Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu automobilis techniškai netvarkingas jo eksplotuoti negalima, todėl TA turi būti panaikinta (lyg ir nėra pas mus galimybės sustabdyti, tik panaikinti ir po to turi iš naujo praeiti). Jeigu padanga nuleista tai gal užtenka ją pripūsti prieš važiuojant, bet jeigu teka tepalai tai reikia autombilį gabenti į remonto įstaigą (o ne juo važiuoti) ir teoriškai dar poto turėtum išvalyti tepalų taršą.

    dondc Kas dėl TA apžiūros, manau jeigu atvažiuotum tuščiomis padangomis slėgį patikrintų. Taip pat patikrintų jeigu skydelyje degtų mažo slėgio pranešimas. Jeigu vizualiai ir elektroniškai viskas tvarkoje tai matyt nėra prasmės tikrinti. Protektorių gylį tai galėtu ir patikrinti, deje to nemačiau darant.

    Na teoriškai tai taip, aplinkosaugininkai turėtu lysti, nes privalo "nustatyti šaltinį". Praktikoje tai niekam nerupės kaimynas papylė ar iš tavęs laša, vežk pas meistrą tegu tikrina.

    John Na keistokas žmogus jeigu "5 minutes" močiutę laipina tiek kad automobilis spėja apaugti žolėmis, kaip pvz. Bet jeigu ir staigiai pradėjo lašėti tepalas, tokio automobilio eksplotuoti jau negalima. Teks močiutei kviesti taksi.

    Ar atimti TA sprendžiu ne aš o atitinkamos tarnybos, aš tik pranešu apie mano nuomone techniškai netvarkingą automobilį.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Jeigu automobilis techniškai netvarkingas jo eksplotuoti negalima, todėl TA turi būti panaikinta (lyg ir nėra pas mus galimybės sustabdyti, tik panaikinti ir po to turi iš naujo praeiti). Jeigu padanga nuleista tai gal užtenka ją pripūsti prieš važiuojant, bet jeigu teka tepalai tai reikia autombilį gabenti į remonto įstaigą (o ne juo važiuoti) ir teoriškai dar poto turėtum išvalyti tepalų taršą.

      dondc Kas dėl TA apžiūros, manau jeigu atvažiuotum tuščiomis padangomis slėgį patikrintų. Taip pat patikrintų jeigu skydelyje degtų mažo slėgio pranešimas. Jeigu vizualiai ir elektroniškai viskas tvarkoje tai matyt nėra prasmės tikrinti. Protektorių gylį tai galėtu ir patikrinti, deje to nemačiau darant.

      Na teoriškai tai taip, aplinkosaugininkai turėtu lysti, nes privalo "nustatyti šaltinį". Praktikoje tai niekam nerupės kaimynas papylė ar iš tavęs laša, vežk pas meistrą tegu tikrina.

      John Na keistokas žmogus jeigu "5 minutes" močiutę laipina tiek kad automobilis spėja apaugti žolėmis, kaip pvz. Bet jeigu ir staigiai pradėjo lašėti tepalas, tokio automobilio eksplotuoti jau negalima. Teks močiutei kviesti taksi.

      Ar atimti TA sprendžiu ne aš o atitinkamos tarnybos, aš tik pranešu apie mano nuomone techniškai netvarkingą automobilį.
      nerandu up to date sarašo, bet tvaka kuomet TA gali būti panaikinta įsigaliojo 2014m. Iki tol galėjai važinėt be stabdžių, plikom padangom etc. jeigu eismo įvykyje nesudalyvavai - vien dėl to kad vairuoji mašiną be vairo, nebuvo priežastis atimti TA.

