Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Kai pora kartų užtikau praeidamas, bent poroje mašinų mačiau kažkokius žalius leidimus. Taigi, greičiausiai bus darbiniai automobiliai.
    Gaila, kad forume nėra emocijos „ha-ha“. Kuris gi KET punktas numato „žalius leidimus“ kaip licenciją taisyklių nesilaikymui?

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą

      Gaila, kad forume nėra emocijos „ha-ha“. Kuris gi KET punktas numato „žalius leidimus“ kaip licenciją taisyklių nesilaikymui?
      Juokas juokais, bet iš tikrųjų Nidoje išduoda žalius tokius lapelius įlaminuotus parkavimui, kiekvienas gyventojas turi.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

        Gaila, kad forume nėra emocijos „ha-ha“. Kuris gi KET punktas numato „žalius leidimus“ kaip licenciją taisyklių nesilaikymui?
        O kur aš rašiau kad jie leidžia nesilaikyti KET? Tik rašau kad tai greičiausiai bus darbiniai automobiliai.
        Užkniso jau kai kurių forumiečių bandymas interpretuoti už mane ką aš ale norėjau pasakyti. Jau ne pirmas kartas taip.

        Comment


          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

          O kur aš rašiau kad jie leidžia nesilaikyti KET? Tik rašau kad tai greičiausiai bus darbiniai automobiliai.
          Užkniso jau kai kurių forumiečių bandymas interpretuoti už mane ką aš ale norėjau pasakyti. Jau ne pirmas kartas taip.
          Aš irgi matau tokius "darbinius" automobilius. Pavyzdžiui, Kauno Katedros kiemas (t. y. galima pėsčiųjų zona už Katedros, kurioje ėmė visų mūsų sąskaita dažnokai keisti plytutes, nes sulūžta) apstatytas. VBS, kad ji čia (Katedroje su kunigėliais) dirba, dar viena moteriškė veždavo paveikslus į galeriją, anksčiau dar ten parkuodavosi net Kultūros paveldo departamento automobilis, aišku, kunigėliai, visokios krikštynos ir vestuvės.
          Mane nervindavo matyti kelių ir statybų darbininkų automobilius pėsčiųjų zonose / ant šaligatvių, bet paskui pamaniau, na, gal jie taip atsiveža į darbo vietą savo nepanešamai sunkius darbo įrankius ir medžiagas, todėl gauna leidimus ten parkuotis.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė manometras Rodyti pranešimą

            Aš irgi matau tokius "darbinius" automobilius. Pavyzdžiui, Kauno Katedros kiemas (t. y. galima pėsčiųjų zona už Katedros, kurioje ėmė visų mūsų sąskaita dažnokai keisti plytutes, nes sulūžta) apstatytas. VBS, kad ji čia (Katedroje su kunigėliais) dirba, dar viena moteriškė veždavo paveikslus į galeriją, anksčiau dar ten parkuodavosi net Kultūros paveldo departamento automobilis, aišku, kunigėliai, visokios krikštynos ir vestuvės.
            Mane nervindavo matyti kelių ir statybų darbininkų automobilius pėsčiųjų zonose / ant šaligatvių, bet paskui pamaniau, na, gal jie taip atsiveža į darbo vietą savo nepanešamai sunkius darbo įrankius ir medžiagas, todėl gauna leidimus ten parkuotis.
            Aš manau (nesidomėjau, tiesiog nuojauta) kad tų "darbinių" automobilių tvarka pas mus iš viso nėra reglamentuota. Dėl to ja ir naudojasi visi kas netingi. Anądien pats nufotkinau ir nusiunčiau į epoliciją tokį "darbinį" automobilį prie VTDK bendrabučio, o pas save prie darbo, kur iš visų pusių pėsčiųjų zona, tokius "darbininkus", kur atvažiuoja pora lapų pasiimti, prafotkinu reguliariai.

