Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė SPX; 2014.11.24, 09:36.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Tam tikslui, kaip suprantu, būtų skirta Linkmenų g. Be to, dabar juk yra nuvažiavimas į Žalgirio g., tai jis gal ir liktų?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Tam tikslui, kaip suprantu, būtų skirta Linkmenų g. Be to, dabar juk yra nuvažiavimas į Žalgirio g., tai jis gal ir liktų?
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPAgal planą Lvovo įsilieja tiesiai į GV, kas biški keista, nes dabartinė viaduko konstrukcija man regis to neleidžia, t.y. Lvovo gatvės pabaiga atsitrenkia į viaduko užvažiavimo rampą.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Plents Rodyti pranešimąGal labai smulkiai nupiešta, nematom, kaip patekti nuo žiedo į Geležinio Vilko gatvę.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąVa dar vienas pastebėjimas. Tikrai, o kaip nuo žiedo į GV papult? Toks maketas, labiau pažintinis, ne techninis...
Pranešime nr. 10 net kompiuterinėje vizualizacijoje toks nuvažiavimas nenumatytas.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Problema yra (ir turbūt liks) nuvažiavimas iš Geležinio Vilko gatvės link Pedagoginio žiedo.
Apie tai diskutuota dar 2006 metais Ukmergės - Geležinio vilko mazgo temoje
Atstumas iki žiedo nedidelis ir kertasi srautai. Turbūt dėl to iki šiol ir yra šviesoforas.
Nors iš centro į Ukmergės kalną seniai galėjo leisti eismą tik estakada.
Vieninteliai sprendimai: užblokuoti važiavimą iš GV gatvės ant pedagoginio žiedo arba eismą iš Ukmergės g. link tilto leisti per nedidelį tunelį šiame mazge.
Comment
-
Nereikia tokių drastiškų sprendimų. Pats pigiausias ir paprasčiausias būdas yra įrengti fizinius barjerus tarp tų, kurie iš GV suka po žiedu ir tų, kurie nuo Ukmergės g. suka ant žiedo. Kitaip sakant, šitie du srautai gali normaliai susilieti su kitais be šviesoforo. O tie, kurie nori nuo GV sukti ant žiedo ir tie, kurie nori Ukmergės g. važiuoti tiesiai po žiedu, turėtų šviesoforinę sankryžą. O įvažiuoti į sankryžą, kai joje yrą sangrūda, draudžia KET. Tai ir viskasLietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNereikia tokių drastiškų sprendimų. Pats pigiausias ir paprasčiausias būdas yra įrengti fizinius barjerus tarp tų, kurie iš GV suka po žiedu ir tų, kurie nuo Ukmergės g. suka ant žiedo. Kitaip sakant, šitie du srautai gali normaliai susilieti su kitais be šviesoforo. O tie, kurie nori nuo GV sukti ant žiedo ir tie, kurie nori Ukmergės g. važiuoti tiesiai po žiedu, turėtų šviesoforinę sankryžą. O įvažiuoti į sankryžą, kai joje yrą sangrūda, draudžia KET. Tai ir viskasدائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTai tokį variantą galima įgyvendinti ir dabar, tam tereikia panaikinti važiavimą tiesiai į Ukmergės kalną nuo sankryžos, t.y. palikti važiavimą TIK viaduku. Tada norintiems iš GV sukti po žiedu nereikėtų laukti prie šviesoforo.
Comment
-
/\ Jaučiu viskas dėl tų dviejų perėjų. Nes toks sprendimas galėjo būti padarytas iš karto.
Tiesa, pasitaisau. Gi realiai nėra jokio alternatyvaus įvažiavimo nuo GV į Ukmergės g. Liktų variantas apsukti žiedą ir ant estakados...Paskutinis taisė SPX; 2014.11.25, 12:35.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Jaučiu viskas dėl tų dviejų perėjų. Nes toks sprendimas galėjo būti padarytas iš karto.
Tiesa, pasitaisau. Gi realiai nėra jokio alternatyvaus įvažiavimo nuo GV į Ukmergės g. Liktų variantas apsukti žiedą ir ant estakados...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Jaučiu viskas dėl tų dviejų perėjų. Nes toks sprendimas galėjo būti padarytas iš karto.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNereikia tokių drastiškų sprendimų. Pats pigiausias ir paprasčiausias būdas yra įrengti fizinius barjerus tarp tų, kurie iš GV suka po žiedu ir tų, kurie nuo Ukmergės g. suka ant žiedo. Kitaip sakant, šitie du srautai gali normaliai susilieti su kitais be šviesoforo. O tie, kurie nori nuo GV sukti ant žiedo ir tie, kurie nori Ukmergės g. važiuoti tiesiai po žiedu, turėtų šviesoforinę sankryžą. O įvažiuoti į sankryžą, kai joje yrą sangrūda, draudžia KET. Tai ir viskas
Šiaip nepasakyčiau, kad čia drastiškas sprendimas. Statant transporto mazgą su keliomis estakadomis, jungiamosiomis gatvėmis, taupyti tokioje esminėje vietoje yra tolygų pinigų išmetimui į balą.
Nelabai suprantu ką siūlomas pigus barjeras pakeistų lyginant su esama situacija. Ukmergės g. nuo kalno atvažiuoja viena eismo juosta judančių link žiedo ir trys juostos važiuojančių tiesiai po žiedu. Įvertinant žiedo laidumą, tai galima sakyti, kad kokie 85-90 proc. automobilių važiuoja tiesiai (po žiedu). Vadinasi jie vis tiek turės stovėti prie šviesoforo. O jeigu jau yra šviesoforas, tai ir eismas GV turi būti stabdomas, nes kitaip neįmanoma reguliuoti eismo. Taigi čia niekas nepasikeistų.
Realiausiais variantas sutvarkyti šį mazgą išlaikant jo funkcionalumą ir su mažiausiomis investicijomis yra toks:
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu gerai suprantu, tai pažymėjai kaip estakadą? Realiau būtų minėtas tunelis, mat ši estakada trukdytų jau esančiai estakadai (arba atvirkščiai).
Comment
Comment