Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar platinimas kažkuo padės? Kiek tenka važiuoti tai matau, kad kemšasi pati sankryža dėl sukančių į pedagoginio žiedą.

    Comment


      teoriskai - sita juosta ir bus skirta sukantiesiems, tai daugiau automobiliu turetu prajudeti link Neries. Siuo metu kisasi 1 ir 2 juosta, nes is 2-os gudruciai lenda i zieda ir blokuoja sankryza.
      ten reiketu kazkaip padaryt nusukima i Saltoniskiu g. Zinau, kad yra kreiptasi i savivaldybe del to, bet reikalai nelabai juda

      Comment


        Parašė Mexas Rodyti pranešimą
        Ar platinimas kažkuo padės? Kiek tenka važiuoti tai matau, kad kemšasi pati sankryža dėl sukančių į pedagoginio žiedą.
        Padės, ypač tiems, kas važiuoja link tilto arba atvažiavę iš Žalgirio g. suka į Ukmergės g. kalną.
        Flickr

        Comment


          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
          teoriskai - sita juosta ir bus skirta sukantiesiems, tai daugiau automobiliu turetu prajudeti link Neries. Siuo metu kisasi 1 ir 2 juosta, nes is 2-os gudruciai lenda i zieda ir blokuoja sankryza.
          ten reiketu kazkaip padaryt nusukima i Saltoniskiu g. Zinau, kad yra kreiptasi i savivaldybe del to, bet reikalai nelabai juda
          Tam reiktų šiek tiek atitraukti šviesoforą Ukmergės g., bet efektas beabejo būtų nemažas, gerokai atlaisvėtų žiedas.

          Click image for larger version  Name:	Untitled2.png Views:	1 Size:	361,1 kB ID:	1701993
          Flickr

          Comment


            man atrodo, kad be tokio pakeitimo, laikui begant bus neimanoma. siuo metu dar 3 neuzpildyti MMM pastatai, Asgaard Keys beveik tuscias, Baltijos gildijos 60k m2, Saltoniskiu 2

            galetu ipareigoti Baltijos Gildija sita sutvarkyt, tikrai ne kosmosa kainuos

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Tam reiktų šiek tiek atitraukti šviesoforą Ukmergės g., bet efektas beabejo būtų nemažas, gerokai atlaisvėtų žiedas.
              Mastant siaurai, žinoma efektą duotų. Bet klausimas ar pavyktų sureguliuoti eismą ties sekančia Saltonškių-Narbuto sankryža. Nėra labai sveikintina leisti pagrindinį srautą per žemesnės kategorijos siaurą gatvelę. Gal vistik geriau žiede padaryti atskirtą posūkį į dešinę.

              Comment


                Šiaip tai pastačius viaduką virš žiedo, tikėtina, išsispręstų ir šių kamščių problema. Sumažėjus srautui žiede taps gerokai lengviau į jį įsukti.

                Comment


                  Įdomu papildoma fazė iš Saltoniškių leidžianti važiuoti tiesiai į GV kaip pakeistų situaciją. Ar susidarytų milžiniški kamščiai sukančių link upės ar nuimtų tiek srauto nuo žiedo, kad atsipirktų sumažėjęs pralaidumas kita kryptimi.

                  Comment


                    Kaip DELFI aiškino T. Kamaitis, rekonstrukcijos metu važiuojant į „pedagoginio žiedą“ atsiras dvi papildomos eismo juostos. Viena – nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio važiuojant žiedinės sankryžos link ir sukant į Konstitucijos prospektą. Papildoma eismo juosta bus įrengta sumažinant dabar toje vietoje esantį platų šaligatvį ir dalyje jo įrengiant atskirą eismo juostą tiems, kurie nori važiuoti ne į žiedą ir juo sukti Žalgirio gatvės (ar kitų) link, bet patekti į Konstitucijos prospektą.
                    Naujoji eismo juosta bus atskirta nuo dabar čia esančių dviejų saugumo salele, todėl pėstiesiems nereikės kirsti trijų eismo juostų iš karto. Be to, T. Kamaitis įžvelgia nemenką naudą vairuotojams, mat jų eismo kryptis nesusikirs su išvažiuojančiais iš žiedo, o eis greta. Tokia pati pertvarka laukia ir važiuojant nuo Šeškinės kalno pusės į „pedagoginio žiedą“. Čia bus įrengta atskira eismo juosta tiems, kurie norės įvažiuoti į T. Narbuto gatvę, o ne pasukti į žiedinę sankryžą. Šiuo atveju rekonstrukcijos metu bus susiaurintas šaligatvis, panaudota dalis žaliojo ploto ir įrengta atskira juosta sukantiems į dešinę. Vairuotojai, akcentavo T. Kamaitis, galės važiuoti į T. Narbuto gatvės pusę nesustodami, mat jų juosta eis lygiagrečiai jau esamoms, iš žiedinės sankryžos vedančioms, juostoms. Pėsčiųjų saugumui atsiras papildoma saugumo salelė, tad kirsti trijų eismo juostų vienu kartu nereikės.

