Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    kažkas sakė, kad 40 metų jau į kairę sukti toje sankryžoje negalima? Jei nori tai galima
    Vargšas francūzas, Savanorių pr. toj vietoj išvis fūrom draudžiama važiuot. Pirmą kart Kaune atsidūrus atleistina...

    Mane tai 'veža' dvi šviesoforinės perėjos Kaune, viena Pramonės pr. ties buvusiu "Pluoštu", pastoviai mirksi, nors ne taip seniai jis veikė; kita Raudondvario pl. ties irgi buvusiu Kaspino fabriku (pirmas už žiedo nuo centro pusės) - šis veikia, bet žiauriai klastingai (kai jis raudonas, tas vienintelis pėsčiasis jau seniai būna perėjęs gatvę ). Pirma perėja eina vidutiniškai 1 žmogus per valandą, antra - gal 2. Sovietmečiu ten buvo dideli fabrikai, srautas darbuotojų didžiulis, dabar jie nebeveikia, nebėra ir pėsčiųjų, bet šviesoforai laiko pokyčių Kaune nepripažįsta....Raudodvario pl. seniai bebuvau, gal po asfaltavimo kas pasikeitė?
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      #82
      Parašė disident Rodyti pranešimą
      "Aklųjų" šviesoforas senovinis, taigi tikrai jokio ryšio tarp minimos pėsčiųjų perėjos ir tos sankryžos nėra. Perėjoje tiesiog užsidega žalia pėstiesiems po tam tikro laiko.
      Naujasis pėsčiųjų šviesoforas Tvirtovės al. suderintas su visais Taikos pr. šviesoforais iki Kovo 11-osios g.

      Comment


        #83
        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
        Vargšas francūzas, Savanorių pr. toj vietoj išvis fūrom draudžiama važiuot. Pirmą kart Kaune atsidūrus atleistina...
        Tikrai kad vargšas prancūzas. Net navigacijos neįperka. Bet kokia navigacija, net ir be fūrų atributų nebūtų per ten routinus.

        Comment


          #84
          Pagaliau sveikas protas nugalėjo:

          Petrašiūnuose keičiasi eismo tvarka: nelieka atskiros kairiojo posūkio juostos

          Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/0...#ixzz3ntkWW9pv

          Jau ne kartą čia diskutuota ir mano argumentas buvo, kad nesąmonė turėti atskirą juostą sukimui tik į kairę kai tiesiai iš 100 važiuoja 95+, o suka mažiau nei 5. VIP juosta buvo

          Comment


            #85
            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Pagaliau sveikas protas nugalėjo:

            Petrašiūnuose keičiasi eismo tvarka: nelieka atskiros kairiojo posūkio juostos

            Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/0...#ixzz3ntkWW9pv

            Jau ne kartą čia diskutuota ir mano argumentas buvo, kad nesąmonė turėti atskirą juostą sukimui tik į kairę kai tiesiai iš 100 važiuoja 95+, o suka mažiau nei 5. VIP juosta buvo
            sekanti vieta kur reikia patobulinimus mest velniop - studentu baranausko. padare eiles sukimui i kaire, kuriose pvz rytais kokios 2 masinos stovi, uztai tiesiai - eile iki rimvydo gatves. isvis ten kairi posuki eliminuot is studentu reiktu kaip buvo padare tik su laiko lentelem.
            *censored*

            Comment


              #86
              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Naujasis pėsčiųjų šviesoforas Tvirtovės al. suderintas su visais Taikos pr. šviesoforais iki Kovo 11-osios g.
              Kaip tai padaryta, jeigu senieji šviesoforai negali siųsti jokių duomenų apie degančius juose signalus ir reguliuojami tiesiog apskaičiuojant laiką? Ar aš čia klystu?

              Comment


                #87
                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Pagaliau sveikas protas nugalėjo:

                Petrašiūnuose keičiasi eismo tvarka: nelieka atskiros kairiojo posūkio juostos

                Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/0...#ixzz3ntkWW9pv

                Jau ne kartą čia diskutuota ir mano argumentas buvo, kad nesąmonė turėti atskirą juostą sukimui tik į kairę kai tiesiai iš 100 važiuoja 95+, o suka mažiau nei 5. VIP juosta buvo
                Laikas parodys. Nuo HES ateina tik viena juosta, dvi juostos iki sviesoforo trunka turbut 100 metru, tai tas atstumas labiau psichologinis nervas nei reali nauda. Tipo jau tas 100 metru isgelbes nuo kamsciu. Bus Juozapaviciaus pr. variantas. Niekas beveik nevaziuoja 2 juosta nes pastoviai 1-2masinos suka i kaire, o is priekio eismo srautas didziulis jau ir dabar dar neatidarius tilto, tai tie kol pasuka i kaire praeina visa faze, arsesni vairuotojai kisa masinas i pirma juosta, kiti laukia kol nuvaziuos sukantys i kaire. Tai kazin kas bus kai tilta atidarys.
                Kiek teko matyti Raudondvario pl. rekonstrukcijos projekta, tai labai gerai, kad numatytos 2juostos tiesiai + papildomos kairiems posukiams.

