Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prisimenant Saltoniškių stoteles (į abi puses), tai jos buvo dideli persėdimo taškai iki pastatant estakadą. Dabar stotelė Šeškinės link išvis bereikšmė, o link centro gana nepatogi, nors reikalinga. Reikia tikėtis, kad rekonstrukcijos metu, žinoma, kada ji ateis, tas klausimas būtų išspręstas ir VT atvažiuojantiems nuo Šeškinės kalno būtų padaryta pilnavertė stotelė. O 5 autobuso stotelę galima bus įrengti kažkur ties dabar esančia degaline, nors spėčiau kad panašiai ir bus.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Šiaip VT hubų idėja teisinga. Teko užsienyje matyti, kad net būna taškai, kur VT važiuoja magistraline gatve, išsuka į stotelę prekybos centro ar pan. požemyje, palaukia (nors tai maršruto vidurys) kelias minutes, ir toliau grįžęs į magistralinę gatvę važiuoja toliau.

      Sakykim taip, kad Elektrėnų autobusų stoties principas. Anksčiau buvo greitkelyje abiejose pusėse stotelės, dabar autobuso reikalas yra išsukti, atvažiuoti viaduku į Elektrenus, išleisti/susilaipinti keleivius, grįžti į greitkelį. Neįmanoma nutrenki pėsčiųjų gatvėje, jei jų ten nėra

      Comment


        Saltoniškės link centro yra saugesnė persėdimui, nes nereikia niekur eiti. Ėjimas nuo Studentų st. iki Edukologijos univ. kertant T. Narbuto g. - tikrai prasta alternatyva.
        Beje, aš niekad nematęs Širvintų autobuso, važiuojančio estakada. Jie ten privalo sustoti.
        Be to, posūkio nuo Šeškinės link Žalgirio g. naikinimas padidins ir taip dideles eiles ant užvažiavimo į pedagoginio žiedą.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Saltoniškės link centro yra saugesnė persėdimui, nes nereikia niekur eiti. Ėjimas nuo Studentų st. iki Edukologijos univ. kertant T. Narbuto g. - tikrai prasta alternatyva.
          Beje, aš niekad nematęs Širvintų autobuso, važiuojančio estakada. Jie ten privalo sustoti.
          Be to, posūkio nuo Šeškinės link Žalgirio g. naikinimas padidins ir taip dideles eiles ant užvažiavimo į pedagoginio žiedą.
          Tai tu jų klausk, kodėl nestoja kartais. Mačiau ir ne vieną kartą...
          Šiaip ten keleivių niekada ir nebūna į tas Širvintas. Pagrindinis keleivių taškas po Vilniaus AS yra Šeškinė ir Fabijoniškės jau daug daug metų...
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            Tai tu jų klausk, kodėl nestoja kartais. Mačiau ir ne vieną kartą...
            Šiaip ten keleivių niekada ir nebūna į tas Širvintas. Pagrindinis keleivių taškas po Vilniaus AS yra Šeškinė ir Fabijoniškės jau daug daug metų...
            Galų gale kodėl būtinai turi būti ten stotelė užmiesčio autobusams dėl kelių keleivių ir koks santykis su visu transportu, kuriam gadina reikalą?
            Laisvai gali įsėsti kam reikia priešais Maxima Ukmergės g.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Iš Vilniau infrastruktūros temos temos perkelta diskusija (tegul ir su nukrypimais apie, pvz., elektrėnus).

              Šios temos pavadinimą reikėtų patikslinti, kad būtų aišku, jog joje kalbama ir apie pokyčius šalia esančiuose Geležinio Vilko-Ukmergės mazge bei Lvovo gatvėje.
              Taip bus patogiau nei gaivinti seną temą apie 2007-2008 m. vykdytą Geležinio Vilko- Ukmergės estakados projektą.

              Comment


                Biurų grūstis Vilniaus Šnipiškėse: ar netaps tai amžinų eismo spūsčių priežastimi?
                http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imi-665-529166

                p.s. atidarė pilnai mažą žieduką tarp pedagoginio žiedo/GV/Lvovo, tai visi kaip įpratę varo per piąrmą juostą, o ji skirta tik sukti į dešinę Lvovo, realiai reikia važiuoti juosta kad patekti pro Statoil(Circle K) į GV.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Klojami jau paskutiniai asfalto sluoksniai. Dalis atkarpos jau su juo, dalyje dar trūksta. O daugiau liko tik smulkesni darbai: pasėti žolę, sukloti plyteles ir t.t.

                  Dviračių takas, kuris yra nutiestas, yra raudono asfalto.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Biurų grūstis Vilniaus Šnipiškėse: ar netaps tai amžinų eismo spūsčių priežastimi?
                    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imi-665-529166

                    p.s. atidarė pilnai mažą žieduką tarp pedagoginio žiedo/GV/Lvovo, tai visi kaip įpratę varo per piąrmą juostą, o ji skirta tik sukti į dešinę Lvovo, realiai reikia važiuoti juosta kad patekti pro Statoil(Circle K) į GV.
                    Galbūt sprendimas būtų papildomos juostos nuo įsukimo į Geležinio Vilko g. iki posūkio į Žalgirio g. įrengimas. Atvažiuojantieji nuo minėtojo naujojo žieduko galėtų žymiai greičiau įsilieti į srautą Geležiniam Vilke.

                    Toliau galimos kryptys - iš 1-os juostos į Žalgirio g., iš 2-os Žalgirio ir Gel.V., iš 3-os Gel.V.

