dar keicia ir raudonasias linijas salia Danske Bank ofiso (to senojo, tamsaus). Idomu kas ten keisis? nes ten ta stovejimo aikstele jau yra gatves raudonose linijose
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąNieko nesuprantu... Iš Žalgirio g reiks važiuot pro Saltoniškiu g kad papult i GV? O GV i miesta su Ukmerges g vistiek lieka šviesoforine? Ar man vienam atrodo kad tai sugalvojo narkomanas?
Comment
-
Siaurina gatvės raud. linijas tai matyt nebeplanuoja mega sprendimų. Svarbiausia kad kvailais sprendimais nesugadintų dar vienos vietos ateities viešajam transportui. Zuoko laikų VT studijos viename variantų visai protingai buvo siūloma į Saltoniškių g. nukreipti tramvajų iš Ukmergės g. Tik pagal tokį planą buvo greičiausiai numatyta statyti tą kitą pažymėtą estakadą virš Žalgirio g.
- 3 patinka
Comment
-
Primenu, kad galima siųsti pasiūlymus arba juos teikti gyvai.
Daugiau: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...sutarties-pag/
- 1 patinka
Comment
-
Gal aš pernelyg negatyviai žiūriu, priedo čia dar tik preliminarus brėžinys pagal teritorijų planavimą, bet pinigų bus panaudota daug, o naudos bus mažai
1: vis tiek liktų šviesoforas Ukmergės/GV sankryžoje link centro (žr. juostų susikirtimus), nors nauja estakada kaip ir leistų nukreipti visus tuos, kurie iš GV nori patekti ant žiedo (vis tiek ten 90% vėliau važiuoja Pilaitės link) ir tada nereikėtų šviesoforo, nes nesikirstų srautai;
2: priedo bus daug gudručių, kurie, važiuojant nuo Žvėryno link Santariškių, važiuos ne per žiedą, o per estakadą ir taip ją užkimš;
3:dar, kaip jau kažkas minėjo, amen visoms naujoms VT rūšims ir net paprastai įdėjai 3G nukreipti Saltoniškių->Narbuto->Konstitucijos per žiedą darant kažkokį viaduką (nežinau kiek tai buvo rimtai planuojama, buvau nugirdęs šią įdėją iš žmonių, šiek tiek susijusiu su projektavimu);
4: reikalingesnis būtų viadukas GV/Žalgirio sankryžoje, nes, kaip jau minėjau, šis spręstu tik šviesoforo būtinybę Ukmergės/GV sankryžoje dėl susikertančių srautų.
Comment
-
Problemų yra ir daugiau. Pavyzdžiui, atrodo nesprendžiamas pėsčiųjų susisiekimas daugeliu krypčiu. Juostų beveik visomis kryptimis galima nuimti po 1/3 juostų ir eismo pralaidumas visai nesikeis.
Na ir pats faktas, kad jeigu jau norima sujungti Saltoniškių g. su Žalgirio g., tai geriau būtų kasti tunelį, negu statyt 3 aukštų viaduką.
Comment
-
O tai pala jūs norit pasakyti jog tas brėžinys su maximum kiek įmanoma sutalpinti juostų, nuliu dėmesio VT, pėstiesiems, dviratininkams, trejomis juostomis G.V. prieš Žalgirio sankryžą, kur kažkokiu stebuklingu būdu galima važiuoti tiesiai ir sukti į dešinę, yra tai apie ką bus diskutuojama 2021-12-14, o ne kažkoks penkių metų senumo netyčiukas?
Aš suprantu, jog tramvajaus turbūt dar penkioliką metų neturėsime kad ir kaip sparčiai Vilnius augtų, bet tokie projektai (tikiuos kad čia nesusipratimas) kartu su estakadomis Šiaurinės g. projekte yra sabotažas ne penkiolikai metų o visam amžiui
- 2 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą...
