Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nelabai matau rysio cia to zenklinimo ir kamscio, nes sitas kamstis buvo tiktai tas dienas kai keite zenklinima o dabar ten nera jokio kamscio.... O jei ziurint dar giliau tai ten isiliejant i klaipedos - vilniaus kelia vistiek lieka viena juosta tai cia tik 50 metru anksciau padare kad rikiuotusi visos masinos taip atsirado viena greitejimo juosta isiliet i via baltika nes ten stovint nuo nulio ivaziuot tarp masinu kurios atlekia ant vidutiniskai 90kmh prasciau vairuojantiems nelengva buvo

    Comment


      Parašė Krokas Rodyti pranešimą
      o dabar ten nera jokio kamscio....
      Kas dieną atvažiuoju nuo Giraitės ir nusuku link Šilainių, važinėju su CB radio stotele ir kol neįvažiuoju į miestą būnu nusistatęs fūristų dažnį. Kamščiai ten kas diena ir šiandiena vėl tas pats buvo. Reiktu atsakingiems už eismo priežiūrą pasiklausyti kokie ten pokalbiai vyksta, gerų žodžių ten jie nesulaukia.

      Aš pats nemačiau, bet kaip supratau ten prieš susiliejimą su Klaipėda-Vilnius yra dabar padaryta greitėjimo juosta nuo Šilainių (seniau jos nebuvo). Toliau kelias siaurėja iki vienos juostos kur pirmumą įgauna būtent tie atvažiuojantieji nuo Šilainių. Visas srautas nuo Marijampolės pusės kemšasi. Taip supratau iš vairuotojų pokalbio.

      Comment


        Parašė dinux Rodyti pranešimą
        Toliau kelias siaurėja iki vienos juostos kur pirmumą įgauna būtent tie atvažiuojantieji nuo Šilainių. Visas srautas nuo Marijampolės pusės kemšasi. Taip supratau iš vairuotojų pokalbio.
        Keista situacija, reikėtų, kad srautui nuo Marijampolės nereikėtų rikiuotis iš antros į pirmą juostą, o tie kurie iš Šilainių išsuka, turėtų įsilieti į antrą juostą ir tada visi įsilieti į Klaipėda-Vilnius.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Čia paskleista antis, apie kurią diskutuojama, nors realiai situacija iki galo nėra žinoma. Važiuojant aplinkkeliu susiaurėjimas liko toks pat kaip ir seniau - važiuojantieji antra juosta turi persirikiuoti į pirmą. Ši juosta gražiai persisuka ir vairuotojai toliau važiuoja seniau buvusios antros juostos vieta. Tuo tarpu buvusios pirmos juostos vietoje yra greitėjimo juosta atvažiuojantiems nuo Šilainių. Pirmumo jie tikrai neturi, nes turi įsilieti į pirmą (ex.antrąją) juostą. Esminis skirtumas atvažiuojantiems nuo Marijampolės yra tas, kad pats susiaurėjimas yra atkeltas 100 metrų arčiau.

          Kokias esmines problemas važiuodamas nuo ten mačiau yra: 1)jokios informacijos apie pasikeitusią eismo tvarką (bent minimalios) 2)ženklas apie kelio susiaurėjimą ir tai jog reikia persirikiuoti gal tik max. 100 metrų iki antros juostos pabaigos ir jeigu gerai pamenu tik kairėje važiuojamosios dalies pusėje 3)tuo tarpu važiuojantieji pirma juosta prieš pat posūkį į Šilainius mato klaidinantį ženklą, kuriame nurodyta, kad yra juosta išsukimui, o pirma ir antra juostos važiuoja tiesiai, nors beveik toje pačioje vietoje jau prasideda antros juostos susiaurėjimas.

          Taigi mano nuomone, pagrindinė problema lemianti kamščius yra vairuotojų rikiavimasis į pirmą juostą paskutiniu momentu, bei "meistriškas" ženklų išdėstymas. Jeigu, kaip priklauso normaliame tokio lygio kelyje vairuotojai būtų informuoti pvz. 500 metrų iki važiuojamosios dalies susiaurėjimo, tokių kamščių nebūtų.
          Paskutinis taisė newcome; 2016.09.27, 20:32.

          Comment


            Parašė newcome Rodyti pranešimą
            Čia paskleista antis, apie kurią diskutuojama, nors realiai situacija iki galo nėra žinoma. Važiuojant aplinkkeliu susiaurėjimas liko toks pat kaip ir seniau - važiuojantieji antra juosta turi persirikiuoti į pirmą. Ši juosta gražiai persisuka ir vairuotojai toliau važiuoja seniau buvusios antros juostos vieta. Tuo tarpu buvusios pirmos juostos vietoje yra greitėjimo juosta atvažiuojantiems nuo Šilainių. Pirmumo jie tikrai neturi, nes turi įsilieti į pirmą (ex.antrąją) juostą. Esminis skirtumas atvažiuojantiems nuo Marijampolės yra tas, kad pats susiaurėjimas yra atkeltas 100 metrų arčiau.

