Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Šiuo metu neįmanoma važiuoti iki Kauno 150 km/h (ar daugiau) greičiu, šeštadienį teko važiuoti šiuo keliu, daugelyje vietų kelias yra remontuojamas (sakyčiau apie 30 km tai tikrai, bent man taip atrodė), todėl eismas vyksta tik viena kelio puse, o mašinų srautai labai dideli.

    Vidutinis greitis kelyje buvo apie ~100 km/h

    Comment


      #22
      Parašė goolfietis
      tokiais dalykais galetum ir nesigirti - per tokius kaip tu savaitinese avariju suvestinese pastaruoju metu zuvusiuju skaicius pastoviai buna ~15-17....
      1.Reiketu atskirti supratima, ka as sakau. As kalbu apie galimybes o ne pasigirti bandau.
      2.Zusta zmones, ne tik avarijose.

      Comment


        #23
        Parašė Arunas
        pernelyg daznai tuo keliu vazineju, kad tokiomis nesamonemis tikeciau. Turint omny kad tarp Vilniaus ir Kauno ribu yra apie 90 km, norint nuvaziuoti per 35 minutes reikia vaziuoti vidutiniu 154 km/h greiciu (iskaitant vaziavima per grigiskes, vievi, elektrenus ir ziezmarius, pro bajorkiemi ir t.t.). Visi kas turi masina zino, kad tai nerealu.

        Ir siaip pasiklausius aplinkui toks vaizdas kada visi Kaunas-Vilnius po 150km/h vazineja, nors jei vaziuoju 120, maks 130km/h greiciu tai labai labai retai koks aplenkiantis pasitaiko.

        Tai va, nesigirkit ten, kur nera jokios prasmes girtis
        1.As taip pat, gan labai daznai ten vazineju.
        2.Greitis 150-160 km/h nera toks didelis, nebent su kokiu grabeliu-lauzu vaziuojant, tai gal ir atrodo nerealu, bei kad tuo pakilsi arba subiresi.
        3.Neturiu kuo girtis.

        Comment


          #24
          Parašė xXx
          1.Reiketu atskirti supratima, ka as sakau. As kalbu apie galimybes o ne pasigirti bandau.
          2.Zusta zmones, ne tik avarijose.
          Klausyk, gal turi kokių problemų, jaunasis karštakoši?
          אני בכל זאת אאמין באהבה, אפילו אם היא מתה,
          אני אאמין באלוהים, אפילו אם הוא שותק.

          Comment


            #25
            Asmeniškumai į asmenines žinutes..
            Mano galerija Flickr'yje

            Comment


              #26
              Parašė Geex
              Šiuo metu neįmanoma važiuoti iki Kauno 150 km/h (ar daugiau) greičiu, šeštadienį teko važiuoti šiuo keliu, daugelyje vietų kelias yra remontuojamas (sakyčiau apie 30 km tai tikrai, bent man taip atrodė), todėl eismas vyksta tik viena kelio puse, o mašinų srautai labai dideli.

              Vidutinis greitis kelyje buvo apie ~100 km/h
              1.Nesakalbu apie apie siandiena diena, kaip kelias nemazai kur remontuojamas.
              2.Penktadieni [liepos 08 diena- apie 14 val.] Vilnius-Kaunas, pasiekiau kazkur per 40-45 minutes. Nepasakyciau, kad greitis buvo aukstokas, nors ir nemazai kur teko numesti ji.

              Comment


                #27
                Parašė jerusalem
                Klausyk, gal turi kokių problemų, jaunasis karštakoši?
                Problemu matau tu turi

                Comment


                  #28
                  Parašė xXx
                  1.Nesakalbu apie apie siandiena diena, kaip kelias nemazai kur remontuojamas.
                  2.Penktadieni [liepos 08 diena- apie 14 val.] Vilnius-Kaunas, pasiekiau kazkur per 40-45 minutes. Nepasakyciau, kad greitis buvo aukstokas, nors ir nemazai kur teko numesti ji.
                  va va.. jau is 35 minuciu 45 minutes pasidare

                  o per 10 minuciu vaziuojant 130 kmh greiciu galima papildomus 20 km nuvaziuot

                  Comment


                    #29
                    Parašė xXx
                    Problemu matau tu turi
                    Rasinis konfliktas.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Arunas
                      va va.. jau is 35 minuciu 45 minutes pasidare

                      o per 10 minuciu vaziuojant 130 kmh greiciu galima papildomus 20 km nuvaziuot
                      Ir?....