                    Comment


                      /\ Nelabai realu, stotelė yra ties Statoil.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Ten važiuoju kasdien, nė karto nebuvo, kad būčiau trukdęs autobusui (arba jis man). Stotelė tegul lieka.
                        Autobusui irgi būtų patogiau įsilieti į eismą.

                        Comment


                          Duris atvėrė paskutinioji RIMI parduotuvė šiais metais – RIMI Žalgirio

                          Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/akt...69643d33353031

                          Comment


                            Dėl naujo prekybos centro statybų, Vilniaus savivaldybė kartu su projekto vystytojais sutvarkė ir aplinkinę infrastruktūrą – įrengti platūs įvažiavimai, suprojektuota saugi ir patogi sankryžų sistema, sutvarkytas eismas vienoje intensyviausių Vilniaus sankryžų.
                            Sankryžos nevykusios, GV tapo netgi parkingu ties Rimi. Nevykęs eismo požiūriu projektas GV turėjo būti tik įvažiavimas, Žalgirio išvažiavimas ir antrinis įvažiavimas. Tada dar dar.

                            Comment


                              Keista, kad tik Žalgirio gatvę iki sankryžos praplatino iki trijų juostų. Dėl to pastebėjau, kad ryte Geležinio Vilko gatvėje nuo Baltupių judėjimas stipriai sulėtėjo, nes Žalgirio gatvės pralaidumas link sankryžos su Geležinio Vilko gatve po rekonstrukcijos padidėjo 50%, o Geležinio Vilko gatvė ties sankryža su Žalgirio gatve taip ir liko dviejų juostų.

                              Comment


                                Parašė luknas Rodyti pranešimą
                                Keista, kad tik Žalgirio gatvę iki sankryžos praplatino iki trijų juostų. Dėl to pastebėjau, kad ryte Geležinio Vilko gatvėje nuo Baltupių judėjimas stipriai sulėtėjo, nes Žalgirio gatvės pralaidumas link sankryžos su Geležinio Vilko gatve po rekonstrukcijos padidėjo 50%, o Geležinio Vilko gatvė ties sankryža su Žalgirio gatve taip ir liko dviejų juostų.
                                Tai sankryža jau rekonstruota? Gal kur yra foto?

                                Comment


                                  Kai prieš keletą dienų paskutinį kartą mačiau, tai vietomis dar trūko paskutinio asfalto sluoksnio ir kelio ženklinimo. Visa kita atrodė daugiau ar mažiau pabaigta (gal ten smulkūs darbeliai ties šviesoforais). Tai dabar jau turėtų būt kaip ir pabaigta, jeigu atidarė Rimi.

                                  Nors savivaldybė tai nieko nerašo apie tai. Juk turėtų parašyt, čia nemaža rekonstrukcija buvo.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Kai prieš keletą dienų paskutinį kartą mačiau, tai vietomis dar trūko paskutinio asfalto sluoksnio ir kelio ženklinimo. Visa kita atrodė daugiau ar mažiau pabaigta (gal ten smulkūs darbeliai ties šviesoforais). Tai dabar jau turėtų būt kaip ir pabaigta, jeigu atidarė Rimi.

                                    Nors savivaldybė tai nieko nerašo apie tai. Juk turėtų parašyt, čia nemaža rekonstrukcija buvo.
                                    Dar nėra sužymėtų juostų Žalgirio gatvėje važiuojant link Saltoniškių sankryžos. Ir, be abejo, dar darbų pabaigos nematyti Žalgirio/Linkmenų g. sankryžoje.
                                    دائما الليتوانيه

                                    Comment


                                      Parašė luknas Rodyti pranešimą
                                      Keista, kad tik Žalgirio gatvę iki sankryžos praplatino iki trijų juostų. Dėl to pastebėjau, kad ryte Geležinio Vilko gatvėje nuo Baltupių judėjimas stipriai sulėtėjo, nes Žalgirio gatvės pralaidumas link sankryžos su Geležinio Vilko gatve po rekonstrukcijos padidėjo 50%, o Geležinio Vilko gatvė ties sankryža su Žalgirio gatve taip ir liko dviejų juostų.
                                      Na, žinok, tikrai nemanau, kad dėl to sulėtėjo srautas iš Baltupių pusės. Pats jau beveik 10 m. kiekvieną rytą važinėju tuo maršrutu ir galiu drąsiai teigti, kad rytinis srautas iš Žalgirio gatvės toli gražu neprilygsta srautui iš GV gatvės.

                                      Kitą vertus, ar tik man vienam pasirodė, kad rekonstravus sankryžą gerokai sumažėjo kamščiai Žalgirio gatvėje važiuojant nuo Kalvarijų g. link GV/Ukmergės g. sankryžos?

                                      Comment


                                        Parašė Demax Rodyti pranešimą
                                        Kitą vertus, ar tik man vienam pasirodė, kad rekonstravus sankryžą gerokai sumažėjo kamščiai Žalgirio gatvėje važiuojant nuo Kalvarijų g. link GV/Ukmergės g. sankryžos?
                                        Nevažinėju ten piko metu, bet manau todėl, kad atsirado normalus posūkis iš Žalgirio į GV kalnan.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Aš manau, jog tai yra dėl gyventojų persiorientavimo į kitus maršrutus. Kitaip tariant, kol vyko rekonstrukcija, dalis gyventojų automatiškai rinkosi kitus maršrutus. Todėl dabar gali atrodyti mažesni srautai. Ilgainiui jie sugrįš į normalią būseną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X