Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Raudondvario plento rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Raudondvario plento rekonstrukcija

    Pagaliau

    Lapkričio mėnesį pradės veikti naujas šviesoforas Raudondvario plente

    Kauno miesto savivaldybė, gerindama eismo sąlygas mieste, lapkritį planuoja pastatyti naują šviesoforą Raudondvario plente. Jis turėtų sumažinti spūstis ir avaringumą.

    Pasak Kauno miesto savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, naujojo šviesoforo įrengimas kainuos 173 tūkst. litų.

    „Šiuo metu vyksta projektavimo darbai. Tikimės, kad jau lapkritį naujasis šviesoforas padės sumažinti spūstis nuvažiavime nuo automagistralės „Via Baltica" į Raudondvario pl. Avaringumas minėtoje sankryžoje taip pat turėtų sumažėti. Pasikeitusios eismo sąlygos paskatins vairuotojus, važiuojančius iš miesto centro Romainių ir Raudondvario kryptimis, aplenkti senamiestį važiuojant Marvelės krantine bei Č.Radzinausko tiltu", - teigė P. Keras.

    Kauno apskrities viešasis transportas
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    #2
    Manau sakyti "Pagaliau" reiktu tada kai sviesoforas jau stoves. Nes zadeta jau buvo n kartu

    Comment


      #3
      Taaaip, deja. Na, šįkart jis bus pastatytas iki metų galo tai tikrai Informacija patikima Nors turbūt nusiraminti bus galima, kai jis ims veikti. Vis tik nesiseka šiai sankryžai matyti šviesoforą. O tiksliau, tai valdininkams neįdomu, kad ten jo reikia.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        #4
        oho kiek kainuoja irengti viena sviesofora..

        Comment


          #5
          jei tualetas - 600 kLt...

          Comment


            #6
            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            oho kiek kainuoja irengti viena sviesofora..
            Pakeisti šviesoforą gerokai pigiau kainuoja. O naujam pastatyti kasamos tranšėjos, tiesiami laidai, prijungiami prie artimiausio tinkamo elektros šaltinio. Labai daug kainuoja samdyti inžinierius, kurie apskaičiuoja sankryžos pralaidumą ir sukuria formule, pagal kokias fazes turi veikti šviesoforas. Manau, kad ten kainos truputį išpūstos tiems inžinieriams.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              #7
              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Pakeisti šviesoforą gerokai pigiau kainuoja. O naujam pastatyti kasamos tranšėjos, tiesiami laidai, prijungiami prie artimiausio tinkamo elektros šaltinio. Labai daug kainuoja samdyti inžinierius, kurie apskaičiuoja sankryžos pralaidumą ir sukuria formule, pagal kokias fazes turi veikti šviesoforas. Manau, kad ten kainos truputį išpūstos tiems inžinieriams.
              žodžiu, bet milijono nebus apseita ( ir tam davė, anam, va ir tam )
              Kairiarankių klubas - Left.lt

              Comment


                #8
                Parašė Andrewass Rodyti pranešimą
                žodžiu, bet milijono nebus apseita ( ir tam davė, anam, va ir tam )
                Tikrai ne milijono. Gerokai mažiau.

                Pasak Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, naujojo šviesoforo įrengimas kainuos 173 tūkst. litų. Šias lėšas iš biudžeto skyrė miesto savivaldybė. Projektavimo darbus atliks ir šviesoforą įrengs Vilniuje esanti bendrovė "Lietuvos automatika".
                http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...pildyta-239272


                Tai yra normali šviesoforo įrengimo tokioje sankryžoje kaina. Sakyčiau netgi mažoka. Matyt dėl to, kad dabar atpigus darbo jėga ir įmonės labai stengiasi konkursuose, todėl numuša kainas.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #9
                  Na cia turbut busiu vienisas ir visu likusiu nesuprastas, bet kai nera sviesoforo man asmeniskai geriau. Vaziuoju Raudondvario plentu kiekviena diena po kelis sykius ir dziaugiuos, kad nera visokiu trukdymu, ilginaciu vaziavimo laika.. O isukimas bent man asmeniskai visiskai nesukelia problemu. Gal ir pasirodys keista, bet pries kokius 4 metus ten pastoviai budavo kamsciai, o dabar kaip matau, nedaugiau nei 3 masinos dazniausiai stovi..

