Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kintamos informacijos kelio ženklai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Kaži žiemos metu, esant +10 temp., sausam keliui, puikiam matomumui, ką rodys tie ženklai? Bus 120-130 km/h, ar būsim biurokratai, "nes nu juk žiema kalendoriuje"?
    Geras klausimas. O jeigu vasarą kintamieji rodys 150-160 km/h. Galėsime legaliai važiuoti?

    Comment


      #62
      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Geras klausimas. O jeigu vasarą kintamieji rodys 150-160 km/h. Galėsime legaliai važiuoti?
      Nerodys, nes geresnių oro sąlygų už geras, kai maksimalus 130 km/h negali būti
      Jei įrengiam kintamus ženklus, kurie atsižvelgia į kelio būklę tai greičio nustatymas pagal sezoną tuose ruožuose turėtų dingti.

      Comment


        #63
        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

        Nerodys, nes geresnių oro sąlygų už geras, kai maksimalus 130 km/h negali būti
        Jei įrengiam kintamus ženklus, kurie atsižvelgia į kelio būklę tai greičio nustatymas pagal sezoną tuose ruožuose turėtų dingti.
        Kad sezono įtaka yra ne tik "slidu".

        Comment


          #64
          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Geras klausimas. O jeigu vasarą kintamieji rodys 150-160 km/h. Galėsime legaliai važiuoti?
          jei mieste galime 70-80 ženklus statyti, tai ir 150-160 autostradoje logiška.
          -

          Comment


            #65
            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            jei mieste galime 70-80 ženklus statyti, tai ir 150-160 autostradoje logiška.
            nelogiška, niekur nėra didesnio greičio kaip 130km/h, apart Vokietijos kurioje ir jau po truputį bresta įdėjos atsisakyti neribojamo greičio. Automobilių gamintojai taip pat mažina maksimalų greitį automobiliuose.

            Comment


              #66
              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              nelogiška, niekur nėra didesnio greičio kaip 130km/h, apart Vokietijos kurioje ir jau po truputį bresta įdėjos atsisakyti neribojamo greičio. Automobilių gamintojai taip pat mažina maksimalų greitį automobiliuose.
              Lenkijoje 140

              Comment


                #67
                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Kad sezono įtaka yra ne tik "slidu".
                Ir kokie gi dar skirtumai be temperatūros?
                Nebent kailiniai trukdo vairą sukinėt (bet jei lauke +10 tai ir kailinuotų nebus )

                Comment


                  #68
                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Lenkijoje 140
                  na Lietuvai iki Lenkijos autostradų dar toli, o kažkas svajoja apie 150-160

                  Comment


                    #69
                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                    Ir kokie gi dar skirtumai be temperatūros?
                    Nebent kailiniai trukdo vairą sukinėt (bet jei lauke +10 tai ir kailinuotų nebus )
                    Na kad ir tai kad žiema važiuojam žieminėmis padangomis kurios yra skirtos sukibimui šaltu ir slidžiu keliu ir todėl turi mažesnį sukibimą drėgnu ar sausu oru. Ypač jeigu yra šilta kuomet guma yra minkštesnė.

                    Beto, dėl temperatūros keičiasi ir pačio asfalto būklė, ypač pas mus kur naudojama gana minkštą afaltą (nes pvz prancūziškas kietas žiemą sutrukinėtų).

                    Comment


                      #70
                      Parašė bička Rodyti pranešimą
                      Vakar ties Gariūnais pradėjo veikti kintami kelio ženklai. Nuotrauka 2022-01-18
                      šiandien po pietų nei viena kryptim neveikė nei vienas kintamas ženklas. Gal dar testuoja? Ar jie veiks tik išskirtinėmis sąlygomis?
                      -

                      Comment


                        #71
                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Na kad ir tai kad žiema važiuojam žieminėmis padangomis kurios yra skirtos sukibimui šaltu ir slidžiu keliu ir todėl turi mažesnį sukibimą drėgnu ar sausu oru. Ypač jeigu yra šilta kuomet guma yra minkštesnė.

                        Beto, dėl temperatūros keičiasi ir pačio asfalto būklė, ypač pas mus kur naudojama gana minkštą afaltą (nes pvz prancūziškas kietas žiemą sutrukinėtų).
                        Vasarą su žieminėmis nedraudžiama važinėt, kaip ir su M+S nedraudžiama važinėt. Šitie gumos niuansai sausame kelyje turbūt turi mažiau reikšmės nei pvz skirtingos automobilio masės. Esminis dalykas dėl ko žiemą reikia riboti greitį, tai plikledis ir sniegas. Visi kiti dalykai būna ir vasarą.

                        Comment


                          #72
                          Greitkelyje Kaunas-Vilnius – nauji neaiškūs greičio ribojimai
                          https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...cio-ribojimai/

                          Nežinau, ar juoktis, ar verkti
                          Paskutinis taisė Romas; 2022.01.29, 08:06. Priežastis: Plika nuoroda be pavadinimo

                          Comment


                            #73
                            Iš pirmo žvilgsnio viskas aišku - jei prastas oras, galioja kintami kelio ženklai su "90".

                            Autoriui kilo klausimas, koks leistinas greitis jei netrukus yra ženklas " Greitkelis".
                            Aišku, galima būtų pasakyti, kad žmogui galva duota ne tik tam, kad būtų ant ko kepurę nešioti ar prie ko mobiliaką prispausti - reikia laikytis saugaus greičio.

