OK, supratau, dar ne.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kintamos informacijos kelio ženklai
Collapse
X
-
Mano mėgstama tema. A5 atkarpa nuo IX forto iki Garliavos. 20 ir 21d degė vienas KIŽ netoli BLS. Rodė tą vienintelę turimą ikonėlę "slidi danga". Danga aišku buvo neslidi, sausa. Šyrit (23d), pirmą kartą metuose snyguriuoja, ruožas leidžiantis Miškinio tilto slidokas (tikrai reikia važiuoti atsargiau). Nei vienas KIŽ aišku neveikia
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮjungus KIŽ kelias pasidarys mažiau slidus?
Ne, kelias nepasidarys kitoks dėl ženklo uždegimo. Mano mintis: ženklai turi būti logiški. Nelogiški ženklai pratina vairuotojus jų nesilaikyti.
Jei tie KIŽ junginėjami testavimui, tai taip ir reikia užrašyti: "Testuojama", nekreipkit dėmesio.
Bet, pasak nekurių forumo dalyvių, sistema veikia taip, kaip buvo suprojektuota.
- 5 patinka
Comment
-
Aš tai nesuprantu, išvis kažkoks loginis pagrindimas ten pateikiamai informacijai yra? Aš vis pravažiuodamas pamastau, ką koks užsienietis važiuodamas turėtų galvoti ir kaip suprasti ten pateikiamą informaciją "Saugių kelionių", arba joninių dieną ten švietė "Su Švente".
Juo labiau kam ta "dinaminė" sistema reikalinga, jeigu jos reakcijos laikas yra turbūt kokia savaitė. Remontuojamuose ruožuose dar savaitę iki realios darbų pradžios įžiebia 70 km/h arba 90 km/h ribojimus, nors tuo metu ten absoliučiai niekas nevyksta. Galėtų bent jau tokiose vietose kur baigiasi automagistralė, pvz. įvažiuojant į Vievį rodyti aktualų leistiną greitį, o ne tas beprasmybes.
Visuose kituose ekranuose galėtų bent jau kaip lenkai, rodyti Eismo informacijos centro tel. numerį 1871 (taip toks yra, tik reikia gerai pasiknisti norint jį surasti), bei oro ir dangos temperatūrą. Ekranai maži, bet tikrai galima aktualią info sutalpinti.
- 18 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąAš tai nesuprantu, išvis kažkoks loginis pagrindimas ten pateikiamai informacijai yra? Aš vis pravažiuodamas pamastau, ką koks užsienietis važiuodamas turėtų galvoti ir kaip suprasti ten pateikiamą informaciją "Saugių kelionių", arba joninių dieną ten švietė "Su Švente".
Juo labiau kam ta "dinaminė" sistema reikalinga, jeigu jos reakcijos laikas yra turbūt kokia savaitė. Remontuojamuose ruožuose dar savaitę iki realios darbų pradžios įžiebia 70 km/h arba 90 km/h ribojimus, nors tuo metu ten absoliučiai niekas nevyksta. Galėtų bent jau tokiose vietose kur baigiasi automagistralė, pvz. įvažiuojant į Vievį rodyti aktualų leistiną greitį, o ne tas beprasmybes.
Visuose kituose ekranuose galėtų bent jau kaip lenkai, rodyti Eismo informacijos centro tel. numerį 1871 (taip toks yra, tik reikia gerai pasiknisti norint jį surasti), bei oro ir dangos temperatūrą. Ekranai maži, bet tikrai galima aktualią info sutalpinti.
- 2 patinka
Comment
-
Įtariu priežastis banali. Prie valdymo pasodintas dėdė Pranas, kuris kažkada baigė net kokį nors ŽŪ technikumą ir todėl jam reikia gerai apmokamo darbo, nes gi dėdė. O žino jis tik, kad kai pasako, jog reikės apribojimo 70 reikės nuspausti mygtuką "A", o 90 mygtuką "B". Juos nuspaudžia kai tik pasako, kad reikės, apsidrausdamas, nes gali pamiršti ar kas nesuveiks. dar žino išjungimo mygtuką. Kai reikia uždėti kokį užrašą, žino, kad reikia nueiti pas Audriuką ir jo paprašyti, kad padarytų. Audriukas padaro per 3 dienas, nes tai jo netiesioginis darbas, bet jis žino kaip. Štai ir viskas.