                Comment


                  #88
                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                  sekanti vieta kur reikia patobulinimus mest velniop - studentu baranausko. padare eiles sukimui i kaire, kuriose pvz rytais kokios 2 masinos stovi, uztai tiesiai - eile iki rimvydo gatves. isvis ten kairi posuki eliminuot is studentu reiktu kaip buvo padare tik su laiko lentelem.
                  100% pritariu, nesuvokiu kodėl ten VIP'inę juostą tik į kairę padarė. Mašinos, važiuojančios tiesiai, galėjo 2 juostoj sustot, taip palikdamos vietą pirmoj juostoj per žalią rodyklę sukt į dešinę. O dabar..

                  Comment


                    #89
                    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                    Laikas parodys. Nuo HES ateina tik viena juosta, dvi juostos iki sviesoforo trunka turbut 100 metru, tai tas atstumas labiau psichologinis nervas nei reali nauda. Tipo jau tas 100 metru isgelbes nuo kamsciu. Bus Juozapaviciaus pr. variantas. Niekas beveik nevaziuoja 2 juosta nes pastoviai 1-2masinos suka i kaire, o is priekio eismo srautas didziulis jau ir dabar dar neatidarius tilto, tai tie kol pasuka i kaire praeina visa faze, arsesni vairuotojai kisa masinas i pirma juosta, kiti laukia kol nuvaziuos sukantys i kaire. Tai kazin kas bus kai tilta atidarys.
                    Kiek teko matyti Raudondvario pl. rekonstrukcijos projekta, tai labai gerai, kad numatytos 2juostos tiesiai + papildomos kairiems posukiams.
                    Taip. Kas iš to, kad antra juosta gali važiuoti tiesiai, jei nesi garantuotas, kad kas nors nesuks į kairę. Avarinių situacijų dėl staigaus persirikiavimo irgi padaugėja.

                    O dėl Juozapavičiaus pr. tai pala, dar neatidarytas Panemunės tiltas. Koks festivalis bus, kai paleis srautą iš Panemunės. Dėl idiotiškų projektuotojų iš xxxProjekto kauks visi Šančiai.

                    Comment


                      #90
                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Kaip tai padaryta, jeigu senieji šviesoforai negali siųsti jokių duomenų apie degančius juose signalus ir reguliuojami tiesiog apskaičiuojant laiką? Ar aš čia klystu?
                      Manau, kad šviesoforų keisti nebūtina, esmė jų automatikos valdyklyje, kuris pakeistas nauju, suderinamu su kitų šviesoforų valdikliais. Dažniausiai užtenka, kad ryšio protokolas būtų vienodas, nepriklausomai koks valdiklis.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        #91
                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Taip. Kas iš to, kad antra juosta gali važiuoti tiesiai, jei nesi garantuotas, kad kas nors nesuks į kairę. Avarinių situacijų dėl staigaus persirikiavimo irgi padaugėja.
                        Kaip ir dabar būdavo, kad iš vienos juostos išsiskirdavo į dvi, paskui pamatydavo, kad iš antros tik sukama į kairę ir tekdavo atgal mestis į pirmą
                        Beveik niekada nebus situacija be trūkumų

                        Comment


                          #92
                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Taip. Kas iš to, kad antra juosta gali važiuoti tiesiai, jei nesi garantuotas, kad kas nors nesuks į kairę. Avarinių situacijų dėl staigaus persirikiavimo irgi padaugėja.
                          Tikrai jaučiuosi pamalonintas proto nušvitimo sprendimų priėmėjų galvose.... Iš kitos pusės atidarius Panemunės tiltą man pro HE teks rečiau važiuoti, taigi atakuosim Juozapavičiaus pr. šviesoforus

                          Kadangi n metų važinėju pro HE ir galiu puikiai palyginti situaciją prieš įrengiant Maximos šviesoforą ir po jo, man nesuprantami tokie komentarai (ir dar iš šviesoforų žinovo, o ne bet ko). Čia yra musės prilyginimas drambliui, kitaip neturiu kaip pasakyti ir diskusijos ta tema tikrai netęsiu.

