Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr kitur ne taip pat? Kiek pastebėjau, Lenkijoje tokia pati tvarka. UK taip pat. Ar tai nėra tiesiog norma?
Comment
-
Nyderlanduose irgi taip pat. Bet gi mes savo taisykles nuo vokieciu kopijuojame...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNyderlanduose irgi taip pat. Bet gi mes savo taisykles nuo vokieciu kopijuojame...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet ženklų dizainas ir kelių žymėjimas 1:1 su Rusija ir Baltarusija.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Bet Lietuvos ir Latvijos zenklai skiriasi...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kelio ženklų dizainas SSRS laikų, bet jis tikrai neblogas. Pačių ženklų įrengimas šiek tiek modernizuotas pagal Vakarus. Latvija, Estija atnaujino ir ženklų dizainą, bet bent Latvijoj ženklai maži, kas pablogina matomumą. Kelių horizontalusis ženklinimas pas mus gerokai atnaujintas, vakarietiškesnis. Zebrai perėjose storesni - 50 cm dryžis, 50 cm tarpas (buvo 40 cm dryžis, 60 cm tarpas), automagistralėse ir greitkeliuose šoninės linijos nebe 20, o 30 cm pločio (dalis Kaunas-Vilnius jau paženklinta naujai), miestuose storos linijos nebe 20, o 25 cm pločio. Žodžiu, ką rusai maksimaliai taupė ir taikė ribines minimalias vertes pagal Vienos konvenciją, dabar priartėta prie Vakarų. Tik dar liko 1:3:1 brūkšninė linija, kai Vakaruose ji 1:2:1, t.y. tarp brūkšnių trumpesnis tarpas. Bet tokios mūsų KET ir to santykio turbūt niekas nekeis.Paskutinis taisė dsanto; 2013.05.31, 22:59.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia rusai taupė? Tiesiog automobilizacijos lygis tais laikais buvo kur kas žemesnis. Keičiasi laikai, keičiasi eismo sąlygos, keičiasi ir reikalaivimai ženklinimui.
Comment
-
Tankui kelio nereikia, ji jis pats pasidaro.
O siaip gaila kad nera atskiros temos (arba man neina jos surasti) apie keliu zenklinima Europoje ir Pasaulyje.
Kai daug keliauju, matau kad zenklai EU salyse skirtingi. Keista, kad iki dabar ju nesuvienodino.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGeras tas dizainas. Modernus. Kai buvo pasirašyta kažkokai konvencija dėl kelio ženklų 197x metais, TSRS pasirinko patį progresyviausią tuo metu dizainą.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąO analogų jam ar buvo/yra?
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTankui kelio nereikia, ji jis pats pasidaro.
O siaip gaila kad nera atskiros temos (arba man neina jos surasti) apie keliu zenklinima Europoje ir Pasaulyje.
Kai daug keliauju, matau kad zenklai EU salyse skirtingi. Keista, kad iki dabar ju nesuvienodino.
Comment
-
Lenkijos ženkluose man nepatinka piešinėlių proporcijos - blogi linijų storių santykiai. Mūsiškiai labiau išbaigti.
Na o A1 kelyje "apšviestų" ruožų daugėja. Šviestuvai atsirado ties Antakalnio viaduku. Smagu, kad nežiūrint šiuo metu nenaudojamo apšvietimo, atkarpų su stulpais vis tiek daugėja. O šiaip jau laikas būtų įjungti apšvietimą
Comment
Comment