Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Kaip smarkiai sunku pastatyti šalia neužvažiuojant vienu ratu? Jeigu žmogus ryžtasi pilnai užparkuoti šaligatvį visu pločiu tai dar gali suabejoti jog gaisras ar kokia kita nelaimė staiga užklupo.

    Bet kokia prasmė/nauda iš to kad užvažiuosi vienu ratu ant šaligatvio? Aš tai nematau. Net jeigu ir netyčia (nors neįtikėtina nepajusti jog užvažiavai ant bordiūro) tai vis tiek žmogų reikia nubausti, jog būtų pamokytas, kad daugiau tokių klaidų nedarytų ir nustotų gadinti infrastruktūrą.

    Aš beje irgi visada gyvai pasakau pastabą, jeigu tik yra savininkas. Taip pat ir šūdus liepiu susirinkti, nesuprantu, kodėl vis dar kažkokiems pilypams atrodo, jog žmonės pilietine veikla užsiima tik paslapčiom, nes visų bijo ir tik tam kad patenkinti savo kažkokį troškimą. Būčiau labai laimingas jeigu visi rūpintųsi aplinka ir nereikėtų niekam daryti pastabų ar gaišti laiką pranešinėjant.
    Jeigu gatvė siaura, tai net ir vienas ratas ant šaligatvio gerai. Pro gatvę gali per minutę pravažiuoti 100 mašinų, kurioms prasilenkiant reiks spaustis ir specialiai stebėti ar veidrodėlių nenudaužys, jeigu gatvė pilnai užstatyta. Turbūt geriau 100-ui žmonių laisviau pravažiuoti, negu vienai supermamytei 10 centimetrų į šoną vėžimėlį pasistumt.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    99,99% sulaužytų plytelių yra ten, kur automobilio ratai niekada nevažinėjo.
    Būtent. Prei daugiabučių plytelės atrodo gražiai, kai tuo tarpu miestų takai tragiški.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      99,99% sulaužytų plytelių yra ten, kur automobilio ratai niekada nevažinėjo.
      Vien miesto centre galiu LABAI daug vietų išvardinti, kur mašinos sugadino šaligatvius.

      Vokiečių g.

      Click image for larger version  Name:	IMG_20200721_130824.jpg Views:	0 Size:	297,8 kB ID:	1867996

      Mikalojaus g.

      Click image for larger version  Name:	IMG_20200925_115949.jpg Views:	0 Size:	455,8 kB ID:	1867997

      J. Basanavičiaus g.

      Click image for larger version  Name:	IMG_20201006_122251.jpg Views:	0 Size:	529,7 kB ID:	1867998

      Pranciškonų g.

      Click image for larger version  Name:	IMG_20201023_121821.jpg Views:	0 Size:	305,1 kB ID:	1867999

      Žygimantų g.
      https://www.google.com/maps/@54.6907...7i13312!8i6656

      Ir t.t. ir t.t. O ką jau kalbėti apie daugiabučių kiemus?

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        99,99% sulaužytų plytelių yra ten, kur automobilio ratai niekada nevažinėjo.
        Prieš pakeičiant šaligatvį netoli mano namo būtent tose vietose, kur buvo pravažiuota auomobiliais, buvo išlūžusios plytelės, tuo tarpu toliau jos buvo daugumoj sveikos.

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

          Jeigu gatvė siaura, tai net ir vienas ratas ant šaligatvio gerai. Pro gatvę gali per minutę pravažiuoti 100 mašinų, kurioms prasilenkiant reiks spaustis ir specialiai stebėti ar veidrodėlių nenudaužys, jeigu gatvė pilnai užstatyta. Turbūt geriau 100-ui žmonių laisviau pravažiuoti, negu vienai supermamytei 10 centimetrų į šoną vėžimėlį pasistumt.
          Tokiu atveju turi stovėti kelio ženklas leidžiantis tokį stovėjimo būdą, turi būti subraižytos ant šaligatvio linijos, taip pat sudėtos didelėms aprkovoms atsparios plytelės ir t.t. O jeigu nėra - reiškias ten parkuoti negalima ir būk malonus susimokėti baudą

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            99,99% sulaužytų plytelių yra ten, kur automobilio ratai niekada nevažinėjo.
            Jeigu sužinočiau, kad tą patį 0,01 proc. mano kiemo plytelių koks fruktas bandydamas apsisukt tik pusę rato užvažiavo ir sulaužė, aš jam dar ne tokių skandalų pakelčiau kaip pranešimas policijai.
            Nesuprantu iš kur toks taikstymasis. Mokam mokesčius, už juos sudeda plyteles ir nuleidę galvytes linguojam, kai koks kvailelis sumąsto, kad jam nerūpi bendras turtas.


