Pasidalinsiu ir aš. Prieš kelias savaites numyniau nuo Visaginoiki Talino ir paliko labai gerą įspūdį tarpmiestinė infrastruktūra dviračiams Estijoje. Beveik viso mynimo metu buvo arba puikios kokybės atskiras dviračių takas kartais einantis net ne palei pagrindinį kelią (pavyzdžiui atkarpa Elva-Tartu) arba platesnis asfaltuotas kelkraštis už šoninės linijos.
Taip pat vietomis buvo specialiai dviratininkams atstumo iki miestų ženklai, nors ir šio ženklinimo vietomis trūko ir tekdavo traukti navigaciją.
Atkreipiau dėmėsį ir į tai, kaip su lenta iš tako pusės pridengti aštrūs kelio atitvaro kampai, labai reikėtų tokio sprendimo take palei S. Batoro g. Vilniuje.
Apie Talino dviračių takus pilno įspūdžio nesusidariau, vietomis yra ilgi ir nuoseklūs takai, bet kai kur labai trūksta, padėjo tai, kad daug asfaltuotų šaligatvių, tačiau perėjose labai daug kur nuleisti bortai vis tiek pakelti per kelis centimetrus, kartą minant staiga atsidūriau priešais laiptus be jokio apvažiavimo.
Taip pat vietomis buvo specialiai dviratininkams atstumo iki miestų ženklai, nors ir šio ženklinimo vietomis trūko ir tekdavo traukti navigaciją.
Atkreipiau dėmėsį ir į tai, kaip su lenta iš tako pusės pridengti aštrūs kelio atitvaro kampai, labai reikėtų tokio sprendimo take palei S. Batoro g. Vilniuje.
Apie Talino dviračių takus pilno įspūdžio nesusidariau, vietomis yra ilgi ir nuoseklūs takai, bet kai kur labai trūksta, padėjo tai, kad daug asfaltuotų šaligatvių, tačiau perėjose labai daug kur nuleisti bortai vis tiek pakelti per kelis centimetrus, kartą minant staiga atsidūriau priešais laiptus be jokio apvažiavimo.
Comment