Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Du absurdiškiausi sostinės merų inicijuoti infrasrtuktūros prokektai: Zuoko dviračių takai ir Šimašiaus "Tėvėlių stotelės". Abiejais atvejais nieko nebuvo sukurta, o tik perbraižytos linijos.

    Kai 2017-ųjų balandį
    www.vilnius.lt paskelbė: Vilniečiai tėveliai, kasryt privežantys vaikus iki mokyklos ar darželio nuo šiandien sutaupys laiko ir jausis saugiau – prie mokymosi įstaigų savivaldybė įrengė patogią naujovę – įlaipinimo-išlaipinimo vietas, pasaulyje populiariai vadinamas „Kiss and Ride“ - apsidžiaugiau. Per mokslo metus sustoti ryte K+R vietose pavykdavo sustoti tik 1-2 kartus per mėnesį. Smalsu kodėl taip retai:
    K+R vietos labai dažnai būna užimtos kaimyninių namų gyventojų automobiliais. Kviesti policiją yra beprasmiška, nes tokio tipo pažeidimai yra minimalios svarbos ir pareigūnai atvyks tada, kai parkavimas tose vietose jau bus leidžiamas (po 9-tos valandos ryto) arba “kaimynas” bus išsimiegojęs ir išvykęs. Fotografuoti pažeidėjus ir siųsti į miesto Viešosios tvarkos skyrių, taip pat yra beprasmiška, nes įrodyti, kad automobilis buvo paliktas ženkluose nurodytu laiku, tikriausiai tektų keliauti iki teismo. Visgi, kai trūksta kantrybė, tenka rašyti ar skambinti spec. tarnyboms. Net jei ir nubaudžiamas vienas kitas vairuotojas, jam paliekamas baudos lapelis užkištas už valytuvo, automobilis už tą “kainą” ir toliau stovi ir užima “Tėvelių Stotelės” vietas. Ar bandoma susisiekti su automobilių savininkais, kad jie būtų patraukti iš K+R vietų? Prie vienos iš mokyklų, K+R vietose visą mėnesį stovėjo katafalkas! Taip, bauda jam buvo išrašyta. Ir kas iš to, jis stovėjo, keturias savaites K+R vietoje! Dar viena problema, K+R vietas užimantys moksleivių tėvai, kurie lydi savo vaikus į klases. O baisiausia tai supermamos, atvažiuoja 07:30, išvažiuoja 08:10!. Sunku pasakyti: jie nežino, nenori žinoti kokia šių vietų paskirtis, tačiau ir jie yra piktybiniai pažeidėjai.


    Pasak www.vilnius.lt pateiktos informacijos: K+R vietos “skirtos greit ir saugiai išleisti ar pasiimti vaikus, nesudarant spūsčių ir pasirūpinant, kad vaikai išties saugiai pasiektų pamokas ar būrelius”. Aš manau, kad parkavimo vietos, į kurias būtų galima greitai priparkuoti mašiną ir netrukkdytu eismui, turėtų turėti tarpus tarp parkavimo vietų ir tai leistų įvažiuoti į parkavimo vietą priekiu, be manevro atbulomis. Bet taip nėra. Pasak savivaldybės atstovo: stovėjimo vietų parametrus nustato statybos techninio reglamento STR 2.06.04.2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ reikalavimai (XIII skyrius). Vadinasi K+R nėra suprojektuotos specialiai greitai sustojimui. Mano pastebėjimu, K+R vietos yra naudojamos tik 50%, kadangi įterpti į tarpus mašinas reikia patirties, stabdomas eismas (manevras atbulomis), užtrunka ilgiau nei sakykime sustoti šalimais "po ženklu" ir išleisti vaikus. Viso to pasekmė – spūstys ir chaotiškas eismas. Greitas sustojimas ir sklandus eismas be spūsčių – tik gražūs žodžiai.

