Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jeigu bus tas tunelis kaip nupiešiau, tada Žalgirio ir Geležinio vilko g. srautai galės be problemų patekti ant žiedo. Kitu atveju ant žiedo bus galima patekti turbūt tik iš Ukmergės g., savižudybė būtų leisti tokiems srautams kryžiuotis tokioje trumpoje atkarpoje, jau vien kiek avarinių situacijų matosi ant Lazdynų tilto panašioje situacijoje, nors ten atstumas srautams persikirsti žymiai didesnis.
    Taip, tunelis vienas iš sprendinių būtų, bet tada ties Ukmergės g. susijungimu net trys srautai jau kirstųsi. Bet čia guodžia, tai, kad jau turbūt bus pilnas Vakarinis aplinkkelis ir sunkiasvoris tranzitinis transportas lenks šią vietą. Nors ir taip aišku, kad Žalgirio g. kamščiai neišnyks niekada.
    Paskutinis taisė SPX; 2014.11.24, 09:36.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      #22
      Keista, kad nenumatomas patekimas iš Konstitucijos pr. / T. Narbuto g. į Žalgirio bei Geležinio Vilko gatves.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        #23
        /\ Tam tikslui, kaip suprantu, būtų skirta Linkmenų g. Be to, dabar juk yra nuvažiavimas į Žalgirio g., tai jis gal ir liktų?

        Comment


          #24
          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          /\ Tam tikslui, kaip suprantu, būtų skirta Linkmenų g. Be to, dabar juk yra nuvažiavimas į Žalgirio g., tai jis gal ir liktų?
          PAgal planą Lvovo įsilieja tiesiai į GV, kas biški keista, nes dabartinė viaduko konstrukcija man regis to neleidžia, t.y. Lvovo gatvės pabaiga atsitrenkia į viaduko užvažiavimo rampą.
          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

          Comment


            #25
            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            /\ Tam tikslui, kaip suprantu, būtų skirta Linkmenų g. Be to, dabar juk yra nuvažiavimas į Žalgirio g., tai jis gal ir liktų?
            Tai dėl to nuvažiavimo nebuvimo plane aš ir stebiuosi. Posūkis į Linkmenų g. jau dabar labai komplikuotas, ypač dėl tų, kurie atvažiuoja nuo Upės g. ir nori apsisukti.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #26
              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
              PAgal planą Lvovo įsilieja tiesiai į GV, kas biški keista, nes dabartinė viaduko konstrukcija man regis to neleidžia, t.y. Lvovo gatvės pabaiga atsitrenkia į viaduko užvažiavimo rampą.
              Taip. Todėl tie maketai realybę atspindi 60proc. ne daugiau, bent jau aš taip galvočiau...
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                #27
                Spėju, kad maketas pagamintas dar iki tada, kai buvo pradėti realūs Ukmergės g. estakados statybos darbai. Tai tada paaiškintų ir nuvažiavimo nuo "pedagoginio žiedo" nebuvimą.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  #28
                  Gal labai smulkiai nupiešta, nematom, kaip patekti nuo žiedo į Geležinio Vilko gatvę.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Plents Rodyti pranešimą
                    Gal labai smulkiai nupiešta, nematom, kaip patekti nuo žiedo į Geležinio Vilko gatvę.
                    Va dar vienas pastebėjimas. Tikrai, o kaip nuo žiedo į GV papult? Toks maketas, labiau pažintinis, ne techninis...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      #30
                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Va dar vienas pastebėjimas. Tikrai, o kaip nuo žiedo į GV papult? Toks maketas, labiau pažintinis, ne techninis...
                      Aš to paties ir klausiau 2 iš 3 savo pranešimų šioje temoje

                      Pranešime nr. 10 net kompiuterinėje vizualizacijoje toks nuvažiavimas nenumatytas.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        #31
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        /\ Problema yra (ir turbūt liks) nuvažiavimas iš Geležinio Vilko gatvės link Pedagoginio žiedo.
                        Apie tai diskutuota dar 2006 metais Ukmergės - Geležinio vilko mazgo temoje


                        Atstumas iki žiedo nedidelis ir kertasi srautai. Turbūt dėl to iki šiol ir yra šviesoforas.
                        Nors iš centro į Ukmergės kalną seniai galėjo leisti eismą tik estakada.
                        Būtent šviesoforas ir gelbsti nuo visiško eismo Ukmergės g. paralyžavimo. Rytais dažnai būna, kad važiuojantys ant žiedo iš GV gatvės suvažiuoja į sankryžą ir taip blokuoja pravažiavimą iš Ukmergės g. užsidegus žaliam signalui. Jeigu įgyvendintu sprendimą koks parodytas nuotraukoje, tai Ukmergės g. nuo kalno iš vis nebūtų įmanoma pravažiuoti.
                        Vieninteliai sprendimai: užblokuoti važiavimą iš GV gatvės ant pedagoginio žiedo arba eismą iš Ukmergės g. link tilto leisti per nedidelį tunelį šiame mazge.