            Jeigu nėra vietos ten pastatyti automobilio ir kartu leisti prasilenkt kitiems - tai reikia ne pažeidinėt taisykles ir gadint infrastruktūrą, o koreguot kelio plotą, galbūt naikint parkavimą tame ruože, galbūt dar kokius sprendimus priimt.

            Jeigu mano batai per maži, aš nekarpau skylių, bet kartu ir neimu sviesto pėdos grūdimui. O atiduodu/parduodu batus tam, kas telpa ir ieškau naujų. Taip ir čia - netelpa, tai atiduokim plotą pvz. pėstiesiems, dviratininkams ar kitiem. Jie mažesni ir tilps laisvai. O patys pasiieškokim kitos vietos parkuoti automobilį. Aš pats, kai statau automobilį vengiu įtartinų vietų - maža koks klevas prabrauks, kabins veidrodėlius ar piktas vietinis prabrauks raktu.

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

              Jeigu gatvė siaura, tai net ir vienas ratas ant šaligatvio gerai. Pro gatvę gali per minutę pravažiuoti 100 mašinų, kurioms prasilenkiant reiks spaustis ir specialiai stebėti ar veidrodėlių nenudaužys, jeigu gatvė pilnai užstatyta. Turbūt geriau 100-ui žmonių laisviau pravažiuoti, negu vienai supermamytei 10 centimetrų į šoną vėžimėlį pasistumt.
              Kaip atrodo gatvė kurioje per minutę gali pravažiuoti 100 mašinų ir ji yra ant tiek siaura jog mašinos joje neprasilenkia/vos prasilenkia? Jeigu tokių gatvių būtų tai problema būtų išsprendžiama draudimu parkuoti / vienpusio eismo įvedimu arba abejomis priemonėmis. Tai arba jos yra jūsų vaizduotės vaisius, arba jos neskirtos tokiems srautams ir eismą kaip tik reikia kuo labiau lėtinti, riboti, jog būtų naudojami kiti maršrutai per aukštesnės kategorijos gatves

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Kaip atrodo gatvė kurioje per minutę gali pravažiuoti 100 mašinų ir ji yra ant tiek siaura jog mašinos joje neprasilenkia/vos prasilenkia? Jeigu tokių gatvių būtų tai problema būtų išsprendžiama draudimu parkuoti / vienpusio eismo įvedimu arba abejomis priemonėmis. Tai arba jos yra jūsų vaizduotės vaisius, arba jos neskirtos tokiems srautams ir eismą kaip tik reikia kuo labiau lėtinti, riboti, jog būtų naudojami kiti maršrutai per aukštesnės kategorijos gatves
                Kad ir nepritariu taisyklių pažeidimui, bet tikrai yra vietų, kur yra suprojektuota pažeidimams. Pvz Gabijos g. atkarpa nuo Maximos iki nusukimo link Ukmergės g. Ten parkavimas suorganizuotas taip, kad mašinos kažkiek išlenda į gatvę. Kai kuriose vietose ištisinės linijos subraižytos dėl kairinių posūkių saugumo taip, kad neįmanoma apvažiuoti legaliai priparkuotų mašinų nekirtus ištisinės linijos. Tokių fintų mačiau ir daugiau mieste, kai prasidėjo tendencija atskirinėt taip priešpriešines juostas, atskyrinėt kairinius posūkius. Nors iniciatyva sveikintina, "velnias detalėse".

