Dėkui už reportažą Xmaster.
Šiaip iš šių vaizdų galima padaryti kelias išvadas:
1. LT kelininkai iš tiesų moka stiprinti dangas ir nutiesti lygius kelius;
2. Džiugu, kad po truputį juda didžiausio intensyvumo LT kelyje apsauginių priemonių įrengimas - tvoros šalikelėse ties mišku, pėsčiųjų perėjos, sienelės nuo akinimo kelio viduryje, apšvietimo įrengimas;
3. Deja, tuo viskas ir baigiasi, nes rekonstruotose kelio atkarpose (pvz. Vievis) greitis kaip buvo, taip ir liko tas pats (nepadidintas bent iki 100 km/h), kelininkai nesugeba rekonstruoti/praplatinti tiltuko ties "Bajorkiemiu" (nors likusi atkarpa šioje vietoje praplatinta) - vadinasi kažkada reikės vėl rekonstruoti šį tiltuką;
4. Pati prasčiausia padėtis - ties Vilniumi. Vietoj to, kad kelias būtų pirmiausia rekonstruojamas intensyviausiuose eismo ruožuose įrengiant viadukus, praplatinant įvažiavimus į miestą iki pvz. 3×3 juostų, nes ten eismas itin intensyvus, metai iš metų buvo "stiprinamos dangos". Beje, tą patį galima pasakyti ir apie vadinamąjį šiaurinį Kauno apvažiavimą.
5. Nesuprantama, kodėl negalima bent jau dalimis (po kokių 30 km atkarpas) taip rekonstruoti šį kelią, kaip yra atkarpoje už Rumšiškių. Kas trukdo šią atkarpą pratęsti bent iki Bajorkiemio? Kodėl tokios atkarpos neatidarius nuo Vievio pabaigos iki Grigiškių?
6. Kelyje, kuris pretenduotų į magistralės statusą, gyventojaams neturėtų būti leidžiama pardavinėti miško gėrybių, kad ir kokios jos skanios būtų (kaip kad ties Vieviu) - tai sukelia avarines situacijas. Tuo tarpu informacinės lentos turėtų pranešti naudingesnę vairuotojui info: pvz. "priekyje avarija; kelio remontas (km)/būklė; oro/dangos temperatūra" ir pan.
7. Apšvietimo stulpai įrengti tai kelio viduryje, tai šonuose. Kelio rekonstrukcijos metu kelininkai galėtų taikyti vieną standartą, nes po kurio laiko vis tiek prie to teks eiti.
8. Būtų gerai bent jau panaikinti tą U-posūkį už Grigiškių, vykstant link Vilniaus. Gal ir nepatiktų vietiniams, bet šis kelias - tarptautinės reikšmės, reiktų daugiau atsižvelgti į bendrą jo svarbą. Pastebėjau, kad ties Vilniumi esantį informacinį ženklą (> Minskas) dalinai uždengia greičio ribojimas "80". Verta Lietuvoje įteisinti išvažiavimo ženklą "exit", kuris padėtų orientuotis užsienio vairuotojams.
Šiaip iš šių vaizdų galima padaryti kelias išvadas:
1. LT kelininkai iš tiesų moka stiprinti dangas ir nutiesti lygius kelius;
2. Džiugu, kad po truputį juda didžiausio intensyvumo LT kelyje apsauginių priemonių įrengimas - tvoros šalikelėse ties mišku, pėsčiųjų perėjos, sienelės nuo akinimo kelio viduryje, apšvietimo įrengimas;
3. Deja, tuo viskas ir baigiasi, nes rekonstruotose kelio atkarpose (pvz. Vievis) greitis kaip buvo, taip ir liko tas pats (nepadidintas bent iki 100 km/h), kelininkai nesugeba rekonstruoti/praplatinti tiltuko ties "Bajorkiemiu" (nors likusi atkarpa šioje vietoje praplatinta) - vadinasi kažkada reikės vėl rekonstruoti šį tiltuką;
4. Pati prasčiausia padėtis - ties Vilniumi. Vietoj to, kad kelias būtų pirmiausia rekonstruojamas intensyviausiuose eismo ruožuose įrengiant viadukus, praplatinant įvažiavimus į miestą iki pvz. 3×3 juostų, nes ten eismas itin intensyvus, metai iš metų buvo "stiprinamos dangos". Beje, tą patį galima pasakyti ir apie vadinamąjį šiaurinį Kauno apvažiavimą.
5. Nesuprantama, kodėl negalima bent jau dalimis (po kokių 30 km atkarpas) taip rekonstruoti šį kelią, kaip yra atkarpoje už Rumšiškių. Kas trukdo šią atkarpą pratęsti bent iki Bajorkiemio? Kodėl tokios atkarpos neatidarius nuo Vievio pabaigos iki Grigiškių?
6. Kelyje, kuris pretenduotų į magistralės statusą, gyventojaams neturėtų būti leidžiama pardavinėti miško gėrybių, kad ir kokios jos skanios būtų (kaip kad ties Vieviu) - tai sukelia avarines situacijas. Tuo tarpu informacinės lentos turėtų pranešti naudingesnę vairuotojui info: pvz. "priekyje avarija; kelio remontas (km)/būklė; oro/dangos temperatūra" ir pan.
7. Apšvietimo stulpai įrengti tai kelio viduryje, tai šonuose. Kelio rekonstrukcijos metu kelininkai galėtų taikyti vieną standartą, nes po kurio laiko vis tiek prie to teks eiti.
8. Būtų gerai bent jau panaikinti tą U-posūkį už Grigiškių, vykstant link Vilniaus. Gal ir nepatiktų vietiniams, bet šis kelias - tarptautinės reikšmės, reiktų daugiau atsižvelgti į bendrą jo svarbą. Pastebėjau, kad ties Vilniumi esantį informacinį ženklą (> Minskas) dalinai uždengia greičio ribojimas "80". Verta Lietuvoje įteisinti išvažiavimo ženklą "exit", kuris padėtų orientuotis užsienio vairuotojams.
Comment