Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    O tas pasiūlymas su Palemono ir Biruliškių tai liuks. Pradžioje galėtų tik žiedą įdėt, nes kairys posūkis ten tai skausmas ...
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      #22
      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Ne šviesofore, o lentelėje. Buvo net atliktas sankryžos tyrimas. Bet savivaldybė nieko nekeičia.

      O jei abejojate, vadinasi, turite savo argumentus ir versijas?
      Taip, lentelėje. Dėl to tikrai nesiginčiju.

      Visgi būkim biedni, bet teisingi, besiraunančių į užkištą sankryžą vairuotojų NEkultūra irgi ne paskutinėje vietoje. Mato, kad nėra jau kur ten lįsti, bet vistiek sustoja viduryje sankryžos ir užblokuoja tiesiai važiuojantiems eismą. Kažkada matydamas, kad viskas užsikišo dar degant žaliai sustojau prieš šviesoforą, tai maniau, kad už manęs stovintys išlips ir ateis į dantis pasiūlyti. Gestų ir riksmų prisiklausiau įvairių. Vengiu tos sankryžos piko metu kaip velnias kryžiaus. Vienas įspūdingiausių Kauno chaosų ten.

      Comment


        #23
        Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
        Taip, lentelėje. Dėl to tikrai nesiginčiju.

        Visgi būkim biedni, bet teisingi, besiraunančių į užkištą sankryžą vairuotojų NEkultūra irgi ne paskutinėje vietoje. Mato, kad nėra jau kur ten lįsti, bet vistiek sustoja viduryje sankryžos ir užblokuoja tiesiai važiuojantiems eismą. Kažkada matydamas, kad viskas užsikišo dar degant žaliai sustojau prieš šviesoforą, tai maniau, kad už manęs stovintys išlips ir ateis į dantis pasiūlyti. Gestų ir riksmų prisiklausiau įvairių. Vengiu tos sankryžos piko metu kaip velnias kryžiaus. Vienas įspūdingiausių Kauno chaosų ten.
        Tai kai užkemša sankryžą, tai sutinku, jie pažeidžia KET. Bet šiuo atveju, sukdami iš Karaliaus Mindaugo į Birštono gatvę jie nepažeidžia KET - jie tiesiog užsukę užkemša Birštono gatvę. Lentelės su žalia rodykle problema ta, kad su ja neįmanoma reguliuoti srauto, nes jis praktiškai nenutrūkstamas.

        Comment


          #24
          Kažin kodėl visada šviesoforas prie nuvažiavimo nuo KM/Juozapavičiaus prospektų į Čiurlionio gatvę geltonai mirksi? Kažkaip nėkart netekę jo matyt veikiančio.

          Comment


            #25
            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            Kažin kodėl visada šviesoforas prie nuvažiavimo nuo KM/Juozapavičiaus prospektų į Čiurlionio gatvę geltonai mirksi? Kažkaip nėkart netekę jo matyt veikiančio.
            O turėtų veikti, avarijų ten teko matyti ne vieną.

            Comment


              #26
              Parašė disident Rodyti pranešimą
              O turėtų veikti, avarijų ten teko matyti ne vieną.
              del esamos prieskarines irangos jo nelabai imanoma paleist, neimanoma normaliai fazes padeliot ar dar kazka.
              Ji reikia rekonstruot, o pinigu juk tai nera

              Comment


                #27
                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Tai kai užkemša sankryžą, tai sutinku, jie pažeidžia KET. Bet šiuo atveju, sukdami iš Karaliaus Mindaugo į Birštono gatvę jie nepažeidžia KET - jie tiesiog užsukę užkemša Birštono gatvę. Lentelės su žalia rodykle problema ta, kad su ja neįmanoma reguliuoti srauto, nes jis praktiškai nenutrūkstamas.
                Bet pažiūrėkime ir iš kitos pusės. Imu vakar dienos situaciją. Važiuojant Karaliaus Mindaugo nuo Aleksoto tilto kamščio prieš šviesoforą į Birštono gatvę nebuvo. Stovėjo šiek tiek mašinų, bet ne itin daug. Kažkaip nesu iš tos pusės itin didelių eilių matęs. Gal tik "nepasisekė" man. Tuo tarpu nuo Pacanopolio pusės kamštis buvo turbūt beveik iki gaisrinės ar net toliau. Man toks jausmas, kad butelio kakliukas ne Karaliaus Mindaugo/Birštono sankryža, o galbūt netgi Pilies žiedas ar dar koks velnias. Ir reguliuok Karaliaus Mindaugo/Birštono sankryžą kiek nori, tačiau joje visad bus kamščiai.

                Noriu tik dar kartą pabrėžti, kad nieko aš neteigiu. Tiesiog išsakau pastebėjimus. Galbūt klaidingus.

