Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia ta išmani lenta pasirodyti, kad esam labai pažangūs? O vairuotojai pakankamai pažangūs tai lentai? Kodėl nebuvo galima tiesiog pridėti 100m juostą iš kairės pusės ir šitoj trumpoj atkarpoje padarant tris juostas (prieštaraujantiems bet kokiama platinimui, šitai būtų išskirtinai dėl saugumo ir neplatintų gatvės realiai, nes būtų skirtiamojoj juostoje)?

    Comment


      Realiai manau ten problemas visiškai išspręstų gatvės praplatinimas po 2 juostas iš kiekvienos pusės. Abiejose pusėse pėsčiųjų beveik nėra, tai būtų galima tai padaryti dviračių tako ir šaligatvio sąskaitą. Taip pat panaikinti pėsčiųjų ciklą prie šviesaforo ir pastatyti požeminę perėją.

      Comment


        Parašė Riedis
        Sprendimas pažangus ir yra skirtas pilniau išnaudoti naujai padarytas juostas, nebeasfaltuojant.

        Srautų "stabdžiai" šioje atkarpoje yra įsiliejantys srautai iki šviesoforo su naująja lentele. Gatvių platinimas už sankryžos beprasmis, nes dažnai viena juosta bus tusčia (dėl šviesoforo).
        Kryptimi link viaduko su Ozu galėtų nuožulnumą sutvarkyti, net ortofoto matosi kaip dažnu atveju šiuo metu vyksta prasilenkimas.
        Teoriškai, o praktiškai kas bus kai atvažiavęs nevietinis vairuotojas pamatys tą švieslentę? Ar tikrai visi susigaudys? Kaip teisingai turi atrodyti horizontalus ženklinimas (žinau, kad juo čia nereikia vadovautis, bet jis neturi ir klaidinti)? Ir aš sutikčiau, jeigu būtų bent praktiška, bet aš tuo abejoju. Asfaltas nepigu, bet norėčiau pamatyti tos švieslentės samatą ir išlaikymo kaštų analizę.
        Dėl srautų stabdžių, tai aš ne dėl pralaidumo platinčiau, o dėl saugumo.
        Paskutinis taisė themanual; 2019.10.24, 12:09.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Realiai manau ten problemas visiškai išspręstų gatvės praplatinimas po 2 juostas iš kiekvienos pusės. Abiejose pusėse pėsčiųjų beveik nėra, tai būtų galima tai padaryti dviračių tako ir šaligatvio sąskaitą. Taip pat panaikinti pėsčiųjų ciklą prie šviesaforo ir pastatyti požeminę perėją.
          Šita ironija nevietoje, kalbam apie saugumą, papildoma juosta visiškai nieko nekeistų pėsčiųjų infrastruktūroje ir neužkirstų kelio jos gerinime. Švieslentė daroma dėl pralaidumo taip pat tikintis, kad išaugs saugumas. Bet aš manau kad liks tokia pat nesaugi kaip ir iki šiol (tai jei esam prieš pralaidumą, tai geriau nieko nedaryti, sutaupysim tiesiog pinigų).
          Mano pozicija, kad 100m asfalto šioje vietoje būtų greičiausiai praktiškesnis sprendimas IR saugesnis už švieslentę. Nesakau, kad esu teisus, bet norėčiau pamatyti jos pačios kainą, įrengimo kainą, palaikymo kainą ir potencialaus remonto kainą. Dabar aišku laikas parodys, jeigu pasiteisints - pripažinsiu klydęs.
          Paskutinis taisė themanual; 2019.10.24, 12:13.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Kodėl nebuvo galima tiesiog pridėti 100m juostą iš kairės pusės ir šitoj trumpoj atkarpoje padarant tris juostas (prieštaraujantiems bet kokiama platinimui, šitai būtų išskirtinai dėl saugumo ir neplatintų gatvės realiai, nes būtų skirtiamojoj juostoje)?
            Atsakymas labai paprastas - lenta yra pigiau nei asfaltavimas, plius lenta yra "inovacija" kuria galima pasireklamuot žiniasklaidoje.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Kaip teisingai turi atrodyti horizontalus ženklinimas (žinau, kad juo čia nereikia vadovautis, bet jis neturi ir klaidinti)?
              Taip kaip atrodo dabar, bei atrodė iki šiol. Juk iki sankryžos reikonstrukcijos buvo lygiai tas pats, kas dabar realizuojama šiuo ženklu: atvažiuojantys nuo kalno ir sukantys į Žalgirio g. abiejomis juostomis važiuoja į pastarąją, o atvažiuojantys nuo Saltoniškių abiejomis važiuoja GV link Baltupių.
              Ženklinimas ten niekuom neklaidina, nes tiesiog nepaženklinta prieš atsišakojimą iš kuriuos juostos kuria kryptimi gali važiuoti.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Taip kaip atrodo dabar, bei atrodė iki šiol. Juk iki sankryžos reikonstrukcijos buvo lygiai tas pats, kas dabar realizuojama šiuo ženklu: atvažiuojantys nuo kalno ir sukantys į Žalgirio g. abiejomis juostomis važiuoja į pastarąją, o atvažiuojantys nuo Saltoniškių abiejomis važiuoja GV link Baltupių.
                Ženklinimas ten niekuom neklaidina, nes tiesiog nepaženklinta prieš atsišakojimą iš kuriuos juostos kuria kryptimi gali važiuoti.
                Na šiuo metu ties lankstu kalno link tarp pirmos ir antros juostos eina ištisinė linija. Todėl turės koreguoti ir horizontalų ženklinimą nubraižant punktyrines linijas.
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                  Na šiuo metu ties lankstu kalno link tarp pirmos ir antros juostos eina ištisinė linija. Todėl turės koreguoti ir horizontalų ženklinimą nubraižant punktyrines linijas.
                  Vakar vakare šitoj vietoj darbavosi kelininkai, tai greičiausiai tvarke ženklinima.

