Prisimenant Saltoniškių stoteles (į abi puses), tai jos buvo dideli persėdimo taškai iki pastatant estakadą. Dabar stotelė Šeškinės link išvis bereikšmė, o link centro gana nepatogi, nors reikalinga. Reikia tikėtis, kad rekonstrukcijos metu, žinoma, kada ji ateis, tas klausimas būtų išspręstas ir VT atvažiuojantiems nuo Šeškinės kalno būtų padaryta pilnavertė stotelė. O 5 autobuso stotelę galima bus įrengti kažkur ties dabar esančia degaline, nors spėčiau kad panašiai ir bus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
Šiaip VT hubų idėja teisinga. Teko užsienyje matyti, kad net būna taškai, kur VT važiuoja magistraline gatve, išsuka į stotelę prekybos centro ar pan. požemyje, palaukia (nors tai maršruto vidurys) kelias minutes, ir toliau grįžęs į magistralinę gatvę važiuoja toliau.
Sakykim taip, kad Elektrėnų autobusų stoties principas. Anksčiau buvo greitkelyje abiejose pusėse stotelės, dabar autobuso reikalas yra išsukti, atvažiuoti viaduku į Elektrenus, išleisti/susilaipinti keleivius, grįžti į greitkelį. Neįmanoma nutrenki pėsčiųjų gatvėje, jei jų ten nėra
Comment
-
Saltoniškės link centro yra saugesnė persėdimui, nes nereikia niekur eiti. Ėjimas nuo Studentų st. iki Edukologijos univ. kertant T. Narbuto g. - tikrai prasta alternatyva.
Beje, aš niekad nematęs Širvintų autobuso, važiuojančio estakada. Jie ten privalo sustoti.
Be to, posūkio nuo Šeškinės link Žalgirio g. naikinimas padidins ir taip dideles eiles ant užvažiavimo į pedagoginio žiedą.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSaltoniškės link centro yra saugesnė persėdimui, nes nereikia niekur eiti. Ėjimas nuo Studentų st. iki Edukologijos univ. kertant T. Narbuto g. - tikrai prasta alternatyva.
Beje, aš niekad nematęs Širvintų autobuso, važiuojančio estakada. Jie ten privalo sustoti.
Be to, posūkio nuo Šeškinės link Žalgirio g. naikinimas padidins ir taip dideles eiles ant užvažiavimo į pedagoginio žiedą.
Šiaip ten keleivių niekada ir nebūna į tas Širvintas. Pagrindinis keleivių taškas po Vilniaus AS yra Šeškinė ir Fabijoniškės jau daug daug metų...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTai tu jų klausk, kodėl nestoja kartais. Mačiau ir ne vieną kartą...
Šiaip ten keleivių niekada ir nebūna į tas Širvintas. Pagrindinis keleivių taškas po Vilniaus AS yra Šeškinė ir Fabijoniškės jau daug daug metų...
Laisvai gali įsėsti kam reikia priešais Maxima Ukmergės g.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Iš Vilniau infrastruktūros temos temos perkelta diskusija (tegul ir su nukrypimais apie, pvz., elektrėnus).
Šios temos pavadinimą reikėtų patikslinti, kad būtų aišku, jog joje kalbama ir apie pokyčius šalia esančiuose Geležinio Vilko-Ukmergės mazge bei Lvovo gatvėje.
Taip bus patogiau nei gaivinti seną temą apie 2007-2008 m. vykdytą Geležinio Vilko- Ukmergės estakados projektą.
Comment
-
Biurų grūstis Vilniaus Šnipiškėse: ar netaps tai amžinų eismo spūsčių priežastimi?
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imi-665-529166
p.s. atidarė pilnai mažą žieduką tarp pedagoginio žiedo/GV/Lvovo, tai visi kaip įpratę varo per piąrmą juostą, o ji skirta tik sukti į dešinę Lvovo, realiai reikia važiuoti juosta kad patekti pro Statoil(Circle K) į GV.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBiurų grūstis Vilniaus Šnipiškėse: ar netaps tai amžinų eismo spūsčių priežastimi?
