Bet tikrai, jei jau sakoma, kad greitai bus baigtas rengti techninis projektas, tai kodėl neieškoma pinigų ES fonduose? Nes dabar tie išleisti 1,5 mln. eurų tikrai bus pinigų mėtymas į balą.
Bet tikrai, jei jau sakoma, kad greitai bus baigtas rengti techninis projektas, tai kodėl neieškoma pinigų ES fonduose? Nes dabar tie išleisti 1,5 mln. eurų tikrai bus pinigų mėtymas į balą.
o kaip tu dabar įsivaizduoji ta gatve važiuoti? Rekonstrukcija vyktų etapais, o gatvė jau dabar praktiškai vos pravažiuojama. ES 100 % vistiek nefinansuotu ir reikėtų nemažai savų pinigų.
Na gal jūs ir iš dalies teisus, bet jeigu jau tiek metų miestas iškentėjo, tai tikrai nenumirtų jei reikėtų palaukti europinių pinigų, o ir būtų finansuojama iki 85% projekto vertės. O be to ir žiūrėsim ar naujoji valdžia įgyvendins savo pažadus rekonstruoti gatves pasinaudodama ES fondais, nes jau dabar centrinės gatvės (Vytauto pr, Kęstučio, Daukanto) baisios.
Na gal jūs ir iš dalies teisus, bet jeigu jau tiek metų miestas iškentėjo, tai tikrai nenumirtų jei reikėtų palaukti europinių pinigų, o ir būtų finansuojama iki 85% projekto vertės. O be to ir žiūrėsim ar naujoji valdžia įgyvendins savo pažadus rekonstruoti gatves pasinaudodama ES fondais, nes jau dabar centrinės gatvės (Vytauto pr, Kęstučio, Daukanto) baisios.
Baisesnės magistralinės gatvės už Raudondvario pl. reikia paieškoti.
Pabrauktą citatą pritaikyčiau jam pačiam. Prieš rinkimus šitaip gyrė remixą, o jau šiemet išlindo brokas.
Toje pačioje tavo citatoje jis sako, kad projektas parengtas. Kadangi tu rašai, kad neparengtas tai įsitikinęs, kad jis meluoja? Jei taip - kodėl nepabraukei tokio melo, kuris yra kur kas žiauresnis smūgis jo reputacijai nei šiek tiek kitokia kalba apie remix kokybę.
Toje pačioje tavo citatoje jis sako, kad projektas parengtas. Kadangi tu rašai, kad neparengtas tai įsitikinęs, kad jis meluoja? Jei taip - kodėl nepabraukei tokio melo, kuris yra kur kas žiauresnis smūgis jo reputacijai nei šiek tiek kitokia kalba apie remix kokybę.
O šiaip pats Remix'as jau grįžo į Kauno gatves? Kelias į Žiegždrius jau turėjo būt sutvarkytas iki liepos 13 d. Nebus taip, kad rugpjūčio mėn. pradės tvarkyt Raudondvario pl., o Baršausko ir Pramonės pr. taip ir liks netvarkyti?
Remix broko klojimo mašina . Turbut visų Šilainių gatvių laukia tas pats likimas kaip Tunelio g, Jonavos g, ir t.t. o ir toliau ta naudos.... Ka jau kalbėti koks važiavimas tomis gatvėmis , pvz: Tunelio g važiuojant nuo dainu slėnio kalno troleibusai irt autobusai tiesiog slysta o nevažiuoja šlapiai šiai dangai.....
Baisesnės magistralinės gatvės už Raudondvario pl. reikia paieškoti.
Na buvusio priesrekonstrukcinio Juozapaviciaus g. lygio dabartinis Raudondvario pl. dar nepasieke Bet tas Remix'as panasu buvo priesrinkiminis burbulas, ir kol Kauno pagrindiniu gatviu neperdarys taip kaip Parodos kalno ar Juozapaviciaus g., tol visi pinigai bus ismetami lavono pudravimui.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Remix'e nematau nieko blogo, tai, kad pataisė iš karto jo trūkumus, užbėrė akmenukų arba perasfaltavo gabaliukus, man asmeniškai nieko netrukdo, netgi nelabai ir jaučiasi važiuojant, kai išsivažinėjo. Nesu įsigilinęs kiek tai yra pigiau, negu tarkim pilna rekonstrukcija, bet faktas, kad tokių gatvių dar ilgai būtume neturėję, nu gal Raudondvario plentą būtų rekonstravę po penkių metų. O važinėti tai reikia dabar, automobiliai naudojami dabar, o ne po kelių metų, tas pats viešasis transportas greičiau dėvisi blogose gatvėse. Dėl slidumo sutinku, kad Remix'o gatvės slidesnės, negu buvusios duobėtos, bet pavyzdžiui Tunelio gatvėje mažai kas ir važiuoja leistinu greičiu, dėl to ten tų avarijų ir įvyksta daug. Be to tokias gatvės atkarpas būtų galima užpilti akmenukais ištisai, kad atkarpa taptų saugesnė lakstantiems arba nemokantiems valdyti transporto priemonės. Taigi tikiuosi Remix'as ir toliau darbuosis Kaune, kol nepradėjo kiti miestai 'skolintis'.
