Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš manau, jog tai yra dėl gyventojų persiorientavimo į kitus maršrutus. Kitaip tariant, kol vyko rekonstrukcija, dalis gyventojų automatiškai rinkosi kitus maršrutus. Todėl dabar gali atrodyti mažesni srautai. Ilgainiui jie sugrįš į normalią būseną.
    Šiaip tikrai jaučiasi pralaisvėjus Žalgirio g., seniau aš pats jos vengdavau vakarais, bet dabar normalus posūkis į dešinę su greitėjimo juosta ir net 3 juostos į kairę gerokai padidino pralaidumą. Aišku pats GV dar labiau užsikišęs.
    Flickr

    Comment


      GV galėjo pridėti po juosta ties Žalgirio g. jei nėra pinigų viadukų. Dabar dieną kamštis nuo Ozo viaduko. 3 juostomis per pirmą šviesoforą labai padėtų. Ties Ukmergės galėtų būti keturios. Dvi į kairę tunelio, viena į tunelį /žiedą, viena į kalną. Nes dabar jei eina per perėją ir sukantis į dešinę sustoja, į kairę lieka dvi.

      Geras pavyzdys Ukmergės. Nuo kalno 5 juostos greitai susiurbia visus net rytinio piko metu.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        GV galėjo pridėti po juosta ties Žalgirio g. jei nėra pinigų viadukų. Dabar dieną kamštis nuo Ozo viaduko. 3 juostomis per pirmą šviesoforą labai padėtų. Ties Ukmergės galėtų būti keturios. Dvi į kairę tunelio, viena į tunelį /žiedą, viena į kalną. Nes dabar jei eina per perėją ir sukantis į dešinę sustoja, į kairę lieka dvi.

        Geras pavyzdys Ukmergės. Nuo kalno 5 juostos greitai susiurbia visus net rytinio piko metu.
        5 galėtų būti ir GV, 3 link tilto, 1 ant žiedo ir dar 1 į šeškinę. O Ukmergės g. reiktų prailginti ketvirtą ir penktą juostą, dar greičiau srautas judėtų.
        Flickr

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Kuo "Kernavės g." projektas yra palaidotas? Jis figūruoja visuose miesto ateities planuose. Klausimas yra tik dėl tilto, ar jis bus. Bet pati Kernavės g. tikrai reikalingai ir tikrai bus.
          Kernavės g. nelabai yra tikslo tiesti, kai tiek brangių sklypų reiktų išpirkti. Pigiau ir efektyviau būtų užbaigti Žalgirio-Ukmergės-GV mazgą, kas reikalinga bet kuriuo atveju, dar gal ir tiltą pastatyti virš Pedagoginio žiedo.

          Flickr

          Comment


            Panašu, kad baigta rekonstrukcija. Jau kurį laiką pravažiuojant neteko matyti darbininkų, o ir jokių nepabaigtų detalių.

            Comment


              Užklausiau savivaldybės:
              Akyvaizdžiai pasijautė eismo Žalgirio gatvėje pagerėjimas važiuojant į GV pusę ties Rimi, tačiau yra tragiška padėtis leidžiantis nuo G.Vilko kalno ties sankryža su Žalgirio. Antroji juosta užsikemša dėl sukančių į Žalgirio gatvę. Siūlyčiau palyginus mažų investicijų būdu manau ženkliai padidinti GV pralaidumą iki Ukmergės gatvės. Reikia nutiesti papildomą ~200 metrų ilgio juostą nuo greičio ribojimo ženklo prieš Žalgirio g iki Ukmergės g. Tada esama kairioji juosta būtų sukantiems į Žalgirio, o esama dešinė ir papildoma važiuojantiems į Ukmergės.
              Taip pat papildoma juosta būtų tik sukantiems į dešinę Ukmergės g. kalnan, o esamos visos trys būtų sukantiems į kairę, į tunelio ar žiedo pusėn. Dabar 1 ar 2 mašinos, sukančios į dešinę Ukmergės, užblokuoja visą juostą ties degaline Gel. vilko 4. Nemanau kad tam reikia ženklų investicijų ir didelio projekto ruošimo, panašiu būdu buvo įrengtos papildomos A juostos Ozo ar kitose gatvėse.

