Parašė praetor
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąNa, jei vadovautis projekto aprašymu, tai turėtų atitikti automagistralės statusą po rekonstrukcijos, kas reiškia 130 km/h vasarą ir 110 km/h žiemą.
Comment
-
Jo... Elektrėnuose dažnai būdavau tai tekdavo kentėti. Važiuojant į Kauno pusę reikdavo bėgti per autostradą ir šokti per skiriamąjį barjerą ir jauniems ir seniems
Vis tik manau, kad toje vietoje būtų geriau pėsčiųjų tiltelis, nes kitoje autostrados pusėje yra kolektyviniai sodai ir daržai, dėl ko žmonės vis tiek turės pro ten vaikščioti. Be to, nusukinėti kiekvieną kartą į Elektrėnus autobusams turbūt nebūtų labai praktiška.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Jei jau nuspręstų statyti stotį mieste, tai amiko diagramoje vaizduojamas variantas turbūt būtų optimaliausias. Stotis galėtų būti prie pat buv. universalinės - labai patogi vieta ir autobusams, ir keleiviams.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąJei jau nuspręstų statyti stotį mieste...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na, visa infrastruktūra reikalinga užsukimui į Elektrėnus jau yra, todėl toks perorganizavimas nepatogumų daug autobusams nesukeltų. Prie kelionės laiko prisidėtų tik gal ~2-3 minutės. Aišku tai atbaidytu kelis maršrutus, bet vis tik manau, kad paklausa-pasiūla viską sureguliuotų ir nelaimingų daug neliktų.
Jei Vilnius-Kaunas kada nors bus automagistrale, tai greičiausiai ir bus pats realistiškiausias variantas. Kitas variantas būtų statyti pėsčiųjų viaduką per A1, naują stotelę žirnių lauke (į Kauno pusę), naują stotelę šalia esančiuose (neprivačiuose) "sodeliuose" (į Vilniaus pusę) ir du naujus, automagistralės standartus atitinkančius nuvažiavimus į naujas stoteles. Šis variantas būtų kiek geresnis elektrėniečiams, bet gal kiek per brangus mokesčių mokėtojams?
Bet kokiu atveju, dabartinė situacija yra tragiška ir labai sveikintina, kad kažkas šią problemą pagaliau pradėjo svarstyti.
Panaši situacija, beje, yra ir Žiežmariuose. Nežinau kokia situacija Vievyje - kažkada jie turėjo pėsčiųjų tiltelį, bet dabar lyg jo ir nebėra?You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąNa, jei vadovautis projekto aprašymu, tai turėtų atitikti automagistralės statusą po rekonstrukcijos, kas reiškia 130 km/h vasarą ir 110 km/h žiemą.Parašė blitz Rodyti pranešimąJo... Elektrėnuose dažnai būdavau tai tekdavo kentėti. Važiuojant į Kauno pusę reikdavo bėgti per autostradą ir šokti per skiriamąjį barjerą ir jauniems ir seniems
Vis tik manau, kad toje vietoje būtų geriau pėsčiųjų tiltelis, nes kitoje autostrados pusėje yra kolektyviniai sodai ir daržai, dėl ko žmonės vis tiek turės pro ten vaikščioti. Be to, nusukinėti kiekvieną kartą į Elektrėnus autobusams turbūt nebūtų labai praktiška.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.19, 00:13.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Jei atsimenu teisingai, jame nėra šaligatvio, nes jis tiesiog yra per siauras. Be to, jeigu ir jis būtų pakankamai platus, padarius šaligatvius, pėstiesiems vis tiek reiktų kirsti važiuojamąją dalį ir iš Vilniaus pusės ar į Kauno pusę važiuojančius srautus.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Dėkui už nuotraukas. Nors vaizdai ir matyti iki skausmo, matau, kad klydau dėl šaligatvio nebuvimo ant viaduko:
Bet kokiu atveju, norint pėstiesiems patekti ant šio viaduko einant nuo dabartinės stotelės, reiktų kirsti nuvažiavimą nuo autostrados.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Oho, kiek čia spėjote prirašyti. Ten kai sakiau dėl automagistralės, tai taip: turi būti per Grigiškes 130 Juk iki 2013 visa Vilnius-Kaunas atkarpa turi būti paversta automagistralės statuso keliu, paskutiniai Grigiškių ruožo darbai turėtų baigtis irgi maždaug 2013-aisiais. Tad pagal viską 130 ir Grigiškėse, ir visoje Vilnius - Kaunas atkarpoje. Visos datos ir skaičiukai iš 2009 m. balandžio 16 d. susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio įsakymo dėl 2007-2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijosPaskutinis taisė Xmaster; 2009.10.19, 10:34.