      Nuo 2014 Lipeos 1d. įsigaliojo toks sąrašas : http://www.technologijos.lt/n/techno...ip-viskas-vyks

      1. neveikia pagrindinis stabdys (vairuotojas juo negali sustabdyti transporto priemonės);

      2. neveikia vairo mechanizmas (vairuotojas negali juo valdyti transporto priemonės);

      3. netvarkingas transporto priemonės ir priekabos sukabinimo įtaisas;

      4. lyjant, sningant arba esant rūkui vairuotojo pusėje neveikia stiklo valytuvas;

      5. tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui nedega joks (artimosios, rūko, tolimosios šviesos) priekinis kairysis žibintas, o sugedus bent vienam galiniam gabarito žibintui neveikia avarinė šviesos signalizacija arba transporto priemonės gale nėra pritvirtinto avarinio sustojimo ženklo;

      6. transporto priemonės stiklų, patenkančių į priekinį 180° vairuotojo matymo lauką, šviesos laidumas mažesnis negu nustatyta Techniniuose reikalavimuose;

      7. žiemos sezono metu automobilis, kurio bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, ir (ar) jo priekaba (jei priekaboje įrengti stabdžiai) eksploatuojamas su padangomis, kurios neskirtos važiuoti žiemą, transporto priemonė vasaros sezono metu eksploatuojama su dygliuotomis padangomis arba transporto priemonės protektoriaus rašto gylis mažesnis nei nustatyta Techniniuose reikalavimuose;

      8. jeigu žibinte panaudotas automobilio gamintojo nenumatytas šviesos šaltinis;

      9. jei stovinčios motorinės transporto priemonės su dirbančiu varikliu skleidžiamo triukšmo lygis viršija Kelių transporto priemonių variklių triukšmo ribinių dydžių ir jų nustatymo tvarkos apraše nurodytus dydžius.


      Nežinau ar šitam puslapyje jis tikslus, bet puikiai pamenu kad įsigaliojus naujai tvarkai, galimybė atimti TA buvo tik už tam tikrus trūkumus.
      Negana to TA galima atimti tik sustabdžius eisme dalyvaujančią mašiną. Negalima prisikabint prie stovinčios, paprašyt įjungt valytuvą ar pan. (Gal man sugedo valytuvas, ir aš laukiu kol meistras atvažiuos su traliuku už savaitės ir išsiveš tą mašiną remontui).

      Manau dėl to konkrečiai ir įvardinama kad pvz negalima eksploatuoti žiemą mašinos su vasarinėmis padangos, o ne negalima laikyti kieme tokios mašinos. Gal aš žiemą nevažinėju, ir į automobilį įlipsiu tik pavasarį ?

      Už iš stovinčios mašinos varvančius tepalus gali gauti baudą, bet ne prarasti TA.


      Dėl protektoriaus TA tikrinimo metu tai tikrina, bet 99proc ne su slankmačiu. nes arba matosi kad padangoj akivaizdžiai daugiau protektoriaus nei reikia, arba padaga beveik plika. Jei gylis arti ribos - tai esant reikalui pamatuoja. Arba jeigu vairuotojas ginčijasi kad ne plika.

      Comment


        Foto 2021.10
        Linkmenų g.


        (...)



        Tas žmogus pastatęs mašiną "po ženklu" ir ant kelkraščio turbūt nežino, kad Šnipiškės ir Skansenas bus prioritetinio pranešinėjimo zona:
        Parašė John Rodyti pranešimą
        Tiek aš, tiek kiti Šnipiškių autoritetai (kurių, šiaip, netrūksta) užtikrinsime sklandų parkavimą pagal galiojančias taisykles ​
        Paskutinis taisė Romas; 2021.10.10, 10:12. Priežastis: ​​​​Kopija iš temos "Naujasis skansenas"

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą

          Tas žmogus pastatęs mašiną "po ženklu" ir ant kelkraščio turbūt nežino, kad Šnipiškės ir Skansenas bu prioritetinio pranešinėjimo zona:


          Manau, neilgai trukus, sužinos. Konkrečiai šitam baudelė-baudužė jau pareina, kaip ir keletui kitų aplinkinėse gatvėse

          Comment


            Parašė Zygis Rodyti pranešimą
            Trickle down/up. Aisku butu smagu, kad savivaldybei butu ne px ir nereiktu skambinet, kad bardakas 50 metru nuo ju dedas

            Click image for larger version

Name:	AD6D1BEC-994F-41A2-8C21-3E13E502FB4E.jpeg
Views:	1255
Size:	1,25 MB
ID:	1908091
            Greta Lvovo 37 verslo centro, savivaldybės pašonėje, viešoji tvarka vis dar nesugeba užtikrinti... viešosios tvarkos.