    Prie kai kurių mokyklų K+R neturi šaligatvio. Žinoma, kojos nuo to nenuluš, bet nevisada norisi išlipti į sniego pusnį, šlapią žolę, pažliugusią pavasarinę žemę. Žemesnių automobilių kai kur net automobilio durelės neatsidaro, remiasi į žolės “kuprą” ar pusnį. Taigi, tenka kartais mokiniams išlipti į gatvės pusę ir eiti važiuojamąja dalimi.

    Rašiau į "TvarkauVilnių", savivaldybe@vilnius.lt, galiausiai tiesiai merui. Mero atsakymas buvo trumpas ir konkretus: "Aš taip nemanau."





    Comment


      Tvsrkau miestą laiką pasiima iš nuotraukos žymų taip, kad reikia netingėti ir pranešinėti. Kai gaus kokias penkias baudas - nebestatys.

      Dar geriau būtų jei juos nutemptų, bet dabar problemą išspręsti gali tik baudos.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Tvsrkau miestą laiką pasiima iš nuotraukos žymų taip, kad reikia netingėti ir pranešinėti. Kai gaus kokias penkias baudas - nebestatys.

        Dar geriau būtų jei juos nutemptų, bet dabar problemą išspręsti gali tik baudos.
        Tuo metu, kai kovojau, atsakymai į tokias pretenzijas būdavo - negali taikyti atsakomybės, nes ... ir t.t. Daugiau reikalų šioje mokyloje neturiu ir perduodu K+R reikalus kitiems

        Comment


          Stebėjau kaip veikia K+R stovėjimo vietos Miglos gatvėje (nes pradžioje nesupratau ką reiškia tie parašinėjimai atn gatvės kurie neturi jokio pagrindo KET). Prieš vietų įvedimą visas gatvės krašas būdavo nustatytas automobiliais. Po vietų įvedimo (laikinai buvo užtvėrę matyt kol dažė) automobilių buvo mažiau ir aktyviai jų mažėdavo. Dabar paliekančių automobiliį ir einančių į klasė pasitaiko, bet automobilių pastebimai mažiau ir jų nebūna pvz vakare. Taigi matyt kažkas visgi tikrino ir prižiūrėjo.

          Kamščiai ten susidarydavo nes šalia pastatyto auto vietos pravažiuti tik vienam, o važiuoja į abi puses. Dabar daug kur prasilenkia nes yra laisvos K+R vietos per kurias važiuoja. Eismui nėra svarbi gatvė, bet matomai kai kurios mokyklos/darželiai susitvarkė su šių aikštelių įvedimu.

          Comment


            Parašė railman Rodyti pranešimą


            Kai Vilniuje parkavimas yra out of control, šimtai ar tūkstančiai automobilių nakvos ant žolės, "po ženklu" ar kitaip pažeisdami KET, kalbėti apie tokiu sprendimų įgyvendinimą yra tas pats kaip diskutuoti apie Rail Baltica 2

            Beje, tokių sprendimų administravimas ir kontrolė kainuotų nemažus pinigus. Ir kaip sėkmingai veiks? Visi žinome, kad jei
            šroto bičai daužtą mašiną į Jūsų kiemą įmes "pasaugojimui", metų prireiks ją iškrapštyti ir visi super sprendimai patirs fiasko...
            Kaip tik su tokiu šroto atveju susidūriau savo kieme. Užtruko, bet ne metus, o porą savaičių. Reikia tik nepatingėti tuo užsiimti.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Ar ne jūs neseniai siųlėte iš KET pažeidėjų konfiskuoti automobilį?
              Ne iš KET pažeidėjų, o iš skolininkų.

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                Matyt nepakankamai.
                Pagal šitą logiką parkingus labiausiai padidina blogų parkuotojų apšėrimas baudomis. Iš akies paskaičiavau, kad užtenka dviejų baudų, kad parkingas išsiplėstų viena vieta

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  O ten vis dar parkuojamasi ant žolės?
                  Be abejo. Ant žolės, šaligtavio ir visaip kitaip, kaip negalima. Ir ne tik ten, bet ir visur kitur, įskiatant ten, kur už kelių metrų galima prisiparkuoti legaliame ir dažnai nemokamame parkinge.