                Comment


                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                  Dėl užstatymo važiuojamojoje dalyje... kad jūs būtumėt matę, kas vakar dėjosi prie Konarskio gėlių turgelio. Visa pirma juosta užstatyta mašinom su parazitiškai, ciniškai įjungtais avariniais signalais. Tipo avarinio įjungimas atleidžia visas nuodėmes. Kamščiai prasidėjo jau ten, kur seniau jų nė nebūta. Beje, tas turgelis ant tiek klesti, kad mašinų ten pilna visą parą, tiesa ne tiek daug kaip vakar... O dėl statymo, tai sakau, skambinu 112 ir labai būna super, jei pataikau ant pareigūno, kuris duoda savo tarnybinio el. pašto adresą, tai nuo momentas nuo foto atsiuntimo iki ATP protokolo surašymo trunka labai nedaug.
                  Baudžia ir su ijungtu avariniu, nebetiki niekas tais avariniais. Bent jau baudą surašo, ar poto jie policijoje gali ją anuliuoti nežinau, bet vis jiems papildomas darbas.

                  kovo 8 mačiau išvis išnaglėjimą. Autobuso stotelėje pasistatė staliuką ir pardavinėjo gėles. pagrinde pirko vairuotojai važiuojantys pro šalį, todėl visą dieną trukdė autobusui sustoti.

                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                  Kaip smarkiai trukdo vienas ratas ant plataus šaligatvio?
                  Primink kiek dabar kainuoja sulaužyto bortelio pakeitimas?

                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Taip pat ką daryti tokiose situacijose, kai automobiliai numesti ant šaligatvių, bet pati gatvė ir šaligatviai yra privati teritorija?
                  Nesvarbu. Nors ir savo privačiame kieme privalai laikytis KET. O šaligatviai išvis yra vieša infrastruktūra, netgi privačioje teritorijoje esantys. prieš kelis metus buvo kažkoks daininkas į teisma dėl to nuėjęs tai teisėjas išaiškino kad jokio skirtumo kad ten privati žemė, pažeidimas vis tiek yra.

                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                  Jeigu gatvė siaura, tai net ir vienas ratas ant šaligatvio gerai. Pro gatvę gali per minutę pravažiuoti 100 mašinų, kurioms prasilenkiant reiks spaustis ir specialiai stebėti ar veidrodėlių nenudaužys, jeigu gatvė pilnai užstatyta. Turbūt geriau 100-ui žmonių laisviau pravažiuoti, negu vienai supermamytei 10 centimetrų į šoną vėžimėlį pasistumt.
                  Jeigu iki gatvės ribos ar ištisinės linijos jei tokia yra lieka mažiau nei 3 metrai, tai išvis pagal KET draudžiama ten stovėti. Jeigu per 3 metrų tarpą nesugebi pravažiuoti - tai gal reikėtu pagalvoti apie teisių palikimą stalčiuje.

                  Parašė Maduk1
                  Kaip galvojate, gal bortai Lietuvoje per žemi?
                  Gal klystu bet nėra bortų aukštis reglamentuotas STR? Kad pėstieji kojų neišsisuktų.

                  O šiaip kaip gyvenantis šalia "aukšto" borto galiu pasakyti, kad kokius priusus gal ir sulaiko, bet labiausiai laužantys visokie pristatynėtojai ir "padidinto pravažumo" 3 tonų džipistai visiškai ignoruoja tą aukštį.
                  Ir šiaip toks pastebėjimas dėl neteisėto parkavimo - įdomu, kokia logika tokių pažeidėjų, kurie stato ant pėsčiųjų šaligatvio, nors gali pažeisti taisykles statydami ant žolės. Logika kokia?
                  Logika paprasta: aš pasistačiau - o kiti man nerūpi.
                  Na dar gali būti logika "nenriu išsipurvinti ratų"

                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Kaip atrodo gatvė kurioje per minutę gali pravažiuoti 100 mašinų ir ji yra ant tiek siaura jog mašinos joje neprasilenkia/vos prasilenkia?
                  Užsuk į Eitminų gatvę kartais - pamatysi. Perkūnkiemis - stebuklų šalis.