Comment
-
Kauno diena 2009-11-04, 09:25
Jurgita Šakienė
Kaip magistralėje Vilnius-Kaunas išvengti avarijų?
(...)
Stotelių neturėtų likti
Pagal parengtą studiją ilgainiui šalia autostrados Vilnius–Klaipėda neturėtų nelikti nė vienos autobusų stotelės. Šiuo metu šiame greitkelyje jų įrengta 82. Iš jų net 50 yra kelio atkarpoje nuo Kauno iki Vilniaus.
Viena daugiausiai rūpesčių keliančių vietų yra ties Elektrėnais. Per ketverius metus šioje vietoje du žmonės žuvo, trys sužeisti. Tam, kad ateityje būtų išvengta tokių skaudžių nelaimių, pirmiausia planuojama panaikinti ties Elektrėnais esančias autobusų stoteles. "Bet reikia daryti taip, kad ir žmonėms būtų patogu", – susirūpinęs kalbėjo Elektrėnų meras Arvydas Vyšniauskas per susirinkimą dėl eismo saugos sąlygų gerinimo magistraliniame kelyje Vilnius–Kaunas.
Tvers ir tvorą
Tarpmiestinis transportas ateityje turėtų sustoti Elektrėnų miesto teritorijoje, tikriausiai prie Didžiojo žiedo, įrengtose naujose stotelėse. Iki jų bus nutiesti pėsčiųjų takai, perėjos su saugos salelėmis, įrengti autobusų laukimo peronai su sėdimomis vietomis. Šalia naujųjų stotelių bus įrengta ir autobusų stotelė vietiniam autobusui, kuriuo toliau gyvenantys elektrėniškiai galės pasiekti tarpmiestinių autobusų stoteles.
"Gyventojams tai būtų netgi patogiau, nes arčiau namų. Be to, žmonės nerizikuos gyvybe kirsdami magistralę", – aiškino susisiekimo ministro patarėjas Rolandas Bražinskas.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjo Egidijaus Skrodenio duomenimis, kasdien iš autobusų, sustojančių šalia magistralės, išlipa ir įlipa 200–250 elektrėniškių, todėl kartais galima išvysti, kaip kirsdami kelią prašvilpiančių automobilių bando išvengti ne vienas kitas, o būriai pėsčiųjų.
Panaikinus stoteles skiriamojoje juostoje bus įrengta tinklo tvora, neleidžianti kirsti kelio pėstiesiems nesaugiose vietose. Kartu bus galima padidinti, tik kol kas neapsispręsta kiek, leistiną automobilių važiavimo greitį, kuris šiuo metu siekia 70 km/val. Darbų sąmata gali siekti apie 100 tūkst. litų.
Iš laukų į greitkelį
Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojas Algimantas Janušauskas teigė, kad greitkelyje būtini ir kiti pokyčiai. "Magistralėje neturėtų važinėti lėtaeigės transporto priemonės. Bet ką dabar daryti žmonėms, jei vienintelis išvažiavimo keliukas iš dirbamo lauko yra tik į magistralę? Planuojame įrengti jungiamuosius kelius, dviejų lygių sankryžas. Vieno lygio sankryžų visai nebeliks", – žadėjo A.Janušauskas.
Anot jo, taip vairuotojams ir keleiviams būtų galima greičiau pasiekti norimą vietą, nes nereikėtų mažinti greičio ir taikytis prie stotelėse sustojančių autobusų, iš laukų išsukančių transporto priemonių. Be to, važiuojant pastoviu greičiu daug mažiau anglies dioksidu teršiamas oras.