                  Šiaip for fun anekdotinis atvejis iš šiandienos. Šiandien, nugirdau pokalbį vienoje privačioje gydymo įstaigoje tarp apsauginio ir ir minėtos įstaigos kliento/paciento.
                  Apsauginis: žinot, juk galit mūsų aikštelėje priparkuoti, ten vietos yra, nemokama.
                  Pacientas: nū bet tai tyan aš kur pastačiau netrugdo gal, viskas gerai.
                  Apsauginis: bet ten žinot geltonai užbraižyta, ten negalima.
                  Pacientas: ai nū gerai, pyarstatysiu.

                  Aš kadangi pats važiavau ten mašina, tai radau legalią parkavimo vietą už keliolikos metrų nuo įstaigos. Nors ir daugiau ten vietos buvo pilna aplinkui legaliai pastatyti mašiną. Tiesiog tam tikra žmonių rūšis nemąsto tokiomis kategorijomis. Jų galvose nėra tokio konstrukto kaip parkavimo legalumas/nelegalumas. Ir ar ten yra kur nors už kelių metrų legali vieta ar nėra, jiems negroja. Stato ten, kur telpa mašina. O pasidomėti priverčia nebent kai ateina baudos sąskaita į pašto dėžę. Panašiai, kaip dresiruojant visokius šuniukus ir katinukus. Jie nebūtinai piktybiškai kažko nemoka ar nedaro. Bet taikant dresūros taisykles galima labai efektyviai išmokyti juos vykdyti komandas ar atitinkamo elgesio pagal situaciją. O jeigu nedresuoji ir sakai "ai nu vistiek neišmoks", tai aišku ir neišmoksta.
                  Paskutinis taisė John; 2020.10.14, 11:19.

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Įtariu dar efektyvesnis būtų masinis netinkamai priparkuotų automobilių nutempimas į saugojimo aikštelę kur nors Rudaminoj ar kokioj kitoj skylėj.
                    Masinis nutempinėjimas į nutolusį tašką nelabai realus - ilgai užtruks evakuatorius kelyje, o ir jų kiekis nėra neribotas - tai duok dieve 20-30 automobilių per dieną nuvežtų.

                    Comment


                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                      Masinis nutempinėjimas į nutolusį tašką nelabai realus - ilgai užtruks evakuatorius kelyje, o ir jų kiekis nėra neribotas - tai duok dieve 20-30 automobilių per dieną nuvežtų.
                      Ideali darbo vieta ukrainiečiams ir bulbašams gastarbaiteriams.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                        Masinis nutempinėjimas į nutolusį tašką nelabai realus - ilgai užtruks evakuatorius kelyje, o ir jų kiekis nėra neribotas - tai duok dieve 20-30 automobilių per dieną nuvežtų.
                        Jei dirbtų vienas evakuatorius ir nuvežtų kad ir 3-4 per dieną, per metus gautųsi neblogi skaičiai. Ypač lyginant su dabartine statistika.

                        Comment


                          Manau vien pats faktas, kad viešai būtų matomas nutempinėjimas, sumažintų pažeidėjų skaičių.

                          Comment


                            Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                            Masinis nutempinėjimas į nutolusį tašką nelabai realus - ilgai užtruks evakuatorius kelyje, o ir jų kiekis nėra neribotas - tai duok dieve 20-30 automobilių per dieną nuvežtų.
                            O kodėl tai realu kitur ir netgi puikiai veikia? Pavyzdžiui, n kartų didesniame Londone? Tik palik mašiną "trumpam" prie kokios nerinkamks juostos ir jau žiūrėk išveža.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Manau vien pats faktas, kad viešai būtų matomas nutempinėjimas, sumažintų pažeidėjų skaičių.
                              O kas atsitiko su automobiliu nutempinejimu? Cia juk nesenai prie Ozo kazka nutempe viena karta, isidejo pora straipsniu kad va ziurekit kas vyksta mieste ir tiek? Nes daugiau nieko panasaus neesu mates. Pas mane prie namu tie runkeliai sugeba parkuotis po zenklu stoveti draudziama be jokios baimes, nors ir "mentu kontora" uz 100metru stovi.

