Įgyvendinant modernizavimo projektą, per trejus metus bus nutiesti nauji paviršinių nuotekų tinklai Šeškinės kalno prieigose, taip pat rekonstruoti T. Narbuto-Saltoniškių gatvių bei Geležinio Vilko-Žalgirio gatvių sankirtose esantys lietaus nuotekų kolektoriai. Dėl to sumažės užtvindymų rizika, liūtys nebetrukdys iš sostinės centro pasiekti Šeškinės, Fabijoniškių, Justiniškių, Pašilaičių, Šnipiškių, Baltupių, Jeruzalės mikrorajonus. Skaičiuojama, kad tiesioginę projekto naudą pajus daugiau nei 150 tūkst. Vilniaus gyventojų.
Ištikrųjų keista skaldyti nelabai didelį projektą i dvi dalis per du metus. Beje baigė mėnesiu anksčiau nei planavo - va ką reiškia kai užsakovas privatus, būtų valstybė tai būtų krapštęsi metus. Kaip supratau planinimą į Santariškių pusę ir darys valstybė? Ten ir pamatysim tempus kai prasidės (jei iš vis prasidės).
Visų infrastruktūros objektų statytojas būna VMS, tame tarpe ir šitas. Privatus perveda bakes į VMS.
Visi darbai lyg ir pabaigti, kurie buvo pradėti, bet situacijos su ženklinimu apsisukusiems neišsprendė. Važiuoti tiesiai į Žalgirio gatvę pagal ženklus galima tik iš pirmos juostos, o iš antros tik atgal link Ozo. Jau ne kartą teko matyti avarines situacijas. Įdomu ar ką nors ruošiasi daryti.
Visi darbai lyg ir pabaigti, kurie buvo pradėti, bet situacijos su ženklinimu apsisukusiems neišsprendė. Važiuoti tiesiai į Žalgirio gatvę pagal ženklus galima tik iš pirmos juostos, o iš antros tik atgal link Ozo. Jau ne kartą teko matyti avarines situacijas. Įdomu ar ką nors ruošiasi daryti.
Klausimas kaip teisingai išspręsti šią problemą. Būtų jėga jeigu paspartintu projektu įrengtų trečią juostą (reiktų 120m asfalto) nuo šviesoforo iki Žalgirio g. nelaukdami kitų metų
Atnaujintoje sankryžoje užprogramuotas konfliktas, bet Vilniaus savivaldybė rami
Vilnius tvarkosi, platina gatves ir didina jų pravažumą. Visgi ne visi pokyčiai vairuotojams suprantami, kartais nauja eismo tvarka netgi padidina eismo įvykių tikimybę. Tokia situacija, anot 15min redakcijai parašiusio skaitytojo, susiklostė naujai rekonstruotoje Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryžoje.
Į redakciją kreipęsis Svajūnas pastebėjo, kad atvažiuojant nuo miesto centro pusės šios sankryžos link, kelio ženklai nurodo, kad eismas vyksta dviem juostomis. Pirmąja, dešiniąja, leidžiama važiuoti tiesiai, į Žalgirio gatvę, ir sukti į kairę. O antrąja – Geležinio Vilko gatve važiuoti Baltupių link, t.y. leidžiama tik sukti į kairę. (...)
„Tačiau visas šis srautas, pajudėjęs nuo naujai įrengtų šviesoforų, pažeisdamas Kelių eismo taisykles, abiem eismo juostomis važiuoja į Žalgirio gatvę. Aišku, vengiant spūsčių ir valdant automobilių srautą, toks judėjimas yra logiškas, tačiau prieštaraujantis ten įrengtiems ženklams“, – akcentavo Svajūnas....
...Anot jo, eismo situacija keisis kitąmet, pavasarį, kai Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcijos darbai bus tęsiami nuo perkeltos sankryžos su Žalgirio gatve, iki sankryžos su Ukmergės gatve. Tada bus rekonstruoti Ukmergės-Geležinio Vilko gatvių sankryžos šviesoforai, keisis ir dabartinė eismo tvarka Geležinio Vilko gatvėje, važiuojant Žalgirio gatvės link.
aš galiu klysti, bet ten juk toks eismas buvo visad, kad iš pirmos juostos galėjai sukti į kairę ir tiesiai, o iš antros tik į kairę. Juk pats eismo organizavimas ten nepasikeitė, išskyrus tai, kad atsirado šviesoforas iki to. Jau keli metai stengiuosi nevažiuoti pirma juosta į kairę, nes visad atsiranda kvailių, kurie iš antros sugalvoja pravažiuoti tiesiai ir sukelia avarines situacijas. Nesuprantu to pono Svajūno pretenzijos.
Esme, kad žmonės kurie apsisukinėja ties naujai įrengtu šviesoforu, 99% atvejų planuoja važiuoti link Žalgirio gatvės - juk tam tas apsisukimas ir tarnauja. O būtent ties apsisukimu yra 2 juostos, tad logiška, kad visi dviem juostomis ir važiuoja link Žalgirio, vietoj to, kad iš kart už šviesoforo visi iš antros juostos rikiuotųsi į pirmąją. Būtent jei žmonės bandytų rikiuotis ir važiuoti pagal tai ką liepia ženklai, pralaidumas gerokai mažėtų ir kiltų daugiau avaringų situacijų.
Atnaujintoje sankryžoje užprogramuotas konfliktas, bet Vilniaus savivaldybė rami
Apie šią problemą kalbėjau iškart po sankryžos rekonstrukcijos. Kreipiausi ir į savivaldybę, bet atsakymo nepateikė.
Tai dabar po šito 15min. straipsnio suprantu, kad visus metus, iki kol pilnai bus baigta rekonstruoti sankryža, visi apsisukinėjantys link Žalgirio g. pažeidinės eismo taisykles ir sukelinės avarines situacijas. Arba gausis butelio kakliukas, nes abiem juostom galiausiai reikės persirikiuoti į pirmąją juostą. Well done!
Atnaujintoje sankryžoje užprogramuotas konfliktas, bet Vilniaus savivaldybė rami
„Vairuotojai, pasukę link Žalgirio gatvės ir norintys važiuoti ta kryptimi, turi 100 metrų atkarpą užsiimti pirmąją eismo juostą <...>“ – akcentavo T.Kamaitis.
Tai jau tikrai. Ypač piko metu tai paprasta kaip 2x2.
Tai jau tikrai. Ypač piko metu tai paprasta kaip 2x2.
Bet ir logikos tame visiškas nulis. Iš antros reikia persirikiuoti į pirmą, kad iš pirmos galėtų važiuoti kairiau į GV, kai tokių važiuojančių iš apsisukusių yra apskritas nulis. Sunku suprasti kodėl nenorima padaryti eismo organizavimo taip, kaip buvo iki sankryžos rekonstrukcijos.
Šiaip apskritai pastaruoju metu VMS dažnokai failina su eismo organizavimu rekonstruojamose/remontuojamose atkarpose.
Sunku suprasti kodėl nenorima padaryti eismo organizavimo taip, kaip buvo iki sankryžos rekonstrukcijos.
O tai kas pasikeitė po rekonstrukcijos? Viskas juk ir liko taip, kaip buvo anksčiau kryptyje iš centro į Baltupius/Žalgirio g.
Sutinku, kad nelabai gerai, tačiau pasiūlymų forume taip ir neradau, kaip galima būtų organizuoti eismą geriau (kol neprasidėjo šios pusės rekonstrukcija).
O tai kas pasikeitė po rekonstrukcijos? Viskas juk ir liko taip, kaip buvo anksčiau kryptyje iš centro į Baltupius/Žalgirio g.
Sutinku, kad nelabai gerai, tačiau pasiūlymų forume taip ir neradau, kaip galima būtų organizuoti eismą geriau (kol neprasidėjo šios pusės rekonstrukcija).
Nuimti ribojančius ženklus ir vadovautis dešinės rankos taisykle.
O tai kas pasikeitė po rekonstrukcijos? Viskas juk ir liko taip, kaip buvo anksčiau kryptyje iš centro į Baltupius/Žalgirio g.
Sutinku, kad nelabai gerai, tačiau pasiūlymų forume taip ir neradau, kaip galima būtų organizuoti eismą geriau (kol neprasidėjo šios pusės rekonstrukcija).
Po rekonstrukcijos pasikeitė tai, kad srautas iš GV-nuo-Baltupių įsuka dar prieš ženklą kur galima sukti iš kurios juostos. Seniau įsukdavo jau už ženklo.
Galimi sprendimo variantai, kurie turbūt kirsis su kelių ženklinimo ir eismo taisyklėmis:
- ženklą perkelti nuo sankryžos atgal prie šviesoforo pedagoginis->baltupiai, prikabinti "100m" (ar kiek ten) lentelę.
- ant naujojo GV->žalgirio šviesoforo pakabinti lenteles, kad iš abiejų juostų sukama į Žalgirio g.
P.S. pravažiavau šitą sankryžą kelioliką kartų sukdamas iš Baltupių pusės į Žalgirio gatvę iš antros juostos. Net nepagalvojau, kad pažeidžiu kelių eismo taisykles. Nors dažnai pravažiuoju pedagoginis->Baltupiai kryptimi ir žinau, kad iš antros juostos į Žalgirio negalima sukti...
Vienas pokytis, kad važiuojant nuo Saltoniškių sankryžos uždraudė sukti į kairę, t.y. apsisukt. Kaip tik taikiau prieš porą dienų į Circle K arčiau kalno ir teko neplanuotą pasivažinėjimą apturėti Bet kad uždraudė, matyt, kad gerai. Dings variantų kažką "apšokti", bet ir dings kliūtys dėl apsisukinėjančių. Aišku, kažkada planuotas viadukas toje vietoje visgi būtų geriau
Vienas pokytis, kad važiuojant nuo Saltoniškių sankryžos uždraudė sukti į kairę, t.y. apsisukt. Kaip tik taikiau prieš porą dienų į Circle K arčiau kalno ir teko neplanuotą pasivažinėjimą apturėti Bet kad uždraudė, matyt, kad gerai. Dings variantų kažką "apšokti", bet ir dings kliūtys dėl apsisukinėjančių. Aišku, kažkada planuotas viadukas toje vietoje visgi būtų geriau
Deja, apsisukinėjančių toje vietoje vis dar galima pamatyti kasdien. Turbūt iki pirmojo policijos reido.
Sostinėje stipriai palijus, vos per sekundę bus išvaloma iki 5000 l lietaus srauto (maždaug tiek pat kiek telpa į 25 vonias), o Vilniaus šiaurinėje miesto dalyje kritulių surinkimas taps gerokai efektyvesnis – toks rezultatas bus pasiektas, kai Vilniaus savivaldybės įmonė „Grinda“ įgyvendins Geležinio Vilko lietaus nuotekynės kolektoriaus rekonstrukcijos su valyklų ir taršos monitoringo sistemų įrengimo projektą. Savivaldybės įmonė pasirašė sutartį su „Sweco Lietuva", leisiančią pradėti projektavimo darbus. Tai regioninės svarbos projekto „Paviršinių nuotekų sistemų tvarkymas Vilniaus mieste“ dalis.
„Tokio sudėtingumo projekto Lietuvoje dar nebuvo įgyvendinta, todėl UAB „Grinda“ svarstė 3 galimus šios projekto įgyvendinimo techninius sprendimus. Dabar prasidėjus projektavimo darbams, bus vertinami visi sprendimai, o atlikus jų analizes bus pasirinktas vienas, atsižvelgiant į kaštų ir naudos santykį,“ – teigia UAB „Grinda“ vadovas Kęstutis Vaicekiūtis...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment