Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teko su meru pabendraut neseniai ir norejau ispest kazka konkretaus del patekimo is GV i Saltoniskes. tai vienintelis dalykas ka pazadejo, kad bus paziureta ar imanoma kazka be kosminiu investiciju padaryt. is esmes manau, kad nieko gero nebus, nes ten tikrai reikia idet nemazai i ta sankryza.
    turint omeny, kad GV-Zalgirio mazgo pralaidumas dides, tai Saltoniskiu ziedas bus kemsamas dar labiau (nors ir db GV eile stovi, nes ne visi gali patekt i ji)

    Comment


      Juodoji Vilniaus dėmė: Geležinio Vilko gatvėje vyksta nervų karas

      Comment


        Nelabai supratau ką ten turėjo omeny sakydamas kad bus papildomos juostos Baltupių kryptimi. Aišku, tas būtų neblogai kad panaikintų tą butelio kaklelį kai iš keturių juostų gan greitai lieka tik dvi, bet gi visi žinom kad padėtis centro kryptimi yra sudėtingesnė. Gal jis turėjo omeny kad tvarkys centro kryptimi arba iš abiejų pusių?
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          FB Eventas (nuo savivaldybės pusės!):
          Visuomenės informavimas apie Geležinio Vilko g. rekonstravimą

          Visuomenės informavimas apie numatomą Geležinio Vilko g. atkarpos nuo žemės sklypo kad. Nr. 0101/0022:267 iki Ukmergės g. ir Geležinio Vilko/ Ukmergės g. sankryžos Vilniuje, rekonstravimą

          Statinių statybvietės adresas ir žemės sklypo kadastrinis numeris:
          Geležinio Vilko g. atkarpa nuo žemės sklypo kad. Nr. 0101/0022:267 iki Ukmergės g. ir Geležinio Vilko/ Ukmergės g. sankryžos

          Žemės sklypo esama ir (ar) numatoma pagrindinė naudojimo paskirtis ir būdas:
          Kita. Inžinerinės infrastruktūros teritorijos. Susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridoriai

          Statinių esama ir (ar) numatoma pagrindinė naudojimo paskirtis:
          Susisiekimo komunikacijos-gatvės

          Projektinius pasiūlymus parengusio projektuotojo (juridinio ar fizinio asmens) įgalioto atstovo, galinčio informuoti apie projektinius pasiūlymus, vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris:
          UAB "Barprojektas", statinio projekto vadovas Donatas Benotas Baronas, el.p. benotas.baronas@gmail.com, tel. 869821208

          Statytojas (fizinio asmens vardas, pavardė, juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens buveinės adresas, elektroninio pašto adresas, telefono Nr.):
          Vilniaus miesto savivaldybės administracija Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius, el.p. savivaldybe@vilnius.lt, tel. (8 5) 2112155

          Susipažinimo su projektiniais pasiūlymais adresas, telefono numeris ir laikas:
          UAB "Barprojektas" patalpose Šermukšnių g. 3-110 (įėjimas nuo Kaštonų g. pusės), nuo 2017-04-25 iki 2017-05-10, 8:00-17:00 val.

          Informacija, iki kada ir kokiu būdu iki viešo susirinkimo visuomenės atstovai projektuotojui gali teikti pasiūlymus dėl projektinių pasiūlymų:
          A. Rotundo g. 4A-15, LT-01400 Vilnius, , el.p. benotas.baronas@gmail.com

          Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
          Vilniaus m. savivaldybėje, Konstitucijos pr. 3, 215 kab. 2017 m. gegužės 10 d. 17.30 val.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Įdomu, ar platinimas ties Žalgirio g. irgi tuo pačiu metu bus daromas, ar vėliau?
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Įdomu, ar platinimas ties Žalgirio g. irgi tuo pačiu metu bus daromas, ar vėliau?
              FB E. Kriščiūnas rašo, kad projektas yra iš dviejų dalių, kurių vieną finansuoja privatus statytojas (tai arba Park Town arba M.M.M.). Tai įgyvendinamas bus visas, kuris čia nagrinėjamas, jeigu tu to klausi.