            Kokias esmines problemas važiuodamas nuo ten mačiau yra: 1)jokios informacijos apie pasikeitusią eismo tvarką (bent minimalios) 2)ženklas apie kelio susiaurėjimą ir tai jog reikia persirikiuoti gal tik max. 100 metrų iki antros juostos pabaigos ir jeigu gerai pamenu tik kairėje važiuojamosios dalies pusėje 3)tuo tarpu važiuojantieji pirma juosta prieš pat posūkį į Šilainius mato klaidinantį ženklą, kuriame nurodyta, kad yra juosta išsukimui, o pirma ir antra juostos važiuoja tiesiai, nors beveik toje pačioje vietoje jau prasideda antros juostos susiaurėjimas.

            Taigi mano nuomone, pagrindinė problema lemianti kamščius yra vairuotojų rikiavimasis į pirmą juostą paskutiniu momentu. Jeigu, kaip priklauso normaliame tokio lygio kelyje vairuotojai būtų informuoti pvz. 500 metrų iki važiuojamosios dalies susiaurėjimo, tokių kamščių nebūtų.
            Eismo organizavimas baisiam lygyje. Pažiūrėkit, kiek laiko praėjo, kol pastatė normalius ženklus prieš Megos viaduką, kad lėtėjimo juosta skirta ir sukantiems į dešinę prieš viaduką, ir už jo. Kiek klaidinti vairuotojai. Kiek jų rikiuodavosi į lėtėjimo juostą ties viaduku, nors ten buvo ištisinė. Po to buvo laikinai tą ištisinę pakeitę į brūkšninę...

            Comment


              Siandien Taubuciu sankryzoje (Baltu pr/Gruso/Rasytes) montavo/tvarke naujus sviesoforus.

              Beje toks, pastebejimas - po eismo pakeitimo (kai neleidziama pakilus kalnu sukti i kaire t.y. Gruso gatve) ten nemaciau ne vienos avarijos.

              Klausimas - kodel sie eismo pakitimai nebuvo padaryti anksciau ir kiek kainavo eismo saugumo komisijos visiskas uzdejimas skerso ant sitos problemos?

              Per visa tos sankryzos istorija ten buvo nuskinta desimtys sviesoforu ir sudauzyta simtai masinu. Vienas elementarus sprendimas viska pakeite, bet jo reikejo laukti 20 metu.
              Occupation: igra na balalaikach v traktirach

              Comment


                Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                Siandien Taubuciu sankryzoje (Baltu pr/Gruso/Rasytes) montavo/tvarke naujus sviesoforus.

                Beje toks, pastebejimas - po eismo pakeitimo (kai neleidziama pakilus kalnu sukti i kaire t.y. Gruso gatve) ten nemaciau ne vienos avarijos.

                Klausimas - kodel sie eismo pakitimai nebuvo padaryti anksciau ir kiek kainavo eismo saugumo komisijos visiskas uzdejimas skerso ant sitos problemos?

                Per visa tos sankryzos istorija ten buvo nuskinta desimtys sviesoforu ir sudauzyta simtai masinu. Vienas elementarus sprendimas viska pakeite, bet jo reikejo laukti 20 metu.
                Pasikeitė mąstymas iš "žmonės turi būt sąmoningi ir matyti" į tai, kad svarbu ne kelionės trukmė, o jos saugumas. Kažkiek daugiau sudeginto kuro (ir daugeliu atveju - laiko) kaina neprilygs sudaužytos mašinos ar infrastruktūrai taisymo kainai.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  . Kažkiek daugiau sudeginto kuro (ir daugeliu atveju - laiko) kaina neprilygs sudaužytos mašinos ar infrastruktūrai taisymo kainai.
                  Ną čia dar reikėtų skaičiuoti kiek tūkstančių žmonių laiko ir kuro sudeginama vienos avarijos kainai

                  Comment


                    Parašė dinux Rodyti pranešimą
                    Aš pats nemačiau, bet kaip supratau ten prieš susiliejimą su Klaipėda-Vilnius yra dabar padaryta greitėjimo juosta nuo Šilainių (seniau jos nebuvo). Toliau kelias siaurėja iki vienos juostos kur pirmumą įgauna būtent tie atvažiuojantieji nuo Šilainių. Visas srautas nuo Marijampolės pusės kemšasi. Taip supratau iš vairuotojų pokalbio.
                    Nuo Marijampolės atvažiuojantiems pirmumas iki pat įsiliejimo į Klaipėda-Vilnius. Plius prailginta ištisinė linija įsirikiavimui į Klaipėda-Vilnius, galima įsirikiuoti tik už nusukimo link Vilnius-Klaipėda.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Juozapavičiaus pr. tai pamiršo, ten vos ne kas 10 metrų po posūkį į kairę į kiekvieną kiemuką ir įvažiavimą....

