Čia ta išmani lenta pasirodyti, kad esam labai pažangūs? O vairuotojai pakankamai pažangūs tai lentai? Kodėl nebuvo galima tiesiog pridėti 100m juostą iš kairės pusės ir šitoj trumpoj atkarpoje padarant tris juostas (prieštaraujantiems bet kokiama platinimui, šitai būtų išskirtinai dėl saugumo ir neplatintų gatvės realiai, nes būtų skirtiamojoj juostoje)?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
Parašė RiedisSprendimas pažangus ir yra skirtas pilniau išnaudoti naujai padarytas juostas, nebeasfaltuojant.
Srautų "stabdžiai" šioje atkarpoje yra įsiliejantys srautai iki šviesoforo su naująja lentele. Gatvių platinimas už sankryžos beprasmis, nes dažnai viena juosta bus tusčia (dėl šviesoforo).
Kryptimi link viaduko su Ozu galėtų nuožulnumą sutvarkyti, net ortofoto matosi kaip dažnu atveju šiuo metu vyksta prasilenkimas.
Dėl srautų stabdžių, tai aš ne dėl pralaidumo platinčiau, o dėl saugumo.Paskutinis taisė themanual; 2019.10.24, 12:09.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRealiai manau ten problemas visiškai išspręstų gatvės praplatinimas po 2 juostas iš kiekvienos pusės. Abiejose pusėse pėsčiųjų beveik nėra, tai būtų galima tai padaryti dviračių tako ir šaligatvio sąskaitą. Taip pat panaikinti pėsčiųjų ciklą prie šviesaforo ir pastatyti požeminę perėją.
Mano pozicija, kad 100m asfalto šioje vietoje būtų greičiausiai praktiškesnis sprendimas IR saugesnis už švieslentę. Nesakau, kad esu teisus, bet norėčiau pamatyti jos pačios kainą, įrengimo kainą, palaikymo kainą ir potencialaus remonto kainą. Dabar aišku laikas parodys, jeigu pasiteisints - pripažinsiu klydęs.Paskutinis taisė themanual; 2019.10.24, 12:13.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąKodėl nebuvo galima tiesiog pridėti 100m juostą iš kairės pusės ir šitoj trumpoj atkarpoje padarant tris juostas (prieštaraujantiems bet kokiama platinimui, šitai būtų išskirtinai dėl saugumo ir neplatintų gatvės realiai, nes būtų skirtiamojoj juostoje)?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąKaip teisingai turi atrodyti horizontalus ženklinimas (žinau, kad juo čia nereikia vadovautis, bet jis neturi ir klaidinti)?
Ženklinimas ten niekuom neklaidina, nes tiesiog nepaženklinta prieš atsišakojimą iš kuriuos juostos kuria kryptimi gali važiuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTaip kaip atrodo dabar, bei atrodė iki šiol. Juk iki sankryžos reikonstrukcijos buvo lygiai tas pats, kas dabar realizuojama šiuo ženklu: atvažiuojantys nuo kalno ir sukantys į Žalgirio g. abiejomis juostomis važiuoja į pastarąją, o atvažiuojantys nuo Saltoniškių abiejomis važiuoja GV link Baltupių.
Ženklinimas ten niekuom neklaidina, nes tiesiog nepaženklinta prieš atsišakojimą iš kuriuos juostos kuria kryptimi gali važiuoti.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Na šiuo metu ties lankstu kalno link tarp pirmos ir antros juostos eina ištisinė linija. Todėl turės koreguoti ir horizontalų ženklinimą nubraižant punktyrines linijas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Vakar vakare šitoj vietoj darbavosi kelininkai, tai greičiausiai tvarke ženklinima.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Atsakymas labai paprastas - lenta yra pigiau nei asfaltavimas, plius lenta yra "inovacija" kuria galima pasireklamuot žiniasklaidoje.
- 1 patinka
Comment
-
Mano nuomone toks reguliavimas butu nelogiskas - tikrai pakanka vienos juostos i zalgirio g. tiems, kurie vaziuoja nuo pedagoginio ziedo. Didžiausia eismo srauto dalis juda gel. vilko g. tolyn link Ozo g. Todėl ryte leidus link ozo g. (molėtų) judėti tik viena juosta kamščiai bus belekokio didumo, o ir rizika, kad žalgirio g. nuo padidėjusio srauto užsikiš, didelė.
Atvažiavusiems nuo ozo g. ir norintiems sukti link žalgirio turbūt bet kuriuo paros metu būtų geriau, jei į žalgirio galėtų sukt iš dviejų juostų, nes žmonės ten ir suka tik dėl žalgirio g. (su menkom išimtim - kam reikia Škodą nusipirkt arba kas pravažiavo posūkį link Ozo g.).
Parašė Riedis
Tik dabar supratau, kur įprotis paveiks sankryžą. Pasirodo, kad gali būti taip važiuojant iš centro:
Ryto/Dienos? metu 2 juostos bus tiesiai į Žalgirio g.
Iš pirmos į Geležinį link Ozo g. negalima (įprotis)
Vakarinio piko metu 2 juostos bus link Ozo g.
Iš antros į Žalgirio g. negalima.
Neįvertinau, kad ir taip gali reguliuoti. Gali sukelti įdomių persirikiavimų atvažiavus nuo žiedo dienos metu.
Comment
-
Man atrodo, kad daug kas klysta ar bent aš tikiuosi, kad bus skirtingas režimas priklausomai nuo to, iš kur atidarytas eismas nepriklausomai nuo dienos laiko. Tiesiog reikia įdėmiau skaityti kas parašyta:
Eismo kryptys sankryžoje (507 Kelių eismo taisyklių kelio ženklas) veiks tokiu principu, jog važiuojantiems nuo Geležinio Vilko g. link Žalgirio g. ir apsisukant, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis į Žalgirio g.
Visais kitais atvejais prioritetas bus skiriamas važiuojantiems Geležinio Vilko g. link Molėtų pl. (nuo tunelio). Tuo metu bus įjungiamas tokio tipo ženklas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Pranešime gan aiškiai parašyta, kad ženklas bus įjungiamas priklausomai nuo to iš kur leidžiamas srautas, o ne paros laiko:
Eismo kryptys sankryžoje (507 Kelių eismo taisyklių kelio ženklas) veiks tokiu principu, jog važiuojantiems nuo Geležinio Vilko g. link Žalgirio g. ir apsisukant, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis į Žalgirio g.
Visais kitais atvejais prioritetas bus skiriamas važiuojantiems Geležinio Vilko g. link Molėtų pl. (nuo tunelio).
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...zu-221-1221374
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąGatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąŽenklas keisis ne nuo dienos meto, o nuo šviesoforų, t.y. iš kur srautas bus paleidžiamas. Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
Parašė John Rodyti pranešimą
Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
Comment
Comment