Sveiki,
Ar yra planų platinti šitoje vietoje? Kosmetinis pakeitimas, o bet labai pralaisvintų aplinkui
Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.
Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.
Reikalinga tik viena juosta link Žalgirio g, stipriai apmažintu apkrovą tam mažam žiedukui, nebūtų gal tokių eilių nuo pat Pedagoginio žiedo.
Sveiki,
Ar yra planų platinti šitoje vietoje? Kosmetinis pakeitimas, o bet labai pralaisvintų aplinkui
Bene ką tik buvo toks pat klausimas. Yra, šiemet turėtų daryti. Projektas paruoštas abejoms pusėms. Praėjusiais metais padarė kitą pusę, šiemet turėtų šią padaryt.
Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.
Dar 2016 metais VMSA atrašė apie planuojamą papildomą juostą:
Informuojame, kad Saltoniškių gatvės administracinių pastatų statytojui išduotos prisijungimo sąlygos, kur nustatyta suprojektuoti transporto mazgą, apimantį Geležinio Vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžas. Nurodyta suprojektuoti keturias eismo juostas Geležinio Vilko gatvėje nuo PC Rimi iki sankryžos su Ukmergės g.,
Atsiminęs susiradau ir pakartotinai uždaviau klausimą klerkams.
Nedažnai tenka keliaut GV vakarinių spūsčių metu, bet paskutinį kart judant nuo Gerosios Vlties žiedo link Saltoniškių, bet kurios rūšies vėžlio ar sraigės nepavejant, turėjau apsčiai laiko paspėlioti kur tas fuc**n bottleneck'as užgimsta. Po geros valandėlės jau turėjau įtarimus patvirtinusį atsakymą - Geležinio Vilko/Žalgirio gatvių transporto zamyzganas mazgas. Prašliaužus tą vietą, kur sanryža su žalia rodykle kairėn, tarp Hesburgerio ir Circle K degalinės iškart vėl galėjau važiuot nebešliaužiant. Tai turbūt GV-Žalgirio g. šviesoforas, pasitinkantis srautą link Baltupių, ir yra pagrindinis kaltininkas.
Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.
Kaklelis dabar yra būtent šita vieta, bet rekonstravus situacija turėtų gerokai pagerėti, toliau pasislinkti jam nėra kur, nes srautai jau pasiskirsto į Žalgirio, Ozo ir kitas gatves.
Kaklelis dabar yra būtent šita vieta, bet rekonstravus situacija turėtų gerokai pagerėti, toliau pasislinkti jam nėra kur, nes srautai jau pasiskirsto į Žalgirio, Ozo ir kitas gatves.
Tik vieno nesuprantu. Jei visvien statys papildomą šviesoforą apsisukimui, tai kam jį prireikė taip toli nugrūsti, kad gautusi toks siauras smaigalys? Kuo blogai pvz. sulygiuoti su priešais esamu išvažiavimu ir suformuoti normalią sankryžą? Dabar kažkaip chaotiškai gaunasi.
Prašliaužus tą vietą, kur sanryža su žalia rodykle kairėn, tarp Hesburgerio ir Circle K degalinės iškart vėl galėjau važiuot nebešliaužiant. Tai turbūt GV-Žalgirio g. šviesoforas, pasitinkantis srautą link Baltupių, ir yra pagrindinis kaltininkas.
Iki rekonstrukcijos ten kamstyje judedavom pakankamai greitu tempu, kartais net netekdavo stoveti - visada riededavau. Po rekonstrukcijos buvo perreguliuotos sviesoforu fazes ir kamstis gerokai pailgejo ir aisku eismas suletejo.
Ka dar pastebejau - pagal KET sukdami desnen kai tai leidzia lentele su rodykle, vairuotojai turi sustoti prie raudono sviesoforo. Butent del sito sustojimo taip pat labai leteja eismas ir mazeja toliau esancios sankryzos paralaidumas.
teisybes delei, komunikacija buvo, kad siemet darys +juosta vaziuojant link centro (nuo Zalgirio g. iki sankryzos su Ukmerges g.). as nesu mates pasakymu, kad 2019vasara bus sutvarkyta ir ta dalis nuo centro link Santaru.
teisybes delei, komunikacija buvo, kad siemet darys +juosta vaziuojant link centro (nuo Zalgirio g. iki sankryzos su Ukmerges g.). as nesu mates pasakymu, kad 2019vasara bus sutvarkyta ir ta dalis nuo centro link Santaru.
Logiška būtų, jog ir nuo centro atkarpą sutvarkytų šiemet, nes Park Town, kurie viską finansuoja, antras etapas turėtų būti baigtas iki šių metų galo, ar jie pastatus pabaigs, bet infrastruktūrą, kad turėtų patogų įvažiavimą, dar tik po metų finansuos? Ar čia dėl savivaldybės nesigauna anksčiau visko užbaigti?