Atpasakojimas: http://auto.delfi.lt/autonews/article.php?id=25357253
Comment
-
Šiandien per LTV "Panoramą" diskutuota apie PPP būdu finansuojamus kelius. Investuotos lėšos grįžtų vėliau išperkant kelius valstybei arba padarius kelius mokamais.
Kalbėjo viceministras R.Vaštakas ir Kelių direkcijos vadovas V.Puodžiukas
Minėti keliai A5 Kaunas-Marijampolė ir tiesus kelias iš Pilaitės į Kauną.
Keistas transportininkų vadų kalbėjimas apie tą kelią, kuris būtų labai geras sprendimas (į autostradą įsilietų kažkur ties Rykantais):
1) Ten yra Neries regioninis parkas. Jei kyla problemų esamo su kelio platinimu Nidoje, tai naujo kelio tiesimą gamtosaugininkai tikrai "torpeduos".
2) Nors tas kelias buvo Vilniaus apskrities bendrajame plane, bet išmestas iš 2009.09.30 d. Vilniaus rajono bendrojo plano. Negi jie to nežino?..
Comment
-
Visgi Kuršių Nerijos - UNESCO objekto ir Neries regioninio parko statusas gerokai skiriasi.
Kaip aš matau už Karveliškių yra "skylė" ties Koplyčianka, kitoj Neries pusės - Valų sodai, kur niekas ypatingai netrukdytų. Blogiausia kad už Pilaitės jau yra gausybė privačių sklypų - mūsų lietuviško strateginio planavimo impotencijos rezultatas.
Comment
-
Man nesuprantama politika, kodel pagrindiniai Lietuvos keliai, nors ir remontuojami, nepsuremontuojami taip, kad galetu tapti greitkeliais. Nesuprantu, kodel netinka greitkelio (kalbu apie kelio zenkla nr. 555) statusas keliui Vilnius - Kaunas? Vien del Grigiskiu? Ar del Ziezmariu? Ten yra vieno lygio sankryzu. Bet kazkodel Kaunas - Klaipeda, nors jame irgi tokiu maciau, autostrada?
Ar negalima greitkelio statusa suteikti ruozams, kurie neina per jokius miestus, pvz. nuo grigiskiu galo (kalbu apie gala, vaziuojant is vilniaus) iki ziezmariu? Manau, kad tokius standartus, kuriu reikia greitkeliui, Vilnius - Kaunas, nors ne visas kelias, atitinka.
Be to, dabar remontuoja kelio atkarpa prie grigiskiu, gal per kelia nebegios bobutes link kapiniu, gal padarys tilta joms? Suremontuotu dar ziezmarius, ir viskas butu čiki.
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąMan nesuprantama politika, kodel pagrindiniai Lietuvos keliai, nors ir remontuojami, nepsuremontuojami taip, kad galetu tapti greitkeliais. Nesuprantu, kodel netinka greitkelio (kalbu apie kelio zenkla nr. 555) statusas keliui Vilnius - Kaunas? Vien del Grigiskiu? Ar del Ziezmariu? Ten yra vieno lygio sankryzu. Bet kazkodel Kaunas - Klaipeda, nors jame irgi tokiu maciau, autostrada?
Ar negalima greitkelio statusa suteikti ruozams, kurie neina per jokius miestus, pvz. nuo grigiskiu galo (kalbu apie gala, vaziuojant is vilniaus) iki ziezmariu? Manau, kad tokius standartus, kuriu reikia greitkeliui, Vilnius - Kaunas, nors ne visas kelias, atitinka.
Be to, dabar remontuoja kelio atkarpa prie grigiskiu, gal per kelia nebegios bobutes link kapiniu, gal padarys tilta joms? Suremontuotu dar ziezmarius, ir viskas butu čiki.
Vilnius-Kaunas seniai reikia AM kategorijos kelio, tačiau ten yra daugybė trugdžių kas neleidžia to paprastai įgyvendinti.
Comment
Comment