Džiugu, kad Elektrėnai-Mega atkarpoje jau apšviesti 25 km. Tad galima sakyti, kad čia jau apšviesta pusė kelio
Na o pikta, kad Vievyje tiek sukišta pinigų Viadukams, tvoroms ir tvorelėms, tačiau greitis 70 km/h kaip buvo taip ir liko...
Manau būtų galima apkaltinti valdininkus tuščiu pinigų iššvaistymu. Nes sukišti milijonai vistiek turėtų kažkur pasiteisinti, o ne tik fakte, kad atsirado tvoros.
Aš irgi galvojau šitą, bet išeitų kitas variantas dėl radarų, reikia kad sudėtų į kokį kml formatą ir tada su google maps mobile arba mgmaps galima jį peržiūrėti. O dėl tomtom tai reiktų pažiūrėt koks pas jį formatas ir kaip importuot.
Aš irgi galvojau šitą, bet išeitų kitas variantas dėl radarų, reikia kad sudėtų į kokį kml formatą ir tada su google maps mobile arba mgmaps galima jį peržiūrėti. O dėl tomtom tai reiktų pažiūrėt koks pas jį formatas ir kaip importuot.
viskas jau padaryta, visi fotoradarai mano TomTom'e... be didelio vargo. Yra web-puslapis kuriame yra daug POI, tame tarpe ir fotoradarai. Kiekvienas gali sukurti POI duomenų baze ir patalpinti ten, sakykime visos poilsio vietos, benzokolonėles, kavinės/restoranai A1 magistralėje.
viskas jau padaryta, visi fotoradarai mano TomTom'e... be didelio vargo. Yra web-puslapis kuriame yra daug POI, tame tarpe ir fotoradarai. Kiekvienas gali sukurti POI duomenų baze ir patalpinti ten, sakykime visos poilsio vietos, benzokolonėles, kavinės/restoranai A1 magistralėje.
viskas jau padaryta, visi fotoradarai mano TomTom'e... be didelio vargo. Yra web-puslapis kuriame yra daug POI, tame tarpe ir fotoradarai. Kiekvienas gali sukurti POI duomenų baze ir patalpinti ten, sakykime visos poilsio vietos, benzokolonėles, kavinės/restoranai A1 magistralėje.
Ties Kaunu greitkelis praplatės
Laimutis GENYS
LS korespondentas
2008-10-18
Iš sostinės į pajūrį vykstantys valdininkai, dėl transporto spūsčių įstringantys greitkelyje prie laikinosios sostinės, nusprendė paplatinti automagistralę.
Jau keletą metų automagistralėje Vilnius-Klaipėda ties Kaunu savaitgaliais vairuotojus kankinančios automobilių spūstys gali būti panaikintos.
Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Romaldo Rabačiaus teigimu, Kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos jau parengė galimybių studiją, kuri padidintų automagistralės Vilnius-Klaipėda dalies ties Kaunu laidumą.
„Pagal specialistų planus automagistralės atkarpoje nuo „Bajorkiemio“ iki IX forto turėtų būti įrengtos šešios judėjimo juostos vietoj dabar esančių keturių. Šio projekto įgyvendinimas bus labai naudingas Kaunui“, – sakė R.Rabačius.
Šiuo metu savivaldybė jau yra užsakiusi parengti teritorijos, įtrauktos į automagistralės platinimo planus, detalųjį planą.
R.Rabačius teigė, jog šį projektą inicijavo ne kauniečiai, bet sostinės valdininkai.
„Mano žiniomis, dažnai iš sostinės į pajūrį važiuojantys politikai, ministerijų vadovai ir tarnautojai seniai nepatenkinti, kad savaitgaliais įstringa ties Kaunu. Manau, tai buvo viena priežasčių, paskatinusių parengti tokį projektą“, – sakė R.Rabačius.
Paplatinus automagistralę, piko metu bus galima greičiau iš Kauno išvažiuoti į automagistralę ir iš autostrados įvažiuoti į miestą.
Administracijos direktorius pastebėjo, jog bus galima pasinaudoti automagistralės platinimo darbais ir drauge įrengti dar vieną nuovažą iš autostrados į miestą ties Ašigalio gatve.
Miesto strategų planuose numatyta ties IX fortu įrengti dar vieną viaduką, kuriuo bus galima pasiekti naujai statomą pramoninį rajoną.
„Tikimės, kad pagerės transporto judėjimas Milikonių nuokalnėje, nes po kalnu ketiname kasti tunelį, kuris sujungtų Varnių gatvę su automagistrale ties Šilainių „Maxima“, – apie ateities planus pasakojo R.Rabačius.
