Kazkaip nerandu jokios temos apie tai, taip "sutvarke" kitas Vilniaus gatves, pvz. Ozo gatve, pries pat sankryza su Kalvariju ("Kuro aparatura"), kur is dvieju juostu, kuriuose pastoviai buvo kamsciai, paliko tik viena! Laisves gatveje pries sankryza su Justiniskiu g. is abieju pusiu irgi nureze po viena juosta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Siūlau dažniau pasivažinėti minėtomis gatvėmis.
Ir šiaip, tu, matau, esi megėjas pasiskųsti kad tas negerai su A juostomis, anas negerai, tas negerai su VT, anas negerai. Bet ar tu rašei laiškus savivaldybei ir SM su pasiūlymai kaip išspręsti kažkokias problemas? Kažkaip labai abejoju.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal kas galit pakomentuot? Aną savaitę girdėjau, kad Švitrigailos g. uždraudė kairiuosius posūkius. Čia tiesa?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTomis vietomis važinėju gan dažnai ir tikrai nesu matęs ten nei avarijų, nei avarinių situacijų.
.
Bet kokiu atveju juostų paišymas siaurose gatvėse nepagerino viešojo transporto darbo (to viešojo transporto sumažėjo kelis kartus), bet pablogino gyvenimo kokybę kelioms dešimtims tūkstančių gyventojų.
Comment
-
Romai, jei aš uždaviau klausimą, tai aš noriu žinoti ir atsakymą. Atsakymo variantai yra Taip arba Ne. Ir man yra visiškai neįdomu, kiek jis tau pasirodys kad yra apie asmeniškumus. O jei aš atsakymo negaunu, tai aš viską galiu traktuot savaip, kad pvz. tu nerašei jokio laiško su savo kritika ir pasiūlymais. Galbūt tai yra offtopic'as bet toks arogantiškas elgesys verčia mane taip reaguoti.
O kalbant apie tas sankryžas, tai, gerai, sutinku kad Ozo-Kalvarijų-Lukšio sankryžoje viskas galėjo būt geriau padaryta. Bet aš asmeniškai nieko negaliu sugalvot ką ten galima pakeist - A juostos ten tikrai niekas nenaikins, o panaikinus posūkį į Lukšio gatvę ten beliks padaryti dviejų juostų susijungimą, o tai, pagal tave, vėl kels avarines situacijas. Bet jei žmonės vairuos su galva, tai ir jokių pakeitimų ten nereikės
Comment
-
Draudimo įmonės įvardijo pavojingiausiais sankryžas Vilniuje. Pasirodo pačios pavojingiausiai sankryžos yra: Gerosios vilties ir Olandų gatvių sankryžose, žiede prie buvusio Pedagoginio universiteto, taip pat Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje prie prekybos centro "Akropolis" bei Kalvarijų ir Ozo g. sankryžoje prie buvusios Kuro aparatūros gamyklos.
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...s/69643d353232
Comment
-
Kalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTen apskritai iš to posūkio (Kalvarijų g. - Lukšio g.) kyla daugiau problemų, nei jis duoda naudos. Jeigu žiūrint į kelionę nuo Ozo g. - Kalvarijų g. sankryžos iki Lukšio g. - Verkių g. sankryžos, tai racionalesnis (ir greitesnis kelias) važiuoti per Kareivių -> Verkių gatves. Įrengus apsaugotą kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Kareivių g. ir padarius pravažiavimą dešiniajam posūkiui iš Kareivių į Verkių g. (vietoje keistos aikštelės visokioms būdelėms), galima būtų drąsiai naikinti tą posūkį į Lukšio g. ir panaikinti "butelio kaklelį" toje vietoje.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Kalvarijų gatvės atkarpos nuo P. Lukšio g. iki Apkasų g., Vilniuje, projektavimą
Rekonstruos dalį Kalvarijų g.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąO jau apsidžiaugiau, kad Lukšio g. platins.... Nesuprantu, pinigai liejami tokioms nesąmonėms kaip Žvejų g. ar dabar šičia, o probleminės vietos taip ir lieka...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Kalvarijų gatvės atkarpos nuo P. Lukšio g. iki Apkasų g., Vilniuje, projektavimą
Rekonstruos dalį Kalvarijų g.
Gerai, kad platins Kalvarijų gatvę.
Gerai, kad grąžinamas kairysis posūkis į Apkasų gatvę.