                            Gal kas žino, kokios nustatytos kintamų kelio ženklų galiojimo zonos.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Iš pirmo žvilgsnio viskas aišku - jei prastas oras, galioja kintami kelio ženklai su "90".

                              Autoriui kilo klausimas, koks leistinas greitis jei netrukus yra ženklas " Greitkelis".
                              Aišku, galima būtų pasakyti, kad žmogui galva duota ne tik tam, kad būtų ant ko kepurę nešioti ar prie ko mobiliaką prispausti - reikia laikytis saugaus greičio.

                              Gal kas žino, kokios nustatytos kintamų kelio ženklų galiojimo zonos.
                              Ar kintami, ar pastovūs ženklai, jų galiojimo zonos tokios pačios.

                              Comment


                                #75
                                KET aštuntame punkte parašyta, jog jeigu yra įrengti kintamos informacijos ženklai, jais ir reiktų vadovautis.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Autoriui kilo klausimas, koks leistinas greitis jei netrukus yra ženklas " Greitkelis".
                                  Aišku, galima būtų pasakyti, kad žmogui galva duota ne tik tam, kad būtų ant ko kepurę nešioti ar prie ko mobiliaką prispausti - reikia laikytis saugaus greičio.
                                  Esmė, ar kintamo kelio ženklų vietoje jau buvo greitkelis, ar ne. Jeigu jau buvo greitkelis ir jame atsirado greitį ribojantys kelio ženklai, reikia laikytis juose nurodyto greičio ir dar vienas greitkelio ženklas nieko nereiškia. Bet šis atvejis mažai tikėtinas, nes Lietuvoje greitkelio ženklas įrengiamas tik kelio pradžioje ir įvažiuojant į kelią iš šalutinio kelio.

                                  O jeigu tai buvo paprastas kelias, atsirado apribojimai ir tik tada prasidėjo greitkelis, tai apribojimai nutrūksta ir įsigalioja greitkelio leidžiamas greitis.

                                  Comment


                                    #77
                                    Apie kintamos informacijos ženlus yra tema, Tiesa, ji nelabai aktyvi.

                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                    2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, po ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
                                    Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.

                                    Click image for larger version  Name:	a1_ženklai_IMG20221117105452.jpg Views:	13 Size:	188,2 kB ID:	2006355
                                    Drįsčiau nesutikti, kolega.
                                    Pranešimas, kad esant teoriniams maksimaliam greičiui 110 km/h provežuotame kelyje Vilniaus - Kauno iš tikrųjų galima saugiai važiuoti net 110 km/h (gal net pirmąja juosta), tai čia yra tokia sensacija, jog tikrai verta uždegti du šauktukus.


                                    O jei rimtai, tai prieš žiemą​​​​​​ tos lentos gali būti reikalingos, nes kas žino kiek bus autoįvykių ar kitokių sutrikimų.

                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    O kurioj čia vietoj švaistoma?
                                    Išleista pinigų lentoms, o jos beveik neveikia
                                    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.19, 19:18.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Apie kintamos informacijos ženlus yra tema, Tiesa, ji nelabai aktyvi.


                                      Drįsčiau nesutikti, kolega.
                                      Pranešimas, kad esant teoriniams maksimaliam greičiui 110 km/h provežuotame kelyje Vilniaus - Kauno iš tikrųjų galima saugiai važiuoti net 110 km/h (gal net pirmąja juosta), tai čia yra tokia sensacija, jog tikrai verta uždegti du šauktukus.


                                      O jei rimtai, tai prieš žiemą​​​​​​ tos lentos gali būti reikalingos, nes kas žino kiek bus autoįvykių ar kitokių sutrikimų.


                                      Išlesita pinigų lentoms, o jos beveik neveikia
                                      Tai jos ir neskirtos nuolatiniam veikimui. Jei viskas gerai, kam joms šviesti? Jos skirtos įspėti apie pavojus, sumažinti leistiną greitį arba kaip tik padidinti greitį, pvz., žiemą, jei sąlygos geros. Palaukim, dar įsivažiuos su valdymu.

                                      Comment


                                        #79
                                        Penktadienį vakare link Kauno degė keletas 90 ! ir slidus kelias. Už keletos kilometrų buvo spūstelės iki pilno sustojimo, daug kas norėjo pasižiūrėti į apvirtusį kitoje kelio pusėje. Tai kaip ir pravertė įspėjimas nelėkti.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          #80
                                          Šiandien ryte važiavau iš Kauno į Vilnių ir vėliau atgal. Veikė VISOS švieslentės, rodydamos įspėjamuosius ženklus, kad slidus kelias. Už Elektrėnų 3 iš eilės švieslentės ribojo greitį iki 90 km/h. Tas pats ir už Vievio. Už Grigiškių 2 švieslentės ribojo greitį iki 80 km/h. Tai yra, švieslentės atliko savo vaidmenį. Normaliomis sąlygomis jos nerodo nieko. Vairuotojų dėmesio ir neturi blaškyti jokie ženklai ar užrašai, jei to nereikia saugiam eismui užtikrinti. Čia iškart prisimenu Vilniaus didžiąsias švieslentes, kurios, jei nėra su eismo saugumu susijusios informacijos, rodo kokias nors nesąmones.

                                          Click image for larger version

Name:	20221220_212246.jpg
Views:	1138
Size:	75,5 kB
ID:	2018745

                                          Comment

                                          Working...
                                          X