                      Comment


                        #31
                        Siūloma iki 130 km/h didinti leistiną greitį kelyje Vilnius-Kaunas

                        Saugaus eismo komisija nagrinės galimybes padidinti leistiną greitį kelyje Vilnius-Kaunas. Rugsėjo bei spalio mėnesiais eksperimento tvarka kai kuriuose šios automagistralės ruožuose leistinas greitis bus padidintas iki 130 kilometrų per valandą. Tai nutarė ketvirtadienį posėdžiavusi Saugaus eismo komisija, pranešė Susisiekimo ministerija.

                        "Tai daroma atsižvelgiant į šiandienos realijas bei pagerėjusią techninę automobilių būklę", - sakė Susisiekimo ministerijos sekretorius Valdemaras Šalauskas.

                        Tačiau jis pažymėjo, jog sprendimas bus priimtas atsižvelgiant į avaringumo rodiklius šiame kelio ruože, kurie bus atidžiai analizuojami.

                        Šiuo metu lengvaisiais automobiliais automagistralėse nuo balandžio iki lapkričio leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 130 kilometrų per valandą greičiu, o nuo lapkričio iki balandžio - 110 kilometrų per valandą greičiu.

                        Policijos departamentui pavesta sustiprinti greičio kontrolę tuose kelio ruožuose, kur leistinas greitis bus laikinai padidintas.

                        Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo departamentas turės iki gruodžio 1 dienos išanalizuoti laikino greičio padidinimo kelyje Vilnius-Kaunas poveikį ir pateikti išvadas. Automagistrale Vilnius-Kaunas, kurioje eismas yra pats intensyviausias, per parą pravažiuoja apie 20 tūkst. automobilių.

                        ELTA
                        Mano galerija Flickr'yje

                        Comment


                          #32
                          Vilniaus ir Kauno merai - už didesnį greitį magistralėje

                          Vilniaus ir Kauno merai entuziastingai parėmė siūlymą iki 130 kilometrų per valandą padidinti leistiną greitį miestus jungiančioje magistralėje ir taip sutrumpinti kelionės laiką tarp jų. Kaip skelbta, Saugaus eismo komisija nutarė pavesti Automobilių kelių direkcijai ir Policijos departamentui nustatyti kelio ruožus, kuriuose kelyje Vilnius-Kaunas lengvaisiais automobiliais nuo rugsėjo 1 d. iki lapkričio 1 d. eksperimento tvarka būtų leidžiama važiuoti iki 130 km/h greičiu. Dabar didžiausias leistinas greitis šioje magistralėje yra 100 km/h.

                          Vilniaus meras Artūras Zuokas ir Kauno meras Arvydas Garbaravičius remia tokį siūlymą ir reiškia įsitikinimą, kad leistina greitis magistralėje Vilnius-Kaunas po numatomų eksperimentų bus padidintas.

                          "Magistralė pastaraisiais metais buvo atnaujinta, todėl padidėjo ir jos saugumas. Mums, kaip dvimiesčio merams, labai svarbu, kad kelionės trukmė tarp Vilniaus ir Kauno būtų kuo trumpesnė, todėl dvimiesčio plėtros strategijoje šis klausimas itin svarbus", - Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai cituojami dviejų didžiausių Lietuvos miestų vadovai.

                          A. Zuokas ir A. Garbaravičius taip pat ketina artimiausiu metu kreiptis į Saugaus eismo komisiją bei Susisiekimo ministeriją su prašymu magistralėje Vilnius-Kaunas uždrausti posūkį į kairę, nes merų įsitikinimu, toks manevras yra sudėtingas ir trukdo nenutrūkstamam automobilių judėjimui. Merai siūlo ieškoti kitų būdų, kaip privažiuoti prie kairėje transporto judėjimo pusėje esančių degalinių bei pakelės užeigų.

                          Vilniaus ir Kauno savivaldybių bendradarbiavimo ir dvimiesčio kūrimo sutartis pasirašyta 2003 metais. Neseniai abiejų miestų savivaldybės sutarė prisidėti prie pigių skrydžių kompanijų organizuojamų skrydžių į Karmėlavos oro uostą skatinimo.

