Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Iškvietimo mygtuku valdomas šviesoforas ten tikrai būtų idealu, nes kaskart su baime pralekiu pro tą perėją (laimei aš ten retas svečias). Greičio matavimas yra sudėtingas, kai trimis juostomis lekia mašinos, reikia policininkų kamikadzių Foto radarai irgi ne išeitis, nes kiek žinau retas kuris atskiria kurios mašinos greitį išmatavo, kai jos yra kelios skirtingais greičiais skirtingose juostose.
    Taip, ten nesaugu. Kasdien važiuoju į dabar žemyn kalnu. Gerai, kad mažai pėsčiųjų. Nusileidus nuo kalno, seniau buvo perėja prieš tiltą. Ten buvo vos ne į savaitę po numuštą žmogų. Tą perėją panaikino. Liko šita vidury kalno. Šviesoforas su iškvietimu būtų idealu.

    Comment


      #42
      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Taip, ten nesaugu. Kasdien važiuoju į dabar žemyn kalnu. Gerai, kad mažai pėsčiųjų. Nusileidus nuo kalno, seniau buvo perėja prieš tiltą. Ten buvo vos ne į savaitę po numuštą žmogų. Tą perėją panaikino. Liko šita vidury kalno. Šviesoforas su iškvietimu būtų idealu.
      Šviesoforai būtų gerai kiekvienoje perėjoje, deja tai nerealu ir yra dešimtys pavojingesnių perėjų Kaune kur pėsčiųjų eismas kur kas intensyvesnis. Ir nereiktų tapatint šitos perėjos su T. Narbuto perėja Vilniuje, nes intensyvumas tiek automobilių eismo tiek pėsčiųjų yra nesulyginamas. Per šešis metus kasdien važinėjant ta gatve (bent po du kartus į dieną) yra tekę sustot gal kokius tris ar penkis kartus praleisti pėsčiojo. Net ją panaikinus nebūtų nieko tragiško - nė vienoje pusėj nėra kažkokio traukos objekto. Beje, gyvendamas Vilniuje kasdien pravažiuodavau Narbuto gatve ir tikrai objektyviai galiu vertint, kad ten šimtus kartų pavojingesnė perėja nei kaunietiška esanti Nuokalnės gatvėje.

      Comment


        #43
        Parašė evil Rodyti pranešimą
        Šviesoforai būtų gerai kiekvienoje perėjoje, deja tai nerealu ir yra dešimtys pavojingesnių perėjų Kaune kur pėsčiųjų eismas kur kas intensyvesnis. Ir nereiktų tapatint šitos perėjos su T. Narbuto perėja Vilniuje, nes intensyvumas tiek automobilių eismo tiek pėsčiųjų yra nesulyginamas. Per šešis metus kasdien važinėjant ta gatve (bent po du kartus į dieną) yra tekę sustot gal kokius tris ar penkis kartus praleisti pėsčiojo. Net ją panaikinus nebūtų nieko tragiško - nė vienoje pusėj nėra kažkokio traukos objekto. Beje, gyvendamas Vilniuje kasdien pravažiuodavau Narbuto gatve ir tikrai objektyviai galiu vertint, kad ten šimtus kartų pavojingesnė perėja nei kaunietiška esanti Nuokalnės gatvėje.
        Tai žinoma, kad yra pavojingesnių vietų. Bet mes kalbėjome apie konkrečią vietą ir konkrečius saugumo sprendimo būdus. Bet nepamirškime, kad žmogaus gyvybė verta kelis milijonus, ir niekas negali žinoti, kokioje pavojingoje vietoje ji užges...

        Comment


          #44
          Dargi būtų protinga apšviesti Vakarinį aplinkkelį ir Užnemunės gatvės gabalą.

          Comment


            #45
            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            Dargi būtų protinga apšviesti Vakarinį aplinkkelį ir Užnemunės gatvės gabalą.
            O Islandijos pl. apšvietimas ties Murava jau sutvarkytas? Kas ten per stebuklai..

            Comment


              #46
              Kalbant apie Islandijos pl. ruožą ties A1/A6 sankryžą, tai šią savaitę jau švietė, tačiau šiandien vėl nešviečia. Gedimas labiausiai tikėtinas scenarijus. Greičiau rekonstruotų visą kelią su visu apšvietimu.

              EDIT: Po 23 valandos jau buvo įjungtas.
              Paskutinis taisė PoDV; 2014.10.18, 14:16.

