Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    dar keicia ir raudonasias linijas salia Danske Bank ofiso (to senojo, tamsaus). Idomu kas ten keisis? nes ten ta stovejimo aikstele jau yra gatves raudonose linijose

    Comment


      Žiūrint į kas yra dabar, tai tiesiog nustatomos naujos siauresnės gatvių linijos visoje teritorijoje. Saltoniškių g. irgi raudonos linijos yra arčiau važiuojamosios dalies, toliau nuo pastatų.

      O kur dabar yra parkingai, panašu, paliekama galimybė kažkokiai mini gatvelei tuo puslankiu.

      Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-11-22 133227.jpg Views:	0 Size:	142,3 kB ID:	1930701

      Comment


        Gal aš kažko nesuprantu, bet ne paprasčiau tiesiog padaryti taip?

        Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	777
Size:	185,1 kB
ID:	1930744

        Comment


          Nieko nesuprantu... Iš Žalgirio g reiks važiuot pro Saltoniškiu g kad papult i GV? O GV i miesta su Ukmerges g vistiek lieka šviesoforine? Ar man vienam atrodo kad tai sugalvojo narkomanas?

          Comment


            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
            Nieko nesuprantu... Iš Žalgirio g reiks važiuot pro Saltoniškiu g kad papult i GV? O GV i miesta su Ukmerges g vistiek lieka šviesoforine? Ar man vienam atrodo kad tai sugalvojo narkomanas?
            Pro Saltoniškių g. nuimtų srautą nuo žiedo kažkiek, nes nemaža dalis į Narbuto g. nusuktų. Bet, kaip suprantu, būtų skirta tik tai daliai srauto, kuriai aktualu. Bet Bardako pasiūlymas būtų paprastesnis.

            Comment


              Siaurina gatvės raud. linijas tai matyt nebeplanuoja mega sprendimų. Svarbiausia kad kvailais sprendimais nesugadintų dar vienos vietos ateities viešajam transportui. Zuoko laikų VT studijos viename variantų visai protingai buvo siūloma į Saltoniškių g. nukreipti tramvajų iš Ukmergės g. Tik pagal tokį planą buvo greičiausiai numatyta statyti tą kitą pažymėtą estakadą virš Žalgirio g.

              Click image for larger version

Name:	zuokas.png
Views:	715
Size:	891,8 kB
ID:	1930763

              Comment


                Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
                TPD Nr.K-VT-13-21-293

                Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Primenu, kad galima siųsti pasiūlymus arba juos teikti gyvai.

                  Daugiau: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...sutarties-pag/

                  Comment


                    Gal aš pernelyg negatyviai žiūriu, priedo čia dar tik preliminarus brėžinys pagal teritorijų planavimą, bet pinigų bus panaudota daug, o naudos bus mažai
                    1: vis tiek liktų šviesoforas Ukmergės/GV sankryžoje link centro (žr. juostų susikirtimus), nors nauja estakada kaip ir leistų nukreipti visus tuos, kurie iš GV nori patekti ant žiedo (vis tiek ten 90% vėliau važiuoja Pilaitės link) ir tada nereikėtų šviesoforo, nes nesikirstų srautai;
                    2: priedo bus daug gudručių, kurie, važiuojant nuo Žvėryno link Santariškių, važiuos ne per žiedą, o per estakadą ir taip ją užkimš;
                    3:dar, kaip jau kažkas minėjo, amen visoms naujoms VT rūšims ir net paprastai įdėjai 3G nukreipti Saltoniškių->Narbuto->Konstitucijos per žiedą darant kažkokį viaduką (nežinau kiek tai buvo rimtai planuojama, buvau nugirdęs šią įdėją iš žmonių, šiek tiek susijusiu su projektavimu);
                    4: reikalingesnis būtų viadukas GV/Žalgirio sankryžoje, nes, kaip jau minėjau, šis spręstu tik šviesoforo būtinybę Ukmergės/GV sankryžoje dėl susikertančių srautų.

                    Comment


                      Problemų yra ir daugiau. Pavyzdžiui, atrodo nesprendžiamas pėsčiųjų susisiekimas daugeliu krypčiu. Juostų beveik visomis kryptimis galima nuimti po 1/3 juostų ir eismo pralaidumas visai nesikeis.

                      Na ir pats faktas, kad jeigu jau norima sujungti Saltoniškių g. su Žalgirio g., tai geriau būtų kasti tunelį, negu statyt 3 aukštų viaduką.

                      Comment


                        O tai pala jūs norit pasakyti jog tas brėžinys su maximum kiek įmanoma sutalpinti juostų, nuliu dėmesio VT, pėstiesiems, dviratininkams, trejomis juostomis G.V. prieš Žalgirio sankryžą, kur kažkokiu stebuklingu būdu galima važiuoti tiesiai ir sukti į dešinę, yra tai apie ką bus diskutuojama 2021-12-14, o ne kažkoks penkių metų senumo netyčiukas?

                        Aš suprantu, jog tramvajaus turbūt dar penkioliką metų neturėsime kad ir kaip sparčiai Vilnius augtų, bet tokie projektai (tikiuos kad čia nesusipratimas) kartu su estakadomis Šiaurinės g. projekte yra sabotažas ne penkiolikai metų o visam amžiui

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                          ...
                          Aš suprantu, jog tramvajaus turbūt dar penkioliką metų neturėsime kad ir kaip sparčiai Vilnius augtų, bet tokie projektai (tikiuos kad čia nesusipratimas) kartu su estakadomis Šiaurinės g. projekte yra sabotažas ne penkiolikai metų o visam amžiui
                          Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
                          Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti

                          Comment


                            Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                            Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
                            Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti
                            Tramvajui Ukmergės kalnas (o ir Narbuto, ar be tkuris kitas Vilniuje esantis "kalnas" ) nesudarytų absoliučiai jokių problemų.