                    T. Kamaitis DELFI aiškino, kad optimalus scenarijus – pokyčius organizuoti dar šiemet. Visgi kada tas bus padaryta tiksliai, kol kas nėra aišku – pirmiausia reikia techninio projekto ir statybos leidimo. „Turint visą tai, galima spėti tikrai šiemet. Bet prie konkretesnių datų prisirišti bus galima tik turint reikiamus dokumentus ir leidimus“, – akcentavo DELFI pašnekovas.

                    Dar praėjusių metų rugpjūtį savivaldybės atstovas DELFI sakė, kad greta žiedo liko dvi pėsčiųjų perėjos, kai einančiam pėsčiomis reikia kirsti tris eismo juostas. Kaip aiškino T. Kamaitis, jos keisis drauge su vykdomais kitais eismo pakeitimais aplinkinėse gatvėse. „Vyks Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcija, tad gatvėje, važiuojant nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio Baltupių link, atsiras papildoma transportui skirta eismo juosta. Ji baigsis už sankryžos su Žalgirio gatve, maždaug už „Rimi“ parduotuvės, esančios šioje gatvėje“, – kalbėjo T. Kamaitis. Eismo tvarka keisis ir jungiamajame kelyje, vedančiame nuo „pedagoginio“ žiedo Geležinio Vilko gatvės link. Čia, sako T. Kamaitis, išvažiuojant iš žiedinės sankryžos ir važiuojant Geležinio Vilko gatvės link, vietoje dviejų eismo juostų bus palikta tik viena. Pati dešiniausia, kraštinė, bus panaikinta pasitelkus horizontalųjį kelio ženklinimą. Dalis transporto srauto tą patį jungiamąjį kelią pasieks važiuodami Lvovo gatvele. „Eismo srautas greičiau įvažiuos į Geležinio Vilko gatvę, dings ir vakarinės eilės, laukiančios galimybės įvažiuoti nuo žiedo į šią gatvę. Ir vietoje trijų eismo juostų pėstiesiems reikės kirsti tik dvi“, – prognozavo T. Kamaitis. Be to, nebeliks galimybės iš Geležinio Vilko gatvės pasukti į dešinę taip, kad būtų įmanoma per nedidelę žiedinę sankryžą įvažiuoti į Lvovo gatvę. Anot T. Kamaičio, čia bus pakeista eismo kryptis ir juosta bus atiduota vairuotojams, į Geležinio Vilko gatvę atvažiuojantiems nuo „pedagoginio“ žiedo pusės.
                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=80571365

                    Comment


                      Štai, esu pabraižęs, kaip galėtų atrodyti šio gatvių transporto mazgo planas, žinoma, nesu ženklinimo ekspertas, jei kas bandys ieškoti priekabių, bet tokia mano vizija

                      EDIT: ne tas brėžinys, žiūrėti naujesnį įrašą: #578
                      Paskutinis taisė liudasbar; 2019.03.09, 23:35.

                      Comment


                        Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                        Štai, esu pabraižęs, kaip galėtų atrodyti šio gatvių transporto mazgo planas, žinoma, nesu ženklinimo ekspertas, jei kas bandys ieškoti priekabių, bet tokia mano vizija
                        Tikrai įdomus variantas. Tik pastebėčiau, kad nuo Žalgirio link tilto vienos eismo juostos nepakanka.

