Ar platinimas kažkuo padės? Kiek tenka važiuoti tai matau, kad kemšasi pati sankryža dėl sukančių į pedagoginio žiedą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
teoriskai - sita juosta ir bus skirta sukantiesiems, tai daugiau automobiliu turetu prajudeti link Neries. Siuo metu kisasi 1 ir 2 juosta, nes is 2-os gudruciai lenda i zieda ir blokuoja sankryza.
ten reiketu kazkaip padaryt nusukima i Saltoniskiu g. Zinau, kad yra kreiptasi i savivaldybe del to, bet reikalai nelabai juda
Comment
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimąAr platinimas kažkuo padės? Kiek tenka važiuoti tai matau, kad kemšasi pati sankryža dėl sukančių į pedagoginio žiedą.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąteoriskai - sita juosta ir bus skirta sukantiesiems, tai daugiau automobiliu turetu prajudeti link Neries. Siuo metu kisasi 1 ir 2 juosta, nes is 2-os gudruciai lenda i zieda ir blokuoja sankryza.
ten reiketu kazkaip padaryt nusukima i Saltoniskiu g. Zinau, kad yra kreiptasi i savivaldybe del to, bet reikalai nelabai juda
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tam reiktų šiek tiek atitraukti šviesoforą Ukmergės g., bet efektas beabejo būtų nemažas, gerokai atlaisvėtų žiedas.
Comment
-
Kaip DELFI aiškino T. Kamaitis, rekonstrukcijos metu važiuojant į „pedagoginio žiedą“ atsiras dvi papildomos eismo juostos. Viena – nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio važiuojant žiedinės sankryžos link ir sukant į Konstitucijos prospektą. Papildoma eismo juosta bus įrengta sumažinant dabar toje vietoje esantį platų šaligatvį ir dalyje jo įrengiant atskirą eismo juostą tiems, kurie nori važiuoti ne į žiedą ir juo sukti Žalgirio gatvės (ar kitų) link, bet patekti į Konstitucijos prospektą.
Naujoji eismo juosta bus atskirta nuo dabar čia esančių dviejų saugumo salele, todėl pėstiesiems nereikės kirsti trijų eismo juostų iš karto. Be to, T. Kamaitis įžvelgia nemenką naudą vairuotojams, mat jų eismo kryptis nesusikirs su išvažiuojančiais iš žiedo, o eis greta. Tokia pati pertvarka laukia ir važiuojant nuo Šeškinės kalno pusės į „pedagoginio žiedą“. Čia bus įrengta atskira eismo juosta tiems, kurie norės įvažiuoti į T. Narbuto gatvę, o ne pasukti į žiedinę sankryžą. Šiuo atveju rekonstrukcijos metu bus susiaurintas šaligatvis, panaudota dalis žaliojo ploto ir įrengta atskira juosta sukantiems į dešinę. Vairuotojai, akcentavo T. Kamaitis, galės važiuoti į T. Narbuto gatvės pusę nesustodami, mat jų juosta eis lygiagrečiai jau esamoms, iš žiedinės sankryžos vedančioms, juostoms. Pėsčiųjų saugumui atsiras papildoma saugumo salelė, tad kirsti trijų eismo juostų vienu kartu nereikės.
T. Kamaitis DELFI aiškino, kad optimalus scenarijus – pokyčius organizuoti dar šiemet. Visgi kada tas bus padaryta tiksliai, kol kas nėra aišku – pirmiausia reikia techninio projekto ir statybos leidimo. „Turint visą tai, galima spėti tikrai šiemet. Bet prie konkretesnių datų prisirišti bus galima tik turint reikiamus dokumentus ir leidimus“, – akcentavo DELFI pašnekovas.
