Dabar tai tikrai nieko nedarys svarbaus, nes prioritetai yra kitose srityse (Šiaurinė g., Liepkalnio sankryža, M. Lietuvio gatvė, Narbuto ir Konstitucijos pr. pėsčiųjų viadukai, Kernavės g. ir t.t.).
Bet ir šiaip kabant tarkim apie 20-30 metų į priekį (vertinant, kad darbai bent 10 metų tikrai nevyks). Sunku tiek į ateitį prognozuoti. Jeigu vertinsim, kad autonominiai automobiliai po tiek laiko jau bus itin plačiai paplitę, tai galima prognozuoti, kad bendras automobilių srautas turėtų mažėti (su sąlyga, kad gyventojų Vilniuje sparčiai nepadaugės, o ekonominės sąlygos gerės). Vien dėl atsirasiančios itin pigios naujo automobilio nuomos (ne pirkimo) sistemos (kai gamintojai nuomoja autonominius automobilius). Tokiu atveju statyti didžiulės infrastruktūros nėra didelio reikalo.
Bet ir šiaip kabant tarkim apie 20-30 metų į priekį (vertinant, kad darbai bent 10 metų tikrai nevyks). Sunku tiek į ateitį prognozuoti. Jeigu vertinsim, kad autonominiai automobiliai po tiek laiko jau bus itin plačiai paplitę, tai galima prognozuoti, kad bendras automobilių srautas turėtų mažėti (su sąlyga, kad gyventojų Vilniuje sparčiai nepadaugės, o ekonominės sąlygos gerės). Vien dėl atsirasiančios itin pigios naujo automobilio nuomos (ne pirkimo) sistemos (kai gamintojai nuomoja autonominius automobilius). Tokiu atveju statyti didžiulės infrastruktūros nėra didelio reikalo.
Comment