                      Comment


                        Parašė Auwris Rodyti pranešimą
                        Juozapavičiaus pr. tai pamiršo, ten vos ne kas 10 metrų po posūkį į kairę į kiekvieną kiemuką ir įvažiavimą....
                        Tai ten Kupčinsko projektas
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                          Tai ten Kupčinsko projektas
                          Čia turbūt vienas iš geresnių Kupčinsko darbų, o linijas braižo ir šviesoforus reguliuoja ne miesto merai ir net ne valstybės prezidentai, jei tas nėra aišku
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                            Čia turbūt vienas iš geresnių Kupčinsko darbų, o linijas braižo ir šviesoforus reguliuoja ne miesto merai ir net ne valstybės prezidentai, jei tas nėra aišku
                            Bet reguliuotojai galbūt skiriami, arba bent priklausomi nuo to kokia kryptim juos pasuka išrinkta tarbyba su meru? Ar atsitiktinai sugalvojo dabar daryt kitaip?

                            Comment


                              Aha, jei gatvėj lemputė perdegė, o ant rytojaus jos nepakeitė, tai kaltas Liandsbergis (vyresnysis), nes juk neatsitiktinai nepakeitė....

                              O jei rimtai, tai gal jie pasiskaito tokį forumą kaip šis, ir tada pabando pakeist, nes labai gali būti, kad tas reguliuotojas kartą nureguliavo ir daugiau niekad ta gatve pats nevažiuoja ir nemato kas ten dedasi įvairiu paros metu. Tikrai ne viena forume rimtai vanota problema išspręsta, taigi kuo daugiau diskutuosim tuo bus geriau. Ir tik nereikia galvoti, kad už kiekvieną neišpiltą šiukšlių kibirą mieste atsakingas meras ar caras ar sutvarkys tik naujasis gelbėtojas su išdraskytų kolūkių pirmininkais.
                              Paskutinis taisė myhorsegallery; 2016.10.16, 21:01.
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                Aha, jei gatvėj lemputė perdegė, o ant rytojaus jos nepakeitė, tai kaltas Liandsbergis (vyresnysis), nes juk neatsitiktinai nepakeitė
                                Kvailas palyginimas. Buvo rašyta, kad neseniai buvo nutarta orientuotis į kairių posūkių naikinimą ar mažinimą, tad kažkas tą turėjo sugalvoti ar įtakoti. Galbūt nauji žmonės atitinkamose tarnybose? Galbūt nauji politikai, kurie tiems žmonės davė tokią mintį?

                                Comment


                                  Tema turėtų būti apie konkrečias Kauno vietas, o ne tuščias politikavimas.
                                  Rinkimų tema yra kitoje skiltyje.

                                  Comment


                                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                    Kažkas čia su ženklais negerai


                                    Atkreipkit dėmesį, šviesoforo rodyklės dabar pakeistos į įstrižas kairėn, smulkmena, bet logikos daugiau, ypač ten važiuojantiems pirmą kartą.
                                    Paskutinis taisė myhorsegallery; 2016.12.22, 00:10.
                                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                                    Comment


                                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                      Atvaizdas


                                      Atkreipkit dėmesį, šviesoforo rodyklės dabar pakeistos į įstrižas kairėn, smulkmena, bet logikos daugiau, ypač ten važiuojantiems pirmą kartą.
                                      Tai ir šviesos turi į kairę būti, nes dabar konkreti klaida-prieštaravimas.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Tai ir šviesos turi į kairę būti, nes dabar konkreti klaida-prieštaravimas.

                                        Konkreti klaida buvo, dabar jos nebeliko, gal nesupratai apie kurią vietą kalbame ir kas ten pasikeitė, pravažiuok Parodos kalnu žemyn....
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                          Konkreti klaida buvo, dabar jos nebeliko, gal nesupratai apie kurią vietą kalbame ir kas ten pasikeitė, pravažiuok Parodos kalnu žemyn....
                                          Aš komentavau tavo įdėtą paveiksliuką, kur eismo rodyklės į kairę, o šviesaforo rodyklės ne į kairę, o tiesiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X