Jei visi vaziuotu tokiu greiciu kokiu galima niekas neslydinetu, bet kadangi ten maziau 80 nieks nevaziuoja tai taip ir gaunasi. Aisku didziausia problema tarpines tarp vairo ir sedynes....
Remixeris mano nuomone yra pinigų mėtymas ir gumos tempimas keliems metams į priekį. Ateis terminas ir gatvės vėl pradės byrėt. Kodėl Kaunas normaliai nemoka pasinaudoti milijonais skirtas ES...
Kelininkai pradeda prasčiausios Kauno gatvės, Raudondvario plento, remontą
Prasčiausia miesto gatve tituluojamas Raudondvario plentas turi būti sutvarkytas iki rugsėjo pradžios – tokią užduotį kelininkams iškėlė Kauno miesto vadovai. Šiuo metu 7 kilometrų ilgio gatvėje vyksta paruošiamieji remonto darbai.
Pasak Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, tikslas Raudondvario plento remontą užbaigti rugsėjo 1-osios yra realus.
„Dabar vyksta lietaus nuotekų sistemų valymas, dujotiekio kapų šalinimas. Bendrovė „Kauno energija“ perkloja blogiausios būklės Raudondvario plentą kertančias trasas. Taip pat pradėtas medžių genėjimas, keičiami gatvės bortai. Vėliau bus pradėti šaligatvių tvarkymo darbai“, – šiuo metu vykstančius ir dar planuojamus darbus vardijo A. Pakalniškis.
Gatve neapsiribos
Vicemero P.Mačiulio teigimu, tvarkant Raudondvario plento dangą, nebus apsiribota tik pačia gatve – dėmesio sulauks ir šaligatviai, ir įvažiavimai į šią magistralinę gatvę.
„Pėsčiųjų perėjos bus įrengtos pagal šiuolaikinius reikalavimus – su nusileidimais nuo šaligatvių, pažymėtais akliesiems pritaikytomis dangomis. Bus patogu ir neįgaliesiems, ir mažylius vežimėliais vežiojančioms kaunietėms“, – sakė už miesto ūkį atsakingas vicemeras.
Griežta kontrolė
„Raudondvario plentas tapo beveik nepravažiuojamas, todėl jį buvo būtina pradėti remontuoti kuo skubiau. Požemines komunikacijas prižiūrinčios bendrovės blogiausiose vietose jau sutvirtino gatvės pagrindus. „Remix“ aparatui pabaigus darbus, įvairiose išasfaltuotos gatvės vietose imsime mėginius ir įvertinsime, ar paklotame asfalte yra pakankamas bitumo kiekis, ar gerai sutankinti pagrindai. Sugriežtinome darbų kontrolę, todėl atliktus darbus vertinsime itin akylai“, – teigė bendrovės „Laboratorinių bandymo centras“ direktorius Gediminas Kunčinas.
Pasak G. Kunčino, paklotai asfaltbetonio dangai bus suteiktas trejų metų garantinis laikotarpis. Jeigu atsiras broko, jį savo lėšomis privalės ištaisyti darbus vykdanti bendrovė „Kauno tiltai“. Raudondvario plente kelininkai dirbs ir dienomis, ir naktimis.
bet jam tikrai reikia normalios rekonstrukcijos... pateplins, nustums kelis metus į priekį rimtus darbus, kurie mus pasieks tik po kitų rinkimų geriausiu atveju...
Bet tai niekas taip ir nepaaiškina kodėl negalima buvo imti ES paramos kaip buvo planuota. Aiškina, kad mietas nepajėgus skirti, bet pamiršta, kad buvo ES parama planuota jam.
Plikis aiškina, kad miestas ir taip buvo praskolintas buvusios valdžios, nors Kauno skola mažiausia iš didžiųjų miestų. Daug ten darbo reikia įdėt, norint gaut ES finansavimą, kam tas galvos skausmas valdžiai
ES parama laisva ranka nėra dalinama ir nėra taip, kad miesto gatvių remontui būtų kompensuojama 90%. Kaip pavyzdys K. Petrausko gatvės rekonstrukcijai iš ES buvo skirta viso labo 27% nuo visos projekto sumos. Be to norint gauti paramą turi būti kažkaip pagrįsta rekonstrukcija (gatvės platinimas, dviračių takų irengimas ir pan.). Šiuo atveju nieko tokio nedaroma (K. Petrausko gatvės atveju ji buvo platinama). Tiesiog perklojama gatvė kam būtų gana sudėtinga užsitikrint ženklią ES paramą.
Beje, jei manote, kad gatvės paklojimas iš naujo yra 15 kartų (tiek skiriasi kaina) geriau nei remixas - klystate. K. Petrausko g. net metams nepraėjus kalasi duobės, įgriuvinėja šaligatviai
Comment