Aš suprantu, jog tramvajaus turbūt dar penkioliką metų neturėsime kad ir kaip sparčiai Vilnius augtų, bet tokie projektai (tikiuos kad čia nesusipratimas) kartu su estakadomis Šiaurinės g. projekte yra sabotažas ne penkiolikai metų o visam amžiui
Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Bet netikiu, kad tai gali būti rimtas projektas:
Visų pirma, net jeigu kažkoks debilas sugalvojo, kad tai gali būti gera idėja (nenuvertinkime VMS potencialo, ten gali būti ir tokių genialių individų), kas jiems leis sunaikinti dalį Šeškinės kalvų draustinio šlaito su mišku (dėl kurių NMC net ribojamas pastatų aukštis, kad jų neuždengtų) ir nutiesti 6 juostų kelią ar estakadą, kuri dar ir uždengtų dalį nesunaikinto šlaito?
Antra, kaip dėl pačių kurtų planų tai vietai?
Trečia, what about "pirmoji taisyklė - medis visada yra pirmas", kai ruošiesi naikinti draustinio mišką, kad nutiesti amerikietišką highway'jų, nors tuo pačiu metu bėgioji po visokias laidas ir facebook'e pasakoji, kad tai yra didžiausias blogis ir Vilniuje infrastruktūra turi tapti jauki ir europietiška?
Comment
-
Šiuo atveju iš vis neesu tikras kas čia. Lyg ir iniciatorius Circle K, lyg ir daugiau sklypų bei raudonųjų linijų ribos koreaguojama. Kai rengė pradžioje supratau, kad nori sklypą pasididinti iki Ukmergės estakados.
Transporto brėžinys tikrai orientacinis (gan atsainiai sužymėtas), į pasiūlymus apie jį tikriausiai atsakys "ne detaliojo plano svarstymo apimtis", nebent gal tiks pasiūlymai dėl pačių teritorijų priskyrimo transporto koridoriams, bet ir ten įtariu sakys, kad geomorfologinio Šeškinės draustinio neliečia. Paaiškės esmė per pristatymą
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąVisų pirma, net jeigu kažkoks debilas sugalvojo, kad tai gali būti gera idėja (nenuvertinkime VMS potencialo, ten gali būti ir tokių genialių individų), kas jiems leis sunaikinti dalį Šeškinės kalvų draustinio šlaito su mišku (dėl kurių NMC net ribojamas pastatų aukštis, kad jų neuždengtų) ir nutiesti 6 juostų kelią ar estakadą, kuri dar ir uždengtų dalį nesunaikinto šlaito?
Kalbate apie dalies Šeškinės kalvų geomorfologinio draustinio naikinimą. Pirma, pasitikrinkime kur yra draustinio ribos ir įsitikinkime ar šis planas į tas ribas tikrai pasikėsina. Antra, pasitikrinkime kur tiksliai yra Jūsų minimas šlaitas ir įsitikinkime ar plane numatoma jį pasiekti ir kažką su juo padaryti. Trečia, pasitikrinkime kur prasideda ir baigiasi miškas, esantis draustinyje ir aplinkui. Pasiskaičiuokime kiek medžių būtų nukirsta tokio plano įgyvendinimui ir apmąstykime ar sąžininga gąsdinti miško naikinimu. Ketvirta, įsižiūrėkime į planą, pasistenkime suprasti ar jame tikrai vaizduojama nauja estakada, kuri uždengtų dalį šlaito. Pasvarstykime ar neprirašėme nebūtų dalykų nesuklaidinome žmonių. O kitą kartą prieš rašant giliai pakvėpuokime, galbūt pasitarkime su gydytoju ar vaistininku.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Šiaip sunku kažką pasakyti, šiaip nesu urban greitkelių priešininkas, nebent pradės masiškai nukasinėt greitkelius kokioje Kopenhagoje, ir šiaip čia Vilniaus greitkelių tinklo dalis (GV g. ir dalinai Ukmergės g.). Kuo man patinka miesto greitkeliai, nes jie padeda naikinti stroads, ir labiau vystyti normalias gatves
Sutinku, kad nereikėtų persižaisti su juostomis, turime tokią situaciją, kad realybėje Dubajus yra laikomas urbanizmo parodija, o JAV šiaip yra urbanistikos antipavyzdys.
Comment
Comment