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
                              TPD Nr.K-VT-13-21-293

                              Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
                              amerikietiski vaizdeliai ... siaip tai ziauroka
                              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                              - George W. Bush President of the USA

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
                                TPD Nr.K-VT-13-21-293

                                Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
                                Tai juk kažkoks bajeris arba tik vienas iš variantų, kurio niekas nevertina rimtai, ane? Nes jeigu ne, tai čia yra vienas didžiausių išpuolių prieš miestą visoje nepriklausomos Lietuvos istorijoje.

                                Bet netikiu, kad tai gali būti rimtas projektas:

                                Visų pirma, net jeigu kažkoks debilas sugalvojo, kad tai gali būti gera idėja (nenuvertinkime VMS potencialo, ten gali būti ir tokių genialių individų), kas jiems leis sunaikinti dalį Šeškinės kalvų draustinio šlaito su mišku (dėl kurių NMC net ribojamas pastatų aukštis, kad jų neuždengtų) ir nutiesti 6 juostų kelią ar estakadą, kuri dar ir uždengtų dalį nesunaikinto šlaito?

                                Antra, kaip dėl pačių kurtų planų tai vietai?



                                Trečia, what about "pirmoji taisyklė - medis visada yra pirmas", kai ruošiesi naikinti draustinio mišką, kad nutiesti amerikietišką highway'jų, nors tuo pačiu metu bėgioji po visokias laidas ir facebook'e pasakoji, kad tai yra didžiausias blogis ir Vilniuje infrastruktūra turi tapti jauki ir europietiška?

                                Comment


                                  Šiuo atveju iš vis neesu tikras kas čia. Lyg ir iniciatorius Circle K, lyg ir daugiau sklypų bei raudonųjų linijų ribos koreaguojama. Kai rengė pradžioje supratau, kad nori sklypą pasididinti iki Ukmergės estakados.

                                  Transporto brėžinys tikrai orientacinis (gan atsainiai sužymėtas), į pasiūlymus apie jį tikriausiai atsakys "ne detaliojo plano svarstymo apimtis", nebent gal tiks pasiūlymai dėl pačių teritorijų priskyrimo transporto koridoriams, bet ir ten įtariu sakys, kad geomorfologinio Šeškinės draustinio neliečia. Paaiškės esmė per pristatymą
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Nu gi tas viadukas miesto BP numatytas, nieko čia naujo šiuo DP neišradinėja.

                                    Comment


                                      Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                      Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
                                      Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti
                                      Mazai jus pakeliaves... Metro ir tramvajai dar ne i tokius slaitus be problemu uzvaziuoja.

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                        Visų pirma, net jeigu kažkoks debilas sugalvojo, kad tai gali būti gera idėja (nenuvertinkime VMS potencialo, ten gali būti ir tokių genialių individų), kas jiems leis sunaikinti dalį Šeškinės kalvų draustinio šlaito su mišku (dėl kurių NMC net ribojamas pastatų aukštis, kad jų neuždengtų) ir nutiesti 6 juostų kelią ar estakadą, kuri dar ir uždengtų dalį nesunaikinto šlaito?
                                        Ohoho koks kovingas užsidegimas! Smagu, kad diletantų šutvė miesto valdžioje susilaukia tokių stiprių kritikos smūgių, bet gal visgi sustokim sekundei ir susižiūrėkim, kad tie smūgiai nebūtų pro šalį.

                                        Kalbate apie dalies Šeškinės kalvų geomorfologinio draustinio naikinimą. Pirma, pasitikrinkime kur yra draustinio ribos ir įsitikinkime ar šis planas į tas ribas tikrai pasikėsina. Antra, pasitikrinkime kur tiksliai yra Jūsų minimas šlaitas ir įsitikinkime ar plane numatoma jį pasiekti ir kažką su juo padaryti. Trečia, pasitikrinkime kur prasideda ir baigiasi miškas, esantis draustinyje ir aplinkui. Pasiskaičiuokime kiek medžių būtų nukirsta tokio plano įgyvendinimui ir apmąstykime ar sąžininga gąsdinti miško naikinimu. Ketvirta, įsižiūrėkime į planą, pasistenkime suprasti ar jame tikrai vaizduojama nauja estakada, kuri uždengtų dalį šlaito. Pasvarstykime ar neprirašėme nebūtų dalykų nesuklaidinome žmonių. O kitą kartą prieš rašant giliai pakvėpuokime, galbūt pasitarkime su gydytoju ar vaistininku.

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                          Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
                                          TPD Nr.K-VT-13-21-293

                                          Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
                                          Amerikietiškus ultra-pro-car sprendimus norisi pavadinti tiesiog "Amerikonika"

                                          Šiaip sunku kažką pasakyti, šiaip nesu urban greitkelių priešininkas, nebent pradės masiškai nukasinėt greitkelius kokioje Kopenhagoje, ir šiaip čia Vilniaus greitkelių tinklo dalis (GV g. ir dalinai Ukmergės g.). Kuo man patinka miesto greitkeliai, nes jie padeda naikinti stroads, ir labiau vystyti normalias gatves

                                          Sutinku, kad nereikėtų persižaisti su juostomis, turime tokią situaciją, kad realybėje Dubajus yra laikomas urbanizmo parodija, o JAV šiaip yra urbanistikos antipavyzdys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X