Atrodo vienas iš procesų, kuris strigo dėl "Latvijas Tilti" teisminių ginčų jau išsisprendė:
Šaltinis: http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...ankryzos/19668
2015-07-02
2015 m. liepos 1 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašė rangos sutartį, kuriosvertė 12,526 mln. eurų (įskaitant 21% PVM). Planuojama, kad apie 75% sutarties vertės bus finansuojama ES struktūrinės paramos lėšomis. Darbai bus vykdomi Trakų ir Kaišiadorių savivaldybėse.
2015 m. sausio 14 d. įvyko atviras darbų „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 3“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo keturi tiekėjai:UAB „Fegda“, ūkio subjektų grupė, kurią sudarė UAB „Autokausta“, AS (AB) A.C.B., UAB „Lietuvos kelių statyba“ ir RAB „Tilts“, ūkio subjektų grupė, kurią sudarė AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Hidrostatyba“, ir AB „Kauno tiltai“. Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino UAB „Fegda“ pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė su ja sudaryti pirkimo sutartį. Pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, kurio vienas iš vertinimo kriterijų buvo darbų atlikimo terminas. Pasirinkus ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, darbų trukmė sutrumpėjo nuo maksimalios, nurodytos pirkimo dokumentuose (18 mėnesių) iki 16 mėnesių.
Darbai apims:
· valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Moluvėnų sankryžos kelio 21,14 km rekonstravimą į dviejų lygių sankryžą, įrengiant viaduką ir jungiamuosius kelius, ir;
· valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Žiežmarių sankryžos kelio ruože nuo 61,6 iki 62,6 km rekonstravimą į dviejų lygių sankryžą, įrengiant tunelinį viaduką, jungiamuosius kelius ir pėsčiųjų viaduką.
Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. lapkričio mėnesį.
LAKD inf.
2015 m. liepos 1 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašė rangos sutartį, kuriosvertė 12,526 mln. eurų (įskaitant 21% PVM). Planuojama, kad apie 75% sutarties vertės bus finansuojama ES struktūrinės paramos lėšomis. Darbai bus vykdomi Trakų ir Kaišiadorių savivaldybėse.
2015 m. sausio 14 d. įvyko atviras darbų „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 3“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo keturi tiekėjai:UAB „Fegda“, ūkio subjektų grupė, kurią sudarė UAB „Autokausta“, AS (AB) A.C.B., UAB „Lietuvos kelių statyba“ ir RAB „Tilts“, ūkio subjektų grupė, kurią sudarė AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Hidrostatyba“, ir AB „Kauno tiltai“. Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino UAB „Fegda“ pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė su ja sudaryti pirkimo sutartį. Pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, kurio vienas iš vertinimo kriterijų buvo darbų atlikimo terminas. Pasirinkus ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, darbų trukmė sutrumpėjo nuo maksimalios, nurodytos pirkimo dokumentuose (18 mėnesių) iki 16 mėnesių.
Darbai apims:
· valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Moluvėnų sankryžos kelio 21,14 km rekonstravimą į dviejų lygių sankryžą, įrengiant viaduką ir jungiamuosius kelius, ir;
· valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Žiežmarių sankryžos kelio ruože nuo 61,6 iki 62,6 km rekonstravimą į dviejų lygių sankryžą, įrengiant tunelinį viaduką, jungiamuosius kelius ir pėsčiųjų viaduką.
Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. lapkričio mėnesį.
LAKD inf.
Comment