              Gavau atsakymą:
              Dėkojame Jums už pasiūlymą. Informuojame, kad Saltoniškių gatvės administracinių pastatų statytojui išduotos prisijungimo sąlygos, kur nustatyta suprojektuoti transporto mazgą, apimantį Geležinio Vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžas. Nurodyta suprojektuoti keturias eismo juostas Geležinio Vilko gatvėje nuo PC Rimi iki sankryžos su Ukmergės g., taip pat papildomą trečią eismo juostą nuo Konstitucijos pr. žiedinės sankryžos su Geležinio Vilko g. iki PC Rimi bei atlikti kitus sankryžų pakeitimus. Geležinio Vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių transportinio mazgo rekonstrukcija bus atlikta, kai bus parengta projektinė dokumentacija bei skirti asignavimai tokiems darbams atlikti.
              Paskutinis taisė Arunasx; 2016.01.13, 14:28.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Užklausiau savivaldybės:
                Dėkui už gerą darbą!
                Džiugina, kad kažkas daroma bet frazė "kai bus skirti asignavimai" nenuteikia labai jau optimistiškai

                Comment


                  Įdomus atsakymas.

                  Čia tie Saltoniškių biurai, tai tie planuojami už Baltic Hearts?

                  Comment


                    Šiandien nusileidžiant nuo Ukmergės g. Šeškinės kalno, pastebėjau daug vienas po kito sustatytu ženklu, visi jie uždengti.

                    Taip pat uždegti ženklai stovi ir Geležinio vilko g. Labai panašu į greitu metu ruošiamą eismo reorganizavimą.

                    Kas ką žino apie tai?

                    Comment


                      Kurioje vietoje? Gal žiede tvarką keis?

                      Comment


                        Kažkuriame čia straipsnyje buvo parašyta, kad ketina keisti eismo tvarką Geležinio vilko - Ukmergės g. sankryžoje.

                        Mano spėjimas, kad GV nebebus įmanoma važiuoti tiesiai į Ukmergės g. kalną žeme. Na ir daugiau turbūt visko prigalvojo.

                        Comment


                          Eismo pakeitimai Ukmergės gatvės dalyje
                          Informuojame, kad nuo rugsėjo 9 dienos pradedami vykdyti eismo pakeitimai Ukmergės gatvės dalyje tarp Paribio ir Geležinio Vilko gatvių. Šie eismo pakeitimai įvedami atsižvelgiant į atliktą eismo įvykių analizę, kuri parodė, jog Ukmergės ir Paribio bei Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankryžos yra avaringos, posūkiai pavojingi, nes vairuotojams reikia kirsti dvi ir daugiau eismo juostų.

                          Transporto eismo pralaidumui padidinti bei saugesnei eismo tvarkai nustatyti Ukmergės ir Paribio bei Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankryžose bus panaikinti kairieji posūkiai, prisidės viena eismo juosta Ukmergės gatvėje prieš sankryžą su Geležinio Vilko gatve centro kryptimi.

                          Vairuotojai patekti į Paribio g. galės per T. Narbuto g., Saltoniškių g., Pieninės g. ar apsisukant Ukmergės ir Ozo g. transportiniame mazge. Patekimas iš Ukmergės g. į Geležinio Vilko g. (Žalgirio g. link) bus galimas apsisukant T. Narbuto ir Konstitucijos pr. žiedinėje sankryžoje, ar pasirinkus kitus važiavimo maršrutus.
                          http://www.vilnius.lt/index.php?2238736443
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Eismo pakeitimai Ukmergės gatvės dalyje

                            http://www.vilnius.lt/index.php?2238736443
                            Šaunu. Jei jau mieste gebam naikint kairius posūkius, tai gal ir užmiestyje pavyks?