                Comment


                  #28
                  Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
                  Bet pažiūrėkime ir iš kitos pusės. Imu vakar dienos situaciją. Važiuojant Karaliaus Mindaugo nuo Aleksoto tilto kamščio prieš šviesoforą į Birštono gatvę nebuvo. Stovėjo šiek tiek mašinų, bet ne itin daug. Kažkaip nesu iš tos pusės itin didelių eilių matęs. Gal tik "nepasisekė" man. Tuo tarpu nuo Pacanopolio pusės kamštis buvo turbūt beveik iki gaisrinės ar net toliau. Man toks jausmas, kad butelio kakliukas ne Karaliaus Mindaugo/Birštono sankryža, o galbūt netgi Pilies žiedas ar dar koks velnias. Ir reguliuok Karaliaus Mindaugo/Birštono sankryžą kiek nori, tačiau joje visad bus kamščiai.

                  Noriu tik dar kartą pabrėžti, kad nieko aš neteigiu. Tiesiog išsakau pastebėjimus. Galbūt klaidingus.
                  Nesakau, kad lentelė ten visuomet užkemša sankryžą. Ginkdie. Bet esmė, kad ten turi būti adaptyvus valdymas su šviesoforais, o ne su lentelėmis.

                  Comment


                    #29
                    Mano nuomone, tai išvis tarpusavyje turėtų būti derinami Mindaugo-Birštono, Gimnazijos-Gertrūdos ir Gertrūdos-Šauklių šviesoforai. Taip pat velniop nuimti tas žalias rodykles, jau vien dėl to, kad posūkis į Birštono gatvę yra iš dviejų juostų. Kai sankryža pilna sukančių nuo Aleksoto tilto, iš antros eilės sukantys bando lietis į pirmą juostą. Kyla daug konfliktų ir t.t.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                      Mano nuomone, tai išvis tarpusavyje turėtų būti derinami Mindaugo-Birštono, Gimnazijos-Gertrūdos ir Gertrūdos-Šauklių šviesoforai. Taip pat velniop nuimti tas žalias rodykles, jau vien dėl to, kad posūkis į Birštono gatvę yra iš dviejų juostų. Kai sankryža pilna sukančių nuo Aleksoto tilto, iš antros eilės sukantys bando lietis į pirmą juostą. Kyla daug konfliktų ir t.t.
                      Aš bendravęs su šviesoforų programuotojais, tai lentelės - jų siaubas, nes išderina visą eismo reguliavimo sistemą.

                      Comment


                        #31
                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Aš bendravęs su šviesoforų programuotojais, tai lentelės - jų siaubas, nes išderina visą eismo reguliavimo sistemą.
                        Čia labai drąsus ir per daug apibendrinantis teiginys.
                        KM-Birštono sankryžai tas tiktų, nors bottleneck'as ten yra ne toj sankryžoj, o Gimnazijos-Gertrūdos sankryža, nes ten tiesiog per mažai vietos posūkiui, ir autobusai/troleibusai labai ten sulėtina, o pasekoje pirma juosta per žalią spėja prasukti tik autobusas ir kelios mašinos. Troleibusai posūkius įveikia iš vis vėžlio žingsniu (todėl nemažai miestų VEuropoje jų seniai atsisakė). O kai užsikemša Gimnazijos-Birštono atkarpa, tada ta lentelė tampa "atpirkimo ožiu". Bet be jos KM kamščiai būtų toliau nei gaisrinė, ką ir pamatysime po 2020m.

                        Mažesnėse gatvėse, kuriose žaliosios ir yra efektyviausios, visos eismo reguliavimo sistemos išderinimas yra hmmm, reguliavimo sistema realiai egzistuoja tik Vilniuje, kitur tik pavienės atkarpos ar kelios šalia esančios sankryžos.
                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          #32
                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                          Čia labai drąsus ir per daug apibendrinantis teiginys.
                          KM-Birštono sankryžai tas tiktų, nors bottleneck'as ten yra ne toj sankryžoj, o Gimnazijos-Gertrūdos sankryža, nes ten tiesiog per mažai vietos posūkiui, ir autobusai/troleibusai labai ten sulėtina, o pasekoje pirma juosta per žalią spėja prasukti tik autobusas ir kelios mašinos. Troleibusai posūkius įveikia iš vis vėžlio žingsniu (todėl nemažai miestų VEuropoje jų seniai atsisakė). O kai užsikemša Gimnazijos-Birštono atkarpa, tada ta lentelė tampa "atpirkimo ožiu". Bet be jos KM kamščiai būtų toliau nei gaisrinė, ką ir pamatysime po 2020m.

