Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1939 metais atgavus senąją sostinę, buvo pritarta Kauno - Vilniaus plento tiesimui, tais pačiais metais plentas buvo projektuojamas ir pradėti jo statybos darbai.

    Baigiamajame variante automagistralę turėjo sudaryti dvi 6 m pločio eismo juostos, atskirtos 3 m pločio žalia zona ir greta - 8 m pločio vieškelis lėtajam transportui (Brėž. 1). Projektas numatė apeiti miestelius ir gyvenvietes.1941 m. būtų šiame ruože užbaigtas pirmasis darbų etapas, nutiesta viena 6 m pločio eismo juosta. Pasibaigus karui, turint jau savo cementą ir eismui tiek padidėjus, būtų buvę galima įrengti antrąją cementbetono konstrukcijos važiuojamąją dalį. Vilniaus - Kauno autostrada būtų buvusi visiškai užbaigta apie 1960 m. Deja, prasidėjusi 1940 m. sovietinė okupacija ir vėliau vykęs karas sutrukdė šį taikų ir kūrybingą darbą. Šį projektą realizavo jau okupacijos sąlygomis jaunesnioji Lietuvos inžinierių karta. Kelio rekonstrukcijos projektavimą ir statybos darbus atliko Lietuvos įmonės ir organizacijos. Vilniaus - Kauno plentas buvo atidarytas 1970 m. lapkričio mėn.3 d.

    http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles/12732

    Comment


      Kelio Vilnius - Kaunas ruožo ties Grigiškėmis rekonstrukcijos nuotraukos iškeltos į atskirą temą: [A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        o kurių laikų yra tas grindinys Grigiškėse? nes jis stebina savo lygumu ir duobių nebuvimo (ypač lyginant su išdaužytu asfaltu).
        Lenkmečio.
        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

        Comment


          Iš lra.lt klausimų
          Laba diena! Ar planuojama antrojo viaduko statyba ties Žiežmarių gyvenviete per valstybinės svarbos kelią A1? Jei taip, kada planuojamų darbų pradžia ir pabaiga? ( 2009-08-12 )

          Šiuo metu rengiamas šio objekto techninis projektas.
          Paskutinis taisė Xmaster; 2009.08.19, 10:25.

          Comment


            autostrada tampa autostrada ištikruju šaunu girbėti, Gal bus galima wilno pasieki per 1val. iš Kauno

            Comment


              Taip, bet kai kurie, važiuojantys į wilno, nori pakinkyti savo golfus.


              Bet pala...Dar tik ruošiamas techninis projektas, ar ne? Tai užtruks dar chm...ilgai. Kiek tokio viaduko statymas dabartinėm sąlygom trunka, kas nors numano?

              Comment


                Parašė Magician Rodyti pranešimą
                Taip, bet kai kurie, važiuojantys į wilno, nori pakinkyti savo golfus.


                Bet pala...Dar tik ruošiamas techninis projektas, ar ne? Tai užtruks dar chm...ilgai. Kiek tokio viaduko statymas dabartinėm sąlygom trunka, kas nors numano?
                Na, spėju, kad bus pabaigtas kada planuojama Vilnius-Kaunas paversti automagistralė - tai 2013 metais.

                Comment


                  Stebina dabartinis eismo planavimas šitame kelyje. Širyt aiškiai pasijuto - važiuoji greitkelio atkarpa, antra juosta greičiu 115 km/h ir iš pirmos eilės ištisai lenda lenkiančios fūros 90 km/h. Jos lenkia lėtesnes fūras, visokius traktorius ir pensininkus. Tuo tarpu plati asfaltuota šalikelė tuščia. Nejaugi saugiau visus sugrūsti į 2 juostas kur dažna avarinė situacija, dėl užlindimo ir dėl staigaus pasitraukimo, nei važiuojantiems lėčiau nei 80km/h paskirti dabartinę šalikėlę, kuri visada tuščia. Aišku rekonstruodami kelią nesugebėjo suprojektuoti žvyro juostos sugedusiems automobiliams, nors tokie dabar retenybė. Bet tam mes prabangiai rezervuojame asfaltuotą plotą...

                  Comment


                    Jeigu koks vilkikas sustos šalikelėje žvyruotoje dalyje ir paskui įvažiuos į autostradą tai visiem važiuojantiems paskui jau reiks stabdyti ar sukti į kitą juostą, ir laukti kol jis pasieks normalų greitį. Dabar vilkikas įsibėgėja aksfaltuotoje juostoje (avarinėje) ir įsilieją į eismą, taip nesudarydamas kamščių. Šlapias žvyras, jei susimaišys su žemėm prikibs prie ratų ir bus užnerkšta visa juosta. O traktoriai, kurie neatlieka tam ruože kelio darbų, turėtų išvis nevažinėti mokamais keliais A1-A18.

                    Comment


                      Diskusija ne į temą perkelta:
                      http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=8587
                      Mano galerija Flickr'yje

                      Comment


                        Naujas fotoradaras prie Bajorkiemio:

                        http://bit.ly/1iRUwU

                        Comment


                          Gal prie pačio "Bajorkiemio" ir reikia riboti greitį.

                          Blogiausia, kad tie... 2 km ruože Rumšiškių link vėl atstatė ženklus 80. Vasarą ribojamas ruožas buvo sutrumpėjęs.
                          Jau buvom apsidžiaugę, kad grįžo į protą.

                          Comment


                            Per magistralę ties Elektrėnais bėgančius pėsčiuosius drausmins tvoromis

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=24776439

                            Comment


                              Jei gerai suprantu, tai ne greitkelyje tos perėjos bus.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Manau, kad galėtų būti kažkas panašaus į mano nubraižytą schemą. Autobusai nusuktų nuo greitkelio į Elektrėnus, sustotų naujoje stotelėje, apsisuktų jau esamu žiedu ir vėl grįžtų į greitkelį. Viadukas jau yra, transporto žiedas jau yra, jokių problemų. Schemoje pažymėjau dvi stoteles, bet greičiausiai būtų tik viena (dešinėje esanti).

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  John - straipsnio pradžioje rašoma, kad stoteles žada iškelti į miestą Tai pėsčiūjų perėjos bus mieste, ne magistralėje. Džiugu, kad dėl to šiek tiek pakels greitį magistralėje tie Elektrėnais.

                                  Comment


                                    Jei jau panaikins tas autobusų stoteles, kodėl iš vis nepanaikinus greičio mažinimo ir nepadarius 100 km/h kaip ir visur kitur? Kas tam trukdo?

                                    Comment


                                      na tikekimes, kad ir ties Grigiskemis pakels greiti po rekonstrukcijos

                                      Comment


                                        Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
                                        na tikekimes, kad ir ties Grigiskemis pakels greiti po rekonstrukcijos
                                        Iki 80. Jei būtų 90, tai prilygtų stebuklui.
                                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                        Comment


                                          Bet neblogas taupymas. Šviestuvai naujai sudėti, o nei vienas nedega. Kas nustebino, kad ir Vilniaus riboženklis neapšviestas. Taupo ne ten kur reikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X