                  Comment


                    #10
                    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                    Na cia turbut busiu vienisas ir visu likusiu nesuprastas, bet kai nera sviesoforo man asmeniskai geriau. Vaziuoju Raudondvario plentu kiekviena diena po kelis sykius ir dziaugiuos, kad nera visokiu trukdymu, ilginaciu vaziavimo laika.. O isukimas bent man asmeniskai visiskai nesukelia problemu. Gal ir pasirodys keista, bet pries kokius 4 metus ten pastoviai budavo kamsciai, o dabar kaip matau, nedaugiau nei 3 masinos dazniausiai stovi..
                    Ten paprasčiausiai neleistų sukti į kairę atvažiuojantiems nuo automagistralės ir manau to pakaktų...
                    You've got one life! Live it!

                    Comment


                      #11
                      Taciau tada susidarytu nemazas kamstis uz viaduko kai visi norintys sukti i kaire bet negalintys bandys apsisukinet, kad galetu vaziuoti link raudondvario, o dar ivertinus kad ten vaziouja furos nuo via baltikos.

                      Comment


                        #12
                        Parašė fredis Rodyti pranešimą
                        Ten paprasčiausiai neleistų sukti į kairę atvažiuojantiems nuo automagistralės ir manau to pakaktų...
                        Ir čia išeitis? Šalia yra sekanti sankryža - Regitros ir Raudondvario pl. Ten situacija ypač rytais taip pat košmariška, yra ir žuvusių žmonių. Minėtas šviesoforas išspręstų ir tos sankryžos problemą, kadangi būtų sureguliuoti srautai. O sprendimas neleisti sukti į kairę manau būtų vaikiškas, nes papraščiausiai Raudondvario plentas užsigrūstų nuo apsisukinėjančių ir pan.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Dzipas Rodyti pranešimą
                          Ir čia išeitis? Šalia yra sekanti sankryža - Regitros ir Raudondvario pl. Ten situacija ypač rytais taip pat košmariška, yra ir žuvusių žmonių. Minėtas šviesoforas išspręstų ir tos sankryžos problemą, kadangi būtų sureguliuoti srautai. O sprendimas neleisti sukti į kairę manau būtų vaikiškas, nes papraščiausiai Raudondvario plentas užsigrūstų nuo apsisukinėjančių ir pan.
                          Kiek pamenu ten fūroms apsisukti nebūtų sunku ir be to ten daug jų nevažinėja. Paprasčiausiai galima pabandyti savaitę ar dvi ir įvertinti situaciją realiai. Neesmė, nes vis tiek šviesoforas ten atsiras, taip lengviau, bet brangiau
                          You've got one life! Live it!

                          Comment


                            #14
                            Ten ziedine sankryza reikalinga.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              #15
                              Parašė fredis Rodyti pranešimą
                              Kiek pamenu ten fūroms apsisukti nebūtų sunku ir be to ten daug jų nevažinėja. Paprasčiausiai galima pabandyti savaitę ar dvi ir įvertinti situaciją realiai. Neesmė, nes vis tiek šviesoforas ten atsiras, taip lengviau, bet brangiau
                              Fūrų net nereik, jau dabar per piką daug kas nesuka į kairę, o pasukę į dešinę apsisukinėja už viaduko, toj vietoj susidaro gan nemaža eilė kuri kelia tam tikrą chaosą prospekte.

