Aš tai siūlyčiau tokiems runkeliams teises atimt visai.
dabar bent dvirtakį laisvą palieka, anksčiau statmenai statydavo, blokuojant ir pėsčiųjų ir dviračių takus. Toliau linkuvos g. ir kartais pasitaiko tokių parkuotojų, kartą vienas prieš pat užsuko skersą pastatė ant dvietakio ir pesčiųjų saligatvio ir pradėjo vaikus išlaipinėti. Ant gatvės juk neparkuosi, o ant šaligatvio "patogu".
Turbūt pasikartosiu jau ne antrą kartą, bet vienintelis būdas spręsti tokias problemas – stori, tvirti, gerai įbetonuoti stulpeliai, ypač ten, kur bortas žemesnis arba visai nuleistas iki asfalto lygio. Net Vakaruose, toje pačioje Olandijoje tokių stulpelių pilna tiek miestų centruose, tiek ir toliau. Nelabai ką kito turim, nes tokių balvonų visada atsiras net ir šalyse su geresniu menatalitetu.
Kitaip sakant, problema – neapgalvoti sprendimai rekonstruojant šaligatvius.
Turbūt pasikartosiu jau ne antrą kartą, bet vienintelis būdas spręsti tokias problemas – stori, tvirti, gerai įbetonuoti stulpeliai, ypač ten, kur bortas žemesnis arba visai nuleistas iki asfalto lygio. Net Vakaruose, toje pačioje Olandijoje tokių stulpelių pilna tiek miestų centruose, tiek ir toliau. Nelabai ką kito turim, nes tokių balvonų visada atsiras net ir šalyse su geresniu menatalitetu.
Kitaip sakant, problema – neapgalvoti sprendimai rekonstruojant šaligatvius.
Šitus tai labai lengvai evakuatorius išgaudytų, nes jie čia per naktį numesti stovi - antrą kartą nebestovėtų. Stulpeliai reikalingi ten kur kas nors penkiom minutėm atvažiuoja, pvz. mokykla, kebabinė, parduotuvė.
Ten tam Kriščiukaičio g name, kiek atsimenu save nuo Žigulių laikų, jie ten savo vežėčias laikydavo ant šaligatvio, juokais gali apeliuot į prigimtinę teisę taip parkuot
Turbūt pasikartosiu jau ne antrą kartą, bet vienintelis būdas spręsti tokias problemas – stori, tvirti, gerai įbetonuoti stulpeliai, ypač ten, kur bortas žemesnis arba visai nuleistas iki asfalto lygio. Net Vakaruose, toje pačioje Olandijoje tokių stulpelių pilna tiek miestų centruose, tiek ir toliau. Nelabai ką kito turim, nes tokių balvonų visada atsiras net ir šalyse su geresniu menatalitetu.
Kitaip sakant, problema – neapgalvoti sprendimai rekonstruojant šaligatvius.
nepadės jeigu tarkime Strazdo gatvėjeblokuoja tik šaligatvį statydami ar trumpai ar ilgam prisiparkave, tai Linkuvos g. jau įvažoje į kiemą, blokuoja abu takus
dabar bent dvirtakį laisvą palieka, anksčiau statmenai statydavo, blokuojant ir pėsčiųjų ir dviračių takus. Toliau linkuvos g. ir kartais pasitaiko tokių parkuotojų, kartą vienas prieš pat užsuko skersą pastatė ant dvietakio ir pesčiųjų saligatvio ir pradėjo vaikus išlaipinėti. Ant gatvės juk neparkuosi, o ant šaligatvio "patogu".
Arba patruliuojanti ir savo darbą dirbanti policija, o ne prie trikojų miegantys storuliai.
Vien šiemet savivaldybės viešosios tvarkos pareigūnai fiksavo apie 32.000 automobilių stovėjimo pažeidimų, o pridėjus ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ kontrolierių užfiksuotus ir savivaldybei nagrinėti perduotus pažeidimus baudos išrašytos apie 50.000 kartų. Taip pat atlikta apie 1.500 priverstinų automobilių nuvežimų, kai transporto priemonės trukdė eismui arba kėlė pavojų kitiems eismo dalyviams.
O tai čia kurjerio problema, jog nėra galimybės pristatyti siuntos legaliai? Jeigu įmonei reikia gauti sunkias siuntas, tegul susiderina transporto stovėjimo vietą.
O tai čia kurjerio problema, jog nėra galimybės pristatyti siuntos legaliai? Jeigu įmonei reikia gauti sunkias siuntas, tegul susiderina transporto stovėjimo vietą.
Kurjerio problema, jeigu jis nusprendžia važinėti šaligatviais.
Nemanau, kad šaligatviais važinėjama nesant poreikio, tiesiog kurjeris, įvertindamas visas aplinkybes, pasirenka tokį elgesio variantą, kuris sukelia mažiausiai pasekmių kitiems asmenims. Jei pradėtų laikytis taisyklių, pusę Vilniaus neišvažiuotų iš kiemų, nes Barbora į 9 aukštą tempia maišus.
Kurjeris yra kraštinis, o problemos sprendimas nuo kraštinio kažkaip sovietmečiu kvepia.
esmė paprasta - jei nesutiksi važiuoti ant šaligatvio tu, tai kažkoks kitas kurjeris sutiks. tai tada vistiek važiuoji, ir bambi jog gavai baudą ir dabar tavo verslas žlunga.
Comment