                  Comment


                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                    Kad ir nepritariu taisyklių pažeidimui, bet tikrai yra vietų, kur yra suprojektuota pažeidimams. Pvz Gabijos g. atkarpa nuo Maximos iki nusukimo link Ukmergės g. Ten parkavimas suorganizuotas taip, kad mašinos kažkiek išlenda į gatvę. Kai kuriose vietose ištisinės linijos subraižytos dėl kairinių posūkių saugumo taip, kad neįmanoma apvažiuoti legaliai priparkuotų mašinų nekirtus ištisinės linijos. Tokių fintų mačiau ir daugiau mieste, kai prasidėjo tendencija atskirinėt taip priešpriešines juostas, atskyrinėt kairinius posūkius. Nors iniciatyva sveikintina, "velnias detalėse".
                    Nežinau kokia ten situacija dabar, nebus kad mašinos sustatytos kampu kur nėra ženklo leidžiančio tokį stovėjimo būdą? Be to kokia kategorija Gabijos g., nes man ji visiškai nepanaši į "100 mašinų per minutę" gatvę o kaip tik į tokią kur reikia lėtinti eismą, o nutiesus Pavilnionių gatvę išvis padaryti gyvenamąją zoną

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                      Nežinau kokia ten situacija dabar, nebus kad mašinos sustatytos kampu kur nėra ženklo leidžiančio tokį stovėjimo būdą? Be to kokia kategorija Gabijos g., nes man ji visiškai nepanaši į "100 mašinų per minutę" gatvę o kaip tik į tokią kur reikia lėtinti eismą, o nutiesus Pavilnionių gatvę išvis padaryti gyvenamąją zoną
                      Gabijos gatvėje įteisino stovėjimą kampu "nes ir taip visi tai darė". Yra ženklai. Blogai tik kad kai baigiasi įvažos kiti ir toliau kampu ant žolės stato.

                      Gabijos gatvė dabar yra smarkiai pravažiuojama nes pavilnionių gatvė nebuvo pastatyta laiku. Dabar ten ukmergės gatvė - aplinkelis tranzitas vyksta intensyvus.

                      Comment


                        Parašė Maduk1

                        Kaip suprantu, Vilniuje parkavimas ,,padeda spręsti greičio problemas". Naujoviškas ,,gulintis policininkas", tik čia jau naudojamas ,,stovintis nejudantis automobilis" - kliūtis, ypač kampu, kai stovi - maksimaliai siaurina eismo plotį.
                        Jeigu paieškoti realių pavyzdžių, tai tinka Linkmenų g. tarp Utenos g. iki pat galo link Compensos. Realus greitis, ypač, kai reikia prasilenkti, dabar ten yra 20-30km/h, kas šiaip ir turėtų būti tokios kategorijos gatvėje. Leistinas 50km/h. Iki kol ten nebuvo gyventojų ir priparkuotų automobilių beigi gulinčių policininkų, greitis būdavo ir 60 ir kartais net 70. Nesakau, kad tai tinkama ar gera greičio slopinimo priemonė, bet šiaip faktinis realaus gyvenimo pavyzdys.

                        Comment


                          Parašė Maduk1
                          Su žolė ir šaligatviais plius minus aišku - ten stovėjimas negalimas pagal KET.

                          O kaip dėl aukštos kategorijos gatvių ir parkavimo jose? Pagal Statybos techninį reglamentą STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ jeigu gatvės kategorija B arba C tai parkavimas galimas tik izoliuotose aikštelėse arba šalia važiuojamosios dalies specialiai įrengtose juostose. Gal kas žino, kaip ta speciali įrengta juosta atrodo? Kur tokia gyvai įrengta? Čia kai būna šalia gatvės tokie išsikišimai padaryti?

                          Kaip suprantu, Vilniuje parkavimas ,,padeda spręsti greičio problemas". Naujoviškas ,,gulintis policininkas", tik čia jau naudojamas ,,stovintis nejudantis automobilis" - kliūtis, ypač kampu, kai stovi - maksimaliai siaurina eismo plotį.

                          Parkavimas jei ir neteisėtas ar pusiau teisėtas geriau negu plati gatvė, nes gi lėtina greitį (turbūt tokia logika Vilniuje). O jei gatvės kategorija B arba C? Nes D kategorijos gatvė parkavimas galimas gatvės važiuojamojoje dalyje.
                          KET neatsimenu kad būtų gatvių kategorijos nurodytis. koks 99,9% vairuotojų nežino kokios kategorijos ten gatvė ir net nežino kad išvis kategorijos būna. STR manau apie parkavimo irengimą, o ne draudimą stovėti labiau.

                          Comment


                            Parkingai Vilniuje, Vileišio 27, 28, 29, 88 ir aplinkui.






