Manau visi sutiksite, kad Kaune yra daug ką tobulinti. Ši mintis gimė žaliųjų rodyklių temoje, bet manau ji verta atskiros temos. Visi važinėjantys Kaune geriausiai gali pasiūlyti patobulimus, o juos paskui beliks tik <copy/paste> ir <send>.
Pradžioje siūlau keletą punktų diskusijos užvedimui:
(1) Savanorių-Žemaičių sankryža. Sukant į kairę iš Žemaičių link Savanorių kalno, kelią pastoja pėsčiųjų vora. Perėjos ten seniai nebėra (matyt iš įpročio) jie ten kerėplina ir žiauriai trikdo eismą ir taip jau apkrautoje sankryžoje. Reikėtų atitvarų pėstiesiems ar dar ko nors.
(2) Uždrausti stovėjimą Taikos pr. pirmoje juostoje tarp Savanorių ir Kovo -osios. Intensyvaus eismo gatvė ir stovinčios mašinos pastoviai trukdo. Ypač mane piktina atkarpa nuo Pašilės iki Kovo 11 žiedo, mašinų ten tikrai daug ir vietoje 3 juostų normalios gatvės tenka tilpti į 2.
(3) Nauja sankryža prie naujos Maximos Petrašiūnuose. Nesusipratimas važiuojant nuo HE pusės. Visas srautas po išplatėjimo į dvi juostas ties troleibusų žiedu už 300 metrų turi susimažinti vėl į vieną juostą. Nes sukantiems į Maximą palikta visa juosta, o tokių ten 2 iš 50. Pradžioje fazės buvo nesureguliuotos, tai iš vis situacija buvo tragiška, poto pareguliavus jau pagerėjo, bet man vis tiek norisi abiejų juostų tiesiai.
(4) Rekonstruoti Taikos-Baranausko sankryžą taip, kad būtų galima saugiai sukti į kairę į Baranausko gatvę. Tai labai sumažintų aplinkinėmis tam nepritaikytomis gatvelėmis sukamus kilometrus, kuriems reikia atsidurti ties Zoologijos sodu ar Viešąja Biblioteka.
.... Sąrašą tęskime....
Pradžioje siūlau keletą punktų diskusijos užvedimui:
(1) Savanorių-Žemaičių sankryža. Sukant į kairę iš Žemaičių link Savanorių kalno, kelią pastoja pėsčiųjų vora. Perėjos ten seniai nebėra (matyt iš įpročio) jie ten kerėplina ir žiauriai trikdo eismą ir taip jau apkrautoje sankryžoje. Reikėtų atitvarų pėstiesiems ar dar ko nors.
(2) Uždrausti stovėjimą Taikos pr. pirmoje juostoje tarp Savanorių ir Kovo -osios. Intensyvaus eismo gatvė ir stovinčios mašinos pastoviai trukdo. Ypač mane piktina atkarpa nuo Pašilės iki Kovo 11 žiedo, mašinų ten tikrai daug ir vietoje 3 juostų normalios gatvės tenka tilpti į 2.
(3) Nauja sankryža prie naujos Maximos Petrašiūnuose. Nesusipratimas važiuojant nuo HE pusės. Visas srautas po išplatėjimo į dvi juostas ties troleibusų žiedu už 300 metrų turi susimažinti vėl į vieną juostą. Nes sukantiems į Maximą palikta visa juosta, o tokių ten 2 iš 50. Pradžioje fazės buvo nesureguliuotos, tai iš vis situacija buvo tragiška, poto pareguliavus jau pagerėjo, bet man vis tiek norisi abiejų juostų tiesiai.
(4) Rekonstruoti Taikos-Baranausko sankryžą taip, kad būtų galima saugiai sukti į kairę į Baranausko gatvę. Tai labai sumažintų aplinkinėmis tam nepritaikytomis gatvelėmis sukamus kilometrus, kuriems reikia atsidurti ties Zoologijos sodu ar Viešąja Biblioteka.
.... Sąrašą tęskime....
Comment