                            Comment


                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              Tai yra vienintelis išvažiavimas iš senamiesčio į rytų pusę, tai nėr ko norėt.
                              Kas prisimena, nuo kada taip pasidarė? Visuomet buvo?

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Eismo pakeitimai Ukmergės gatvės dalyje

                                http://www.vilnius.lt/index.php?2238736443
                                Jėga. Vietoj to, kad Geležinio/Ukmergės g. sankryžoj panaikintų važiavimą tiesiai į kalną, kur per valandą pravažiuoja kelios mašinos, tai naikina svarbų kairį posūkį link Žalgirio g. Absurdas. Eilės į Pedagoginį žiedą išaugs dvigubai.
                                دائما الليتوانيه

                                Comment


                                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                  Jėga. Vietoj to, kad Geležinio/Ukmergės g. sankryžoj panaikintų važiavimą tiesiai į kalną, kur per valandą pravažiuoja kelios mašinos, tai naikina svarbų kairį posūkį link Žalgirio g. Absurdas. Eilės į Pedagoginį žiedą išaugs dvigubai.
                                  Jei neklystu tai nuo 7 iki 19 ir taip būdavo uždrausta sukti kairėn nuo kalno. Tiesiog sutvarkys juostas ir tikėtina padidins pralaidumą ryte.
                                  Viskas teisinga.
                                  O dėl durnių važiavimo kalnan ne per estakadą tai irgi reikėtų uždaryti, tik kažkas rašė atseit yra autobusų, kurie stoja už sąnkryžos.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Jei neklystu tai nuo 7 iki 19 ir taip būdavo uždrausta sukti kairėn nuo kalno. Tiesiog sutvarkys juostas ir tikėtina padidins pralaidumą ryte.
                                    Viskas teisinga.
                                    O dėl durnių važiavimo kalnan ne per estakadą tai irgi reikėtų uždaryti, tik kažkas rašė atseit yra autobusų, kurie stoja už sąnkryžos.
                                    Negalima sukti rytais nuo 6 iki 9h, bet kitu laiku, ypač vakarais sukančių labai daug, tad neaišku, kodėl uždraudė sukti, juolab jie niekam netrukdė. Žiedas tikrai dar labiau užsikimš ir kamštis prieš jį prasidės dar kalno viršuje.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Jei neklystu tai nuo 7 iki 19 ir taip būdavo uždrausta sukti kairėn nuo kalno. Tiesiog sutvarkys juostas ir tikėtina padidins pralaidumą ryte.
                                      Viskas teisinga.
                                      O dėl durnių važiavimo kalnan ne per estakadą tai irgi reikėtų uždaryti, tik kažkas rašė atseit yra autobusų, kurie stoja už sąnkryžos.
                                      Reikia pastatyti ženklą:

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Negalima sukti rytais nuo 6 iki 9h, bet kitu laiku, ypač vakarais sukančių labai daug, tad neaišku, kodėl uždraudė sukti, juolab jie niekam netrukdė. Žiedas tikrai dar labiau užsikimš ir kamštis prieš jį prasidės dar kalno viršuje.
                                        Taip dėl valandų. Bet pliusas bus dar tame, kad tie nuo kalno nestabdys GV eismo nuo tunelio į Santarus.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Taip dėl valandų. Bet pliusas bus dar tame, kad tie nuo kalno nestabdys GV eismo nuo tunelio į Santarus.
                                          Eismą ten labiausiai stabdo šviesoforas ties Žalgirio g., bet stabdyti, tai ir toliau stabdys, apsuks ratą pro žiedą ir įsuks į GV ties Statoilu, srautas niekur nedings. Tik aišku plius dar žiedu apsukdami visus kitus sustabdys.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X