Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNe paprastas, o jau magistrale, paklausk Baltijos kelio dalyviu.
http://lt.wikipedia.org/wiki/A2_(Lietuva)
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNenusišnekėk gerai, pats atsimenu gerai viską kada kas baigta:
http://lt.wikipedia.org/wiki/A2_(Lietuva)Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPats nenusišnekėk gerai, žmones važinejo ta magistrale nuo LTSR laiku, dalyvavo Baltijos kely, o tu dabar pradesi wikipedijas rodyti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPer 10 metų kardinaliai nepasikeičia reikalavimai.
Comment
-
Parašė JohnIr jei yra pavyzdžių, į kuriuos reiktų orientuotis kalbant apie kelius, tai tikrai ne jokia Lenkija su savo 5km naujo mokamo greitkelio, bet VokietijaIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė JohnSprendžiant iš tokios schemos, Vilnius-Ukmergė atkarpoje mašinų būna apie 7000 per dieną. Ukmergė-Panevėžys atkarpoje gerokai mažiau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąLetapirdziai tie Lietuvos biurokratai. I Kaunas-Vilnius per pastaruosius 12 metu buvo sukista turbut milijardas litu, kitose salyse su tokia geografija (jokiu kalnu, jokiu dideliu upiu, retai apgyvendinta teritorija) butu 200 km nauja magistrale TUSCIOJ vietoj per 3 metus nutiese. Bet cia Lietuva, cia otkatais lyja...
Vokiškuose autobanuose, nors jie ir siauri, bobutės per kelią nelaksto.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTam, kad Vilnius-Kaunas padaryti automagistrale didžaiusia kliūtis yra kelio tiesinimas bei platinimas. Kai kurių kreivių spinduliai turi siekti net 30000m! Skiriamoji juosta 11.5m!
Tiesa, kodėl iki šiol nesiorientuojama į šiuos standartus darant rekonstrukcijas, aš pats nesuprantu.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą...jeigu pakankamai stiprios tvoros/užtvarai, skiriamoji juosta kaip tokia išvis nebūtina...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTvoros/užtvarai negali buti stiprus, nes ju funkcija sugerti smugio energija ir išsaugoti žmonems gyvybe.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBet būna tiesiog aukšta (gal kokio metro aukščio) betoninė tvora, ir viskas. Belgai tokias tvoras stato, net jeigu yra ir skiriamoji juosta su krūmais. O kas blogai su tuo? Juk į į tvorą skiriamojoje juostoje juk tvojamasi mažu kampu ir slystama toliau.
Ne kartą mačiau, kad mūsų vidurinė juosta gelbėja be skaudžių pasekmių. Berods Šustauskas irgi per skiriamają "lėtėjo"
Comment
-
Parašė JohnTaigi 11,5m tik naujam keliui. Čia apie tai užsimenama: http://e-stud.vgtu.lt/files/dest/264...0profiliai.pdf
Tokia plati juosta paliekama tam, kad ateityje būtų galima platinti tos juostos sąskaita. Šiaip, mintis gera, nors A1 tai negalioja.
Comment
-
Metropolis
Gera seniai laukta naujiena iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos:
Siekiant užtikrinti eismo saugą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius−Kaunas−Klaipėda ruože ties Elektrėnais, nuo 2010 m. vasario 1 d. visi autobusai, važiuojantys magistraliniu keliu, užvažiuos į Elektrėnų miestą ir sustos naujai įrengtose autobusų sustojimo aikštelėse prie žiedinės sankryžos.
Miesto gyventojams nebereikės rizikuojant kirsti didelio eismo intensyvumo kelio. Senos sustojimų aikštelės magistraliniame kelyje ties Elektrėnais artimiausiu metu bus panaikintos, todėl maksimalus leistinas greitis ruože galės būti padidintas, o susisiekimo sąlygos tarp Vilniaus ir Kauno pagerės.
info: http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/a...lektrenus/6759
Comment
Comment