Dar vienas nereikalingas šviesoforas su absurdiška sekcija sekcija kairėn į Treinio gatvę, kuri veda į niekur. Dar vienas kamščių šaltinis.
Gaila, kad nesimato nieko naujo dėl Kalvarijų - Lukšio gatvių sankryžos sutvarkymo. Ten be didelių projektų galėtų padidinti pralaidumą nuo sankryžos su Ozo-Kareivių g miesto kryptimi, panaikinę vieną absurdišką ciklą (uždraustas posūkis į kairę iš Lukšio g., bet šviesoforas leidžia tai pdaryti.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už nuorodą.
Gerai, kad platins Kalvarijų gatvę.
Gerai, kad grąžinamas kairysis posūkis į Apkasų gatvę.
Dar vienas nereikalingas šviesoforas su absurdiška sekcija sekcija kairėn į Treinio gatvę, kuri veda į niekur. Dar vienas kamščių šaltinis.
Gaila, kad nesimato nieko naujo dėl Kalvarijų - Lukšio gatvių sankryžos sutvarkymo. Ten be didelių projektų galėtų padidinti pralaidumą nuo sankryžos su Ozo-Kareivių g miesto kryptimi, panaikinę vieną absurdišką ciklą (uždraustas posūkis į kairę iš Lukšio g., bet šviesoforas leidžia tai pdaryti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Kalvarijų gatvės atkarpos nuo P. Lukšio g. iki Apkasų g., Vilniuje, projektavimą
Rekonstruos dalį Kalvarijų g.
Reguliuojama pėsčiųjų perėja, jungianti abi Kalvarijų gatvės puses, perkeliama į kitą Apkasų gatvės pusę. Absoliučiai daugumai ta perėja besinaudojančių žmonių (einančių į/iš Giedraičių stotelės, parduotuvės ar nuo Šiaurės miestelio pusės) dabar reikės kirsti ir Apkasų gatvę. Manau, bėgiojančių skersai Kalvarijų gatvę ties transporto stotele tik padaugės.
Platinant Kalvarijų gatvė, numatyta iškirsti visą palyginus jaunos liepų alėjos pusę (virš 30 medžių). Kaži ar numatyta vietoj jų ką nors atsodinti.
Jei jau kertami medžiai, ardomas ir slenkamas visas važiuojamosios dalies kraštas bei šaligatvis, būtų puiki proga nutiesti ir dviračių taką, pratęsiantį atkarpą, einančią nuo Pramogų arenos. Vietos tam pakanka. Vėlgi, nepanašu, kad kas nors panašaus būtų planuojama.
Kaip suprantu (pagal suplanuotus šviesaforus) atsiranda papildoma juosta transportui, važiuojančiam centro kryptimi. Ar nebūtų daugiau naudos, jei papildoma juosta būtų skirta transportui, važiuojančiam iš centro, kone kiekvieną vakarą ten susidaro kamštis. Tiesa, priešingos pusės platinimas numatytas kaip perspektyva.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąGerai (galbūt) pravažiuojančiam transportui, nieko gero gyventojams..
Reguliuojama pėsčiųjų perėja, jungianti abi Kalvarijų gatvės puses, perkeliama į kitą Apkasų gatvės pusę. Absoliučiai daugumai ta perėja besinaudojančių žmonių (einančių į/iš Giedraičių stotelės, parduotuvės ar nuo Šiaurės miestelio pusės) dabar reikės kirsti ir Apkasų gatvę. Manau, bėgiojančių skersai Kalvarijų gatvę ties transporto stotele tik padaugės.
Platinant Kalvarijų gatvė, numatyta iškirsti visą palyginus jaunos liepų alėjos pusę (virš 30 medžių). Kaži ar numatyta vietoj jų ką nors atsodinti.
Jei jau kertami medžiai, ardomas ir slenkamas visas važiuojamosios dalies kraštas bei šaligatvis, būtų puiki proga nutiesti ir dviračių taką, pratęsiantį atkarpą, einančią nuo Pramogų arenos. Vietos tam pakanka. Vėlgi, nepanašu, kad kas nors panašaus būtų planuojama.
Kaip suprantu (pagal suplanuotus šviesaforus) atsiranda papildoma juosta transportui, važiuojančiam centro kryptimi. Ar nebūtų daugiau naudos, jei papildoma juosta būtų skirta transportui, važiuojančiam iš centro, kone kiekvieną vakarą ten susidaro kamštis. Tiesa, priešingos pusės platinimas numatytas kaip perspektyva.
Comment
Comment