              Comment


                #47
                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                (3) Nauja sankryža prie naujos Maximos Petrašiūnuose. Nesusipratimas važiuojant nuo HE pusės. Visas srautas po išplatėjimo į dvi juostas ties troleibusų žiedu už 300 metrų turi susimažinti vėl į vieną juostą. Nes sukantiems į Maximą palikta visa juosta, o tokių ten 2 iš 50. Pradžioje fazės buvo nesureguliuotos, tai iš vis situacija buvo tragiška, poto pareguliavus jau pagerėjo, bet man vis tiek norisi abiejų juostų tiesiai.

                .... Sąrašą tęskime....
                Taigi, sankryža rekonstruojama, šviesoforas mirksi geltonai. Puiku, kad protas kažkam prašviesėjo, įdomu kas ten bus pakeista, nes šiuo metu posūkis nuo HE pusės į Maxima iš vis uždarytas (matyt tiek jo ir tereikėjo).

                Retorinis klausimas: sankryža ir šviesoforas buvo naujai įrengti (spėju Maxima pirkėjų lėšomis), gerus metus vairuotojai sugaišo/prarado daugybę laiko toje sankryžoje, ypač kelis mėn tik paleidus ir nesureguliavus fazių, poto kiek pagerėjo), dabar vėl kažkas moka/mokės pinigus už visos sankryžos pertvarkymą (spėju jau nebe Maxima pirkėjai, o miestas), tai ar atsakingi žmonės dar nežino apie tokį dalyką, kaip transporto srautų modeliavimas? Kad nereiktų visų transporto eksperimentų atlikinėti tiesiog gatvėje realiu laiku su realiais vairuotojais??? Toks įspūdis, kad kai Maxima įrenginėja parduotuves, tai pasistato šviesoforus kaip nori, kad jų pirkėjams būtų patogu, o visi kiti tegul dūsta kamščiuose....
                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  #48
                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Taigi, sankryža rekonstruojama, šviesoforas mirksi geltonai. Puiku, kad protas kažkam prašviesėjo, įdomu kas ten bus pakeista, nes šiuo metu posūkis nuo HE pusės į Maxima iš vis uždarytas (matyt tiek jo ir tereikėjo).

                  Retorinis klausimas: sankryža ir šviesoforas buvo naujai įrengti (spėju Maxima pirkėjų lėšomis), gerus metus vairuotojai sugaišo/prarado daugybę laiko toje sankryžoje, ypač kelis mėn tik paleidus ir nesureguliavus fazių, poto kiek pagerėjo), dabar vėl kažkas moka/mokės pinigus už visos sankryžos pertvarkymą (spėju jau nebe Maxima pirkėjai, o miestas), tai ar atsakingi žmonės dar nežino apie tokį dalyką, kaip transporto srautų modeliavimas? Kad nereiktų visų transporto eksperimentų atlikinėti tiesiog gatvėje realiu laiku su realiais vairuotojais??? Toks įspūdis, kad kai Maxima įrenginėja parduotuves, tai pasistato šviesoforus kaip nori, kad jų pirkėjams būtų patogu, o visi kiti tegul dūsta kamščiuose....
                  O kas ten rekonstruojama?

                  Comment


                    #49
                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                    Manau visi sutiksite, kad Kaune yra daug ką tobulinti. Ši mintis gimė žaliųjų rodyklių temoje, bet manau ji verta atskiros temos. Visi važinėjantys Kaune geriausiai gali pasiūlyti patobulimus, o juos paskui beliks tik <copy/paste> ir <send>.

                    Pradžioje siūlau keletą punktų diskusijos užvedimui:

                    (1) Savanorių-Žemaičių sankryža. Sukant į kairę iš Žemaičių link Savanorių kalno, kelią pastoja pėsčiųjų vora. Perėjos ten seniai nebėra (matyt iš įpročio) jie ten kerėplina ir žiauriai trikdo eismą ir taip jau apkrautoje sankryžoje. Reikėtų atitvarų pėstiesiems ar dar ko nors.

                    (2) Uždrausti stovėjimą Taikos pr. pirmoje juostoje tarp Savanorių ir Kovo -osios. Intensyvaus eismo gatvė ir stovinčios mašinos pastoviai trukdo. Ypač mane piktina atkarpa nuo Pašilės iki Kovo 11 žiedo, mašinų ten tikrai daug ir vietoje 3 juostų normalios gatvės tenka tilpti į 2.

