Vienos sankryžos mastas irgi svarbu. Ypač kai tai yra butelio kakliukas tranzitiniam srautui dėl aplinkelių trūkumo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąVienos sankryžos mastas irgi svarbu. Ypač kai tai yra butelio kakliukas tranzitiniam srautui dėl aplinkelių trūkumo.
- 1 patinka
Comment
-
Esminis yra Ozo gatvės iš esmės akligatvis ties Ąžuolyno gatve, kaip pasekmė šio mazgo perkrova. Įrengus Šiaurinę pasikeistų situacija iš esmės, kaip įvyko po VA su Laisvės pr.
Todėl tokie maži ir pigūs praplatinimai yra optimalus "operatyvus" (buvo rašyta iš VMSA pusės jau prieš 3 metus) sprendimas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Turi omenyje aplinkkelių kaipo vakarinis, ar tiesiog gatvių jungčių? Nes elementarių C kategorijos gatvių Vilniuje yra katastrofiškas trūkumas. Turime begales atvejų, kai iš kiemų išsukama tiesiai į B kategorijos arterijas ir tuomet visi stovi bendroje eilėje, nors kelionės tikslai gal visiškai skirtingi - vienam tik reikia patekti į gretimą mikrorajoną, o kitam reikia į kitą miesto galą. Tai ir gaunasi, kad net Tūkstantmečio gatvė stovi kamštyje ir platink tu tuos kakliukus be galo.
Kokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje? Minsko sankryža yra labai aiškus probleminis butelio kakliukas. Išvažiavimas iš Oslo gatvės į Vakarinį taip pat yra labai konkreti projektuotojų klaida, kuri anksčiau ar vėliau bus sąlyginai nebrangiai pataisyta. Kaip buvo pataisytas išvažiavimas iš Vakarinio link Gariūnų ir įvažiavimas į Vakarinį nuo Gariūnų. Nepanašu, kad ten po poros metų vėl grįžtume prie ankstesnių kamščių.
Gerosios Vilties tiltas + žiedas tai taip, probleminė vieta. Ir Tūkstantmečio su VA atvedimas į ją situacijos nepagerino. Kita vertus - srautai buvo perkelti iš kitų gatvių į stambesnes ir toliau nuo žmonių lankomų vietų. Negerai kai aplinkelis tuo pačiu yra ir miesto arterija.
Dėl siaurų gatvelių pagrindinis dalykas yra bendras miesto suplanavimas. Dominuoja izoliuoti daugiabučių kvartalai su pravažiavimais per kiemus ir siaurom gatvelėm bei magistralinėm gatvėj tarp jų. Norint turėti kvartalinį smulkių gatvių tinklą reiktų iš principo perstatyti didelę dalį miesto. Reljefas tam irgi nelabai palankus.
Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŠnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTen kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet tas čiliakas garantuotai sulaukdavo dešimčių tūkstančių lankytojų. Kurie praplatinus aplinkines gatves persėdo iš autobusų į nuosavus automobilius. Visi matėm legendines fotkes su pustuščiais parkingais tose vietose. O kas dabar darosi? Va taip ir gaunasi praplatinus kelias gatves
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTą, kuris kasdien piko metu nusitesia nuo pat vakarinio iki IKEA, ir tai niekaip nesusiję su Liepkalnio sankryža. Veikiau atvirkščiai, kai sutvarkys sankryžą, kamštis dar pailgės. Kada platinsim?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gerai, man gali neaiškinti. Aš susisiekimo komunikacijose pradirbęs virš 15 metų ir puikiai žinau visas klaidas ir koks jų taisymo rezultatas lokaliai trumpuoju periodu ir globaliai ilguoju.
O Vakarinio įvažiavimas/išvažiavimo sutvarkymas į Gariūnų pusę irgi buvo nereikalingas pagal tą logiką?Paskutinis taisė mantasm; 2019.06.22, 14:46.
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąJo automobiliu daugeja, zmoniu keliaujanciu su automobiliu taip pat daugeja, bet kazkodel Vakaru Europoj zmones suprato kad platinti gatviu neapsimoka, nes is to nieko gero nebus. Ten atvirksciai - siaurina gatves, naikina parkavima, uzdeda tarsos mokescius, riboja automobiliu eisma centrinese miesto dalyse.
Cia juokinga, sitoje Lietuveleje. Kalba apie darnu juduma, kalba apie "gerus" pokycius, bet kad toks infrastrukturos "tobulinimas" tik bando pasalinti pesciuosius, dviratininkus, ir kitus eismo dalyvius is to miesto dalies. Niekas nenores artintis prie tokio greitkelio miesto centre - jeigu nesinaudoji automobiliu. As kaip ejau pestute link Panoramos, kirtau Ukmerges g, tai pasijauciau kaip koks ateivis, kuris nepriklauso egzistuoti tokioje atmosferoje.
Šita sankryža buvo taip pat nedraugiška ir prieš pastatant Ukmergės gatvės estakadą. Viena juosta ten ar ten irgi nieko nepakeis. Nebent sumažins kamščius ir išmetamųjų dujų kiekį kurį tenka pauostyti kol ten praeini.