                          Kas jau tikrai pergyvena dėl tų kelių sukančių į Maximą per sankryžą (beje, kadangi ten raudonas sukantiems ilgas, dažnas paskutiniu metu tiesiog sukdavo į kairę 40 metrų iki šviesoforo į degalinės teritoriją iš kurios nesunku pervažiuoti į Maximos aikštelę) siūlau panagrinėti Petrausko-Aukštaičių sankryžą, kurioje šviesoforas veikia analogiškai kaip po pokyčių veiks prie Maximos. Sukančių į kairę iš Petrausko g. ten yra ŽYMIAI daugiau (aš tame tarpe dažnai ten suku į kairę) ir didelių problemų net esam dideliam srautui nekyla. Jei vairuotojai žino, kas yra vairavimo kultūra, iš anksto rodo posūkį į kairę ir esantys už jo ramiai persirikiuoja.

                          Reziume, viena nęsamone Kaune mažiau
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            #93
                            Jonavos g. sutvarkymo idėja Manau, po šių pertvarkų galima būtų užtikrinti 70 km/h Jonavos g. visą parą

                            Centras - P. Kalpoko g.
                            Centro kryptimi, ties paskutine pėsčiųjų perėja įrengti kairio posūkio juostą (į Prismą), ten bus galima ir apsisukti. Autostrados kryptimi, Kalpoko g. sankryžoje įpaišyti kairio posūkio juostą, arba apsisukimą įrengti keliasdešimt metrų prieš sankryžą. Tarp dviejų nereguliuojamų perėjų įrengti vieną reguliuojamą, nereguliuojamas naikinant.

                            Kalpoko g. - Nuokalnės g.
                            Atkarpa jau artimiausiu metu neturės jokių nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų. Link Centro: Kairiame posūkyje į Kalpoko g., galima bus (būtų) galima apsisukti. Link autostrados: Nuokalnės-Jonavos g. reguliuojamoje sankryžoje įpaišyti posūkį į kairę arba įrengti apsisukimą keliasdešimt metrų prieš sankryžą. Kadangi atkarpa 800 m ilgio, o tai apsunkintų patekimą į įmones ir kiemus važiuojant Centro kryptimi arba norint jį pasiekti, todėl per vidurį (maždaug ties Kapsų g.) įrengti kairių posūkių juostas tiek Centro, tiek Autostrados kryptimi.

                            Salako g. - Šiaurės pr.
                            Esamas nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas padaryti reguliuojamomis. Jei neprieštaraujama, įrengti apsisukimų vietas ties pėsčiųjų perėjomis. Priešingu atveju, apsisukimų vietas galima paderinti kitur Atstumai tarp pėsčiųjų perėjų ~500-600 m.

                            Šiaurės pr. - Autostrada. Nereguliuojamą sankryžą tvarkyti: naikinti, perkelti, daryti reguliuojamą.. Kairieji posūkiai atkarpoje panaikinti. Išskyrus šviesoforinę sankryžą.

                            Comment


                              #94
                              Visus tokius pakeitimus reikia pagrįsti srautų modeliavimo būdu. Pas mus tame ir problema, kad viskas daroma iš galvos. Kaip pvz. nauja ištisinė linija Birželio 23-iosios žiede. Kažkam atrodo, kad srautas link miesto centro didesnis nuo Savanorių pr. pusės nei nuo Krėvės pr., kažkam tai atrodo nelogiška, nes tais pačiais Savanoriais nuvažiuosi į centrą. Turi būti aiškūs srautai ir jie pamodeliuoti su programa.

                              Comment


                                #95
                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Visus tokius pakeitimus reikia pagrįsti srautų modeliavimo būdu. Pas mus tame ir problema, kad viskas daroma iš galvos. Kaip pvz. nauja ištisinė linija Birželio 23-iosios žiede. Kažkam atrodo, kad srautas link miesto centro didesnis nuo Savanorių pr. pusės nei nuo Krėvės pr., kažkam tai atrodo nelogiška, nes tais pačiais Savanoriais nuvažiuosi į centrą. Turi būti aiškūs srautai ir jie pamodeliuoti su programa.
                                Arba tiesiog žinoti kas kaip pasiskirsto Ir mintyse modeliuoti kaip tai pasiskirstytų kitaip, jeigu pakeitimai būtų įgyvendinti, paskui dėl viso pikto pasitikrinti modeliavimo programa Matant, kad situacija ilgainiui apsunkėja, daryti kitokį sprendimą.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Arba tiesiog žinoti kas kaip pasiskirsto Ir mintyse modeliuoti kaip tai pasiskirstytų kitaip, jeigu pakeitimai būtų įgyvendinti, paskui dėl viso pikto pasitikrinti modeliavimo programa Matant, kad situacija ilgainiui apsunkėja, daryti kitokį sprendimą.
                                  Čia neturėjau priekaištų tau Turiu omeny eismo organizatorius. Be abejo, pirmiausiai reikia turėti sprendimus galvoje, o po to juos patikrinti, bet ne "dėl visa ko", o būtinai, nes negali būti, kaip kai kas rašė kitoj temoj "kaip nors pravažiuos". Su tokiu požiūriu ir sėdim kamščiuose.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Čia neturėjau priekaištų tau Turiu omeny eismo organizatorius. Be abejo, pirmiausiai reikia turėti sprendimus galvoje, o po to juos patikrinti, bet ne "dėl visa ko", o būtinai, nes negali būti, kaip kai kas rašė kitoj temoj "kaip nors pravažiuos". Su tokiu požiūriu ir sėdim kamščiuose.
                                    OK, sutinku Papildysiu