                          BNS

                          Mano galerija Flickr'yje

                          Comment


                            #33
                            [QUOTE=Mantaz]Vilniaus ir Kauno merai - už didesnį greitį magistralėje

                            A. Zuokas ir A. Garbaravičius taip pat ketina artimiausiu metu kreiptis į Saugaus eismo komisiją bei Susisiekimo ministeriją su prašymu magistralėje Vilnius-Kaunas uždrausti posūkį į kairę, nes merų įsitikinimu, toks manevras yra sudėtingas ir trukdo nenutrūkstamam automobilių judėjimui. Merai siūlo ieškoti kitų būdų, kaip privažiuoti prie kairėje transporto judėjimo pusėje esančių degalinių bei pakelės užeigų.
                            BNS

                            Kokie dar gali būti kiti būdai? arba yra viadukai arba suki ties apsisukimu magistralėj. beje nemažai tokių apsisukimų visai ne į degalines ar užeigas padaryta. pvz. už stirnių yra apsisukimas, kuriuo aš iš sodo grįžtu. jei jį uždarytų, turėčiau važiuoti velniažin kiek km, kol apsisukčiau.
                            music on my mind.
                            FC Žaibai

                            Comment


                              #34
                              Teisingai, bet sia savaite pats isitikinau kad saugumo sitas reikalas neprides.
                              Vaziuojant is Kauno i Vilniu net 3 kartus teko isbandyti maximaliai stabdomo automobilio jega. Greitis ~ 140-150. Pries ~10 metru priekyje islenda masina i antra juosta dvigubai leciau. Nepadejo nei sviesos nei signalas. Pirmoj juostoj sunkvezimis, antroj "BABA" su ziguliu. Ir taip apie 10 km vilkaus, kol ji nusuko kazkur vievije.

                              Tokiu pavyzdziu labai daug. Taip kad jei esant kantrus - lekit. Jei ne, geriau judekit su eismu. Vistik turime 2 eismo juostas

                              Comment


                                #35
                                Lenkimui dar yra kelkrastis (jei auto su TCS)

                                Comment


                                  #36
                                  Bent kaip aš supratau, 130 leis tik tam tikruose ruožuose
                                  Mano galerija Flickr'yje

                                  Comment


                                    #37
                                    130 tik spec. ruozuose.
                                    O nerekonstruotu vietu dar daug.
                                    Paskutiniu metu daznai tenka siuo plentuku lakstyti, tai vakar suskaiciavau 5 uzdarytas vietas, kur eismas suletintas arba nukreiptas i priesinga juosta.
                                    Vienoj vietoj vyksta grandioziniai darbai. Kerta slaita ir keicia grunta.

                                    O rekonstruotose vietose salygos super. 130 tikrai nera daug. Taciau lietuvele dar nelabai pasiruosusi tokiais greiciais vazineti. Nes ir auto pasenusios, ir vairavimo kultura baisi, ir profesionalumo truksta deja

                                    Comment


                                      #38
                                      Magistralėje Vilnius-Kaunas - eksperimentai
                                      | 2005 09 01 12:06:27 |

                                      Magistralės Vilnius-Kaunas viename ruože nuo šių metų rugsėjo 5 iki lapkričio 1 dienos eksperimento tvarka bus leidžiama važiuoti iki 110 kilometrų per valandą greičiu.

                                      Nuo rugsėjo 5 dienos didesniu greičiu tarp Vilniaus ir Kauno bus galima važiuoti nuo 70,26 iki 83,60 kilometro, išskyrus Rumšiškių sankryžą, kurios apšvietimą ketinama įrengti iki lapkričio 1 dienos. Vairuotojų prašoma atidžiai stebėti kelio ženklus. Taip nutarta reaguojant į šiandienos realijas bei pagerėjusią techninę kelio ir automobilių būklę.

                                      Pasak Susisiekimo ministerijos sekretoriaus Valdemaro Šalausko, kol kas greitis didinamas tik simboliniame 10-15 kilometrų ilgio ruože, esančiame netoli Kauno. Be to, leistinas greitis lengviesiems automobiliams padidės ne iki 130 kilometrų per valandą, kaip kalbėta anksčiau, o tik iki 110 kilometrų.

                                      www.omni.lt

                                      Comment


                                        #39
                                        Ties Grigiškėmis yra išlikę seno plento Vilnius-Kaunas gabalai dar grįsti akmenbetonio plytelėmis, tarnaujančiomis jau 70 metų
                                        Gal kas nors žino apie jį daugiau, iki kada jis buvo naudojamas, gal dar kur išlikusios atkarpos?

                                        Comment


                                          #40
                                          o kam tau to reikia?
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X