                              Comment


                                #16
                                Na bet is esmes vairuotojai dabar pakankamai geranoriski ir ileidzia vieni kitus.. Sviesaforo nauda manau pagrinde-saugumas, tikimybe, kad vairuotojai vienas kito nesupras sumazinama iki minimumo..Pavyzdziui siandien rytinem piko valandom neveike Gimnazijos ir Gertrudos gatves sviesaforas ir kiek maciau kamsciu ir eiliu nebuvo nei kiek, ko nepasakysi normalia diena

                                Comment


                                  #17
                                  Suprantu, kad Jūs, vaikai, norit, kad būtų geriau. Bes paskaičius jūsų išmąstymus tikrai norisi sakyti "vaikai"

                                  Žiedinė sankryža - gal nereikia - čia ji netinka, nedarykim cirko. Nesiplėsiu kodėl, pasakysiu todėl Skaitykit toliau ir tiks tie patys argumentai.

                                  Šioje sankryžoje kairiojo posūkio atsisakyt negalima, nes šioje sankryžoje susikerta du tranzitiniai keliai: Jurbarkas - Kaunas ir Viabaltica. Šią sankryžą kerta nemažai sunkiasvorio transporto, šalia yra pėsčiųjų perėja, eismas ganėtinai intensyvus. Paskutiniu laiku kamščiai nors ir sumažėję, bet nereiškia, kad pakilus ekonomikai bus tas pats. Šviesoforas ten reikalingas labiau ne dėl kamščių, bet dėl saugumo - atlikti kairįjį posūkį link Viabaltica kelio ten labai pavojinga, lygiai taip pat pavojinga ir išsukti kairėn nuo Viabaltica nuovažos. Ten kasmet įvyksta skaudžių nelaimių, todėl tikrai nereikia vieniems kitų kvailinti ir diskutuoti, kam ten tas šviesoforas, jei žinome, kad daug kauniečių ilgai jo prašė ir ne kartą kramtė nagus dėl neištesėto pažado.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                    Na bet is esmes vairuotojai dabar pakankamai geranoriski ir ileidzia vieni kitus.. Sviesaforo nauda manau pagrinde-saugumas, tikimybe, kad vairuotojai vienas kito nesupras sumazinama iki minimumo..Pavyzdziui siandien rytinem piko valandom neveike Gimnazijos ir Gertrudos gatves sviesaforas ir kiek maciau kamsciu ir eiliu nebuvo nei kiek, ko nepasakysi normalia diena
                                    Kasdien neveikiant šviesoforui, tikrai taip mandagiai nesitartų ir nebūtų, kaip matyti išskirtinėmis situacijomis. Viena aišku - didelio eismo intensyvumo sankryžoje privalo būti šviesoforas, nes priešingu atveju yra milžiniška tikimybė įvykti avarijai.

                                    Tavo toks keistokas mąstymas... Tai kam išvis tie šviesoforai, jei be jų tik geriau. Gal tegul kiekvienoj sankryžoj visi pasišūkauja, pasipypsina ir viskas bus aišku. Visai kaip kokioj Indijoj.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Kasdien neveikiant šviesoforui, tikrai taip mandagiai nesitartų ir nebūtų, kaip matyti išskirtinėmis situacijomis. Viena aišku - didelio eismo intensyvumo sankryžoje privalo būti šviesoforas, nes priešingu atveju yra milžiniška tikimybė įvykti avarijai.

                                      Tavo toks keistokas mąstymas... Tai kam išvis tie šviesoforai, jei be jų tik geriau. Gal tegul kiekvienoj sankryžoj visi pasišūkauja, pasipypsina ir viskas bus aišku. Visai kaip kokioj Indijoj.
                                      Turejau omeny ileidzia prie Raudondvario plento.. O centre viskas ok. O, kad saugumas svarbiausia tai neabejoju.

                                      Comment


                                        #20
                                        Aš kaip ir daugelis suku į dešinę ir apsisukinėju už viaduko. Tikrai nėra malonu lįsti į srautą tikintis, kad koks kibiras praleis ir neduos į šoną, kas labai paplonintų piniginę, o gal ir dar liūdniau. Šviesoforo ten jau prieš kelis metus reikėjo.
                                        Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
                                        Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X