            Click image for larger version

Name:	IMG_4773.jpeg
Views:	602
Size:	1,78 MB
ID:	1919767

            Modernu. Progresyvu. Šiuolaikiška.

            Click image for larger version

Name:	IMG_4774.jpeg
Views:	598
Size:	1,92 MB
ID:	1919768

            Ar šitie nužeminti įvažiavimams skirti bordiūrai turėtų čia būti ?

            Comment


              Aš nesuprantu kaip taip yra įmanoma - gi ne chruščiofkinis kiemas, o moderni vieta.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                Aš nesuprantu kaip taip yra įmanoma - gi ne chruščiofkinis kiemas, o moderni vieta.
                Vieta moderni, žmonės, kurie joje lankosi - chruščiofkiniai. Kaip ten sako apie kiaulę ir bažnyčią?

                Paskutinis taisė Ignalina; 2021.10.14, 01:25.

                Comment


                  Parašė Azure Rodyti pranešimą

                  Greta Lvovo 37 verslo centro, savivaldybės pašonėje, viešoji tvarka vis dar nesugeba užtikrinti... viešosios tvarkos.


                  Click image for larger version

Name:	IMG_4773.jpeg
Views:	602
Size:	1,78 MB
ID:	1919767

                  Modernu. Progresyvu. Šiuolaikiška.

                  Click image for larger version

Name:	IMG_4774.jpeg
Views:	598
Size:	1,92 MB
ID:	1919768

                  Ar šitie nužeminti įvažiavimams skirti bordiūrai turėtų čia būti ?
                  Kažkada anksčiau kai klausiau ar negali būti taip kad ten tiesiog žvyruota aikštelė, žmonės čia rašė kad tam kad norint patekt į ta aikštelę reik per bortus važiuot todėl turėtų būt akivaizdu kad ten ne aikštelė. Bet pasirodo ten yra tokie nužeminti bortai kokie būna ties įvažiavimais į aikteles/kiemus. Tai visgi aikštelė ten, tik kad parkingo ženklo nėra. Bet ne pieva kaip kažkas bando įrodyt.

                  Comment


                    Jeigu nėra ženklo ir nėra pagrindo tai ne aikštelė, o pieva.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Jeigu nėra ženklo ir nėra pagrindo tai ne aikštelė, o pieva.
                      Žvyras yra pagrindas.

                      Comment


                        Kopija iš temos Varlamov, Čeliabinsk ... Варламов, Челябинск ...

                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Visiškas Voronežas. Pertvarkė parkingą ir dviračių juostą. Iškart buvo sukritikuoti miesto vyr. inžinieriaus veiksmai dėl to, kad įrengtas išilginis parkingas palei dviračių juostą be jokios apsaugos zonos. Parkuojant tokiu būdu privaloma jau net ne 0,5 m, bet 0,75 m. Įtariu arba nieko nedarė ir buvo blogai užkabinti ženklai arba užkabino foto matomą sustoti ir stovėti draudžiantį ženklą, bet nei parkingo horizontalųjį ženklinimą panaikino, nei pastatė augalų klombą jos vietoje (su 0,5 m apsaugos zona), nors vietos augalams ten apstu.

                        Tikėkimės Varlamovas šios gėdos nepamatė.
                        Paskutinis taisė dondc; 2021.10.18, 10:02. Priežastis: Ištrintas sarkastiškas autoriaus prierašas: „Galvojot, kad esam Europoje? O esam Voroneže“
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          @dondc jei galima, apsieikim be iškraipymų ir redagavimo cituojant kitus forumo narius. Ačiū.
                          Mano citata niekada nebuvo susieta su Rotušės aikštės foto.

