O tas pasiūlymas su Palemono ir Biruliškių tai liuks. Pradžioje galėtų tik žiedą įdėt, nes kairys posūkis ten tai skausmas ...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNe šviesofore, o lentelėje. Buvo net atliktas sankryžos tyrimas. Bet savivaldybė nieko nekeičia.
O jei abejojate, vadinasi, turite savo argumentus ir versijas?
Visgi būkim biedni, bet teisingi, besiraunančių į užkištą sankryžą vairuotojų NEkultūra irgi ne paskutinėje vietoje. Mato, kad nėra jau kur ten lįsti, bet vistiek sustoja viduryje sankryžos ir užblokuoja tiesiai važiuojantiems eismą. Kažkada matydamas, kad viskas užsikišo dar degant žaliai sustojau prieš šviesoforą, tai maniau, kad už manęs stovintys išlips ir ateis į dantis pasiūlyti. Gestų ir riksmų prisiklausiau įvairių. Vengiu tos sankryžos piko metu kaip velnias kryžiaus. Vienas įspūdingiausių Kauno chaosų ten.
Comment
-
Parašė Pensininkas Rodyti pranešimąTaip, lentelėje. Dėl to tikrai nesiginčiju.
Visgi būkim biedni, bet teisingi, besiraunančių į užkištą sankryžą vairuotojų NEkultūra irgi ne paskutinėje vietoje. Mato, kad nėra jau kur ten lįsti, bet vistiek sustoja viduryje sankryžos ir užblokuoja tiesiai važiuojantiems eismą. Kažkada matydamas, kad viskas užsikišo dar degant žaliai sustojau prieš šviesoforą, tai maniau, kad už manęs stovintys išlips ir ateis į dantis pasiūlyti. Gestų ir riksmų prisiklausiau įvairių. Vengiu tos sankryžos piko metu kaip velnias kryžiaus. Vienas įspūdingiausių Kauno chaosų ten.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKažin kodėl visada šviesoforas prie nuvažiavimo nuo KM/Juozapavičiaus prospektų į Čiurlionio gatvę geltonai mirksi? Kažkaip nėkart netekę jo matyt veikiančio.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąO turėtų veikti, avarijų ten teko matyti ne vieną.
Ji reikia rekonstruot, o pinigu juk tai nera
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai kai užkemša sankryžą, tai sutinku, jie pažeidžia KET. Bet šiuo atveju, sukdami iš Karaliaus Mindaugo į Birštono gatvę jie nepažeidžia KET - jie tiesiog užsukę užkemša Birštono gatvę. Lentelės su žalia rodykle problema ta, kad su ja neįmanoma reguliuoti srauto, nes jis praktiškai nenutrūkstamas.
Noriu tik dar kartą pabrėžti, kad nieko aš neteigiu. Tiesiog išsakau pastebėjimus. Galbūt klaidingus.
Comment
-
Parašė Pensininkas Rodyti pranešimąBet pažiūrėkime ir iš kitos pusės. Imu vakar dienos situaciją. Važiuojant Karaliaus Mindaugo nuo Aleksoto tilto kamščio prieš šviesoforą į Birštono gatvę nebuvo. Stovėjo šiek tiek mašinų, bet ne itin daug. Kažkaip nesu iš tos pusės itin didelių eilių matęs. Gal tik "nepasisekė" man. Tuo tarpu nuo Pacanopolio pusės kamštis buvo turbūt beveik iki gaisrinės ar net toliau. Man toks jausmas, kad butelio kakliukas ne Karaliaus Mindaugo/Birštono sankryža, o galbūt netgi Pilies žiedas ar dar koks velnias. Ir reguliuok Karaliaus Mindaugo/Birštono sankryžą kiek nori, tačiau joje visad bus kamščiai.
Noriu tik dar kartą pabrėžti, kad nieko aš neteigiu. Tiesiog išsakau pastebėjimus. Galbūt klaidingus.
Comment
-
Mano nuomone, tai išvis tarpusavyje turėtų būti derinami Mindaugo-Birštono, Gimnazijos-Gertrūdos ir Gertrūdos-Šauklių šviesoforai. Taip pat velniop nuimti tas žalias rodykles, jau vien dėl to, kad posūkis į Birštono gatvę yra iš dviejų juostų. Kai sankryža pilna sukančių nuo Aleksoto tilto, iš antros eilės sukantys bando lietis į pirmą juostą. Kyla daug konfliktų ir t.t.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąMano nuomone, tai išvis tarpusavyje turėtų būti derinami Mindaugo-Birštono, Gimnazijos-Gertrūdos ir Gertrūdos-Šauklių šviesoforai. Taip pat velniop nuimti tas žalias rodykles, jau vien dėl to, kad posūkis į Birštono gatvę yra iš dviejų juostų. Kai sankryža pilna sukančių nuo Aleksoto tilto, iš antros eilės sukantys bando lietis į pirmą juostą. Kyla daug konfliktų ir t.t.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš bendravęs su šviesoforų programuotojais, tai lentelės - jų siaubas, nes išderina visą eismo reguliavimo sistemą.