                        Comment


                          Eismo tvarka keisis ir jungiamajame kelyje, vedančiame nuo „pedagoginio“ žiedo Geležinio Vilko gatvės link. Čia, sako T. Kamaitis, išvažiuojant iš žiedinės sankryžos ir važiuojant Geležinio Vilko gatvės link, vietoje dviejų eismo juostų bus palikta tik viena. Pati dešiniausia, kraštinė, bus panaikinta pasitelkus horizontalųjį kelio ženklinimą. Dalis transporto srauto tą patį jungiamąjį kelią pasieks važiuodami Lvovo gatvele. „Eismo srautas greičiau įvažiuos į Geležinio Vilko gatvę, dings ir vakarinės eilės, laukiančios galimybės įvažiuoti nuo žiedo į šią gatvę. Ir vietoje trijų eismo juostų pėstiesiems reikės kirsti tik dvi“, – prognozavo T. Kamaitis.
                          Apie koki jungiamaji kelia eina kalba? Čia ta atkarpa tarp Ukmerges g ir Žalgirio ar ta gatvelė kai nuvažiuoji nuo Pedagoginio žiedo ir atsiremi i kita žieda?

                          P.S niekaip jie negali apsisprest su ta atkarpa tarp diegaliniu, tai ji vienpuse, tai dvipuse, tai vel planuoja vienpuse..

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Tikrai įdomus variantas. Tik pastebėčiau, kad nuo Žalgirio link tilto vienos eismo juostos nepakanka.
                            Oops, netyčiom seną savo braižymo variantą buvau įkėlęs, štai naujasis, kurį ir norėjau parodyti. Bet kokiu atveju į GV link tunelio reik susiaurinti iki trijų juostų - paaukojau Ukmergės gatvę.

                            Didesne rezoliucija: https://imgur.com/a/xkup3Sv

                            Paskutinis taisė liudasbar; 2019.03.09, 23:38.

                            Comment


                              Neblogai. Bet ar amžinų antžeminių juostų link Šeškinės kalno nereikalaujama?

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Neblogai. Bet ar amžinų antžeminių juostų link Šeškinės kalno nereikalaujama?
                                O dėl ko galėtų būti reikalaujama? Man visada buvo keista kodėl palikta ta viena juosta tiesiai per šviesoforą į viršų.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  O dėl ko galėtų būti reikalaujama? Man visada buvo keista kodėl palikta ta viena juosta tiesiai per šviesoforą į viršų.
                                  Taigi dėl tų autoservisų. Potencialūs klientai pasirinks visai kitus taškus, kur nereikia ratais apvažinėti.
                                  p.s. beje, vakar mėginau patekti į Vingio parką nuo Savanorių pusės ir labai nustebau, kad dingo kairysis posūkis prie Vilties. Artimiausias apsisukimas jau tik prie Liubarto tilto (jei susiprotėsi nusileisti per naują estakadą) arba tik už tunelio. Tad tokie sprendimai tinkami tik tiems, kurie tik pravažiuoja tranzitu.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    O dėl ko galėtų būti reikalaujama? Man visada buvo keista kodėl palikta ta viena juosta tiesiai per šviesoforą į viršų.
                                    Dėl tarpmiestinio viešojo transporto stotelės už šviesoforo ? Tai gana svarbus VT mazgas

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                      Dėl tarpmiestinio viešojo transporto stotelės už šviesoforo ? Tai gana svarbus VT mazgas
                                      Negi negalima jos perkelti į kitą vietą? Nelabai įsivaizduoju kam ten gali būti patogu naudotis tarpmiestiniu viešuoju transportu.

                                      Comment


                                        Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                                        Negi negalima jos perkelti į kitą vietą? Nelabai įsivaizduoju kam ten gali būti patogu naudotis tarpmiestiniu viešuoju transportu.
                                        Visada galima stotelę įrengti iškart pervažiavus estakadą. Aišku, tada reitkų ir laiptų, ir šaligatvio... Per sunku
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Kodėl iš viso ten būtina laikyti tarpmiestinio stotelę, jei kenčia 10'000 kartų daugiau miesto keleivių kamščiuose? Tarytum negalima naudotis tarpmiestinio stotele prie Benedikto turgaus?
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X