                              Comment


                                Tuo ir baigėsi akcija atrakcija.

                                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                O kas atsitiko su automobiliu nutempinejimu? Cia juk nesenai prie Ozo kazka nutempe viena karta, isidejo pora straipsniu kad va ziurekit kas vyksta mieste ir tiek? Nes daugiau nieko panasaus neesu mates. Pas mane prie namu tie runkeliai sugeba parkuotis po zenklu stoveti draudziama be jokios baimes, nors ir "mentu kontora" uz 100metru stovi.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  O kodėl tai realu kitur ir netgi puikiai veikia? Pavyzdžiui, n kartų didesniame Londone? Tik palik mašiną "trumpam" prie kokios nerinkamks juostos ir jau žiūrėk išveža.
                                  Kas realiai veikia? Mašinos nutempinėjimas į užmiestį? Nes aš būtent į tą kolegos teiginį referuoju.

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                    Kas realiai veikia? Mašinos nutempinėjimas į užmiestį? Nes aš būtent į tą kolegos teiginį referuoju.
                                    Taip. Netinkamai pastatytų automobilių nutempinėjimas į saugojimo aikštelę, kurios dėl žemės kainos, akivaizdu, ne kur nors centre.

                                    O kaštai nėra didelė problema, juos bet kokiu atveju turėtų padengti automobilį atsiimantis vairuotojas.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Taip. Netinkamai pastatytų automobilių nutempinėjimas į saugojimo aikštelę, kurios dėl žemės kainos, akivaizdu, ne kur nors centre.

                                      O kaštai nėra didelė problema, juos bet kokiu atveju turėtų padengti automobilį atsiimantis vairuotojas.
                                      Kiek prisimenu, evakuotų automobilių aikštelė greitai užsikimšo "niekam nereikalingais" automobiliais.
                                      Aišku, galima būtų vežti tiesiai į šrotus. Jeigu niekas neatsiima - utilizuojam

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Kiek prisimenu, evakuotų automobilių aikštelė greitai užsikimšo "niekam nereikalingais" automobiliais.
                                        Aišku, galima būtų vežti tiesiai į šrotus. Jeigu niekas neatsiima - utilizuojam
                                        Iš esmės taip ir turėtų būti. Neatsiimi automobilio per tam tikrą laiką, valstybė jį konfiskuoja ir parduoda/utilizuoja.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                          O kas atsitiko su automobiliu nutempinejimu? Cia juk nesenai prie Ozo kazka nutempe viena karta, isidejo pora straipsniu kad va ziurekit kas vyksta mieste ir tiek? Nes daugiau nieko panasaus neesu mates. Pas mane prie namu tie runkeliai sugeba parkuotis po zenklu stoveti draudziama be jokios baimes, nors ir "mentu kontora" uz 100metru stovi.
                                          Nutiko tai kas ir visada nutinka - policijos neveiksnumas. Kai nepravažiuoja autobusas ir iškviecia policiją kad pašalinti kliūtį, policininkas tik aprėkia autobuso vairuotoją kad "jis vairuoti nemoka" ir liepia važiuoti prieš eismą. Nors turėtu organizuoti automobilio nutempimą. Beje pas mus net teoriškai nutempimas orgnaizuojams tik tada kai yra užstatytas pravažiavimas, taigi po ženklu stovint dažniausiai nutempti nebūtų galima vistiek.


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Gyventojai nemokes 10-20 k uz vieta daugiauksciame parkinge, kai automobilio vidutine kaina yra gal 3k euru.
                                          Mokės, jeigu brangiau bus mokėti baudas už parkavima neleistinoje vietoje. Būtent daugiaaukščiais parkingais ir įmanoma sutalpiniti tuos automobilius. O jie niekur kitur ir nedings, eidamas namo į kišenę neįsidėsi.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X