KM-Birštono sankryžai tas tiktų, nors bottleneck'as ten yra ne toj sankryžoj, o Gimnazijos-Gertrūdos sankryža, nes ten tiesiog per mažai vietos posūkiui, ir autobusai/troleibusai labai ten sulėtina, o pasekoje pirma juosta per žalią spėja prasukti tik autobusas ir kelios mašinos. Troleibusai posūkius įveikia iš vis vėžlio žingsniu (todėl nemažai miestų VEuropoje jų seniai atsisakė). O kai užsikemša Gimnazijos-Birštono atkarpa, tada ta lentelė tampa "atpirkimo ožiu". Bet be jos KM kamščiai būtų toliau nei gaisrinė, ką ir pamatysime po 2020m.
Mažesnėse gatvėse, kuriose žaliosios ir yra efektyviausios, visos eismo reguliavimo sistemos išderinimas yra hmmm, reguliavimo sistema realiai egzistuoja tik Vilniuje, kitur tik pavienės atkarpos ar kelios šalia esančios sankryžos.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąČia labai drąsus ir per daug apibendrinantis teiginys.
KM-Birštono sankryžai tas tiktų, nors bottleneck'as ten yra ne toj sankryžoj, o Gimnazijos-Gertrūdos sankryža, nes ten tiesiog per mažai vietos posūkiui, ir autobusai/troleibusai labai ten sulėtina, o pasekoje pirma juosta per žalią spėja prasukti tik autobusas ir kelios mašinos. Troleibusai posūkius įveikia iš vis vėžlio žingsniu (todėl nemažai miestų VEuropoje jų seniai atsisakė). O kai užsikemša Gimnazijos-Birštono atkarpa, tada ta lentelė tampa "atpirkimo ožiu". Bet be jos KM kamščiai būtų toliau nei gaisrinė, ką ir pamatysime po 2020m.
Mažesnėse gatvėse, kuriose žaliosios ir yra efektyviausios, visos eismo reguliavimo sistemos išderinimas yra hmmm, reguliavimo sistema realiai egzistuoja tik Vilniuje, kitur tik pavienės atkarpos ar kelios šalia esančios sankryžos.
Comment
-
Prisimenat neseną avariją pėsčiųjų perėjoje Vilniuje, manau ta pėsčiųjų perėja per vidurį Nuokalnės g. (tarp Tvirtovės al. ir Varnių tilto) yra tikras vairuotojų siaubas: eismas labai intensyvus, 6 juostos per visą kelią, greitis didelis 70-80km/h) jei priekyje autobusas, pėsčiojo pamatyti paprasčiausiai neįmanoma. Laimė, kad ten pėsčiųjų labai retai būna, bet jei būtų daugiau, kristų kaip lapai po ratais....
Naikinti ją reikia. ir statyti tiltuką jei tikrai būtina kam ten vaikščiotiPaskutinis taisė myhorsegallery; 2014.10.16, 23:35.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąPrisimenat neseną avariją pėsčiųjų perėjoje Vilniuje, manau ta pėsčiųjų perėja per vidurį Nuokalnės g. (tarp Tvirtovės al. ir Varnių tilto) yra tikras vairuotojų siaubas: eismas labai intensyvus, 6 juostos per visą kelią, greitis didelis 70-80km/h) jei priekyje autobusas, pėsčiojo pamatyti paprasčiausiai neįmanoma. Laimė, kad ten pėsčiųjų labai retai būna, bet jei būtų daugiau, kristų kaip lapai po ratais....
Naikinti ją reikia. ir statyti tiltuką jei tikrai būtina kam ten vaikščioti
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąNa toje vietoje leidžiamas greitis yra tik 50 km/h. Greičio mažinimui labai efektyviai veiktų radaras. Be ja karts nuo karto ten būna paliktas policijos Cadis.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKur ten gali tas Cadis būti paliktas? Įkalnėse stovėti juk negalima.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKur ten gali tas Cadis būti paliktas? Įkalnėse stovėti juk negalima.
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąPrisimenat neseną avariją pėsčiųjų perėjoje Vilniuje, manau ta pėsčiųjų perėja per vidurį Nuokalnės g. (tarp Tvirtovės al. ir Varnių tilto) yra tikras vairuotojų siaubas: eismas labai intensyvus, 6 juostos per visą kelią, greitis didelis 70-80km/h) jei priekyje autobusas, pėsčiojo pamatyti paprasčiausiai neįmanoma. Laimė, kad ten pėsčiųjų labai retai būna, bet jei būtų daugiau, kristų kaip lapai po ratais....
Naikinti ją reikia. ir statyti tiltuką jei tikrai būtina kam ten vaikščioti
Parašė disident Rodyti pranešimąKur ten gali tas Cadis būti paliktas? Įkalnėse stovėti juk negalima.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKur ten gali tas Cadis būti paliktas? Įkalnėse stovėti juk negalima.
Comment
-
Iškvietimo mygtuku valdomas šviesoforas ten tikrai būtų idealu, nes kaskart su baime pralekiu pro tą perėją (laimei aš ten retas svečias). Greičio matavimas yra sudėtingas, kai trimis juostomis lekia mašinos, reikia policininkų kamikadzių Foto radarai irgi ne išeitis, nes kiek žinau retas kuris atskiria kurios mašinos greitį išmatavo, kai jos yra kelios skirtingais greičiais skirtingose juostose.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
Comment