As tai isivaziduoju sitaip:
pora viaduku transportui ir pestiesiem, bajavi atitvarai (ne su "pralindimais" kaip kad Vievy), tvoros nuo zveriu ir apsvietimas vietom.
Turim normalu kelia su leistinu simto trisdesimties greiciu.
Būtent. Bet mūsų biurokratai sėdėdami kabinetuose sugalvoja "gudriau" - pastatyti tvoras ne iš šonų, o "sutaupyti" ir pastatyti 1 tvorą per vidurį ir palikti 80km/h ) (Kleboniškio variantas)
/\ o pamiršai, kiek srautų iš miesto gatvių įsilieja į tą atkarpą ties kleboniškiu? jeigu ten mašinos skristų 130, žinai, kiek būtų išsitaškymų į išlindusius į pagrindinį kelią?
/\ o pamiršai, kiek srautų iš miesto gatvių įsilieja į tą atkarpą ties kleboniškiu? jeigu ten mašinos skristų 130, žinai, kiek būtų išsitaškymų į išlindusius į pagrindinį kelią?
/\ o pamiršai, kiek srautų iš miesto gatvių įsilieja į tą atkarpą ties kleboniškiu? jeigu ten mašinos skristų 130, žinai, kiek būtų išsitaškymų į išlindusius į pagrindinį kelią?
Visada galvojau, kad iš miesto pusės nėra nė vienos gatvės, kuria būtų galima pakliūti į Kleboniškio atkarpą. Tik degalinės, kavinės.., na keletas gyvenamųjų iš parko pusės. Nieko ypatingo, "srautų" tikrai nėra. Kaip beje ir narsuolių bandančių perlipti tą tvorelę. Tiesa galbūt yra neprimatančių stirnų iš parko pusės, bet šiaip kelias labai švarus. 130 gal ir nereikia, bet 100 manau būtų tikrai saugu. Kas žinot, kiek avarijų jau įvyko minėtam ruože nuo 80 ženklo pastatymo?
/\ ai jūs čia tik apie tą vietą kur grynai ties mišku? nu tada gal ir būtų galima paleisti 100 kokiu, bet kad tik spėtum įsibėgėti, vėl reiktų mažinti, nes prasidėtų įvažos iš jonavos gatvės ir neries krantinės (ar kokia ten ta gatvė )
Kiek pamenu, ten esančios 2 sankryžos yra 2 lygių.
Tad, kodėl vokiečiai sugeba išsišakoti ir įsilieti į 130km/h srautą be avarijų, o mes kažkodėl nesugebam išvažiuoti ir įvažiuoti į tokį srautą be avarijų...
Tai arba reikia pailginti "greičio šliuzus", arba ties ištisinėmis linijomis statyti bordiūrus, kad atmarozai į greitkelį neįvažinėtų stačiai.
Šiaip šliuzas šliuzui nelygu. Man net sunku pavadinti tai greitėjimo juosta, jei bet kurią akimirką iš jos galima įsilieti į pagrindinį srautą. Atskyrimas turėtų tikrai būti rimtesnis. Ir pačios juostos ilgesnės, nes tai tikrai yra faktorius, ypač įvažiuojant į Kleboniškio atkarpą, važiuojant link Vilniaus. Kalniukas padaro savo. O sukantys nuo tilto į dešinę blogom salygom taip pat turi stabdyti ne lėtėjimo juostoj o jau pačiam tilte.
Taip pat siūlantiems 130km/h siūlyčiau pasidomėti statistiką, koks savižudžių skaičius 100tūkst. gyventojų yra Lietuvoj ir koks Prancūzijoj/Vokietijoj Vairuotojų fatališkumas čia irgi ne paskutinėj vietoj.
Šiaip šliuzas šliuzui nelygu. Man net sunku pavadinti tai greitėjimo juosta, jei bet kurią akimirką iš jos galima įsilieti į pagrindinį srautą.
Bet tai vairuotojas irgi turi galva ant pečių, jei imanoma įvažiuot, tai nereiškia jog būtina taip daryt ir sukelt avarinę situaciją. Pas mus keliuose susidariusi ganėtinai idomi situacija. Plačiuose 4 juostų keliuose, kur ivažiavimai ir išvažiavimai su greitėjimo/letėjimo juostomis greitis apribojamas iki 80 ir vistiek ivyksta avarijų, kai tuo tarpu paprastuose ir gana siauruose keliuose dauguma važinėja 100-110 km/h ir sukelia mažiau problemų, nors ten visokių įvažiavimų ir vieno lygio sankryžų yra begalė.
Praėjusį savaitgalį nustebau, kai Vievyje pamačiau išarytą senąjį pėsčiųjų viaduką ir pastatytus šviesoforus pėstiesiems... Tikiuosi viaduką atstatys, nes senasis medinis buvo ir matyt supuvo.
Įdomiai planuojami kelių remontai Lietuvoje - autostrados viaduką per kelią A6 į Ukmergę prireikė remontuoti būtinai šiemet, kai remontuojamas Vilijampolės tiltas.
Savivaldybė ir Kelių direkcija, matyt, tarpusavyje nesišneka
Kelių šimtų metrų ruože iki to viaduko - tik viena juosta vietoj 2-3
Aną 5adienį važiuodamas Kaišiadorių link atvažiavau nuo Domeikavos, tai nuo įvažiavimo iki Tilto per Nerį važiavau apie 30-35min O ta atkarpa ties pėsčiųjų tiltais irgi tragedija Teik piko, tiek ne piko metu nusidriekia automobilių virtinė.
2008-06-05, 16:39
Automagistralėse užbaigti apšvietimo darbai
Automagistralėse kelininkai pasirūpino tamsiais ruožais bei įrengė atitvarus nuo akinimo.
(...)
Automagistralėje „Vilnius-Kaunas-Klaipėda" ruože nuo 30 iki 32 kilometro baigti montuoti apsauginiai atitvarai nuo akinimo. Šie darbai kainavo 350 tūkst. litų.
Lėšos darbams, atliktiems valstybinės reikšmės magistraliniuose keliuose, skirtos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos.
kaunodiena.lt
Paskutinis taisė Romas; 2008.07.02, 21:16.
Priežastis: Kopija iš temos "Lietuvos keliai"
Automagistralėje „Vilnius-Kaunas-Klaipėda" ruože nuo 30 iki 32 kilometro baigti montuoti apsauginiai atitvarai nuo akinimo. Šie darbai kainavo 350 tūkst. litų.
kaunodiena.lt
Reiškias taip, paskaičiuokim teoriškai.
Ruožas - 2 km ilgio.
Jei atitvarus taisom kas 1 m, reikės 2000 atitvarų.
Jei vieno žalio atitvaro kaina 10 Lt - reikės 20 000 Lt.
Darbas: per pora mėnesių manau aš ir vienas dirbdamas 2 kilometrus įveikčiau. Tai sau susimokėkim 15 000 Lt (su mokesčiais)
Dar pasisamdykim saugos bendrovę ar šiaip ką nors, kas su geltonais švyturėliais pamirksės - 15 000 Lt
Sumoje gaunasi: 50 000 Lt. Padvigubinkim sumą, kad tikrai viskam užtektų Turime 100 000 Lt.
Tai iš kur tie su...i 350 000 Lt? Nebent čia žurnalistai kažką sunarpliojo.
Comment