                          Comment


                            Čia vėl tas standartinis "vyr. inžinieriaus veiksmai" Tiesiog žmogus negali ramiai užmigti ko nors neparašęs apie "vyr. inžinierių", kaip ir kai kurie kiti apie Šimašių su Pakalniu...

                            Comment


                              John, tie patys forumiečiai vistiek skaito panašios tematikos temas. Gerai, paredaguosiu. Atsiprašau.

                              digital, pakalbėkim apie kilpinį eismą ir tą naują įrengtą parkingo vietą. Kas ją įrengė ir, kas nubrėžė dviračių juostą?


                              P. S. Šiaip galvojau forumiečių IQ vidurkis aukštesnis. Manau absoliučiai bet kam aišku, tiek dėl to, kad Varlamovas fotografavo rotušę, bet ne kelio ženklą ir parkingą, o aš prierašu ironuozuoju (į kurio originalų pranešimą yra nuoroda, beje), tiek dėl „vyr. inžinerijos“ įvairių aspektų.
                              Paskutinis taisė dondc; 2021.10.18, 10:12.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Čia vėl tas standartinis "vyr. inžinieriaus veiksmai" Tiesiog žmogus negali ramiai užmigti ko nors neparašęs apie "vyr. inžinierių", kaip ir kai kurie kiti apie Šimašių su Pakalniu...
                                Kaip ir kai kurie kiti visais būdais bandantys išteisint savivaldybės ir jos įmonių neveiksnumą/nekompetenciją/klaidas

                                Comment


                                  edit, I nevermind, nenoriu lįsti į tokio tipo diskusijas ....

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                    Kaip ir kai kurie kiti visais būdais bandantys išteisint savivaldybės ir jos įmonių neveiksnumą/nekompetenciją/klaidas
                                    Tai viskas ok su klaidų viešinimu, tiesiog užknisa kas antroje žinutėje "Šimašius, Pakalnis", o dabar dar ir "vyr. inžinierius" prisidėjo

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Tai viskas ok su klaidų viešinimu, tiesiog užknisa kas antroje žinutėje "Šimašius, Pakalnis", o dabar dar ir "vyr. inžinierius" prisidėjo
                                      Įdomus jūsų požiūris. Viskas ok su klaidų viešinimu, bet tik nereikia sakyt kieno tai klaidos.

                                      Comment


                                        Tai reikia, jei išsiaiškinate ir parašote, kieno, bet rašymas kas antroje žinutėje "Šimašius, Pakalnis, vyr. inžinierius" tai nebeduoda jokios naujos info, o tik užteršia tekstą.

                                        Comment


                                          Na, kadangi tai yra parkavimo tema, tai pvz Pakalnis yra bene aktyviausias parkavimo aikštelių tarp gatvės ir pastatų priešininkas, kuris per pastaruosius keletą metų yra labai daug kartų sakęs, kad daugiau tokių parkavimo aikštelių Vilniuje nebeatsiras. Šimašius buvo kiek mažiau aktyvus, bet irgi apie tai kalbėjo ir vadino jas "praeities klaidomis". Tas pats yra ir su parkingais vietoje pirmojo pastato aukšto. Nepaisant šitų kalbų ir pažadų, per visus tuos metus kol jie kalbėjo gražius ir teisingus dalykus, mieste atsirado belenkiek naujų "praeities klaidų", kurias patvirtindavo pats Pakalnis (kai kurios iš jų net ne vystytojų, o savivaldybės sklypuose). Tai čia nesiskaito kaip jo neveiksnumas/nekompetencija/klaida ir atsiradus kiekvienam naujam tokiam projektui reikia tiesiog vaidinti, kad viskas čia yra ok, niekas nieko niekada apie tai nėra sakęs ir žadėjęs, ir sakyti "nū nežinau kas čia už tai yra atsakingas, bet vėl kažkaip negerai čia gavos..." ? Na nemanau, kad tai yra objektyvu. Beje net nelabai įsivaizduoju kas toks yra tas "vyr. inžinierius" ir niekada nesu vartojęs šitos frazės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X