                        Comment


                          #32
                          Nereikia tokių drastiškų sprendimų. Pats pigiausias ir paprasčiausias būdas yra įrengti fizinius barjerus tarp tų, kurie iš GV suka po žiedu ir tų, kurie nuo Ukmergės g. suka ant žiedo. Kitaip sakant, šitie du srautai gali normaliai susilieti su kitais be šviesoforo. O tie, kurie nori nuo GV sukti ant žiedo ir tie, kurie nori Ukmergės g. važiuoti tiesiai po žiedu, turėtų šviesoforinę sankryžą. O įvažiuoti į sankryžą, kai joje yrą sangrūda, draudžia KET. Tai ir viskas
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            #33
                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Nereikia tokių drastiškų sprendimų. Pats pigiausias ir paprasčiausias būdas yra įrengti fizinius barjerus tarp tų, kurie iš GV suka po žiedu ir tų, kurie nuo Ukmergės g. suka ant žiedo. Kitaip sakant, šitie du srautai gali normaliai susilieti su kitais be šviesoforo. O tie, kurie nori nuo GV sukti ant žiedo ir tie, kurie nori Ukmergės g. važiuoti tiesiai po žiedu, turėtų šviesoforinę sankryžą. O įvažiuoti į sankryžą, kai joje yrą sangrūda, draudžia KET. Tai ir viskas
                            Tai tokį variantą galima įgyvendinti ir dabar, tam tereikia panaikinti važiavimą tiesiai į Ukmergės kalną nuo sankryžos, t.y. palikti važiavimą TIK viaduku. Tada norintiems iš GV sukti po žiedu nereikėtų laukti prie šviesoforo.
                            دائما الليتوانيه

                            Comment


                              #34
                              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                              Tai tokį variantą galima įgyvendinti ir dabar, tam tereikia panaikinti važiavimą tiesiai į Ukmergės kalną nuo sankryžos, t.y. palikti važiavimą TIK viaduku. Tada norintiems iš GV sukti po žiedu nereikėtų laukti prie šviesoforo.
                              Visai nesuprantama, kodėl jis paliktas. Daugelis stebėjosi, po to kai atidaryta estakada. Maža to, pirmenybė yra važiuojantiems per šviesoforą, o ne estakada.

                              Comment


                                #35
                                /\ Jaučiu viskas dėl tų dviejų perėjų. Nes toks sprendimas galėjo būti padarytas iš karto.

                                Tiesa, pasitaisau. Gi realiai nėra jokio alternatyvaus įvažiavimo nuo GV į Ukmergės g. Liktų variantas apsukti žiedą ir ant estakados...
                                Paskutinis taisė SPX; 2014.11.25, 12:35.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  /\ Jaučiu viskas dėl tų dviejų perėjų. Nes toks sprendimas galėjo būti padarytas iš karto.

                                  Tiesa, pasitaisau. Gi realiai nėra jokio alternatyvaus įvažiavimo nuo GV į Ukmergės g. Liktų variantas apsukti žiedą ir ant estakados...
                                  Reikia nepamiršti, kad nuo Ukmergės g. nemažai sukančių į Žalgirio g., vakarais nuo pat kalno viršaus susidaro eilutė.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    /\ Jaučiu viskas dėl tų dviejų perėjų. Nes toks sprendimas galėjo būti padarytas iš karto.
                                    Taip, perėjos ten išties maišo. Greičiausiai, tame ir bus problema.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Nereikia tokių drastiškų sprendimų. Pats pigiausias ir paprasčiausias būdas yra įrengti fizinius barjerus tarp tų, kurie iš GV suka po žiedu ir tų, kurie nuo Ukmergės g. suka ant žiedo. Kitaip sakant, šitie du srautai gali normaliai susilieti su kitais be šviesoforo. O tie, kurie nori nuo GV sukti ant žiedo ir tie, kurie nori Ukmergės g. važiuoti tiesiai po žiedu, turėtų šviesoforinę sankryžą. O įvažiuoti į sankryžą, kai joje yrą sangrūda, draudžia KET. Tai ir viskas
                                      KET draudžia, bet faktiškai tai vyksta. Kadangi beveik kasdien važiuoju pro šią vietą, tai dažnai susiduriu, kad iš GV važiuojantys žiedo link užblokuoja kelią. Šiandien vienu momentu buvo visiškai užblokavę visas Ukmergės g. juostas.

                                      Šiaip nepasakyčiau, kad čia drastiškas sprendimas. Statant transporto mazgą su keliomis estakadomis, jungiamosiomis gatvėmis, taupyti tokioje esminėje vietoje yra tolygų pinigų išmetimui į balą.

                                      Nelabai suprantu ką siūlomas pigus barjeras pakeistų lyginant su esama situacija. Ukmergės g. nuo kalno atvažiuoja viena eismo juosta judančių link žiedo ir trys juostos važiuojančių tiesiai po žiedu. Įvertinant žiedo laidumą, tai galima sakyti, kad kokie 85-90 proc. automobilių važiuoja tiesiai (po žiedu). Vadinasi jie vis tiek turės stovėti prie šviesoforo. O jeigu jau yra šviesoforas, tai ir eismas GV turi būti stabdomas, nes kitaip neįmanoma reguliuoti eismo. Taigi čia niekas nepasikeistų.

                                      Realiausiais variantas sutvarkyti šį mazgą išlaikant jo funkcionalumą ir su mažiausiomis investicijomis yra toks:

                                      Comment


                                        #39
                                        Jeigu gerai suprantu, tai pažymėjai kaip estakadą? Realiau būtų minėtas tunelis, mat ši estakada trukdytų jau esančiai estakadai (arba atvirkščiai).

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Jeigu gerai suprantu, tai pažymėjai kaip estakadą? Realiau būtų minėtas tunelis, mat ši estakada trukdytų jau esančiai estakadai (arba atvirkščiai).
                                          Bandžiau pavaizduoti Ukmergės g. pralendančia trumpu tuneliu (dar vadinamu tuneliniu viaduku) po Geležinio vilko g. Estakados nei viena, nei kita kryptimi netelpa, nes net ir minimalus jų ilgis yra pernelyg didelis. Tuo tarpu tunelį galima padaryti su pakankamai trumpu nusileidimo atstumu. Šiuo atveju GV gatvės dalį reikėtu kokiais 1-2 m pakelti nuo esamo lygio, o Ukmergės g. tas dvi juostas įgilinti ~4 metrus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X