Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kintamos informacijos kelio ženklai
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Geras klausimas. O jeigu vasarą kintamieji rodys 150-160 km/h. Galėsime legaliai važiuoti?
Jei įrengiam kintamus ženklus, kurie atsižvelgia į kelio būklę tai greičio nustatymas pagal sezoną tuose ruožuose turėtų dingti.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Nerodys, nes geresnių oro sąlygų už geras, kai maksimalus 130 km/h negali būti
Jei įrengiam kintamus ženklus, kurie atsižvelgia į kelio būklę tai greičio nustatymas pagal sezoną tuose ruožuose turėtų dingti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Geras klausimas. O jeigu vasarą kintamieji rodys 150-160 km/h. Galėsime legaliai važiuoti?-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
jei mieste galime 70-80 ženklus statyti, tai ir 150-160 autostradoje logiška.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
nelogiška, niekur nėra didesnio greičio kaip 130km/h, apart Vokietijos kurioje ir jau po truputį bresta įdėjos atsisakyti neribojamo greičio. Automobilių gamintojai taip pat mažina maksimalų greitį automobiliuose.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad sezono įtaka yra ne tik "slidu".
Nebent kailiniai trukdo vairą sukinėt (bet jei lauke +10 tai ir kailinuotų nebus )
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Lenkijoje 140
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Ir kokie gi dar skirtumai be temperatūros?
Nebent kailiniai trukdo vairą sukinėt (bet jei lauke +10 tai ir kailinuotų nebus )
Beto, dėl temperatūros keičiasi ir pačio asfalto būklė, ypač pas mus kur naudojama gana minkštą afaltą (nes pvz prancūziškas kietas žiemą sutrukinėtų).
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąVakar ties Gariūnais pradėjo veikti kintami kelio ženklai. Nuotrauka 2022-01-18-
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kad ir tai kad žiema važiuojam žieminėmis padangomis kurios yra skirtos sukibimui šaltu ir slidžiu keliu ir todėl turi mažesnį sukibimą drėgnu ar sausu oru. Ypač jeigu yra šilta kuomet guma yra minkštesnė.
Beto, dėl temperatūros keičiasi ir pačio asfalto būklė, ypač pas mus kur naudojama gana minkštą afaltą (nes pvz prancūziškas kietas žiemą sutrukinėtų).
Comment
-
Greitkelyje Kaunas-Vilnius – nauji neaiškūs greičio ribojimai
https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...cio-ribojimai/
Nežinau, ar juoktis, ar verkti
- 1 patinka
Comment
-
Iš pirmo žvilgsnio viskas aišku - jei prastas oras, galioja kintami kelio ženklai su "90".
Autoriui kilo klausimas, koks leistinas greitis jei netrukus yra ženklas " Greitkelis".
Aišku, galima būtų pasakyti, kad žmogui galva duota ne tik tam, kad būtų ant ko kepurę nešioti ar prie ko mobiliaką prispausti - reikia laikytis saugaus greičio.
Gal kas žino, kokios nustatytos kintamų kelio ženklų galiojimo zonos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIš pirmo žvilgsnio viskas aišku - jei prastas oras, galioja kintami kelio ženklai su "90".
Autoriui kilo klausimas, koks leistinas greitis jei netrukus yra ženklas " Greitkelis".
Aišku, galima būtų pasakyti, kad žmogui galva duota ne tik tam, kad būtų ant ko kepurę nešioti ar prie ko mobiliaką prispausti - reikia laikytis saugaus greičio.
Gal kas žino, kokios nustatytos kintamų kelio ženklų galiojimo zonos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAutoriui kilo klausimas, koks leistinas greitis jei netrukus yra ženklas " Greitkelis".
Aišku, galima būtų pasakyti, kad žmogui galva duota ne tik tam, kad būtų ant ko kepurę nešioti ar prie ko mobiliaką prispausti - reikia laikytis saugaus greičio.
O jeigu tai buvo paprastas kelias, atsirado apribojimai ir tik tada prasidėjo greitkelis, tai apribojimai nutrūksta ir įsigalioja greitkelio leidžiamas greitis.
- 4 patinka
Comment
-
Apie kintamos informacijos ženlus yra tema, Tiesa, ji nelabai aktyvi.
Parašė gerietis Rodyti pranešimą2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, po ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.
Pranešimas, kad esant teoriniams maksimaliam greičiui 110 km/h provežuotame kelyje Vilniaus - Kauno iš tikrųjų galima saugiai važiuoti net 110 km/h (gal net pirmąja juosta), tai čia yra tokia sensacija, jog tikrai verta uždegti du šauktukus.
O jei rimtai, tai prieš žiemą tos lentos gali būti reikalingos, nes kas žino kiek bus autoįvykių ar kitokių sutrikimų.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO kurioj čia vietoj švaistoma?Paskutinis taisė Romas; 2022.11.19, 19:18.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąApie kintamos informacijos ženlus yra tema, Tiesa, ji nelabai aktyvi.
Drįsčiau nesutikti, kolega.
Pranešimas, kad esant teoriniams maksimaliam greičiui 110 km/h provežuotame kelyje Vilniaus - Kauno iš tikrųjų galima saugiai važiuoti net 110 km/h (gal net pirmąja juosta), tai čia yra tokia sensacija, jog tikrai verta uždegti du šauktukus.
O jei rimtai, tai prieš žiemą tos lentos gali būti reikalingos, nes kas žino kiek bus autoįvykių ar kitokių sutrikimų.
Išlesita pinigų lentoms, o jos beveik neveikia
- 2 patinka
Comment
-
Šiandien ryte važiavau iš Kauno į Vilnių ir vėliau atgal. Veikė VISOS švieslentės, rodydamos įspėjamuosius ženklus, kad slidus kelias. Už Elektrėnų 3 iš eilės švieslentės ribojo greitį iki 90 km/h. Tas pats ir už Vievio. Už Grigiškių 2 švieslentės ribojo greitį iki 80 km/h. Tai yra, švieslentės atliko savo vaidmenį. Normaliomis sąlygomis jos nerodo nieko. Vairuotojų dėmesio ir neturi blaškyti jokie ženklai ar užrašai, jei to nereikia saugiam eismui užtikrinti. Čia iškart prisimenu Vilniaus didžiąsias švieslentes, kurios, jei nėra su eismo saugumu susijusios informacijos, rodo kokias nors nesąmones.
- 16 patinka
Comment
Comment