                  Comment


                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                    Vakar vakare šitoj vietoj darbavosi kelininkai, tai greičiausiai tvarke ženklinima.
                    Siandien vaziavau, jau is istisines padarytas punktyras.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Atsakymas labai paprastas - lenta yra pigiau nei asfaltavimas, plius lenta yra "inovacija" kuria galima pasireklamuot žiniasklaidoje.
                      Sakau, norėčiau pamatyti samatas. Gal yra pas mus kelininkų, kiek kainuoja 100m vienos juostos asfalto ir darbų atsižvelgiant, kad technika ir darbininkai jau vietoje (sakykim, kad buvo galima nutiesti kartu kai buvo stumiamas ir platinamas nusukimas link Žalgirio g.) ?

                      Comment


                        Mano nuomone toks reguliavimas butu nelogiskas - tikrai pakanka vienos juostos i zalgirio g. tiems, kurie vaziuoja nuo pedagoginio ziedo. Didžiausia eismo srauto dalis juda gel. vilko g. tolyn link Ozo g. Todėl ryte leidus link ozo g. (molėtų) judėti tik viena juosta kamščiai bus belekokio didumo, o ir rizika, kad žalgirio g. nuo padidėjusio srauto užsikiš, didelė.

                        Atvažiavusiems nuo ozo g. ir norintiems sukti link žalgirio turbūt bet kuriuo paros metu būtų geriau, jei į žalgirio galėtų sukt iš dviejų juostų, nes žmonės ten ir suka tik dėl žalgirio g. (su menkom išimtim - kam reikia Škodą nusipirkt arba kas pravažiavo posūkį link Ozo g.).






                        Parašė Riedis

                        Tik dabar supratau, kur įprotis paveiks sankryžą. Pasirodo, kad gali būti taip važiuojant iš centro:

                        Ryto/Dienos? metu 2 juostos bus tiesiai į Žalgirio g.
                        Iš pirmos į Geležinį link Ozo g. negalima (įprotis)

                        Vakarinio piko metu 2 juostos bus link Ozo g.
                        Iš antros į Žalgirio g. negalima.

                        Neįvertinau, kad ir taip gali reguliuoti. Gali sukelti įdomių persirikiavimų atvažiavus nuo žiedo dienos metu.

                        Comment


                          Man atrodo, kad daug kas klysta ar bent aš tikiuosi, kad bus skirtingas režimas priklausomai nuo to, iš kur atidarytas eismas nepriklausomai nuo dienos laiko. Tiesiog reikia įdėmiau skaityti kas parašyta:
                          Eismo kryptys sankryžoje (507 Kelių eismo taisyklių kelio ženklas) veiks tokiu principu, jog važiuojantiems nuo Geležinio Vilko g. link Žalgirio g. ir apsisukant, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis į Žalgirio g.
                          Visais kitais atvejais prioritetas bus skiriamas važiuojantiems Geležinio Vilko g. link Molėtų pl. (nuo tunelio). Tuo metu bus įjungiamas tokio tipo ženklas.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Tai atlieka VMS, o Pumputis yra ne prie ko.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Na kaitalioti ženkla pagal laika tikrai nesamoninga ideja. Taip teorijoje tai butu geras sprendimas išnaudot pilnai kelio galimybes, bet realybeje tai sukels tikra chaosa.

                              Comment


                                Pranešime gan aiškiai parašyta, kad ženklas bus įjungiamas priklausomai nuo to iš kur leidžiamas srautas, o ne paros laiko:

                                Eismo kryptys sankryžoje (507 Kelių eismo taisyklių kelio ženklas) veiks tokiu principu, jog važiuojantiems nuo Geležinio Vilko g. link Žalgirio g. ir apsisukant, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis į Žalgirio g.

                                Visais kitais atvejais prioritetas bus skiriamas važiuojantiems Geležinio Vilko g. link Molėtų pl. (nuo tunelio).

                                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...zu-221-1221374

                                Comment


                                  Ženklas keisis ne nuo dienos meto, o nuo šviesoforų, t.y. iš kur srautas bus paleidžiamas. Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.

                                  Comment


                                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                    Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
                                    Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                      Ženklas keisis ne nuo dienos meto, o nuo šviesoforų, t.y. iš kur srautas bus paleidžiamas. Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
                                      Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
                                        o kur buvo parasyta, kad atsaukia? baigs statyt 4 pastata MMM, baigs platint sankryza (tik terminas yra 2021 Q2), tai klausimas 2020 platins ar 2021 (ar vel etapais)

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
                                          Tikrai taip. Aišku beveik metus į priekį niekuo negali būti tikras.


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
                                          Aš taip pat už gatvių siaurinimą, parkavimo vietų mažinimą ir branginimą, bet ši sankryža tarp kelių išimčių, kur ją kiek paplatinti reikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X