilnius-Panevėžys-Palanga), (Kaunas-Jonava-Ukmergė-Zarasai), tiesiamas pietinis Vilniaus aplinkkelis.
Ypač daug dėmesio bus skiriama magistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda plėtrai. Planuojama, kad iki 2013 metų kelyje Vilnius – Kaunas važiavimo greitis bus padidintas iki 130 kilometrų per valandą.
Europos regioninės plėtros fondo lėšomis 2007-2013 metais bus vykdoma žvyrkelių asfaltavimo programa, jungčių su tarptautiniais koridoriais plėtra , diegiamos eismo saugos ir aplinkosaugos priemonės. Iš viso šiam laikotarpiui (įskaitant savivaldybėms skiriamas lėšas) numatoma skirti 1,23 mlrd. Lt ERPF lėšų.
2007–2013 metais numatoma išasfaltuoti apie 800 kilometrų žvyrkelių. Šie darbai galėtų kainuoti apie 640 mln.Lt., 75 proc. (476 mln. Lt) šių darbų finansuos Europos regioninės plėtros fondas.
„Jei tokios tendencijos vyraus ir ateityje, per metus savivaldybėje atsiras vos po vieną kilometrą asfaltuoto kelio, o daugiau kaip 8 tūkstančius Lietuvos žvyrkelių galėsime asfaltuoti tik po 44 metų“,- teigė ministras A.Butkevičius.Paskutinis taisė Vidma; 2006.10.11, 18:32.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO ten kasnors važiuoja lėčiau 120-130 km/h.? NE. Na, nebent visiški fuksai
ir kol yra dvi juostos ir tiek kliuciu pakeliui (miesteliai, isvaziavimai, nuvaziavimai) priestarauciau greicio kelimui iki 130km/h. padarys trecia juosta tada ir lakstykit.Occupation: igra na balalaikach v traktirach
Comment
-
šiaip vietomis man šis kelias į magistralę nė pro kur nepanušus. kalnai, posūkiai seka vienas po kito, o dar kiek miestelių šalia įvairių... todėl dabar dar tikrai gali palikt 110, nes daugiau ten važiuot yra pavojinga, manau. nors kas lėkė, tai tas lėks ir toliau, tik vat svarbiausia, per juos dažnai ne jie patys žūva, o nekalti žmonės...
Comment
Comment