Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Suka atvažiavęs iš šiaurės miestelio ir aplinkinių rajonų, o ne miesto centro, tad pro užsikišušią Žalgiro-Kalvarijų sankryžą atgal niekas ratais nevažinėtų, greičiau tiesiog apsisukinėtų ties Ozo parku.
Tada tiesiai Kareivių->Ozo
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Šiaurės miestelis KĄTIK gavo kairę sekciją Verkių g. ir neseniai Žirmūnų-Kareivių.
Tada tiesiai Kareivių->Ozo
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Šeškinėje Ukmergės g. neturi nei vieno kairio posūkio. Ir nieko.
Kalvarijų sankryža yra apkrauta, o papildomos sekcijos ryja sekundes iš pagrindinių krypčių.
Už teisę kažkur pasukti visi susimoka stovėdami iš visų pusių.- Ozo kairėn pravažiuojama ->Gerulaičio ir kairėn į Kalvarijų.
- Kalvarijų kairėn link Ozo pravažiuojama Kalvarijų->Žalgirio -> Geležinio vilko.
- Kalvarijų link Kareivių tranzitas važiuotų Geležinio vilko->Ozo->tiesiai Kareivių; vietiniai - Kalvarijų->Žvalgų
- Vienintelė kur reikia - troleibusui kairėn iš Karevių.
Turi įtaką pralaidumui nes žalia OK (dega trumpai). Bet po to tiek kartų turi mirksėti žalia, tiek sekundžių degti geltona - kitom kryptim neleidžia tuo metu. Tų sekundžių ne taip ir mažai kai eismas negali vykti.
Juostas galima perskirstyti.
Kareivių ir Lukšio tarpe Kalvarijų g. link centro yra per siaura. Lukšio kairėn užima vieną juosta, viena A ir nelieka kaip važiuoti.
Aišku viską galima palikti, galima Ukmergės g. padaryti posūkius kairėn ir Šeškinėje (kodėl gyventojai ten turi kablius važinėti?) ir visiems bus "patogu".
Bet labiausiai patiko pasiūlymas naikinti kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Ozo link Akropolio - tai tikrai sukels didžiulį chaosą aplinkinėse gatvėse, nes ten nuolat važiuoja didžiuliai srautai automobilių. Nepaisant to, kad tam posūkiui skirtos dvi juostos, vakarais ten pasukti nuolatiniai kamščiai, kai važiuoti tiesiai link Baltupių jokių kamščių nebūna, nors juosta ir viena (+viena skirta VT). Be to, pro tą sankryžą važiuoja vienas labiausiai apkrautų miesto maršrutų - 53-ias.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Autobusas važiuoja retai, šeštadienį jis padaro 10 reisų. Maršrutas privežamasis
Tegu važiuoja pro Kareivių-Verkių-Žvalgų.
Arba pasuks, 3G pasuka Kalvarijų g. į kairę Konstitucijos ir nieko.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.12.02, 15:25.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kur dėsis Lukšio g. srautas, kuriuo viskas miestelis naudojasi? Bet kokiu atveju niekas atgal nevažinės į kamštį link Žalgirio, apsisukinės toliau arba važiuos į Ozo g. pro Siemensą. Padarius kairius posūkius Žirmūnų, Kareivių ir Verkių g. kamščiai sumažėjo, taip pat dėl Kareivių naujo kairio posūkio dingo vakariniai kamščiai. Tad kartais tikrai naudingiau ne naikinti posūkius ir sukelti kamščius n kitų sankryžų, o juos padaryti ar praplatinti.
Diskutuoju apie išeitis.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Ukmergės gatvėje sąlyginai netoli vienas kito du viadukai - Ozo ir Šeškinės gatvių, didesnių kablių ten niekam daryti nereikia. Kalvarijų gatvė gi yra tankiai apstatyta, dviejų lygių sankryžų ten jau nebėra kur įrenginėti.
Bet labiausiai patiko pasiūlymas naikinti kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Ozo link Akropolio - tai tikrai sukels didžiulį chaosą aplinkinėse gatvėse, nes ten nuolat važiuoja didžiuliai srautai automobilių. Nepaisant to, kad tam posūkiui skirtos dvi juostos, vakarais ten pasukti nuolatiniai kamščiai, kai važiuoti tiesiai link Baltupių jokių kamščių nebūna, nors juosta ir viena (+viena skirta VT). Be to, pro tą sankryžą važiuoja vienas labiausiai apkrautų miesto maršrutų - 53-ias.
Bet kablys į Ukmergės 223 iš BIG pusės nemažas.
Jei toleruotų tokius kablius pagrindinėse gatvėse plačiau - būtų mažiau kairių posūkių mieste.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJūsų pasiūlymas yra maždaug toks - pabloginti kelionės ir persėdimų sąlygas viešojo transporto keleiviams (tegul ir nedideliam jų kiekiui), kad kažkas šiek tiek greičiau važiuotų automobiliu. Tai yra, kažką atimti iš VT keleivių, kad duoti automobilių vairuotojams. Turint omeny miesto valdžios planus dėl automobilizmo mažinimo, vargu, ar tokie pasiūlymai bus įgyvendinti.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKadangi ekologijos hierarchijoje mašina žemiau už dviratį, bet dviratis žemiau už pėstįjį, tai galima siaurinti dviračių takus ir platinti pėsčiųjų? O jei per siaura normaliam pėsčiųjų takui, tai nurinkti dviračių? Tokia pas jus logika. 10-20 autobuso reisų per dieną. Ir ne posūkį uždrausti, o sekciją panaikinti. Kiek kartų 3G suka kairėn į Konstitucijos iš Kalvarijų be jokių rodyklių?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.12.09, 14:34.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Kiek žinau pagal naujas 2012 m. šviesoforų įrengimo taisykles negalima įrenginėti naujus neapsaugotus kairiuosius posūkius.
Comment
Comment