                    (3) Nauja sankryža prie naujos Maximos Petrašiūnuose. Nesusipratimas važiuojant nuo HE pusės. Visas srautas po išplatėjimo į dvi juostas ties troleibusų žiedu už 300 metrų turi susimažinti vėl į vieną juostą. Nes sukantiems į Maximą palikta visa juosta, o tokių ten 2 iš 50. Pradžioje fazės buvo nesureguliuotos, tai iš vis situacija buvo tragiška, poto pareguliavus jau pagerėjo, bet man vis tiek norisi abiejų juostų tiesiai.

                    (4) Rekonstruoti Taikos-Baranausko sankryžą taip, kad būtų galima saugiai sukti į kairę į Baranausko gatvę. Tai labai sumažintų aplinkinėmis tam nepritaikytomis gatvelėmis sukamus kilometrus, kuriems reikia atsidurti ties Zoologijos sodu ar Viešąja Biblioteka.

                    .... Sąrašą tęskime....
                    Pasiūlymai sankryžų saugumų gerinimui (arba tiksliau, priartinti gatves prie dabartinių reglamentų, numatančių, kaip reikia statyti sankryžas): (tinka ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai )
                    (5) Uždrausti nereguliuojamą kairinį posūkį trijų juostų gatvėse ir kur įmanoma - dviejų juostų gatvėse (labai rekomenduotina - intensyvesnėse gatvėse), įrengti juose skiriamąją juostą (bent jau trijų juostų gatvėse), su aptvarais nuo pėsčiųjų, o kur nelabai yra šviesoforinių sankryžų (pvz. Jonavos g.), įrengti letėjimo juostas apsisukimams ar posūkiui į kairę.

                    (6) Po truputį išgyvendinti nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas keliuose su dvejomis ar daugiau juostų. O vienos juostos gatvėse: salelės ir (arba) greičio mažinimo kalneliai.

                    (7) Kur galėtų Kaune atsirasti šviesoforinės sankryžos:
                    • Sukilėlių pr. - Eivenių g. (intensyvus eismas)
                    • Karaliaus Mindaugo pr. - Maironio g. (arba iš vis nebūtų kairinio posūkio KM pr.)
                    • Jonavos g. - P. Kalpoko g. (Trijų juostų gatvėse kairinis posūkis nėra gerai)
                    • A.Baranausko g. - Varpo g. (daug mokymo įstaigų, didelis eismo intensyvumas)
                    • Savanorių pr. - A. Mackevičiaus g. (visgi avaringa sankryža)
                    • Krėvės pr. - Birželio 23-osios g. (praplatinti Birželio 23-osios g. ir viskas)
                    • P.Lukšio g. - Pakraščio g.
                    • P.Lukšio g. - Landsbergio-Žemkalnio g. (arba turbo žiedas)
                    • Jotvingių g. - Rasytės g.

                    (8) Kur galėtų atsirasti turbo žiedai:
                    • Šiaurės pr. - Landsbergio-Žemkalnio g.
                    • Kovo 11-osios g. - Krėvės pr.
                    • Pramonės pr. - Chemijos g.
                    • Žiemgalių g. - Baltijos g.


                    Ir aišku, sąrašą galima tęsti labai ilgai. Dar pridedant eismo kultūros gerinimą, tai gatvėse tikrai bus mažiau įtampos, tiek pėsčiajam, tiek dviratininkui, tiek vairuotojui.

                    Comment


                      #50
                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                      Taigi, sankryža rekonstruojama, šviesoforas mirksi geltonai. Puiku, kad protas kažkam prašviesėjo, įdomu kas ten bus pakeista, nes šiuo metu posūkis nuo HE pusės į Maxima iš vis uždarytas (matyt tiek jo ir tereikėjo).

                      Retorinis klausimas: sankryža ir šviesoforas buvo naujai įrengti (spėju Maxima pirkėjų lėšomis), gerus metus vairuotojai sugaišo/prarado daugybę laiko toje sankryžoje, ypač kelis mėn tik paleidus ir nesureguliavus fazių, poto kiek pagerėjo), dabar vėl kažkas moka/mokės pinigus už visos sankryžos pertvarkymą (spėju jau nebe Maxima pirkėjai, o miestas), tai ar atsakingi žmonės dar nežino apie tokį dalyką, kaip transporto srautų modeliavimas? Kad nereiktų visų transporto eksperimentų atlikinėti tiesiog gatvėje realiu laiku su realiais vairuotojais??? Toks įspūdis, kad kai Maxima įrenginėja parduotuves, tai pasistato šviesoforus kaip nori, kad jų pirkėjams būtų patogu, o visi kiti tegul dūsta kamščiuose....
                      Pasirodo, niekas ten nerekonstruojama. Dėl vandentiekio remonto sutrikdytas Panemunės tilto aplinkelio eismas, todėl, siekiant padidinti pralaidumą per HESą, išjungtas šviesoforas, o antra juosta nuo HESo leidžiama važiuoti tiesiai.