                            Du viename

                            Comment


                              Bonus video iš Vileišio g. Prius užbuksavo. Bet ne dėl sniego ar ledo, kaip pasitaiko žiemą, o dėl PURVO. Tiesiog užstrigo purve. Ten jis ilgai bandė išvažiuoti, bet niekaip nepavyko. Galimai ir dabar tebebando

                              Comment


                                Kokia prasme tokius net reportuot, jei VMS yra *bd. Siandien prasiejau pro Seskine iki Fabu - visur masinos sustatytos bet kaip. Tokia kultura ir VMS nededa absoliuciai nei vieno zingsnio ja keist.

                                Comment


                                  O ko jūs tikitės, jeigu patys gyventojai to nori, tai toleruoja ir tai skatina. Totalinio karo prieš šitą kiaulių kultūrą nebus, nes kiaulių kultūros atstovai sakys, kad "o kur parkuocy? Bus įregtas parkingas, statysime normaliai", miesto valdžia susileis ir nieko nedarys, nes tai jų potencialūs rinkėjai. Gi vilniečiui viskas, kas už jo durų, yra tas pats, nors ir tvanas.

                                  Comment


                                    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                    Kokia prasme tokius net reportuot, jei VMS yra *bd. Siandien prasiejau pro Seskine iki Fabu - visur masinos sustatytos bet kaip. Tokia kultura ir VMS nededa absoliuciai nei vieno zingsnio ja keist.
                                    Na, intensyviai ir nuosekliai raportuojant padeda, kaip parodė Linkmenų gatvės pavyzdys, nes raportavus juos bauduoja. Tik aišku tikėtis, kad "dabar atsipalaiduosiu ir savivaldybė pati viską toliau tegul tvarko" neverta.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Na, intensyviai ir nuosekliai raportuojant padeda, kaip parodė Linkmenų gatvės pavyzdys, nes raportavus juos bauduoja. Tik aišku tikėtis, kad "dabar atsipalaiduosiu ir savivaldybė pati viską toliau tegul tvarko" neverta.
                                      Tikrai ne miestieciai turetu tvatint fotoaparatu ir kelt i savivaldybes weba kai pats VMS nenori baust tokiu, gi vienas ten veikejas is VMSo net liudnai delfyje verke, kad baust nenoretu, bet yra skundikai, todel privalo.
                                      Cia mano toks nusivylimas VMSu - juokiames is Rusijos, kai Vilnius atrodo baisiau nei didele dalis jos. Nuosirdziai geda del tokio apsileidimo.

                                      Tuolabiau, kad uztektu tik noro ir kokio vieno papildomo etato, kuris vazinetu po tokius taskus kasdien - susitvarkytu situacija greitai. Bet aisku - gi po to buduliai nebalsuos.

                                      Comment


                                        Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                        Tuolabiau, kad uztektu tik noro ir kokio vieno papildomo etato, kuris vazinetu po tokius taskus kasdien - susitvarkytu situacija greitai. Bet aisku - gi po to buduliai nebalsuos.
                                        Neperrinks - reiškia, neperrinks. Nematau problemos.

                                        Comment


                                          Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                          Tikrai ne miestieciai turetu tvatint fotoaparatu ir kelt i savivaldybes weba kai pats VMS nenori baust tokiu, gi vienas ten veikejas is VMSo net liudnai delfyje verke, kad baust nenoretu, bet yra skundikai, todel privalo.
                                          Cia mano toks nusivylimas VMSu - juokiames is Rusijos, kai Vilnius atrodo baisiau nei didele dalis jos. Nuosirdziai geda del tokio apsileidimo.

                                          Tuolabiau, kad uztektu tik noro ir kokio vieno papildomo etato, kuris vazinetu po tokius taskus kasdien - susitvarkytu situacija greitai. Bet aisku - gi po to buduliai nebalsuos.
                                          Tai taip, kol kas "nera kur parkoci" automobilistų dar pakankamai daug, kad jų savivaldybė per griežtai nebaudžia dėl politikos. O ir išteklių viešosios tvarkos skyrius, kiek žinau, nelabai turi.

                                          Bet tai nereiškia, kad nėra prasmės raportuoti. Bent savo gyvenimo aplinką galima gana efektyviai apsitvarkyti tiesiog kiekvieną kartą pamačius statant draudžiamoje vietoje raportuojant.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X