- 7 patinka
Comment
-
Šiandien važiuojant į Vilnių pravažiavus Vievį ties automagistralės pradžios kelio ženklais švieslentė rodė leistino grečio apribojimą iki 110 km/h ir įspėjamąjį kelio ženklą Nr. 119 "Slidus kelias". Iš tiesų, buvo akivaizdu, kad ruožu praėjusi liūtis, nes danga buvo šlapia, vietomis matėsi vandens paviršius. Todėl greičio sumažinimas pasitarnavo eismo saugumui. Iki kito kelių susikirtimo danga vėl pasidarė sausa ir daugiau apribojimų nebebuvo.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiandien važiuojant į Vilnių pravažiavus Vievį ties automagistralės pradžios kelio ženklais švieslentė rodė leistino grečio apribojimą iki 110 km/h ir įspėjamąjį kelio ženklą Nr. 119 "Slidus kelias". Iš tiesų, buvo akivaizdu, kad ruožu praėjusi liūtis, nes danga buvo šlapia, vietomis matėsi vandens paviršius. Todėl greičio sumažinimas pasitarnavo eismo saugumui. Iki kito kelių susikirtimo danga vėl pasidarė sausa ir daugiau apribojimų nebebuvo.
- 2 patinka
Comment
-
Viskas su jais gerai.
Kintamos informacijos ženklus pastatė ne tam kad padidinti eismo saugumą ar patogumą.
Tiesiog Via Lietuva, AB pagrindinė veikla: „Valstybinės institucijos“.
Tai ir dirba kaip valstybinė institucija: gauna iš susisiekimo ministerijos "lūkesčių laišką", kuriame be visokių tvarumų ir žalumų, įvardintos ir inovacijos.
Prie kavos specialistai sugalvojo inovaciją - kintamos informacijos kelio ženklai. Varnelė "įvykdyta" užsidėta. Toliau niekam neįdomu kas su jais vyksta.
-
- 3 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąViskas su jais gerai.
Prie kavos specialistai sugalvojo inovaciją - kintamos informacijos kelio ženklai. Varnelė "įvykdyta" užsidėta. Toliau niekam neįdomu kas su jais vyksta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Turbūt vis dėl to įdomu, tik ne taip kaip turėtų būti, o, nenustebsiu, kad ruošiamas jų nurašymas ir naujų pirkimo organizavimas.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąApie kintamos informacijos ženklus išvis nerandu pateisinimo, nes prieštarauja stacionariems ženklams. Matomai bendraujama raštu su atsakymais per 20 darbo dienų...
BENDROSIOS EISMO DALYVIŲ PAREIGOS
8. Eismą keliuose Lietuvos Respublikoje gali apriboti tik kelio ženklai, nurodyti Taisyklių 1 priede, prie kelio ženklų priskirtini kintamos informacijos kelio ženklai, kurių pavyzdžiai nurodyti Taisyklių 2 priede, kelio ženklinimas, nurodytas Taisyklių 3 priede, šviesoforai ir reguliuotojo signalai, nurodyti Taisyklėse ir kituose Lietuvos Respublikoje galiojančiuose teisės aktuose, susijusiuose su eismo reguliavimu. Jeigu kelio ženklo ir kelio ženklinimo reikalavimai skiriasi, reikia vadovautis kelio ženklu. Kai kelyje įrengti kintamos informacijos kelio ženklai, vadovaujamasi kintamos informacijos kelio ženklais. Reguliuotojo nurodymai turi pirmenybę šviesoforo signalų, kelio ženklų ir kelio ženklinimo, taip pat Taisyklių reikalavimų atžvilgiu. Eismo dalyviai privalo vadovautis jiems skirtais kelio ženklais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąKai kelyje įrengti kintamos informacijos kelio ženklai, vadovaujamasi kintamos informacijos kelio ženklais.[/B]
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai galioja, kai ženklai įrengti vienoje plokštumoje. Bet jeigu kintamos informacijos ženklas rodo greitį 70, o už 30 metrų stovintis (beje laikinai darbų metu pastatytas) ženklas vėl rodo 90 km/h, o tolimesnis - tą patį 70 km/h. Tai leistinas greitis taip ir šokinėja 70->90->70
Man pačiam KIŽ kelia daugiau painiavos nei aiškumo. Kaip ir jūs, bandau aiškintisPaskutinis taisė Perfect; 2024.11.06, 15:33.
Comment
Comment