            Comment


              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

              Aš manau (nesidomėjau, tiesiog nuojauta) kad tų "darbinių" automobilių tvarka pas mus iš viso nėra reglamentuota. Dėl to ja ir naudojasi visi kas netingi. Anądien pats nufotkinau ir nusiunčiau į epoliciją tokį "darbinį" automobilį prie VTDK bendrabučio, o pas save prie darbo, kur iš visų pusių pėsčiųjų zona, tokius "darbininkus", kur atvažiuoja pora lapų pasiimti, prafotkinu reguliariai.
              Darbo automobiliai (sedanai, 7 klasės BMW, E klasės MB taip pat) turėtų būti bent jau su logotipais įmonės kurioje jie dirba. Pvz, ESO reglamentuoja rangovams atvykstantiems į objektą, kad automobiliai būtų su logotipais.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Su leidimais vienintelis aktualus punktas yra 150.5. Panašu, kad leidimas gali būti duotas – gal jis ir žalias – tik prekybai renginio metu, t. y. nėra leidimų įmonių mašinoms kažką ten tvarkant mieste. Turbūt atskiras įstatymas suteikia teisę su mašina važiuoti ant šaligatvio, kai yra duotas statybos leidimas ir ten jau yra statybos aikštelė. Jeigu Žalią tiltą rekonstruoja / remonduoja ir pan., tai galėtų ten parkuotis mašinos, bet tada ta teritorija turėtų būti atpverta, kaip statybos, ne? Tai arba ten negali parkuotis, kad ir tarnybinės mašinos, arba neapsitvėrė statybų, kas kiek suprantu irgi turėtų būti pažeidimas.

                Sustoti ir stovėti draudžiama: 150.5. ant vejos, šaligatvio (išskyrus tuos atvejus, kai ten stovėti leidžia stovėjimo būdą nurodantys kelio ženklai arba transporto priemonė nurodyta leidime, išduotame prekiauti viešoje vietoje renginių metu), taip pat sporto, vaikų žaidimo aikštelėse ir kitose transporto priemonių eismui (stovėjimui) neskirtose teritorijose;
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Šiandien nutiko proga prasieit pro zaksą šeštadienį. Į rytinį piką nepataikiau, tai visas dvirtakis nebuvo užstatytas, bet galvojau įkelsiu čia koks mūsų veselninkų mentalitetas.
                  Click image for larger version

Name:	PXL_20230826_104242578.jpg
Views:	454
Size:	3,02 MB
ID:	2071427
                  Ok, ten parkingas dabar uždarytas kol vykdomi darbai, tai whatever kokia jaunoji gal su balta sukne ir nenori pėdint, bet kažkaip abejoju, kad jaunieji atvaro su Sharanais TDI (I raudona).
                  Tuo tarpu literally už keliasdešimt metrų:
                  Click image for larger version

Name:	PXL_20230826_104143424.jpg
Views:	468
Size:	1,92 MB
ID:	2071424
                  Click image for larger version

Name:	PXL_20230826_104122184.jpg
Views:	439
Size:	3,94 MB
ID:	2071425
                  Čia kaip ir rezervuotos vietos, bet vis tiek logika, kad geriau ant šaligatvio statyt.
                  Click image for larger version

Name:	PXL_20230826_104216888.jpg
Views:	446
Size:	2,97 MB
ID:	2071426
                  Nebesufotkinau, bet Algirdo gatvė, nuo Mindauginės, pustuštė, laisvai kokios 30 parkavimo vietų, taip pat ir gretimos Suvalkų, V. M. Putino g.

                  Comment


                    svarbiausia kad vestuvių proga ateitų sąskaita už parkavimą ant šaligatvio. iš ties geriausia dovana.

                    Comment


                      Kita situacija, kur, kai netingiu, pranešu - stovėjimas t formos sankryžoje.
                      Anksčiau buvo punktas, kuris leisdavo stovėti T formos sankryžoje, jei prieš šoninį kelią buvo ištisinė linija ar skiriamoji juosta. Bet tai buvo laaaabai seniai.
                      Du skirtingi google pravažiamiai:
                      https://www.google.com/maps/@54.6949...8192?entry=ttu
                      https://www.google.com/maps/@54.6949...8192?entry=ttu
                      Kažkada ten buvo avarija ir vietoje dirbo pareigūnai - vienas formino įvykį, kitas išrašinėjo baudas už stovėjimą ( bet ne tiems, kurie stovi sankryžoje ). Paklausiau, kodėl nebaudžia ir tų, kur sankryžoje, ypač atsižvelgiant į tai, kad jų stovėjimas ten ir galėjo sukelti įvykį. Pasiteisino, kad savivaldybė leidžia...

                      Comment


                        Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
                        Kita situacija, kur, kai netingiu, pranešu - stovėjimas t formos sankryžoje.
                        Anksčiau buvo punktas, kuris leisdavo stovėti T formos sankryžoje, jei prieš šoninį kelią buvo ištisinė linija ar skiriamoji juosta. Bet tai buvo laaaabai seniai.
                        Du skirtingi google pravažiamiai:
                        https://www.google.com/maps/@54.6949...8192?entry=ttu
                        https://www.google.com/maps/@54.6949...8192?entry=ttu
                        Kažkada ten buvo avarija ir vietoje dirbo pareigūnai - vienas formino įvykį, kitas išrašinėjo baudas už stovėjimą ( bet ne tiems, kurie stovi sankryžoje ). Paklausiau, kodėl nebaudžia ir tų, kur sankryžoje, ypač atsižvelgiant į tai, kad jų stovėjimas ten ir galėjo sukelti įvykį. Pasiteisino, kad savivaldybė leidžia...
                        O tai savivaldybės pliurpalas aukščiau Lietuvos įstatymų?

                        Comment


                          Jei aukščiau su dviračių takų tiesimu ir A juostų pločio parinkimu, tai kodėl su parkavimu turėtų būti kitaip?

                          Norintiems būti profesionaliais skundikais, ties santuokų rūmais galėčiau rekomenduoti filmuoti, kas kerta ištisinę dvirtakio liniją ir pranešime prašyti bausti už ją. KET nediferencijuoja, tai turėtų pareiti didelė bauda, ne 15 € už šaligatvį.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Jei aukščiau su dviračių takų tiesimu ir A juostų pločio parinkimu, tai kodėl su parkavimu turėtų būti kitaip?

                            Norintiems būti profesionaliais skundikais, ties santuokų rūmais galėčiau rekomenduoti filmuoti, kas kerta ištisinę dvirtakio liniją ir pranešime prašyti bausti už ją. KET nediferencijuoja, tai turėtų pareiti didelė bauda, ne 15 € už šaligatvį.
                            už ištisinę duoda 417 str. 1d. kas užtraukia tą pačią 30€-90€ kaip ir šaligatvis.

                            Comment


                              Tada tikrai pigu, žinant, kad dar visai neseniai buvo numatytas teisių atėmimas.

                              Įdomu ar įmanoma pranešti 3 nusižengimus atskirai, kad nubaustų per 3 kartus. Nurodant visus nusižengimus viename pranešime, jie susisumuoja ir būtų baudžiama tik už vieną.
                              • Reikia pranešti apie ištisinės kirtimą (pusę min. baudos bus 15 €);
                              • po mėn., kai išnagrinės, palaukti dar 1 mėn., kol susimokės, tada pranešti apie važiavimą dvirtakiu / šaligatviu (+30 €);
                              • dar po 2 mėn. pranešti apie priparkavimą (+30 €).
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Tada tikrai pigu, žinant, kad dar visai neseniai buvo numatytas teisių atėmimas.
                                Atėmimas skiriamas lenkiant vietose, kuriose draudžiama, o ne tiesiog dėl ištisinės kirtimo.

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Įdomu ar įmanoma pranešti 3 nusižengimus atskirai, kad nubaustų per 3 kartus. Nurodant visus nusižengimus viename pranešime, jie susisumuoja ir būtų baudžiama tik už vieną.
                                  • Reikia pranešti apie ištisinės kirtimą (pusę min. baudos bus 15 €);
                                  • po mėn., kai išnagrinės, palaukti dar 1 mėn., kol susimokės, tada pranešti apie važiavimą dvirtakiu / šaligatviu (+30 €);
                                  • dar po 2 mėn. pranešti apie priparkavimą (+30 €).
                                  Abejoju ar paeitų. Bet ar yra prasmės? Vidutinis toks parkuocojas jau po pirmos baudos eitų keikti valdžią ir verkti kad skalpuojami dori niekuo nekalti žmonės.

                                  Comment


                                    VMS tai labai nenori už tą patį parkavimą buasti kelis kartus. Bando apsimesti kad "jau buvo nubaustas". Kaip e-policija nežinau, jie dar nėra skambinę dėl pranešimo.

                                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                    Aš manau (nesidomėjau, tiesiog nuojauta) kad tų "darbinių" automobilių tvarka pas mus iš viso nėra reglamentuota. Dėl to ja ir naudojasi visi kas netingi. Anądien pats nufotkinau ir nusiunčiau į epoliciją tokį "darbinį" automobilį prie VTDK bendrabučio, o pas save prie darbo, kur iš visų pusių pėsčiųjų zona, tokius "darbininkus", kur atvažiuoja pora lapų pasiimti, prafotkinu reguliariai.
                                    Darbinis automobilis nesuteikia teisės stovėti ant šaligatvio. važiuoti ten glaima tik jeigu pats automobilis yra reikalingas darbui. Jeigu tik atsivežti įrankius - leidimo nėra ir negali būti.

                                    Net grindos pickupai negali važiuoti šaligatviu ką deja labai mėgsta daryti.

                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Atėmimas skiriamas lenkiant vietose, kuriose draudžiama, o ne tiesiog dėl ištisinės kirtimo.
                                    Ištisinės pas mus yra įvairios. Yra paprasta, yra dviguba, yra stora (kaip A juostų). Tai už vienų kirtimą glai atimti teises, už kitų ne.


                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Ištisinės pas mus yra įvairios. Yra paprasta, yra dviguba, yra stora (kaip A juostų). Tai už vienų kirtimą glai atimti teises, už kitų ne.
                                      ANK iš viso apie jokias linijas nėra kalbama. O ir skirtumas tarp viengubos ir dvigubos tėra juostų skaičius kelyje. Bet kokiu atveju paprastas ištisinės linijos kirtimas neužtraukia teisių atėmimo, tiktais lenkimas ten, kur negalima.

                                      Comment


                                        2022 m. buvo griežtesnė bausmė, gal ir neatimdavo už visiškai visas ištisines (nes būna ir kelio šone, kurią įmanoma kirsti ir be baudos), bet, jeigu privalomai atimdavo tik ten kur išvažiuojama į priešpriešinį eismą, tai dviračių takas yra atskirtas ištisine skirtingų eismo juostų ir krypčių:
                                        2022-09-26 BNS
                                        https://news.bns.lt/53838629
                                        Vilnius, rugsėjo 26 d. (BNS). Seimas antradienį nustatė švelnesnes sankcijas vairuotojams už ištisinės linijos kirtimą. Šiuo metu už tokį pažeidimą privalomai atimama teisė vairuoti, pagal naują sprendimą, bus galima atsipirkti ir bauda. <...>

                                        Pagal priimtą pataisą, įvažiavimas į priešpriešinio eismo juostą pažeidžiant Kelių eismo taisyklių reikalavimus užtrauks 60–90 eurų baudą. Taip pat nuo vieno iki trijų mėnesių galėtų būti atimta teisė vairuoti. <...>

                                        Šiuo metu už draudimo lenkti ar įvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą pažeidimus teisė vairuoti privalomai atimama nuo trijų iki šešių mėnesių. Teisės vairuoti atėmimas už ištisinės juostos kirtimą tapo privalomas nuo šių metų sausio.
                                        Tu tuo tarpu teigi, jog atimama lenkiant, bet buvo privalomai atimama išvažiavus į priešpriešinę eismo juostą. Mašina dviračių take ir būtų jau priešpriešinėje juostoje bet kokiu atveju, nes dvirtakis dvipusio eismo.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          2022 m. buvo griežtesnė bausmė, gal ir neatimdavo už visiškai visas ištisines (nes būna ir kelio šone, kurią įmanoma kirsti ir be baudos), bet, jeigu privalomai atimdavo tik ten kur išvažiuojama į priešpriešinį eismą, tai dviračių takas yra atskirtas ištisine skirtingų eismo juostų ir krypčių:
                                          2022-09-26 BNS
                                          https://news.bns.lt/53838629


                                          Tu tuo tarpu teigi, jog atimama lenkiant, bet buvo privalomai atimama išvažiavus į priešpriešinę eismo juostą. Mašina dviračių take ir būtų jau priešpriešinėje juostoje bet kokiu atveju, nes dvirtakis dvipusio eismo.
                                          Pagal ANK turi būti ne tik išvažiavimas į priešpriešinę eismo juostą, bet ir pavojingos situacijos sukėlimas. Tiesiog išvažiuoti neužtenka. 420 straipsnis, 1 dalis. O lenkiant iš karto užsiskaito.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X