              Comment


                http://auto.lrytas.lt/naujienos/2017...kcija-1089327/

                citata:
                "Vairuotojai Vilniuje jau ilgai kalbėjo, kad būtina remontuoti vis prastėjančios būklės vieną iš pagrindinių sostinės eismo arterijų – Geležinio Vilko gatvę. Tačiau Vilniaus miesto savivaldybė lrytas.lt atskleidė planuojanti ne paprastą remontą, o didelę rekonstrukciją. Rimtos permainos Geležinio Vilko gatvėje vairuotojų laukia jau šią vasarą. Atkarpoje nuo Ozo gatvės viaduko link miesto centro vietoj dviejų eismo juostų bus įrengtos net keturios. Taip pat keisis nusukimo į Žalgirio gatvę vieta. Šiuo metu važiuojantys iš miegamųjų rajonų ir norintys pasukti į Žalgirio gatvę turi įveikti netradicinę, šviesoforais valdomą žiedinę sankryžą. Dėl didelio automobilių srauto sankryžoje nuolat susidaro spūsčių.

                Perdarys visą sankryžą.
                Pagal savivaldybės planą ši sankryža bus perkelta arčiau Ukmergės gatvės, taip pat apsisukti bus skirtos dvi eismo juostos. Šiuo metu Geležinio Vilko gatve atvažiuojantiems ir į Žalgirio gatvę įsukti norintiems eismo dalyviams buvo skirta tik viena eismo juosta. Kaip sakė projektinius siūlymus parengusios kompanijos „Barprojektas“ atstovas Valdas Krivičius, šioje vietoje apsisukti norintys vairuotojai blokuodavo sankryžą, todėl susidarydavo spūsčių. „Siekiama sutalpinti kuo daugiau automobilių ir padidinti pralaidumą“, – aiškino projekto dalies vadovas.
                Ruože nuo Žalgirio iki Ukmergės gatvės taip pat atsiras viena papildoma juosta. Nuo trijų iki keturių eismo juostų praplatės ir Geležinio Vilko bei Ukmergės gatvių sankryža. V. Krivičius taip pat informavo, kad tiek perkeltame apsisukime, tiek sankryžoje su Ukmergės gatve bus įrengiami nauji šviesoforai. Įvažiavimų į degalines ir stovėjimo aikšteles vietos nesikeis. Projektas dar tik ruošiamas, tačiau sostinės savivaldybė gatvės rekonstrukciją planuoja atlikti jau šią vasarą. Statybos darbus finansuos privati kompanija XXT."

                Comment


                  Tikriausiai naivu būtų tikėtis kad tą medinę trobą visuomenės reikmėm paims ir jos sąskaita platins?

                  Comment


                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                    Tikriausiai naivu būtų tikėtis kad tą medinę trobą visuomenės reikmėm paims ir jos sąskaita platins?
                    Taigi aukščiau čia yra projektas, pasižiūrėkit.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Taigi aukščiau čia yra projektas, pasižiūrėkit.
                      Žiūrint į projektą sunku suvokti kas ir kaip, bet raudonai pažymėta teritorija išlieka, aišku link tos tobos paslinkus vieną juostą ten visai po langais jiem bus.

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                        Žiūrint į projektą sunku suvokti kas ir kaip, bet raudonai pažymėta teritorija išlieka, aišku link tos tobos paslinkus vieną juostą ten visai po langais jiem bus.
                        Pagal projektą matosi, kad ties Ukmergės g. viaduku iš viso bus 8 juostos (dabar yra 6), daugiau nelabai ir telpa dėl atstumo tarp kolonų, tad ir troba iš esmės nemaišo. Tik manau pačias juostas galėjo truputį kitaip išdėlioti, kad prieš Ukmergės g. šviesoforą būtų 5 juostos.

