Šnipiškėse gal Krokuvos g. bandė pažymėti, bet man atrodo ne tą atkarpą tvarkys, nei čia pažymėta. Kur Lipeklanio-Žirnių mazgas? :/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąŠnipiškėse gal Krokuvos g. bandė pažymėti, bet man atrodo ne tą atkarpą tvarkys, nei čia pažymėta. Kur Lipeklanio-Žirnių mazgas? :/Paskutinis taisė adomazzz; 2017.05.24, 19:31.
Comment
-
Uzsimaniau pafantazuoti kaip as spresciau GV ir ukmerges mazgo problema. Jei eismui nuo seskines kalno ties GV sankryza pastatytu kaireje kelio puseje viaduka bent vienai juostai (RAUDONA spalva) , ZALIA spalva judetu desine puse kam reikia i zieda. Gelezinio vilko g. MELYNA juosta eitu i zieda o RUZAVA vaziuoja GV link upes.(abi eina po viaduku)
Comment
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimąJei eismui nuo seskines kalno ties GV sankryza pastatytu kaireje kelio puseje viaduka bent vienai juostai (RAUDONA spalva) ,
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimą
Vienos juostos tikrai būtų per mažai. Labai jau ten daug norinčių važiuot tiesiai.
Judanciam srautui uztektu gal ir 1 juostos , nes kamsciai susidaro prie sviesoforu.
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Geležinio Vilko g. atkarpos nuo Ukmergės g. iki žemės sklypo kad.Nr. 0101/0022:405 ir Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą
Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
Pakartotinas viešas susirinkimas vyks Vilniaus miesto savivaldybėje, Konstitucijos pr. 3, Vilnius, 215 kabinetas 2017 m. rugsėjo 13 d., 17.00 val.
Visuomenės informavimas apie numatomą Geležinio Vilko g. atkarpos nuo žemės sklypo kad. Nr. 0101/0022:267 iki Ukmergės g. ir Geležinio Vilko/ Ukmergės g. sankryžos Vilniuje, rekonstravimą
http://www.vilnius.lt/index.php?4247800332
Eismo srautų tyrimai
Vilniaus Gedimino technikos universitetas atliko Geležinio Vilko gatvės atkarpos nuo Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžos iki Žalgirio g. ir Geležinio Vilko gatvės atkarpos nuo Žalgirio g. iki Geležinio Vilko ir Ukmergės sankryžos automobilių ir dviračių transporto bei pėsčiųjų srautų tyrimus (toliau tekste -Tyrimų ataskaita). Šie tyrimai yra bendri abiems Geležinio Vilkos gatvės atkarpų rekonstravimo projektams Nr. B 1701 ir B 1703.
Automobilių, dviračių bei pėsčiųjų eismo srautų tyrimai Geležinio Vilko gatvės atkarpoje nuo Geležinio Vilko g. ir Ukmergės g. sankryžos iki Geležinio Vilko g. ir Žalgirio g. sankryžos buvo atlikti darbo dienomis 2017 m. birželio 20 – 22 dienomis, rytinio ir vakarinio pikų metu 07:00 – 08:00 ir 17:00 - 18:00 valandomis
p.s. pirmame linke yra 14psl o antrame 23psl panašūs dokumentaiPaskutinis taisė Arunasx; 2017.08.23, 16:44.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Geležinio Vilko g. atkarpos nuo Ukmergės g. iki žemės sklypo kad.Nr. 0101/0022:405 ir Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą
http://www.vilnius.lt/index.php?1209717349
Visuomenės informavimas apie numatomą Geležinio Vilko g. atkarpos nuo žemės sklypo kad. Nr. 0101/0022:267 iki Ukmergės g. ir Geležinio Vilko/ Ukmergės g. sankryžos Vilniuje, rekonstravimą
http://www.vilnius.lt/index.php?4247800332
p.s. pirmame linke yra 14psl o antrame 23psl panašūs dokumentai
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal kur yra info, kada planuoja pradėti darbus bent pirmo etapo? Kažkaip niekur nerandu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimąGal zinote ka ten konkreciai rekonstruoti nori?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
gal grupei "mes už Vilniaus metro" pasiūlyti kitą darbą atpainioti 3 didžiausių Vilniaus srautų susikirtimo mazgą (Geležinio Vilko g. - Ukmergės g. - Narbuto g. )
1. Tunelis pratęsiant Žalgirio gatvę su nuvažiavimu į akropolį-stadioną ir Ukmergės g.
2. įrengiant virš G.Vilko gatvės ir Ukmergės gatvės susijungiantį viaduką link G.Vilko žiedo.
3. Įrengiant viaduką G.Vilko per Žalgirio g. (senai vizijose esantis)
4. Sena miesto svajonė Narbuto g.- Konstitucijos pr. jungiantis viadukas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPlatinti GV trumpai. Detaliau yra PDF failai per kelis postus aukščiau mano poste vilnius.lt
http://www.vilnius.lt/get_file.php?f...NtWnljeFhPWA==
http://www.vilnius.lt/get_file.php?f...AzSW1aMmNtSE9a
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Užvakar pritarta projektiniams pasiūlymams.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Užvakar pritarta projektiniams pasiūlymams.
http://www.vilnius.lt/get_file.php?f...NtWnljeFhPWA==
http://www.vilnius.lt/get_file.php?f...AzSW1aMmNtSE9a
srautai dar labiau didės ir jau deja paimituoti rekonstrukcijos neužteks, kad dirbama žmonėms kad kamščių nebūtų ir tt..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rosuteam Rodyti pranešimągal grupei "mes už Vilniaus metro" pasiūlyti kitą darbą atpainioti 3 didžiausių Vilniaus srautų susikirtimo mazgą (Geležinio Vilko g. - Ukmergės g. - Narbuto g. )
1. Tunelis pratęsiant Žalgirio gatvę su nuvažiavimu į akropolį-stadioną ir Ukmergės g.
2. įrengiant virš G.Vilko gatvės ir Ukmergės gatvės susijungiantį viaduką link G.Vilko žiedo.
3. Įrengiant viaduką G.Vilko per Žalgirio g. (senai vizijose esantis)
4. Sena miesto svajonė Narbuto g.- Konstitucijos pr. jungiantis viadukas
Kol kas tikrai pakaks ten praplatinti gatves, o ateityje jei didės srautai link NMC, tai mintis nukreipti srautą iš Ukmergės gatvės į NMC tiesiai per Žalgirio g. tikrai nebloga, bet tunelis labai utopiškai atrodo,
Turiu pomėgį žemėlapiams, tai kažkada buvau paplanavęs ilgą estakadą iš Ukmergės g. į Žalgirio g. su keliais tuneliukais. Atrodo gana painu bet turint nedidelius greičio ribojimus galima būtų organizuoti nenutrūkstamus srautus be šviesaforų visomis kryptimis. Labai detaliai nesigilinau į reljefą, gali būti, kad dobilo Š.V. kampas lenda į kalną, tai turbūt ten būtų žemės darbų, bet alpių tunelio neprireiktų
- 3 patinka
Comment
Comment