                      Comment


                        #51
                        Belieka tikėtis, kad jo ir nebeįjungs, nes vargiai kas jo ten pasigedo Kiek pro ten važiuoju nematyt, kad kas lauktų sukti iš Maximos į centro pusę, o srautas nuo HE pagal naują įprotį rikiuojasi į pirmą juostą ir eismą stabdo. Žmonės sakė, kad per Jiesią link centro važiuoti galima, uždaryta tik kryptis nuo centro link Panemunės. Jei tai tiesa (pats nevažiavau), tai srautas nuo HE turėtų likti nepakitęs, o turėjo padidėti link HE, kam Maximos šviesoforas nelabai maišė.

                        Beje, tuo pačiu reikia geru žodžiu paminėt tą, kas sugalvojo pakeist eismą Vytauto pr. sankryžoje ties posūkiu į Autobusų stotį. Tikrai dabar daug geriau, nei buvo. O pakeitimas tikrai nebrangus - keleto linijų ant asfalto perbraižymas.
                        Paskutinis taisė myhorsegallery; 2015.05.24, 00:02.
                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          #52
                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                          Belieka tikėtis, kad jo ir nebeįjungs, nes vargiai kas jo ten pasigedo Kiek pro ten važiuoju nematyt, kad kas lauktų sukti iš Maximos į centro pusę, o srautas nuo HE pagal naują įprotį rikiuojasi į pirmą juostą ir eismą stabdo. Žmonės sakė, kad per Jiesią link centro važiuoti galima, uždaryta tik kryptis nuo centro link Panemunės. Jei tai tiesa (pats nevažiavau), tai srautas nuo HE turėtų likti nepakitęs, o turėjo padidėti link HE, kam Maximos šviesoforas nelabai maišė.

                          Beje, tuo pačiu reikia geru žodžiu paminėt tą, kas sugalvojo pakeist eismą Vytauto pr. sankryžoje ties posūkiu į Autobusų stotį. Tikrai dabar daug geriau, nei buvo. O pakeitimas tikrai nebrangus - keleto linijų ant asfalto perbraižymas.
                          O kas pakeista Vytauto pr.?

                          Comment


                            #53
                            Kažkas čia su ženklais negerai
                            Klausimas kauniečiams, kur yra ši vieta?
                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              #54
                              Nusileidus nuo Parodos g.?

                              Comment


                                #55
                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                Nusileidus nuo Parodos g.?
                                Taip. O su ženklais viskas gerai Vytauto pr. yra kairėje, todėl ir kelio ženklo rodyklės yra į kairę, bet už šviesoforo juostos ir toliau eina tiesiai, todėl ir šviesoforo rodyklės nurodytos "tiesiai"

                                Comment


                                  #56
                                  Jau esu rašęs, kad čia labiau tiktų tos rodyklės su 45 laipsnių kampu į kairę.
                                  Tačiau žiūriu, kad toks ženklas išvis neegzistuoja:
                                  http://www.automokyklos.lt/ket/nurodomieji-zenklai

                                  Nors tokią rodyklę tikrai esu matęs keliose vietose ir šiandien, po šių diskusijų, pastebėjau 6 forto žiede naudojamą.

                                  Tai kaip čia suprast - naudojamas neegzistuojantis ženklas?

                                  Comment


                                    #57
                                    Man noretusi arba sviesoforo rodykliu 45 nuokrypiu arba <i kaire> arba kelio zenklas irgi turetu rodyti tiesiai, nes jo paskirti parodyti, kad negalima sukti i Donelaicio g. (kitkam jis ten nereikalngas).
                                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                                    Comment


                                      #58
                                      Savanorių prospekto ir S. Žukausko gatvės sankryžoje mėnesio eigoje įsigalios dar vieni eismo pakeitimai. Bus naikinamas kairysis posūkis, dėl to Savanorių prospekte piko metu turėtų mažėti spūstys.
                                      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/0...#ixzz3nQW4D9oh
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        #59
                                        Sakyčiau, logiška.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Sakyčiau, logiška.
                                          Fazių sumažinimas logiškas, bet kur srautas dėsis kuris sukdavo į kairę iš Birželio 23 ir Žukausko gatvių? Na iš Žukausko tai gal ir nedaug sukančiųjų, bet iš Birželio 23 net ir pačiam straipsnyje rašo, kad 50% sukančių į kairę.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X