Dar praėjusių metų rugpjūtį savivaldybės atstovas DELFI sakė, kad greta žiedo liko dvi pėsčiųjų perėjos, kai einančiam pėsčiomis reikia kirsti tris eismo juostas. Kaip aiškino T. Kamaitis, jos keisis drauge su vykdomais kitais eismo pakeitimais aplinkinėse gatvėse. „Vyks Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcija, tad gatvėje, važiuojant nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio Baltupių link, atsiras papildoma transportui skirta eismo juosta. Ji baigsis už sankryžos su Žalgirio gatve, maždaug už „Rimi“ parduotuvės, esančios šioje gatvėje“, – kalbėjo T. Kamaitis. Eismo tvarka keisis ir jungiamajame kelyje, vedančiame nuo „pedagoginio“ žiedo Geležinio Vilko gatvės link. Čia, sako T. Kamaitis, išvažiuojant iš žiedinės sankryžos ir važiuojant Geležinio Vilko gatvės link, vietoje dviejų eismo juostų bus palikta tik viena. Pati dešiniausia, kraštinė, bus panaikinta pasitelkus horizontalųjį kelio ženklinimą. Dalis transporto srauto tą patį jungiamąjį kelią pasieks važiuodami Lvovo gatvele. „Eismo srautas greičiau įvažiuos į Geležinio Vilko gatvę, dings ir vakarinės eilės, laukiančios galimybės įvažiuoti nuo žiedo į šią gatvę. Ir vietoje trijų eismo juostų pėstiesiems reikės kirsti tik dvi“, – prognozavo T. Kamaitis. Be to, nebeliks galimybės iš Geležinio Vilko gatvės pasukti į dešinę taip, kad būtų įmanoma per nedidelę žiedinę sankryžą įvažiuoti į Lvovo gatvę. Anot T. Kamaičio, čia bus pakeista eismo kryptis ir juosta bus atiduota vairuotojams, į Geležinio Vilko gatvę atvažiuojantiems nuo „pedagoginio“ žiedo pusės.
Comment
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimąŠtai, esu pabraižęs, kaip galėtų atrodyti šio gatvių transporto mazgo planas, žinoma, nesu ženklinimo ekspertas, jei kas bandys ieškoti priekabių, bet tokia mano vizija
Comment
-
Eismo tvarka keisis ir jungiamajame kelyje, vedančiame nuo „pedagoginio“ žiedo Geležinio Vilko gatvės link. Čia, sako T. Kamaitis, išvažiuojant iš žiedinės sankryžos ir važiuojant Geležinio Vilko gatvės link, vietoje dviejų eismo juostų bus palikta tik viena. Pati dešiniausia, kraštinė, bus panaikinta pasitelkus horizontalųjį kelio ženklinimą. Dalis transporto srauto tą patį jungiamąjį kelią pasieks važiuodami Lvovo gatvele. „Eismo srautas greičiau įvažiuos į Geležinio Vilko gatvę, dings ir vakarinės eilės, laukiančios galimybės įvažiuoti nuo žiedo į šią gatvę. Ir vietoje trijų eismo juostų pėstiesiems reikės kirsti tik dvi“, – prognozavo T. Kamaitis.
P.S niekaip jie negali apsisprest su ta atkarpa tarp diegaliniu, tai ji vienpuse, tai dvipuse, tai vel planuoja vienpuse..
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tikrai įdomus variantas. Tik pastebėčiau, kad nuo Žalgirio link tilto vienos eismo juostos nepakanka.
Didesne rezoliucija: https://imgur.com/a/xkup3Sv
Paskutinis taisė liudasbar; 2019.03.09, 23:38.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNeblogai. Bet ar amžinų antžeminių juostų link Šeškinės kalno nereikalaujama?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O dėl ko galėtų būti reikalaujama? Man visada buvo keista kodėl palikta ta viena juosta tiesiai per šviesoforą į viršų.
p.s. beje, vakar mėginau patekti į Vingio parką nuo Savanorių pusės ir labai nustebau, kad dingo kairysis posūkis prie Vilties. Artimiausias apsisukimas jau tik prie Liubarto tilto (jei susiprotėsi nusileisti per naują estakadą) arba tik už tunelio. Tad tokie sprendimai tinkami tik tiems, kurie tik pravažiuoja tranzitu.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O dėl ko galėtų būti reikalaujama? Man visada buvo keista kodėl palikta ta viena juosta tiesiai per šviesoforą į viršų.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Dėl tarpmiestinio viešojo transporto stotelės už šviesoforo ? Tai gana svarbus VT mazgas
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Negi negalima jos perkelti į kitą vietą? Nelabai įsivaizduoju kam ten gali būti patogu naudotis tarpmiestiniu viešuoju transportu.Lietuva visiems.
Comment
-
Kodėl iš viso ten būtina laikyti tarpmiestinio stotelę, jei kenčia 10'000 kartų daugiau miesto keleivių kamščiuose? Tarytum negalima naudotis tarpmiestinio stotele prie Benedikto turgaus?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
Comment