                        https://www.google.lt/maps/@54.70213...7i13312!8i6656

                        Paskutinis taisė Lettered; 2017.05.11, 16:48.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Pagal projektą matosi, kad ties Ukmergės g. viaduku iš viso bus 8 juostos (dabar yra 6), daugiau nelabai ir telpa dėl atstumo tarp kolonų, tad ir troba iš esmės nemaišo. Tik manau pačias juostas galėjo truputį kitaip išdėlioti, kad prieš Ukmergės g. šviesoforą būtų 5 juostos.

                          https://www.google.lt/maps/@54.70213...7i13312!8i6656

                          Atvaizdas
                          Gal kažko nesuprantu, bet piešinyje matau 5 žalias +2 geltonas siauriausioje vietoje
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Pagal projektą matosi, kad ties Ukmergės g. viaduku iš viso bus 8 juostos (dabar yra 6), daugiau nelabai ir telpa dėl atstumo tarp kolonų, tad ir troba iš esmės nemaišo. Tik manau pačias juostas galėjo truputį kitaip išdėlioti, kad prieš Ukmergės g. šviesoforą būtų 5 juostos.

                            https://www.google.lt/maps/@54.70213...7i13312!8i6656

                            Atvaizdas
                            O kam prieš šviesoforą penkios juostos, jeigu už sankryžos pasukus į kairę yra tik keturios? Ką darytų važiuojantys kraštine juosta, liptų ant šaligatvio ar sustotų autobuso stotelėje? Ar siūloma dešiniausią juostą skirti tik sukantiems link Šeškinės?

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              O kam prieš šviesoforą penkios juostos, jeigu už sankryžos pasukus į kairę yra tik keturios? Ką darytų važiuojantys kraštine juosta, liptų ant šaligatvio ar sustotų autobuso stotelėje? Ar siūloma dešiniausią juostą skirti tik sukantiems link Šeškinės?
                              Taip, ten reikia atskiros juostos į dešinę, dabar iš dešinės juostos dauguma suka link šeškinės kalno, atitinkamai ir GV susidaro dideli kamščiai, nes iš Žalgirio g. atvažiavę tą dešinę juostą užkiša.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2017.05.11, 18:37.
                              Flickr

                              Comment


                                Ši nuotrauka: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater puikiai iliustruoja projektavimo ypatumus. Padarius rekonstrukciją atvažiuojantys Žalgirio gatve ir sukantiems į Geležinį vilką link Ozo vėl turės susikirtimą su atvažiuojančiais nuo Ukmergės g. Po paskutinės rekonstrukcijos vienintelis buvęs stabdis buvo jei eidavo pėstieji ir užsidegdavo raudona. Kaip matom kelio pločio užtektų puikiai, kad sukantieji turėtų normalią gretėjimo juostą. Manu po rekonstrukcijos vėl matysim Žalgirio g. eilę automobilių, kurie nori įsukti į Geležinį vilką. Išvada - dėl įsukimo į prekybos centrą (tiesa dabar net ir neveikiantį), turi kentėti masė kitų vairuotojų.

                                Comment


                                  /\
                                  Iš Žalgirio į Geležinį Vilką - link miesto ar į centrą?

                                  Ten yra 3 brėžiniai
                                  Gal būtų galima būtų iliustruoti nurodant konkretų brėžinį
                                  Paskutinis taisė Romas; 2017.05.11, 22:35.

                                  Comment


                                    Iš Žalgirio g. į Geležinio vilko g. šiaurės kryptimi:

                                    Comment


                                      Atrodo šiemet šitos rekonstrukcijos taip ir nesulauksim.

                                      Flickr

                                      Comment


                                        /\ Nereikia labai pasitikėti. Laisvės pr. nepažymėtas visai, nors ten didelė atkarpa gaunasi. Šnipiškės pažymėta neaišku kas - neteko matyt pranešimų, kad ten bus rekonstrukcijos daromos.

                                        Comment


                                          Yra kitas žemėlapis su jau pradėtais darbais ir laisvės pr. pažymėtas.
                                          http://www.delfi.lt/auto/patarimai/p....d?id=74718620

                                          Comment

                                          Working...
                                          X