O kaip nestatant naujo kelio važiuojant iš Kauno reiktų patekti į šiaurinę A1 pusę?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąO kaip nestatant naujo kelio važiuojant iš Kauno reiktų patekti į šiaurinę A1 pusę?
Geltona atkarpa yra žvyrklis, būtų galima jį išasfaltuoti, jei to tikrai reikia.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąYou've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąAš jau geriau nulekiu iki Bačkonių ir ten apsisuku, nors ir prarasčiau 2 km. nei tavo pasiūlytas, bet visur 100 km/h greitis....
Comment
-
Parašė JohnMan sunkiai suprantamas įsitikinimas, kad į kiekvieną kaimą ar kiemą turi būti nuvažiavimas iš automagistralės. Lietuva yra keleriopai rečiau apgyvendinta, nei Vokietija ar Nyderlandai, tačiau net ir tankiausiai apyvendintose Vokietijos vietose išvažiavimų iš Autobahnų yra mažiau, nei iš Automagistralių Lietuvoje... nes kiekvienai pakelės lūšnelei tiesiamas atskiras nuvažiavimas. Apie UK net nekalbu. Kartais tenka važiuoti bent 10km, kol privažiuosi apsisukimą ar viaduką su galimybe apsisukti ar išsukti iš kelio. O žaliojo slėnio gyventojams galiu nebent pasiūlyti eiti n&$%^* su tokiomis savo problemomis.
O Žaliasis slėnis nėra pakelės lūšnelė, o didelė gyvenvietė, ir važinėti jiems reikia ne vieną kilometrą. (Jau nekalbant Lietuvos mastu, kad tai didelis atstumas). Bet jau girdėjau problema sprendžiama ir greitai ten atsiras tunelis. Ir kokia yra magistralių ir šiuo atveju Klaipėdos aplinkkelio paskirtis? Vilniečiams greitai į Palangą nuvažiuoti? Mes sau tokios prabangos leisti tiesiog negalime, kaip USA, kai viduryje eina dar papildomas greitkelis.Paskutinis taisė Lettered; 2010.10.13, 01:09.
Comment
-
Metropolis
Keliu Vilnius–Kaunas bus galima važiuoti greičiau
Keliu Vilnius–Kaunas bus galima važiuoti greičiau
Susisiekimo ministerija planuoja pertvarkyti kelią Vilnius–Kaunas, kad jis turėtų greitkelio statusą. Anot ministerijos, tai leistų padidinti leistiną automobilių greitį kelyje nuo 100 iki 110 km/val.
Greičio apribojimus kitais metais rengiamasi naikinti ir kai kuriuose automagistralės Kaunas–Klaipėda ruožuose.
Detalės turėtų paaiškėti penktadienį.
Info: http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=37983441
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąGreičio apribojimus kitais metais rengiamasi naikinti ir kai kuriuose automagistralės Kaunas–Klaipėda ruožuose.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąšitą reikėtų suprasti, kad kai kuriuose ruožuose bus galima važiuoti kiek mašinytė gali: "gazas" iki dugno?
O tie, kas rašė šią naujieną, greičiausiai ką kita omeny turėjo.
Comment
-
Parašė JohnManyčiau, "pritaikymas" yra visų pirma ne keliuose, bet mūsų galvose. Su tokia vairavimo kultūra apie neribotą greitį magistralėse galima nebent sapnuoti.
Beje, Vokietijoje neribotas greitis daug kur leidžiamas ruožuose, kurių techninė būklė gerokai prastesnė už bet kokį A1 ruožą... tiesiog ten žmonės moka geriau vairuoti ir elgiasi atsakingai.
vasarą 130+10 ir tikrai galiu pasakyti, kad tokiu greičiu laksto vienetai, taip kad tautiečių galvos ne blogesnės už vokiečių
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąNaujausios žinios tokios, kad nuo Vilniaus iki Kauno bus galima važiuoti 110 km/h (i6skyrus Žiežmarius, Vievį ir kitus ruožus). Tai kur dingo planai iš plento padaryti automagistralę?
turėkim kantrybės
Comment
-
Parašė vz.ltMaksimalus leistinas greitis iš Vilniaus į Klaipėda dididamas ruožais
Nuo kitų metų vasaros keliose magistralės Vilnius–Kaunas atkarpose maksimalus leistinas greitis sieks nebe 100 km/h, o 110 km/h. Greičio apribojimų sumažės ir automagistralėje Kaunas–Klaipėda.
Maksimalus leistinas greitis visame kelyje bus padidintas per kelis etapus. Žmonių saugumas dėl to nesumažės, teigia Susisiekimo ministerija.
Šiais metais 110 km/h greičiu magistralėje Vilnius–Kaunas buvo galima važiuoti 13 km ruože - tarp Žiežmarių ir Rumšiškių. Nuo 2011 m. balandžio maksimalus leistinas greitis iki 110 km/h bus padidintas 38 km ruože. Naikinti arba mažinti greičio apribojimus ketinama ir kitose kelio atkarpose.
"Dėl šių pakeitimų kelionė tarp Vilniaus ir Kauno važiuojant maksimaliu leistinu greičiu turėtų sutrumpėti 6–8 minutėmis", – sako Eligijus Masiulis, susisiekimo ministras.
Iki šių metų pabaigos maksimalus greitis kelio atkarpoje nuo Vilniaus iki Grigiškių bus padidintas nuo 80 iki 100 km/h., Vievyje nuo 70 iki 80 km/h.
Planuojama, kad 2012-iais greitkelio ruožas kelyje Vilnius–Kaunas galėtų prailgėti dar apie 25 km. Greičiau būtų galima važiuoti nuo Molūvėnų iki Vievio, ties Karčiupiu ir Rumšiškėmis.
Greičiau kitąmet bus galima važinėti ir tarp Kauno ir Klaipėdos. Šiemet Klaipėdos prieigose (294–299 kilometrai) leistinas greitis buvo padidintas iki 130 km/h. Prieš Jakų žiedą leistinas greitis lengviesiems automobiliams padidintas iki 90 km/h.
Per penkerius metus iki 2010 m. rugsėjo kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda atlikta darbų už 438 mln. Lt. Didžiąją dalį lėšų skyrė ES.
Kelininkai rekonstravo 211 km kelio (tarp jų 36 tiltų/viadukų danga), nutiesė 4 km naujo kelio, įrengė 2 skirtingų lygių sankryžas, pastatė 180 km apsauginių atitvarų, 206 km tinklo tvoros, apšvietė 13 km kelio ruožą, įdiegė kitų saugumo ir aplinkosaugos priemonių.
Comment
-
Turint omeny kiek lėšų į tą kelią buvo įmerkta per paskutinius 20 metų, ten jau galėjo būti dvi automagistralės. Bet kokiu atveju, džiugu, kad reikalai juda į priekį. Lauksim naujų konkursų automagistralės standartų atitikimo darbams. Tikėkimės tik, kad konservatoriams esant valdžioje, naujų konkursų metu AMB draugai viarslinykai "Panevėžio keliai" prie šio kelio nebegaus galimybės prikišti nagų.Paskutinis taisė blitz; 2010.10.30, 02:54.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
2010-10-29, 16:28
Vilnius–Kaunas: lietuviškomis dešromis grįsta magistralė
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...istrale-307974
Comment
Comment