Na vis tiek parodija išeina su dviračių takais Savanorių pr., kai jis daug kartų nutrūksta. Plytelės tikriausiai reiškia, kad dviratį reikės "vestis"? Mackevičiaus gatvės kirtimas dviračiais irgi kol kas nesimato, kad būtų išspręstas rimčiau. Jei jau akcentuojama, kad "Kaunas taps dviračių miestu", tai ir padaryt dviračių takus prioritetu, ypač kai čia visos dangos keičiamos iš esmės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Savanorių pr. rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNa vis tiek parodija išeina su dviračių takais Savanorių pr., kai jis daug kartų nutrūksta. Plytelės tikriausiai reiškia, kad dviratį reikės "vestis"? Mackevičiaus gatvės kirtimas dviračiais irgi kol kas nesimato, kad būtų išspręstas rimčiau. Jei jau akcentuojama, kad "Kaunas taps dviračių miestu", tai ir padaryt dviračių takus prioritetu, ypač kai čia visos dangos keičiamos iš esmės.
Plytelės reiškia, kad bus bendras pėsčiųjų/dviračių takas
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąRekreaciniam pasivažinėjimui tiko ir prieš tai buvę Savanorių pr. šaligatviai su žvyrkelio atkarpomis. Ypač kai tai priminė pasivažinėjimą kaime
Comment
-
Norint įgyvendinti "Kaunas - dviračių miestas" planus, takai turi būti ne rekreacinio laisvalaikio pasivažinėjimo, o greito susisiekimo. T.y. Įsibėgėjai nuo "Aklųjų" sankryžos ir vienodu tempu atmini iki Laisvės Alėjos. Galimi stabdymai nebent ties šviesoforinėmis sankryžomis (Utenos, Zanavykų, Žemaičių), bet ir tai iš tolo matydamas gali pasireguliuoti tempą, kad nereiktų stot. Plius papildomi šviesoforai, kur pėsčiųjų srautai didesni, kad pėstieji nelįstų į dviračių taką. Tik toks "amsterdaminis" variantas būtų realiai funkcionuojantis.
Bet kuriuo atveju reikės pratestuot kokia išeina minimali šios atkarpos trukmėPaskutinis taisė Rimas_OK; 2018.07.30, 16:24.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNorint įgyvendinti "Kaunas - dviračių miestas" planus, takai turi būti ne rekreacinio laisvalaikio pasivažinėjimo, o greito susisiekimo. T.y. Įsibėgėjai nuo "Aklųjų" sankryžos ir vienodu tempu atmini iki Laisvės Alėjos. Galimi stabdymai nebent ties šviesoforinėmis sankryžomis (Utenos, Zanavykų, Žemaičių)), bet ir tai iš tolo matydamas gali pasireguliuoti tempą, kad nereiktų stot. Plius papildomi šviesoforai, kur pėsčiųjų srautai didesni, kad pėstieji nelįstų į dviračių taką. Tik toks "amsterdaminis" variantas būtų realiai funkcionuojantis.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNorint įgyvendinti "Kaunas - dviračių miestas" planus, takai turi būti ne rekreacinio laisvalaikio pasivažinėjimo, o greito susisiekimo. T.y. Įsibėgėjai nuo "Aklųjų" sankryžos ir vienodu tempu atmini iki Laisvės Alėjos. Galimi stabdymai nebent ties šviesoforinėmis sankryžomis (Utenos, Zanavykų, Žemaičių), bet ir tai iš tolo matydamas gali pasireguliuoti tempą, kad nereiktų stot. Plius papildomi šviesoforai, kur pėsčiųjų srautai didesni, kad pėstieji nelįstų į dviračių taką. Tik toks "amsterdaminis" variantas būtų realiai funkcionuojantis.
As much power as necessary, as much freedom as possible
- 1 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąIš teksto sprendžiu, kad tamstai tikrai neteko Amsterdame važinėtis dviračiu. Vadovautasi principu: vakaruose viskas tobula....
Comment
Comment