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imi-665-529166
p.s. atidarė pilnai mažą žieduką tarp pedagoginio žiedo/GV/Lvovo, tai visi kaip įpratę varo per piąrmą juostą, o ji skirta tik sukti į dešinę Lvovo, realiai reikia važiuoti juosta kad patekti pro Statoil(Circle K) į GV.
Toliau galimos kryptys - iš 1-os juostos į Žalgirio g., iš 2-os Žalgirio ir Gel.V., iš 3-os Gel.V.
Comment
-
Duris atvėrė paskutinioji RIMI parduotuvė šiais metais – RIMI Žalgirio
Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/akt...69643d33353031
Comment
-
Dėl naujo prekybos centro statybų, Vilniaus savivaldybė kartu su projekto vystytojais sutvarkė ir aplinkinę infrastruktūrą – įrengti platūs įvažiavimai, suprojektuota saugi ir patogi sankryžų sistema, sutvarkytas eismas vienoje intensyviausių Vilniaus sankryžų.
Comment
-
Keista, kad tik Žalgirio gatvę iki sankryžos praplatino iki trijų juostų. Dėl to pastebėjau, kad ryte Geležinio Vilko gatvėje nuo Baltupių judėjimas stipriai sulėtėjo, nes Žalgirio gatvės pralaidumas link sankryžos su Geležinio Vilko gatve po rekonstrukcijos padidėjo 50%, o Geležinio Vilko gatvė ties sankryža su Žalgirio gatve taip ir liko dviejų juostų.
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąKeista, kad tik Žalgirio gatvę iki sankryžos praplatino iki trijų juostų. Dėl to pastebėjau, kad ryte Geležinio Vilko gatvėje nuo Baltupių judėjimas stipriai sulėtėjo, nes Žalgirio gatvės pralaidumas link sankryžos su Geležinio Vilko gatve po rekonstrukcijos padidėjo 50%, o Geležinio Vilko gatvė ties sankryža su Žalgirio gatve taip ir liko dviejų juostų.
Comment
-
Kai prieš keletą dienų paskutinį kartą mačiau, tai vietomis dar trūko paskutinio asfalto sluoksnio ir kelio ženklinimo. Visa kita atrodė daugiau ar mažiau pabaigta (gal ten smulkūs darbeliai ties šviesoforais). Tai dabar jau turėtų būt kaip ir pabaigta, jeigu atidarė Rimi.
Nors savivaldybė tai nieko nerašo apie tai. Juk turėtų parašyt, čia nemaža rekonstrukcija buvo.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKai prieš keletą dienų paskutinį kartą mačiau, tai vietomis dar trūko paskutinio asfalto sluoksnio ir kelio ženklinimo. Visa kita atrodė daugiau ar mažiau pabaigta (gal ten smulkūs darbeliai ties šviesoforais). Tai dabar jau turėtų būt kaip ir pabaigta, jeigu atidarė Rimi.
Nors savivaldybė tai nieko nerašo apie tai. Juk turėtų parašyt, čia nemaža rekonstrukcija buvo.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąKeista, kad tik Žalgirio gatvę iki sankryžos praplatino iki trijų juostų. Dėl to pastebėjau, kad ryte Geležinio Vilko gatvėje nuo Baltupių judėjimas stipriai sulėtėjo, nes Žalgirio gatvės pralaidumas link sankryžos su Geležinio Vilko gatve po rekonstrukcijos padidėjo 50%, o Geležinio Vilko gatvė ties sankryža su Žalgirio gatve taip ir liko dviejų juostų.
Kitą vertus, ar tik man vienam pasirodė, kad rekonstravus sankryžą gerokai sumažėjo kamščiai Žalgirio gatvėje važiuojant nuo Kalvarijų g. link GV/Ukmergės g. sankryžos?
Comment
-
Parašė Demax Rodyti pranešimąKitą vertus, ar tik man vienam pasirodė, kad rekonstravus sankryžą gerokai sumažėjo kamščiai Žalgirio gatvėje važiuojant nuo Kalvarijų g. link GV/Ukmergės g. sankryžos?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment