Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Dviračių takai Šiauliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61


    Aplinka nesutvarkyta...



    Nuo Rasos g. įrengtas tik dviračių takas.





    1,6 km nuo praėjusių metų birželio pradžios.....

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.17, 15:21.

    Comment


      #62
      Link centro. Čia būtini ratų atmušėjai, tačiau projekte jie nenumatyti.



      Vaizdelis atgal.



      Link centro. Dar viena aikštelė.



      Vaizdas atgal.



      Centro link.

      Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.17, 15:22.

      Comment


        #63


        Lilnk centro.





        Centro kryptimi.



        Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.17, 15:23.

        Comment


          #64


          Už Tilžės/Auktabalio/Jablonskio g. sankryžos dviračių takas trumpam suks kairėn. Trasa nužymėta iki sankryžos su Pramonės g.



          Vaizdelis atlgal. Čia gali būti šiek tiek ankštoka....Ypač turint omenyje, kad takas nebus praplatintas, jame turės tilpti ir dviratininkai ir pėstieji.

          Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.17, 15:26.

          Comment


            #65
            Minti nuomotų dviračių pedalus pradėsime po dviejų savaičių

            Po Velykų Šiauliuose gyventojai ir miesto svečiai jau turės galimybę išsinuomoti vieną iš 30 dviračių, kuriuos miestui dovanoja dviračių gamykla „Baltik vairas“. Praėjusiais metais dviračių gamyklos „Baltik vairas“ ir naujojo vadovo Peterio Jensby iniciatyva įrengti dviračių nuomos punktus mieste virsta realybe.

            Gamykla padovanojo Šiauliams trisdešimt naujų dviračių, Šiaulių „Aušros“ muziejus administruos du nuomos punktus, o Sveikatingumo centras – vieną. Nuomos punktai bus įrengti prie Ch. Frenkelio vilos, Lengvosios atletikos maniežo ir Turizmo informacijos centro. Trišalė sutartis tarp savivaldybės atstovų, verslininkų ir muziejaus darbuotojų bus pasirašyta balandžio 8-ąją, 11 val. Tądien miestiečiai ir miesto svečiai galės pradėti nuomotis dviračius.

            Šiaulių miesto savivaldybės Administracijos direktoriaus pavaduotojas Romanas Kančauskas sako, kad dviračių gamyklos idėja nuomoti dviračius už dyką yra gera, tačiau reikia įvesti ir sudrausminimo elementą. „Mano nuomone, pirmą valandą važinėtis dviračiu bus galima nemokamai, vėliau už nuomą bus imamas mokestis, kurį reikės suderinti su Turizmo informacijos centru“, – sako jis.

            Pasak R. Kančausko, tokios sistemos kaip sostinėje įrengti kol kas nėra galimybių, tad pradedama nuo to, kokias sąlygas miestas turi šiandien.
            http://etaplius.lt/minti-nuomotu-dvi...vieju-savaiciu

            Comment


              #66
              Keliose, šalia Tilžės g. tiesiamo dviračių tako, vietose išardomos praėjusių metų pabaigoje paklotos trinkelės. Negi brokas. Visgi kažin ar tai darytų iš neturėjimo ką veikti.

              Prieš keletą dienų taip pat buvo išardyti bei naujai perkloti 3 ar 4 šuliniai (bei trinkelės aplink juos) esantys dviračių tako trasoje. Jie taip pat buvo įrengti praėjusių metų pabaigoje. Tikrai nesinorėtų, kad po kelerių metu trinkelės išsikraipytų.

              Comment


                #67
                Dėkui už reportažą Norisi sulaukti panašių infrastruktūros darbų ir Kaune. Labai jau atsibodo netvarkingi, susidėvėję šaligatviai. Reikia viltis, kad ateinantis Kauno gatvių infrastruktūros tvarkymo periodas atneš bent kažkiek daugiau tvarkos.

                Comment


                  #68
                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Dėkui už reportažą Norisi sulaukti panašių infrastruktūros darbų ir Kaune. Labai jau atsibodo netvarkingi, susidėvėję šaligatviai. Reikia viltis, kad ateinantis Kauno gatvių infrastruktūros tvarkymo periodas atneš bent kažkiek daugiau tvarkos.
                  Manau, kad Kaune situacija tikrai geresnė nei Šiauliuose. Bent sprendžiant iš temos apie dviračių takus Kaune .

                  Comment


                    #69
                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                    Manau, kad Kaune situacija tikrai geresnė nei Šiauliuose. Bent sprendžiant iš temos apie dviračių takus Kaune .
                    Pagalvojau apie prastos būklės šaligatvius. O matant dviračio tako tiesimo darbus Šiauliuose, kažkaip pasiilgau panašių darbų ir Kaune. Ypatingai norėtųsi, kad tvarkant Kauno gatves (ypač Pramonės pr.) sutvarkytų ir šalimais esančius kai kur ypač prastos būklės šaligatvius Taip patogiau bus ir dviratininkams.

                    O didžiausias progresas dviračių takų tiesime pasiektas vakarinėje miesto dalyje. Rytinėj dalyje progreso kol kas nesijaučia.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2015.04.04, 21:07.

                    Comment


                      #70
                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Pagalvojau apie prastos būklės šaligatvius. O matant dviračio tako tiesimo darbus Šiauliuose, kažkaip pasiilgau panašių darbų ir Kaune. Ypatingai norėtųsi, kad tvarkant Kauno gatves (ypač Pramonės pr.) sutvarkytų ir šalimais esančius kai kur ypač prastos būklės šaligatvius Taip patogiau bus ir dviratininkams.
                      Šiauliuose yra problemų ir su šaligatviais ir su dviračių takais. Kai kurių šaligatvių būklė tiesiog apgailėtina, bet situacija su dviračių takais turbūt dar blogesnė. Centrinėje miesto dalyje išvis nėra tokio tako, kurį būtų galima pavadinti dviračių taku.

                      Tokie nesiskaito :

                      2013 06 04, Ežero g.



                      Bent galima pasidžiaugti, kad per keletą metų nutiestos dviračių takų atkarpos Vyturių ir Baltų g., taip pat tiesiamas takas Tilžės g.
                      Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 20:33.

                      Comment


                        #71
                        Čia dviračių takas nebereikalingas, nes ir taip dabar galima važinėtis šaligatviais.

                        Comment


                          #72
                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Čia dviračių takas nebereikalingas, nes ir taip dabar galima važinėtis šaligatviais.
                          Nemanau, kad šaligatvis ir dviračių takas yra tas pats, bent jau neturėtų būti, jei tą leistų lėšos ir sąlygos. Ypač, turint omenyje "šiaulietišką", aptrupėjusį ir duobėtą šaligatvį, kai kuriais iš jų būtų sunku ir pavažiuoti, apie komfortą galima pamiršti.

                          Aišku, ne visų jų būklė tokia tragiška, bet centrinėje miesto dalyje tragiškai trūkta normalių dviračių takų ar bent lygių šaligatvių su dviračių juosta, kuriais būtų įmanoma važiuoti patogiai ir nesikratant.

                          Comment


                            #73
                            Kažkas parodė ką galvoja apie draudimą dviračiais važiuoti viaduku. Uždažyti visi 4 dviračių eismą draudžiantys ženklai. Taip, šis draudimas labai nepatogus, bet, visgi, manau, kad teisingas, nes dviratininkams ir pėstiesiems ant viaduko kartu nėra pakankamai saugu.

                            Žinoma, būtų galima leisti viena puse eiti pėstiesiems, o kita važiuoti dviratininkams, bet kas vien dėl šio draudimo eitų į kitą gatvės pusę....Manau, kad beveik niekas. Be to net ir prasilenkti dviems dviratininkams vietos tikrai nėra labai daug, taigi ir šis sumanymas daug saugumo nepridėtų, tik, žinoma, sumažėtų pėsčiojo ir dviratininko susidūrimo galimybė.

                            Kadangi dviračių tako Tilžės g. tiesimas vis labiau artėja prie pabaigos šią problemą būtinai reikės spręsti.

                            Dar reikėtų pastebėti, kad nuo šio draudimo įsigaliojimo, suskaičiuoti visus dviratininkus, kuriuos mačiau besivedančius dviratį per viaduką, neprireiktų nei vienos rankos pirštų......

                            Comment


                              #74
                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              Kažkas parodė ką galvoja apie draudimą dviračiais važiuoti viaduku. Uždažyti visi 4 dviračių eismą draudžiantys ženklai.
                              Ar ten dviračių eismas draudžiamas visu viaduku? Tokie ženklai pastatyti ant tilto Jonavoje, bet ten kiekviena puse leidžiama važiuoti viena kryptim.

                              Comment


                                #75
                                Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                Ar ten dviračių eismas draudžiamas visu viaduku? Tokie ženklai pastatyti ant tilto Jonavoje, bet ten kiekviena puse leidžiama važiuoti viena kryptim.
                                Šiuo viaduku išvis draudžiamas dviračių eismas, dviratį reikia persivaryti.

                                Comment


                                  #76
                                  Vakar dienos straipsnis apie dviračių nuomos punktus Šiauliuose. Kol nepamačiau dviračių, maniau, kad sistema bus panaši į tai ką turi Vilnius, tačiau smarkiai apsirikau . Tai paprasčiausi kalnų dviračiai prirakinti prie dviračių stovų. Kelis tokius dviračius šiandien mačiau prie Fotografijos muziejaus. Žinoma, juokingiausia, kad dviračius reikės gražinti ten iš kur jie paimti, nes, jei gerai suprantu, sistema visiškai neautomatizuota. Tai labai sumažina tokios sistemos patrauklumą.

                                  Taip pat, atrodo, kad Turizmo informacijos centras (TIC) ir Aušros muziejus taikys skirtingą kainodarą: TIC reikės mokėti jau už pirmą valandą, o Aušros muziejaus atveju, pirmoji valanda bus nemokama. Bet tai gali būti ir žurnalistų klaida. Turbūt galimi abu variantai, ir skirtinga kainodara ir elementariausia klaida .

                                  „Baltik vairo“ dviračiai išriedėjo į miesto nuomos punktus

                                  Trisdešimt žalių ir mėlynų dviračių, dekoruotų specialiai Šiaulių miestui, šiandien iš dviračių gamyklos „Baltik vairas“ išriedėjo į miestą. Nuomos punktuose – Turizmo informacijos centre, „Aušros“ muziejaus padaliniuose Dviračių muziejuje ir Fotografijos muziejuje bei Lengvosios atletikos ir sveikatingumo centre – nuoma kainuos vos 1 eurą už valandą.

                                  Šiaulių turizmo informacijos centro direktorė Rūta Stankuvienė teigė, kad „Baltik vairo“ dviračiais gyventojai gali naudotis jau šiandien. „Dviračius išsinuomoti galima prie Turizmo informacijos centro už jau anksčiau galiojančią kainą. 1 val. – 1,45 euro, kitos valandos po 0,87 euro, viena para – 11,58 euro, tačiau sieksime per artimiausią Tarybos posėdį, kad pirmoji valanda būtų nemokama“, – Etaplius.lt teigė R. Stankuvienė. „Aušros“ muziejus dviračius kol kas nuomos prie Dviračių ir Fotografijos muziejų.

                                  „Dviračiais naudotis bus galima jau rytoj prie Fotografijos ir Dviračių muziejų. Neilgai trukus atsidarys ir dar vienas punktas – Chaimo Frenkelio vila. Kol kas tarp muziejaus ir gyventojo bus pasirašoma nesudėtinga sutartis. Pirmoji valanda gyventojams nekainuos nieko, o už papildomas valandas imamas 1 euro mokestis. Bet jeigu žmogus aplanko kurį nors muziejaus padalinį nuvažiuodamas dviračiu, jam dovanojama dar viena valanda minti pedalus. Dviračio kaina visai parai bus 12 eurų“, – pasakojo „Aušros“ muziejaus Ryšių su visuomene skyriaus vedėja Deimantė Bačiulė.

                                  Pasak jos, prieš išsinuomojant dviratį bus būtina pateikti asmens dokumentą. Dviračius „Aušros“ muziejaus padaliniuose nuomotis galės tik suaugę asmenys, o nepilnamečiai kol kas išsinuomoti dviratį galės tik kartu su tėvais. Dvi­ra­čius rei­kės grą­žin­ti į tą pa­tį punk­tą, iš ku­rio jie bu­vo paim­ti.

                                  Taip pat buvo išsakyti ir planai įrengti elektroninę dviračių nuomos sistemą, kada nebereiks taikytis prie nuomos punktų darbo laiko. Bus siekiama į sistemą integruoti elektroninius mokinio pažymėjimus, viešojo transporto elektroninį bilietą. Elektroninė sistema bus įrengiama pagal Lietuvos ir Europos miestų pavyzdį. Dovanotų dviračių vertė – apie 6,5 tūks­tan­čio eu­rų.
                                  http://etaplius.lt/baltik-vairo-dvir...nuomos-punktus

                                  Comment


                                    #77
                                    Pirma, Šiauliams įdieginėt kokią tai sudėtingą sistemą patiems gal yra per anksti. Manau, gerai, kad bent nuo tokios pradedam.

                                    Antra. Kiek suprantu Kaunas, Klaipėda ir dar kas nors diegs savo sistemas. Tikriausiai pigiau ir patogiau būtų tiesiog įrengti papildomų Vilniaus oranžinių dviračių stovų visuose miestuose ir kad visoj Lieuvoj sistema vektų unifikuotai. Nu gerai, Šiauliusoe dviračiai gali būt žali, jei norit.

                                    Įsivaizduokit, sėdu ant oranžinio Vilniuje, nuvarau į stotį, važiuoju traukiniu į Šiaulius, o ten su ta pačia sistema pasiimu šiaulietišką dviratį.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                                      Pirma, Šiauliams įdieginėti kokią tai sudėtingą sistemą patiems gal yra per anksti. Manau, gerai, kad bent nuo tokios pradedam.

                                      Antra. Kiek suprantu Kaunas, Klaipėda ir dar kas nors diegs savo sistemas. Tikriausiai pigiau ir patogiau būtų tiesiog įrengti papildomų Vilniaus oranžinių dviračių stovų visuose miestuose ir kad visoj Lietuvoj sistema veiktų unifikuotai. Nu gerai, Šiauliuose dviračiai gali būt žali, jei norit.

                                      Įsivaizduokit, sėdu ant oranžinio Vilniuje, nuvarau į stotį, važiuoju traukiniu į Šiaulius, o ten su ta pačia sistema pasiimu šiaulietišką dviratį.
                                      Idėja graži, bet kaip ir vieningo elektroninio bilieto atveju, ji greičiausiai ir liks tik idėja. Vilniuje dviračių sistemą įrengė JCDecaux, Kaune paskelbtas konkursas, laimėtojas vėl gali būti kitas, Šiauliuose automatizavus sistemą ją prižiūrėti gali, vėlgi, kitas operatorius.

                                      O dėl dabartinės Šiaulių sistemos, manau, kad ji šiauliečiams didelės naudos nesuteiks, nes visi punktai sutelkti centrinėje miesto dalyje, be to reikia taikytis prie muziejų bei TIC darbo laiko.

                                      Žinoma, pats didžiausias minusas yra tas, kad dviratį reikia gražinti į tą patį punktą iš kurio jis buvo paimtas. Ši sistema turbūt geriausiai pasitarnaus turistams, kurie norės apvažiuoti visą miestą ir tai, kad dviratį reikės gražinti į tą patį punktą jiems, turbūt, nesudarys didelio nepatogumo.

                                      Taip pat įdomu kada planuojama sistemą automatizuoti, jei apie tai jau užsiminta. Gal ši idėja neliks tik idėja.
                                      Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.10, 11:23.

                                      Comment


                                        #79
                                        Panašu, kad situacija ties viaduku dar ilgai nesikeis. Tipinis scenarijus, iš pradžių draudimas, kaip "laikina priemonė", o po to paaiškėja, kad "laikina priemonė" liks ilgam.

                                        O dar kalbama, kad Šiauliams norima sugrąžinti dviračių miesto vardą. Ypač turint omenyje, kad baigus tiesti dviračių taką šalia Tilžės g., jo gale lauks dviračiu važiuoti draudžiantis ženklas. Prie įvaizdžio gerinimo tai tikrai neprisidės.

                                        Būtų logiška jei draudimas būtų įvestas turint konkretų darbų planą kaip situaciją pakeisti į gerą pusę, tačiau atrodo, kad bent kol kas jokių pokyčių tikėtis neverta.

                                        Maištas ties viaduku

                                        Ke­lio ženk­lai, drau­džian­tys dvi­ra­čių eis­mą Šiau­lių Til­žės gat­vės via­du­ko kelk­raš­čiais, pa­sta­ro­sio­mis sa­vai­tė­mis ke­lis sy­kius su­lau­kė to­kį drau­di­mą ig­no­ruo­jan­čių as­me­nų reakcijos. Ne­pai­sant to, mies­to lai­ki­nasis Sa­vi­val­dy­bės ad­mi­nist­ra­ci­jos va­do­vas ir Sau­gaus eis­mo ko­mi­si­jos pir­mi­nin­kas Ro­ma­nas Kan­čaus­kas ra­di­ka­lių per­mai­nų kol kas ne­ža­da: ke­lio ženk­lai prieš via­du­ką įreng­ti ir, kol bus priim­tas ki­toks spren­di­mas, jų pri­va­lu lai­ky­tis.
                                        http://skrastas.lt/?data=2015-04-11&...&id=1428685483
                                        Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.12, 19:59.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                          Vakar dienos straipsnis apie dviračių nuomos punktus Šiauliuose. Kol nepamačiau dviračių, maniau, kad sistema bus panaši į tai ką turi Vilnius, tačiau smarkiai apsirikau . Tai paprasčiausi kalnų dviračiai prirakinti prie dviračių stovų. Kelis tokius dviračius šiandien mačiau prie Fotografijos muziejaus. Žinoma, juokingiausia, kad dviračius reikės gražinti ten iš kur jie paimti, nes, jei gerai suprantu, sistema visiškai neautomatizuota. Tai labai sumažina tokios sistemos patrauklumą.

                                          Taip pat, atrodo, kad Turizmo informacijos centras (TIC) ir Aušros muziejus taikys skirtingą kainodarą: TIC reikės mokėti jau už pirmą valandą, o Aušros muziejaus atveju, pirmoji valanda bus nemokama. Bet tai gali būti ir žurnalistų klaida. Turbūt galimi abu variantai, ir skirtinga kainodara ir elementariausia klaida .



                                          http://etaplius.lt/baltik-vairo-dvir...nuomos-punktus

                                          Kodėl pasirinko tuos baisius pigius full-suspension dviračius (kartais pavadinami radiatoriais dėl savo didelės masės)? Jie nei laikys, nei patogu bus su jais važiuot. Pigios pavarų sistemos greit išsiderins ar išvis subyrės, tos „pilnos amortizacijos“ (iš tikrųjų supyklos) elementai greitai pradės girgždėt, braškėt. Šiaip pilna amortizacija naudojama tam kad ratai, važiuojant nelygiu paviršiu, neprarastų sukibimo, o ne komfortui. Už jų kainą buvo galima paimti žymiai patvaresnius miesto dviračius (1 pavaros ar 3-jų) tokio tipo: http://a.dilcdn.com/bl/wp-content/up...lano_bike1.jpg panašius į esančius Vilniuje. Drįsčiau teigti, jog ir atrodytų stilingiau, ne taip „drakoniškai“. Tas pats Baltik vairas tokius gamina ir keista jog nepasiūlė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X