Sveiko miesto ar sveiko piliečio logika sakytų, kad tempti rankose gerai. Renki 10 000 žingsnių dienoj.
Pėškom eiti aplamai yra gerai.
Bet mes turime centre VT, kuris degina dyzelį, turime naikinamus troleibusus varvinant seilę į Žolyno g. hektarus. Visgi šis netobulas VT yra aukštinamas šiame forume, nes mažina spūstis, užterštumą ir pan.
Tai mano pozicija, aš visiškai jos nenaudoju ir nedirbu ten, bet Barbora vienu busiku apvažiuodama 30 klientų taip pat mažina užterštumą Vilniuje. Vietoj 30 "siuvimų" namai-parduotuvė-namai turime parduotuvė-klientas1-klientas2-X-klientas30-parduotuvė. Jei išrado "dviračių gatvę", iš kurios žiemą naudos nebus, gal išras ateity ir "kurjeris". KET ne betone išlieta, o nuolat keičiasi. Pvz. kelio ženklas "Sustoti draudžiama" negaliotų kurjeriams ar pan. Reik diskutuot. Naudą aš matau.
Pėškom eiti aplamai yra gerai.
Bet mes turime centre VT, kuris degina dyzelį, turime naikinamus troleibusus varvinant seilę į Žolyno g. hektarus. Visgi šis netobulas VT yra aukštinamas šiame forume, nes mažina spūstis, užterštumą ir pan.
Tai mano pozicija, aš visiškai jos nenaudoju ir nedirbu ten, bet Barbora vienu busiku apvažiuodama 30 klientų taip pat mažina užterštumą Vilniuje. Vietoj 30 "siuvimų" namai-parduotuvė-namai turime parduotuvė-klientas1-klientas2-X-klientas30-parduotuvė. Jei išrado "dviračių gatvę", iš kurios žiemą naudos nebus, gal išras ateity ir "kurjeris". KET ne betone išlieta, o nuolat keičiasi. Pvz. kelio ženklas "Sustoti draudžiama" negaliotų kurjeriams ar pan. Reik diskutuot. Naudą aš matau.
Comment