Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Savanorių pr. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Na vis tiek parodija išeina su dviračių takais Savanorių pr., kai jis daug kartų nutrūksta. Plytelės tikriausiai reiškia, kad dviratį reikės "vestis"? Mackevičiaus gatvės kirtimas dviračiais irgi kol kas nesimato, kad būtų išspręstas rimčiau. Jei jau akcentuojama, kad "Kaunas taps dviračių miestu", tai ir padaryt dviračių takus prioritetu, ypač kai čia visos dangos keičiamos iš esmės.

    Comment


      #82
      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Na vis tiek parodija išeina su dviračių takais Savanorių pr., kai jis daug kartų nutrūksta. Plytelės tikriausiai reiškia, kad dviratį reikės "vestis"? Mackevičiaus gatvės kirtimas dviračiais irgi kol kas nesimato, kad būtų išspręstas rimčiau. Jei jau akcentuojama, kad "Kaunas taps dviračių miestu", tai ir padaryt dviračių takus prioritetu, ypač kai čia visos dangos keičiamos iš esmės.
      Bent jau netrūkinės likusioje atkarpoje nuo Tvirtovės al. sankryžos iki miesto ribos. Savanorių pr. dviračių takas nebus skirtas dideliam greičiui, išskyrus gal kelias atkarpas. Rekreaciniam pasivažinėjimui takas tiks.

      Plytelės reiškia, kad bus bendras pėsčiųjų/dviračių takas

      Comment


        #83
        Rekreaciniam pasivažinėjimui tiko ir prieš tai buvę Savanorių pr. šaligatviai su žvyrkelio atkarpomis. Ypač kai tai priminė pasivažinėjimą kaime

        Comment


          #84
          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Rekreaciniam pasivažinėjimui tiko ir prieš tai buvę Savanorių pr. šaligatviai su žvyrkelio atkarpomis. Ypač kai tai priminė pasivažinėjimą kaime
          Netiko, nes norėdavosi tokių atkarpų vengti. Savanorių pr. dviračių takas bus patogus per daug neskubant nuvažiuoti į Centrą ar iš jo

          Comment


            #85
            Norint įgyvendinti "Kaunas - dviračių miestas" planus, takai turi būti ne rekreacinio laisvalaikio pasivažinėjimo, o greito susisiekimo. T.y. Įsibėgėjai nuo "Aklųjų" sankryžos ir vienodu tempu atmini iki Laisvės Alėjos. Galimi stabdymai nebent ties šviesoforinėmis sankryžomis (Utenos, Zanavykų, Žemaičių), bet ir tai iš tolo matydamas gali pasireguliuoti tempą, kad nereiktų stot. Plius papildomi šviesoforai, kur pėsčiųjų srautai didesni, kad pėstieji nelįstų į dviračių taką. Tik toks "amsterdaminis" variantas būtų realiai funkcionuojantis.
            Bet kuriuo atveju reikės pratestuot kokia išeina minimali šios atkarpos trukmė
            Paskutinis taisė Rimas_OK; 2018.07.30, 16:24.

            Comment


              #86
              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
              Norint įgyvendinti "Kaunas - dviračių miestas" planus, takai turi būti ne rekreacinio laisvalaikio pasivažinėjimo, o greito susisiekimo. T.y. Įsibėgėjai nuo "Aklųjų" sankryžos ir vienodu tempu atmini iki Laisvės Alėjos. Galimi stabdymai nebent ties šviesoforinėmis sankryžomis (Utenos, Zanavykų, Žemaičių)), bet ir tai iš tolo matydamas gali pasireguliuoti tempą, kad nereiktų stot. Plius papildomi šviesoforai, kur pėsčiųjų srautai didesni, kad pėstieji nelįstų į dviračių taką. Tik toks "amsterdaminis" variantas būtų realiai funkcionuojantis.
              Pritariu, dar labai trukdo, kad įvažiavimai į kiemus yra žemesniame lygyje negu dviračių takas. Dviračių tako aukštis turėtų būti vienodo lygio, išskyrus minėtas šviesoforines sankryžas.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                #87
                įrengta įnovatyvi pėsčiųjų naudojančių išmaniuosius telefonus gaudyklė. Savanorių - Kovo 11-osios sankryžos perėjoje

                Click image for larger version  Name:	20180916_114512.jpg Views:	1 Size:	536,2 kB ID:	1670386

                Comment


                  #88
                  #Kaunastvarkosipapigiaja
                  Štai ir prospekto "rekonstrukcija"... Nepraėjus nei pusmečiui jau tenka pjaustyt naują asfaltą
                  Vandentiekio vamzdį lyg ir keitė , bet atšakų ir nesutvarkė. Pradėjo leisti vandenį, po to užstrigo kranas. Gyventojai 2 paros be vandens.
                  Veiksmas įkalnėje.

                  Comment


                    #89
                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Norint įgyvendinti "Kaunas - dviračių miestas" planus, takai turi būti ne rekreacinio laisvalaikio pasivažinėjimo, o greito susisiekimo. T.y. Įsibėgėjai nuo "Aklųjų" sankryžos ir vienodu tempu atmini iki Laisvės Alėjos. Galimi stabdymai nebent ties šviesoforinėmis sankryžomis (Utenos, Zanavykų, Žemaičių), bet ir tai iš tolo matydamas gali pasireguliuoti tempą, kad nereiktų stot. Plius papildomi šviesoforai, kur pėsčiųjų srautai didesni, kad pėstieji nelįstų į dviračių taką. Tik toks "amsterdaminis" variantas būtų realiai funkcionuojantis.
                    Iš teksto sprendžiu, kad tamstai tikrai neteko Amsterdame važinėtis dviračiu. Vadovautasi principu: vakaruose viskas tobula....

                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                    Comment


                      #90
                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                      Iš teksto sprendžiu, kad tamstai tikrai neteko Amsterdame važinėtis dviračiu. Vadovautasi principu: vakaruose viskas tobula....
                      Už tai teko laukti prie šviesoforo, kol dviračių takui degė žalia.

                      Comment

                      Working...
                      X