O norint visą šitą mazgą perdaryti reiktų pirma padaryti normalią aplinkelių sistemą, kad pedagoginio tiltas taptų reikalingas tik tiems, kas važiuoja į centrą.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŽmonės iškelia lozungą ir nebando pamatyti bent realybes nuotrupas. Užteko praplatinti Žalgirio ties Rimi sukant į Santarų pusę ir atsikimšo kapitaliai Žalgirio. perkėlė apsisukimą iš GV į Žalgirio su 100 m juosta irgi pralaisvėjo. Pridės šituos 300 m ir tikrai pralaisvės be € 10 mln investisijų kitaip nei sušikta zuokulos goštauto estakada 200 mašinų per parą MG Baltic reikmėms
Man keista kad prie sito komentaro net 6 laikai.
Jus NIEKADA nepadarysite kad sioje vietoje nebutu kamsciu. Tai neimanoma . (nemaisom ir su Liepkalnio sankryza - ten dar imanoma ja rekonstravus). Platinant Zalgirio / GV sankryza ir vis pripaisant papildomas juostas problema tik igilinama. Palyginimui cia kaip turint alergija gerti kasdien po piliule, po metu jau viena doze nebeveikia reikia gerti dvi tabletes, po triju metu tris tabletes ir pan. Galiausiai jus mirsite nuo tableciu salutiniu povekiu, o alergija liks.
Bemaz visi pagrindiai miesto srautai susieina siioje vietoje, paemus kartu is narbuto/GV zieda. Problemos sprendimas gali buti tik kompleksinis -
mazinti automobilizacija. Tam prasme mazinti realiai - automobiliu mokesciais, ivedant normalu patogu VT kaip tramvajus, visur padarius dviraciu takus, pilnai uzdarius senamiesti bet kokiam tranzitui ir t.t.
Problema yra planavime, kai miestas sukurtas taip jog visas srautas sukisamas i chordas - GV, Narbuto, Zalgirio, Ukmerges. Ir aisku jos visos sueina vienoj vietoj. Trafikas turi pasiskirstyt tolygiai, o ne eiti miesto greitkeliais. Visi jie piko metu tampa kamsciais. 3 nakties tokia gatve davaziuoji turbut greiciau, nei per 10 sankryzu siauresnemis gatvemis, uztat 17 val vakaro kasdien stovi kamsciuose, tuose gatvese, kurios turetu buti a-lia greito eismo. Taip padarant patogu mazumai ir nepatogu daugumai.
Bet su planavimu mes nelabai kazka jau galim padaryt, miesto neperstatysi is naujo.
Pralaidumas nera begalinis, jei mes pradedam praleidinet per sankryza tuo pat metu dvigubai daugiau masinu, pripaise papildomai keleta juostu, jos sustos kazkur kitur. Musu atveju jos sustoja ivaziuojant is GV i zieda. Visada bus butelio kakleliu. Del tos pacios priezasties NEGALIMA daryti besviesoforines Ukmerges gatves. Visas nestabdomas ir NEVALDOMAS srautas sustos ties Zalgirio/GV sankryza, o ivaziuot i zieda bus isvis neimanoma. Ir visi kalbes vaj vaj problema ka dabar daryt. O problema bus paprasciausiai tame kad piko metu vietoj keletos minuciu sviesoforuose isukant is Fabijoniskiu i Ukmerges visi stoves bendrame kamstyje su GV, bet jau valanda.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lewis%...ridge_PositionPaskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.23, 12:04.
- 3 patinka
Comment
-
Problema dar ir tame, kad tas planas nėra pilnai įgyvendintas. Neužbaigta Ozo gatvė ir išvis nėra Šiaurinės gatvės. Pagal naują statybą aplink Santariškes, kurios rodos nebuvo anų laikų planuose, dar reiktų ir Mykolo Lietuvio.
Ir šitą planą galima išpildyti nieko neperstatant iš naujo. Nes miestas ir statytas numatant šitas jungtis.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Problema yra planavime, kai miestas sukurtas taip jog visas srautas sukisamas i chordas - GV, Narbuto, Zalgirio, Ukmerges. Ir aisku jos visos sueina vienoj vietoj. Trafikas turi pasiskirstyt tolygiai, o ne eiti miesto greitkeliais. Visi jie piko metu tampa kamsciais.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąir visgi buvau teisus. ne pirstu nepaliesta ta atkarpa nuo centro link Santariskiu. Garantuoju, kad kitais metais isplatins iki Zalgirio g., o dar kitais nuo Zalgirio iki VGTU. tai bus nei daug nei mazai - 4 metai sankryzos pertvarkymui.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąp.s. atrase is tvarkaus.vilnius.lt, kad saligatvis tiesiamas 1.5 metro plocio ir viskas ten gerai.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąp.s. atrase is tvarkaus.vilnius.lt, kad saligatvis tiesiamas 1.5 metro plocio ir viskas ten gerai.
O šiuo atveju tai dar ir sukčiauja, įskaičiuodami vejos bortelio storį.
Comment
Comment