                                    Modeliavimo programa būtinai reik patikrinti beprecedenčius ir sudėtingesnius projektus. Projektus dėl kurių ir taip viskas aišku (t.y. panašiai eismas vyksta ir kitoje vietoje: žinoma, kad kelyje panašus eismo intensyvumas, sankirtos tipas, etc.), modeliavimas, jeigu toks buvo kitur, gausis kone pakartotinas, todėl nereikalingas. Tokį modelį retai tinka taikyti intensyvesnėse gatvėse, labiau pritaikomas mažesnėse gatvėse, kiemuose.

                                    Išties, Krėvės pr.- Birželio 23-osios sankryžos ištisinė yra unikalus sprendimas: turėjo būt patikrintas modeliavimo programa.

                                    Comment


                                      #98
                                      Pritariu tokiems naikinimams.

                                      Trečiadienį į išvažiuojamąjį posėdį išvykę Kauno eismo saugumo komisijos nariai turėjo užduotį, kuri ne visiems eismo dalyviams patiks, bet padės sumažinti eismo stabdymą pagrindinėse miesto gatvėse. Komisijos nariai turėjo apsispręsti, kuriuos kairiuosius posūkius palikti, o kuriuos naikinti.

                                      Nuo Aleksoto tilto link Garliavos vedančioje Veiverių gatvėje nuspręsta panaikinti 35 posūkių vietas. Apsispręsta panaikinti visus posūkius, kurie veda į kiemus, dėmesio sulaukė ir degalinės, turinčios po kelis įvažiavimus.

                                      Atvykus į Jonavos gatvę, komisijos nariai sutarė, kad čia taip pat reikia naikinti dalį posūkių, tačiau dėl galutinio jų skaičiaus bus apsispręsta vėliau, kai miesto tvarkymo skyrius po Kleboniškio tiltu įrengs patogų apsisukimą.

                                      Raudondvario plente eismo dalyviai taip pat turės keisti savo vairavimo įpročius. Šioje judrioje gatvėje bus panaikinti posūkiai, kurie veda į gyvenamųjų namų kiemus, mažesnes įmonių teritorijas. Komisijos nariai nusprendė palikti tuos įsukimus, kurie reikalingi sunkiasvoriam transportui.

                                      Dėl eismo pralaidumo gerinimo Raudondvario plento pradžioje iš karto už žiedinės sankryžos su Jurbarko gatve nutarta naikinti ant šaligatvio netinkamai įrengtas automobilių parkavimo vietas, į kurias pastatyti automobiliai išlenda į važiuojamąją dalį ir trukdo eismą pirmąja eismo juosta.

                                      Kairieji eismo posūkiai pagrindinėse miesto gatvėse naikinami, kad transporto srautas galėtų netrukdomai važiuoti magistralinėmis gatvėmis, o apsisukimų būtų kuo mažiau, kad nebūtų stabdomas pagrindiniu keliu važiuojančių automobilių srautas.
                                      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/21/eismas/kairiesiems-posukiams-kaune-ateina-galas/#ixzz4KtjFktfi
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        #99
                                        Pagaliau einame po truputį link Vakarų.

                                        Comment


                                          Gal kas galėtumėte pakomentuoti ką ten pridarė kelių eismo tobulintojai? Čia kaip suprantu atvažiuojant nuo Mastaičių ir įvažiuojant į Klaipėda-Vilnius magistralę kažką pakeitė.

                                          Pagrindinį Lietuvos kelią po linijų perbraižymo įkalino nuolatinėse spūstyse

                                          Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/2...#ixzz4LLjdZ2yv
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X