Logiška būtų, jog ir nuo centro atkarpą sutvarkytų šiemet, nes Park Town, kurie viską finansuoja, antras etapas turėtų būti baigtas iki šių metų galo, ar jie pastatus pabaigs, bet infrastruktūrą, kad turėtų patogų įvažiavimą, dar tik po metų finansuos? Ar čia dėl savivaldybės nesigauna anksčiau visko užbaigti?
Straipsniuose apie ženklinimo bėdą sukant nuo Baltupių/Santariškių į Žalgirio gatvę buvo minėta, kad šiemet turi sutvarkyt. O vienintelis būdas sutvarkyt ir yra nutiest papildomą juostą.
Logiška būtų, jog ir nuo centro atkarpą sutvarkytų šiemet, nes Park Town, kurie viską finansuoja, antras etapas turėtų būti baigtas iki šių metų galo, ar jie pastatus pabaigs, bet infrastruktūrą, kad turėtų patogų įvažiavimą, dar tik po metų finansuos? Ar čia dėl savivaldybės nesigauna anksčiau visko užbaigti?
finansuoja tai M.M.M., ne MG valda. MG prisimeta prie Japonisko sodo (jei nieko nemaisau)
Reikalinga tik viena juosta link Žalgirio g, stipriai apmažintu apkrovą tam mažam žiedukui, nebūtų gal tokių eilių nuo pat Pedagoginio žiedo.
Visada trūksta "tik vienos juostos". Deja, praktika rodo, kad šitas būdas beveik niekada neduoda norimo rezultato. O šalutiniai poveikiai beveik visada būna blogi.
Visada trūksta "tik vienos juostos". Deja, praktika rodo, kad šitas būdas beveik niekada neduoda norimo rezultato. O šalutiniai poveikiai beveik visada būna blogi.
Neteisus. Labai šalia, nusukime iš Žalgirio į GV kalnan šalia Rimi papildoma juosta davė labai didelę naudą. Kamščiai sumažėjo žiauriai. Ilgis nedidelis.
Kitas pavyzdys kokie 10m iš GV į Baltupio gatvę už viaduko virš Ateities. Irgi žiauriai.
Visada trūksta "tik vienos juostos". Deja, praktika rodo, kad šitas būdas beveik niekada neduoda norimo rezultato. O šalutiniai poveikiai beveik visada būna blogi.
Viena juosta duoda gana daug, rytais kamščiais dabar juda gerokai greičiau, kai išplatino GV centro lik ir apsisukimą į Žalgirio g., tas pats efektas bus ir praplatinus sankryžą kitoje pusėje.
Neteisus. Labai šalia, nusukime iš Žalgirio į GV kalnan šalia Rimi papildoma juosta davė labai didelę naudą. Kamščiai sumažėjo žiauriai. Ilgis nedidelis.
Kitas pavyzdys kokie 10m iš GV į Baltupio gatvę už viaduko virš Ateities. Irgi žiauriai.
Pirmas pavyzdys yra geras, bet tai yra labiau išimtis nei taisyklė. Antras pavyzdis nieko nedavė nes vistiek visi stoja prie Baltupio g. ir dėl to eilės galas dažnai būna išlindęs į GV.
Pirmas pavyzdys yra geras, bet tai yra labiau išimtis nei taisyklė. Antras pavyzdis nieko nedavė nes vistiek visi stoja prie Baltupio g. ir dėl to eilės galas dažnai būna išlindęs į GV.
Atsiprašau, bet nepasakok pasakų. Sukantiems į kairę link Rugių g. susijungime yra vietos iki 3 mašinų ir kiti gali pravažiuoti į dešinę link Circle kai seniau ir 1 link Rugių užtverdavo visiems viską.
Pirmas pavyzdys yra geras, bet tai yra labiau išimtis nei taisyklė. Antras pavyzdis nieko nedavė nes vistiek visi stoja prie Baltupio g. ir dėl to eilės galas dažnai būna išlindęs į GV.
O GV platinimas link centro irgi norit pasakyti nieko nedavė? Seniau galas norinčių apsisukti užkišdavo GV antrą juostą, plius dviem juostom logiška, kad apsisuka dvigubai daugiau auto nei viena.
Dar geras pvz. Apkasų g. sankryžoje su Tuskulėnų g., seniau kamštis buvo visą dieną, o padarius papildomą juostą ties sankryža kamščiai praktiškai išnyko net per patį piką. Apie vakarinio aplinkkelio mazgą su Oslo g. manau irgi nereikia net sakyti, kokie seniau buvo kamščiai ir kaip jie išnyko atidarius papildomas juostas nuo tilo iki aplinkkelio pradžios.
Comment