/\ Ech, iš principo geras projektas... bet leiskite man pabūt lietuviu ir paburbėt. Ar nebūtų verčiau tuos pinigus skirti geležinkelių infrastruktūrai tobulinti (tiesinti bėgius, atnaujinti pabėgius ir pylimus, pirkti greitaeigius lokomotyvus) ir įgyvendinti svajonę Vilnius-Klaipėda traukiniu per nepilnas tris valandas. Žinoma, tūlo LT biurokrato į traukinį neįkiši... Kągi, dabar per tiek laiko bent automobiliu iš Vilniaus į pajūrį.
/\ Ech, iš principo geras projektas... bet leiskite man pabūt lietuviu ir paburbėt. Ar nebūtų verčiau tuos pinigus skirti geležinkelių infrastruktūrai tobulinti (tiesinti bėgius, atnaujinti pabėgius ir pylimus, pirkti greitaeigius lokomotyvus) ir įgyvendinti svajonę Vilnius-Klaipėda traukiniu per nepilnas tris valandas. Žinoma, tūlo LT biurokrato į traukinį neįkiši... Kągi, dabar per tiek laiko bent automobiliu iš Vilniaus į pajūrį.
Prie ko čia tie geležinkeliai. Šitas praplatinimas padės Kaunui, nes tikrai piko metu būna didelis srautas. Tuo pačiu ir pravažiuojantiems geriau bus. Įdomu ar tiltą per Nerį irgi platins.
/\ Ech, iš principo geras projektas... bet leiskite man pabūt lietuviu ir paburbėt. Ar nebūtų verčiau tuos pinigus skirti geležinkelių infrastruktūrai tobulinti (tiesinti bėgius, atnaujinti pabėgius ir pylimus, pirkti greitaeigius lokomotyvus) ir įgyvendinti svajonę Vilnius-Klaipėda traukiniu per nepilnas tris valandas. Žinoma, tūlo LT biurokrato į traukinį neįkiši... Kągi, dabar per tiek laiko bent automobiliu iš Vilniaus į pajūrį.
Tai tik Tavo asmeninės svajonės. Traukinys vis tiek to sprauto nenuimtų, tik kokį procentą nebent.
Prie ko čia tie geležinkeliai. Šitas praplatinimas padės Kaunui, nes tikrai piko metu būna didelis srautas. Tuo pačiu ir pravažiuojantiems geriau bus. Įdomu ar tiltą per Nerį irgi platins.
Nevisai taip mane suprantai. Aš juk paminėjau, kad šis praplatinimas - geras projektas. Tik... Islandijos plentas - ne tiek Kauno gatvė, kiek automagistralės dalis. Šia automagistrale daugiausia naudojasi vilniečiai, važiuojantys į Žemaitiją ir pajūrį, ypač valdininkai (juk tai paminėta ir straipsnyje). Aš tik iškėliau mintį, kas būtų, jeigu... valdininkai persėstų iš automobilių į traukinius. Nereikia taip jautriai reaguoti.
Nemanau kad rimti valdininkai perliptų į traukinį iš savo A8 su mėlynų švytūrėoių palyda.
Tiesą sakant, ir nemanau, kad perlips. Bet jeigu visgi ryžtųsi, užsidirbtų papildomų balų, ypač prieš rinkimus. Vienu metu galėtų ir nuvažiuoti, ir su rinkėjais pabendrauti, vos ne spaudos konferenciją apturėti. Paprastai tai rinkėjus net labai veikia.
Patarkit, kaip suprasti: nuo Bajorkiemio iki IX forto? Sunkiai įsivaizduoju, kad išplatintų viaduką arba tiltą per Nemuną. Šešios nenutrūkstamos eilės skamba kažkaip utopiškai, čia jau būtų amžiaus projektas, truksiantis bent dešimt metų lietuviškais tempais. Ar planuojama tik paplatint kokioj vienoj atkarpoj, kaip Islandijos pl., bet iš to daug naudos nematyčiau
Patarkit, kaip suprasti: nuo Bajorkiemio iki IX forto? Sunkiai įsivaizduoju, kad išplatintų viaduką arba tiltą per Nemuną. Šešios nenutrūkstamos eilės skamba kažkaip utopiškai, čia jau būtų amžiaus projektas, truksiantis bent dešimt metų lietuviškais tempais. Ar planuojama tik paplatint kokioj vienoj atkarpoj, kaip Islandijos pl., bet iš to daug naudos nematyčiau
Koks dar amziaus projektas?? kokia utopija? O kokie lietuviski tempai? gal gali pakomentuot?
Comment