                          Mažesnėse gatvėse, kuriose žaliosios ir yra efektyviausios, visos eismo reguliavimo sistemos išderinimas yra hmmm, reguliavimo sistema realiai egzistuoja tik Vilniuje, kitur tik pavienės atkarpos ar kelios šalia esančios sankryžos.
                          Eismo reguliavimo sistema apima ne tik kompleksinį miesto eismo valdymą, bet ir paprasčiausias pavienes sankryžas, kurios veikia adaptyviai. Prie ko čia tas Vilnius visur kišamas? Vilnius unikalus tik tuo, kad beveik visi šviesoforiniai postai sujungti į bendrą sistemą.

                          Comment


                            #33
                            Prisimenat neseną avariją pėsčiųjų perėjoje Vilniuje, manau ta pėsčiųjų perėja per vidurį Nuokalnės g. (tarp Tvirtovės al. ir Varnių tilto) yra tikras vairuotojų siaubas: eismas labai intensyvus, 6 juostos per visą kelią, greitis didelis 70-80km/h) jei priekyje autobusas, pėsčiojo pamatyti paprasčiausiai neįmanoma. Laimė, kad ten pėsčiųjų labai retai būna, bet jei būtų daugiau, kristų kaip lapai po ratais....
                            Naikinti ją reikia. ir statyti tiltuką jei tikrai būtina kam ten vaikščioti
                            Paskutinis taisė myhorsegallery; 2014.10.16, 23:35.
                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              #34
                              Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                              Prisimenat neseną avariją pėsčiųjų perėjoje Vilniuje, manau ta pėsčiųjų perėja per vidurį Nuokalnės g. (tarp Tvirtovės al. ir Varnių tilto) yra tikras vairuotojų siaubas: eismas labai intensyvus, 6 juostos per visą kelią, greitis didelis 70-80km/h) jei priekyje autobusas, pėsčiojo pamatyti paprasčiausiai neįmanoma. Laimė, kad ten pėsčiųjų labai retai būna, bet jei būtų daugiau, kristų kaip lapai po ratais....
                              Naikinti ją reikia. ir statyti tiltuką jei tikrai būtina kam ten vaikščioti
                              Na toje vietoje leidžiamas greitis yra tik 50 km/h. Greičio mažinimui labai efektyviai veiktų radaras. Be ja karts nuo karto ten būna paliktas policijos Cadis.

                              Comment


                                #35
                                Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                                Na toje vietoje leidžiamas greitis yra tik 50 km/h. Greičio mažinimui labai efektyviai veiktų radaras. Be ja karts nuo karto ten būna paliktas policijos Cadis.
                                Kur ten gali tas Cadis būti paliktas? Įkalnėse stovėti juk negalima.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                                  Kur ten gali tas Cadis būti paliktas? Įkalnėse stovėti juk negalima.
                                  Vaziuojant link Savanoriu, iskart po posukio i Utenos g. Nors vazinedavau kasdien po kelis sykius, esu mates ji gal kokius 3 kartus.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Kur ten gali tas Cadis būti paliktas? Įkalnėse stovėti juk negalima.
                                    Matyt ne visiem taisyklės galioja, nes pats esu jį matęs netoli perėjos nuokalnės gatvėje. Vyšninis Caddy

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                      Prisimenat neseną avariją pėsčiųjų perėjoje Vilniuje, manau ta pėsčiųjų perėja per vidurį Nuokalnės g. (tarp Tvirtovės al. ir Varnių tilto) yra tikras vairuotojų siaubas: eismas labai intensyvus, 6 juostos per visą kelią, greitis didelis 70-80km/h) jei priekyje autobusas, pėsčiojo pamatyti paprasčiausiai neįmanoma. Laimė, kad ten pėsčiųjų labai retai būna, bet jei būtų daugiau, kristų kaip lapai po ratais....
                                      Naikinti ją reikia. ir statyti tiltuką jei tikrai būtina kam ten vaikščioti
                                      Tiltukas per brangu dėl kelių pėsčiųjų per dieną. Optimalu - šviesoforas.

                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      Kur ten gali tas Cadis būti paliktas? Įkalnėse stovėti juk negalima.
                                      KET nedraudžia statyti transporto priemonių įkalnėse, nuokalnėse, jei jos nepažymėtos kelio ženklais Nr. 113–118. Tačiau šioje vietoje didelis automobilių srautas ir būtų pavojinga palikti stovėti automobilį.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                                        Kur ten gali tas Cadis būti paliktas? Įkalnėse stovėti juk negalima.
                                        Va čia turbūt:

                                        Comment


                                          #40
                                          Iškvietimo mygtuku valdomas šviesoforas ten tikrai būtų idealu, nes kaskart su baime pralekiu pro tą perėją (laimei aš ten retas svečias). Greičio matavimas yra sudėtingas, kai trimis juostomis lekia mašinos, reikia policininkų kamikadzių Foto radarai irgi ne išeitis, nes kiek žinau retas kuris atskiria kurios mašinos greitį išmatavo, kai jos yra kelios skirtingais greičiais skirtingose juostose.
                                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                                          Comment

                                          Working...
                                          X